MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 5 de 26 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  kruskis el Dj 07 Gen 2010, 23:14

jajajajaja lo puto gran mestre Raül!!!!

En comptes de per les revistes de pesca el que has de fer és escriure per la Súper pop!!!! jajaajaja

Una vegada una ex-xicota em va regalar un llibre que es deia "Como conseguir i mantener el amor que te mereces" (vaia tela....), l'altre dia, fent les mudances el vaig llençar a les escombraries i no em vaig fixar qui era l'autor, ara em quedaré amb l'intriga de si era teu, confessa!

Però venerem també a la teva kruskis, que deu estar del forum fins als ovaris, també...

De moment no rondina.... quan vaig fer el fòrum li vaig dir que era una cosa que algun dia en podria treure algun caler, almenys per cobrir gastos, que quan siguéssim molts i el fòrum rutllés de debò, cobraria algun caler a les empreses per anunciar-se... i de moment la única cosa que he fet és pagar i pagar i pagar i els anuncis que tinc posats de moment són gratuïts!!! Però bueno, en comptes de rondinar s'en fot de mi i de la meva visió de negoci. Tinc molta sort, la veritat.

El temps que jo passo al fòrum, ella s'el passa alimentant un regiment de bestioles inmundes (ai si em sentís) que té apadrinades al facebook, cadascú amb lo seu! i el cap de setmana, jo vaig a pescar i ella juga a bàsket, cap problema. Som socis i cadascú té el 50% de les accions. A casa tampoc es pot queixar, doncs per qüestió d'horaris puc fer més coses a casa que ella, ho tinc tot controlat! Almenys fins que vingui un kruskis júnior!

Ot com va el trau que et vaig fotre al cap?

David, Johny peligro! què li has fet ja al pobre xaval? A saber! Quin tio més perillós!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 07 Gen 2010, 23:16

jjaaja en david la deixa encesa a propòsit l'encimera!! no veus que amb aquestes edats i amb aquesta fred s'ha de posar escalfor al cul perquè se li aixequi!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 08 Gen 2010, 01:02

Semblarà el quien dijo miedo allà tot de gent asseguda damunt la barbacoa! Aneu amb cuidadu! no haga el experimento en casa si no es sota la supervisión d'un adulto.
L'altre dia vaig quedar amb en Raül per anar a fer un beure. Al tio ja se li comencen a veure unes escates de bonítol darrere el clatell i estava preocupat per saber com agafarà la canya quan les mans se li tornin aletes. Tio, per Déu! torna a agafar la barca, que estàs fatal.
I en Gabi, que ja no ens flagella amb les seves captures?

Tinc uns coneguts que són Mexicans. Sovint porten chiles d'aquests infernals amb els que tant te fa menjar-te una fina costella de cabrit com un tros de porexpan perquè tot pica de mala manera que et fotries directament de cap a mar. Però mira, no sé què té aquest condiment, que t'ho menges, et fot un subidón terrible que et desencaixa les neurones i t'eriça els pèls del clatell com un tsunami esofàgic dragonKhanià però quan tot ha retornat a lloc, curiosament et trobes dient un "però que bo" i no saps massa benbé com, la cullera ja te la trobes que el braç te l'ha portada sola cap a la boca.

En Gabi em recorda un dels pitjors chiles amb els que em vaig calcinar les últimes neurones. El tio t'envia una foto de les seves captures (diàries!!) i et fot un xoc mortal a la retina que voldries matar-lo però deixa d'enviar fotos i penses que prefereixes seguir sofrint... això no pot ser.

Per cert, si mai aneu a Mèxic, el millor chile és el "chile campana!" aquél que pica al entrar y repica al salirt!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 08 Gen 2010, 01:34

a sabs que quan pica al sortir s'hen diu "la venganza de montezuma!"
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 08 Gen 2010, 13:40

L'altre dia vaig quedar amb en Raül per anar a fer un beure. Al tio ja se li comencen a veure unes escates de bonítol darrere el clatell i estava preocupat per saber com agafarà la canya quan les mans se li tornin aletes. Tio, per Déu! torna a agafar la barca, que estàs fatal.

És mentida... en Tola no fa beures... només pesca! El que sí és veritat és que estic fatal... he de tornar a pujar a la barca... i amb urgència!

kruskis... de Super pops em mirava les de la meva germana, i també hi vaig aprendre algun truc per lligar i mantenir la dona lligada... però amb aquelles edats, quan me la pelava més que un mono de fira...(bé, com ara), el meu somni de veritat era escriure al Play Boy! La secció dels relats em fascinava!

Aquesta nit he estat pensant amb l'escrit a les nostres dones. He pensat que potser algu es pot haver sentit ofés; així que us demano disculpes. Els que escrivim al forum tots som joves i ajudem a les dones a casa... però he anat a pescar amb molta gent que mai, mai! han netejat el peix a mar... perquè diuen que ja ho fa la dona a casa!

N'hi ha molts, i segur que tots en coneixeu, que es passen els dies fora de casa. Van a pescar, a caçar,... per no dir excuses més barates. La qüestió és que, a part d'arribar ben tous a casa, s'esperen al sofà i es queixen que tenen gana... és per les dones d'aquests impresentables a qui va dedicat l'escrit, i si algú s'ha sentit ofés amb les meves paraules, que reflexioni un xic, abans de portar el peix pescat a casa...

En fi, no em vull posar a filosofar ara, que arriba el finder i m'hauré de quedar a casa... qui té collons de sortir demà amb barca?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 09 Gen 2010, 22:05

noiiiis estic baldat, e xerracat dos remolcs de llenya, i de paso e estrenat una maquna per estallar els troncs grossos, cullons quina diferencia, abans o tenia que fer amb un mai i un tasco, i amb fotia un fart de picar per no fer gaire res, avui e xerracat dos remolcs i l'he estallada sense patir, lo que pasa es que la motoserra et reventa de braços tambe, bueno jejejejejejeje si algun rato no saveu que fer jejejejejejejejejejeje podeu venir a xarracar jejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Ds 09 Gen 2010, 22:21

teixi escrigué:noiiiis estic baldat, e xerracat dos remolcs de llenya, i de paso e estrenat una maquna per estallar els troncs grossos, cullons quina diferencia, abans o tenia que fer amb un mai i un tasco, i amb fotia un fart de picar per no fer gaire res, avui e xerracat dos remolcs i l'he estallada sense patir, lo que pasa es que la motoserra et reventa de braços tambe, bueno jejejejejejeje si algun rato no saveu que fer jejejejejejejejejejeje podeu venir a xarracar jejejejejejejeje

Josep, jo directament vull la llenya...no hagués estat malament el plà d'avui, tallant llenya ja que estic de secà a casa fins els ous de la wii i les cerveces de la nevera s'esgoten...i els dos dimonis de tasmania que ja coneixes que només foten que inflar les boles...Paciencia David.

Raül tots tenim mono de disfrutar , només per ensumar a mar i gaudir d'un día amb penya de 10 punts.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 10 Gen 2010, 01:53

TEixi... com va l'esquena?

jo un finder com aquest, que no es pot sortir amb barca a pescar... vaig anar a Bianya, on els cunyats i la dona tenen una casa de pagès que t'hi cagues. Abans els meus cunyats eren moooollt marrans, i es volien fer la llenya ells solets, com en Teixi, que deu tenir els músculs d'en superman. Anar a bosc, tallar l'arbre, arrossegar-lo amb les cadenes i el tractor, tallar-lo a la mida del foc, estallar-lo i guardar-lo en pilons! Me cagum la puta, quina feinada! Com que el sogre era de pagès i no cardava res més... però pels que treballem cada dia...

LA veritat és que els meus cunyats són d'aquells que tenen poca sang... que són lents, vaja. Un dia vaig arribar a la casa emprenyat per alguna factura, o vés a saber què! Els cabrons havien anat a esmorzar, que els de pagès també s'ho agafen bé... i jo amb la feina a miges, no m'agrada esperar. Així que començo atreballar. LEs gotes de suor no van tardar massa a empapar la samarreta, doncs aquells troncs eren durs de pelar... Hi vaig estar una bona estona, allà treballant com una mula, però quan van arribar d'esmorzar ja tenia un dels remolcs que diu en Teixi ple fins a dalt... i ja el tenia ben apilat! "A bones hores arriben aquests dos pardalets, amb la panxa ben tipa i poques ganes de treballar" vaig pensar mentre em cagava amb la mere que va parir la llenya del bosc.

Així que s'apropa el meu cunyat, que m'observava de luny amb una cara d'estranyat... i m'agafa el xerrac i l'engega! BBRBRBRUUUMMM!! "Cullons, què és aquesta fressa??!?!?!!"

Així, amics meus, m'ha quedat el braç de valent per fer bonítols... i palles!

Au, bona nit! Que llarg serà el finder sense sortir a pescar...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

I'm back

Missatge  Raül el Dt 13 Abr 2010, 23:44

Avui hem tornat a fer reformes a l’habitació. Quatre dormint en un mateix llit és massa per fer-ho durar tants dies seguits... He tret una de les baranes de l’antic llit de la nena i l’hem ajuntat al nostre. A l’Alba li ha fet prou gràcia i ha volgut entrar-hi de seguida, així que m’he vist obligat a estirar-me al seu costat per donar-li un xic de lleteta, a veure si s’adormia. Ara, a més de ser pare, he de ser contorsionista!

Amb l’excusa de poder veure el temps, he obtingut el permís de la dona per baixar al menjador. Suposo que també s’imagina que tinc l’ordinador engegat, i que tardaré una mica més del que hem acordat. Però avui és diferent, avui tinc interès per veure el temps, fet que no em passava des de fa gairebé un mes. Veient el mapa de les isòbares en tinc ben bé prou. Sé que demà el vent es comportarà, així que tinc obertes totes les possibilitats: anar cap al sud o cap al nord. No ho tinc decidit encara, simplement em deixaré portar per l’instint. Tampoc tinc pensat posar el despertador, m’aixecaré quan el cos m’ho demani.

Demà vull baixar sol. Un mes és molt temps sense veure el mar, i el vull veure i sentir a la meva manera, sense condicionants. No vull que ningú em digui què he de fer o on haig d’anar. Demà m’agafo el matí lliure, i lliure vol dir que és per mi. Tampoc m’agrada la idea de quedar amb ningú perquè ningú m’assegura que dormi aquesta nit... ni la que ve, ni l’altra, i si quedo amb algú massa aviat, potser és la única hora que es dorm bé, i no es pot desaprofitar. A més, a Olot ha plogut tota la tarda... i si segueix així al matí, hauré de ser jo qui porti la nena a l’escola bressol. No puc quedar amb ningú, sóc massa responsable amb els meus fills.

Veure’m ficat en aquell llitet, fent el ridícul, me n’he adonat que estic passat... vull dir de pes, i en molt baixa forma. Fa tres setmanes que no paro, i això també es nota físicament, però el que no em deixa descansar ni una mica és el cap. Demà però, serà diferent. Quan hagi atès a un parell de trucades que hauré d’atendre quan més aviat millor, quan tingui tot el planning de feina ben encarrilat, quan sàpiga que la dona no ha tingut cap problema per portar la nena arrossegant a l’altre, quan tingui clara la hora que he de tornar a la feina, quan ho tingui tot ben controlat, deixaré de pensar i em dedicaré a sentir. Llavors sé que seré feliç.

He tornat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

I´M BACK

Missatge  peixet el Dc 14 Abr 2010, 00:04

Ei xaval, m´en alegro molt per tu, estic segur que ho necessites, però................DEIXA´N ALGUN ....VAL?
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 14 Abr 2010, 00:07

Quin final més bo, per a un bon principi!! Hurra!

Ara, que sona a amenaça! tots els vells, mare i nenes de la contrada corren d'aquí a allà carregats estrictament amb el més bàsic que puguin necessitar els propers dies. Uns fugen al bosc, d'altres a l'estranger. A les sortides de la Garrotxa s'hi acumulen cotxes plens de gent amb la cara desencaixada. La brama corre per Olot com la pólvora.... the beast's back!! i no estarà per òsties ni súpliques ni laments.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 14 Abr 2010, 00:34

JAJAJA!

sóc un fantasma... però tu Tola podries ser guionista de cine!

la veritat és que demà vaig a totes. Avui hem descongelat un bonítol i n'hem fet mendonguilles, crestes i empanada. Nanos, un10! Bé, ho ha fet la dona... però jo he fregit les pilotilles! En tinc fotos que hi donen fe. JA us penjaré la recepta pq val la pena.

Tinc la maleta a tope! FErros, artificials de superfície, popers, subwalks, walkingthedog, suputamadre... 3 crestes de bonítol, 4 pilotilles de bonítol, empanada de bonítol... nanos, si trec les papes, totes les tonyines vindran a mi!

ja us contaré... però vaig a fer bonítols. M'he d'entrenar que tinc enparaulat un reportatge per imprimir en paper... a veure si me'n recordo! Si surten les meves cosines ja els hi fotaré canya... però tinc poca paciència i perdo els nervis. Si trobo els sarda sarda millor, són la meva especialitat... i ara de la dona a la cuina! Però tampoc em faré el tímid si surten les tonyines, a veure si m'estreno! catch and realise... o com es digui!

Porto tres canyes: una pel bonítol, una per la tonyina a spinning i una de jigging que no muntava des de fa un any. Segons l'Ot, encara funciona... a veure si demà li trec la pols! Demà començo a fer gimnàs... a veure si m'aprimo!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 14 Abr 2010, 09:41

m'anelegro molt que hagis tornat, raul pero dema per ser el primer dia no vulguis fer excessos, que despres es pagan, esguinsos, contractures, etc, tu guardals per dissabte, no els escamis gaire jejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 14 Abr 2010, 11:24

Aixo te pinta de ser emocionant.... Espero apendre dels grans!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 14 Abr 2010, 19:37

dels grans no sé si aprendràs res Lange, però del gras alguna cosa bona... he estat pensant tot el viatge què us havia de dir, però un ocellet m'ha trucat i m'ha explicat que ha parlat el TOTPODERÓS.

en solidaritat amb ell, el que anomeno germà virtual, li cedeixo tota l'atenció del món, que se la mereix.
Paciència... i sí LAnge, segur que serà emocionant.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 14 Abr 2010, 19:43

Carai Räül,
t'estava esperant per saber què havies fet, i ara, em deixaràs a mitges???
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 14 Abr 2010, 20:16

Haurem d'esperar doncs...
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 14 Abr 2010, 23:43

Com no, els all stars es fan de pregar... paciència, que quan engegui la bèstia, gaudirem de grans moments.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Abr 2010, 00:57

Anna-74 escrigué:Carai Räül,
t'estava esperant per saber què havies fet, i ara, em deixaràs a mitges???

Lange escrigué:Haurem d'esperar doncs...

nenes, nenes... aquesta és la meva especialitat.... : deixar la dona a mitges!!!!

ahir us vaig dir que anava a fer una cosa, i no us he fallat. Quan pugui, us dedico el relat! Requereix temps... i paciència... que tinc un nou nat!

Va Szac, no tinguis enveja... és normal que els dediqui el relat a elles... fa 17 anys que no lligo! Miraré de ser sensible... perquè explicaré la veritat. Podia haver estat un festival, però em sembla que, malgrat tot, he madurat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 15 Abr 2010, 01:01

Suposo que no t'ha calgut tirar de beta de la teva arma secreta a la que ahir feies esment, oi? si home, el brumeig amb trallat etílic amb mandonguilles de bonítol!!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Abr 2010, 01:10

pensant amb el rei de Roma...

avui m'ha trucat l'amic Tola, com gairebé sempre que vaig a pescar. Es preocupa de mi, o dels peixos que li puc robar... no, això no el preocupa. La qüestió és que m'ha preguntat "Què tal? HAs triomfat?" ... li he hagut de dir que no... que se'm resisteix el BIG ONE... però amic Tola, no he tardat ni 15 minuts a tornar-te a trucar!
Volia que dinessis tranquil....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

M'he fet gran, gran de veritat

Missatge  Raül el Dj 15 Abr 2010, 15:30

14/4/10

La nit va transcórrer tal i com havia pensat... corregudes amb la nena a fer el pipi de mitja nit, el nen que reclama teta cada dos per tres, els fantasmes de la feina que em persegueixen fins i tot quan el son em venç,... en fi, una nit qualsevol. Podia triar l’hora de posar-me en marxa, perquè les havia vist passar totes... però m’aixecaria cap a la matinada, un xic més d’hora de lo habitual perquè volia fer una primera visita a la feina, i no per allò d’haver d’organitzar i controlar-ho tot, aquesta vegada el motiu era més important: m’hi havia deixat els Donuts!

Baixar sol amb la meva furgo em permet estalviar-me feina de muntar i desmuntar canyes... les porto estiradetes i apunt de treballar. En una, fins i tot, hi porto el jig enganxat! Com sempre que vaig sol, portava la música a tota pastilla, potser per veure si els mals de cap derivats de la puta crisi s’esvaïen una mica, o deixar d’escoltar les meves veuetes mentals que tot m’ho fan controlar. Ni una cosa ni l’altra... arribat a la benzinera d’Empuriabrava encara era hora de poder escoltar la música com a mi m’agrada: cantant-la, sentint-la i posant-me, jo sol, la pell de gallina. Quin gran invent que és la música!

Les coses començaven a posar-se bé al fer l’últim revolt... abans d’aparcar la furgoneta ja li vaig dedicar un primer cop d’ull. “Com t’he trobat a faltar, nena!” Un mes sense veure la meva barca és molt de temps... potser massa. Tot en ordre, canyes a punt, el PIIIPP estrident i BRRROUMMM! A la primera! No falla mai... No us he parlat de l’hora, ni del dia encara. Començaria la meva jornada de pesca a l’hora dels senyors: serien cap a tres quarts de nou quan començava a enfilar els laberíntics canals fins a trobar la seva sortida: el mar, la llibertat. El dia es presentava encapotat, amb un bri d’esperança de poder-me broncejar un xic cap al migdia, qui sap. La qüestió és que la temuda boira no feia acte de presència, i el mar estava pla com un plat de sopa calenta. El gran dilema: sud o nord? De vagades no cal pensar tan... gas a la burra i mirar endavant!

És evident que em fan falta un bon rentat de baixos... els de la barca, vull dir. Els meus deurien estar força nets a aquelles hores, ja que m’havia dutxat igualment, encara que fos per anar a pescar. No se sap mai quan et pot sorprendre una sirena preciosa... pensant amb la meva sirena perduda i amb la vista clavada a l’horitzó per detectar el primer avís de vida marina, alguna cosa em va alarmar: un PPPPIIIIPPP estrident, una llumeta roja i la caiguda sobtada de velocitat em va posar el cor a 5000 voltes! “HOT”, mecagumlaputamarequemvaparir! Jo sí que vaig hot de veritat, i m’aguanto! I ara què passa? Les meves sospites es van fer realitat: a l’aixecar la cua del motor, una bossa negra es va delatar... m’obstruïa l’entrada d’aigua, i el motor es va escalfar. Bé, no serà res.... cop de clau i BROOUUMMMM....BRROO.... BRRRR ...PPIIIPPPP!!! Em vaig cagar amb tots els sants, els mecànics, els venedors de motors, els fabricants i tots els americans, també. Estava acollonit, sol, al mig del Golf de Roses... tirat.

Encara no havia començat a sentir res de bo, no havia vist ni un bri de vida al mar, encara no havia deixat de pensar amb la feina i tantes altres coses, quan de cop va sonar el mòbil: una puta enquesta telefònica... fins els collons!!! Un mes somiant amb la primera sortida a mar i ja veieu quina puta merda!!! M’havia de calmar com fos. Vaig mirar la sonda i passava un banc estrany de peix a tan sols una dotzena de metres... vaig agafar la canya i ZZZASSS! Res, que avui estic de pega... Cinc minuts llençats a la paperera... però almenys em van servir per escalfar el braç. Vinga nano, sense por... cop de clau i BRRROOOOUUMMM! Tensió continguda.... solucionat! Estava sobre una sonda d’uns 40m de profunditat... una mica més i no tardarien a treure el cap. Amb tanta mala òstia que portava acumulada, no podia ser de cap altra manera: havia d’anar a buscar els més grans!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 15 Abr 2010, 15:41

MÉS MÉS!!!!
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dj 15 Abr 2010, 15:49

No ens deixis a mitjes!!!
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Abr 2010, 16:22

silenci... que estic creant. JAJAJA!

vinga, la 2a entrega! no us vull fer patir!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 26 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: