MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak

Missatge  alexpenk el Dl 04 Oct 2010, 11:21

Hola soc de palafrugell, i soc nou en aquest mundillu de la pesca en kayak, no fa massa me comprat un kayak per pescar. Magradaria saber si i algu que sanimi en una futura sortida. Very Happy
alexpenk
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/10/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak

Missatge  Dago el Dl 04 Oct 2010, 13:05

alexpenk benvingut company!
Jo estic igual que tu, tambe soc nou i m'agradaria tenir algun company de pesca amb caiac. Jo soc de Granollers i crec que Palafrugell en queda bastant lluny confused Si no anava de cap amb tu, tambe tinc l'inconvenient que tinc festa en el treball dilluns i dimarts, no se si hi haura disponibilitat de gent pale . Altre inconvenient esque el meu caiac es doble i es una mica mes pesat i per pujar a la baca en veria negre sol... En fi.. Res sort i en veiem. Salutacions! pirat
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  alexpenk el Dl 04 Oct 2010, 13:37

Si que ens pilla una mica lluny! jejeje, pero mersi per donarme la benvinguda! Wink aviam si i a algu de per aki, que bulgui quedar! Rolling Eyes ens veiem per aki Dago! cyclops
alexpenk
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 04 Oct 2010, 19:07

Benvingut Àlex!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 04 Oct 2010, 20:29

BENVINGUT COMPANY ,aqui segur que troves amics per sortir .
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

BUSCU ALGUN COMPANY PER ANAR A PESCAR EM CAIAC

Missatge  QUIM C. el Dl 04 Oct 2010, 22:05

Benvingut Alexpenk, yo aquesta semana no veig clar el sortir per les previsions de temps, tingues sempre present abans de pensar en una sortida en mirar el "windguru " i no esta de mes fer un cop d'ull a las camaras web de LLansa, L ' ESCALA, i Tossa per tenir una idea de com es comporta el vent en els extrems.(son em temps reals). En cas de dubte no surtis, despres de dias dolens per sortir a patir, en vindran de bons per sortir a disfrutar.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 02 Nov 2011, 13:44

Estic en les mateixes que tú. Busco companys per sortir a pescar en kayak pel Maresme, Barcelonès, La Selva ...
Aixó si, sortides de jubilat, condicions optimes per sortir a la mar sense jugarse-la, abstenir-se temeraris que "me inicio".
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 02 Nov 2011, 18:47

benvingut Joe, tenim una sortida pendent tu i jo, però nano darrerament ha entrat el llevant i a més sempre pica els dies de cap de setmana, compta amb mi per sortir un dia quan el temps ho permeti, aquest cap de setmana vinent son fires a girona no puc, però a l'altre aviam ei el temps ens deixa
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ekaitz el Dc 02 Nov 2011, 23:01

Molt bones gent,

Jo vaig sortint de tant en tant. Estic a Girona i normalment em moc cap a l'estartit, sant feliu de guixols, pero estic obert a noves zones. Aquest hivern em volia posar les piles amb els llobarros des de kayak que encara no m'estrenat amb aquestes besties. Si voleu sortir envieu-me un privat o publiqueu-lo en el foro en el apartat de sortides i ja respondrem si ens va be, ok?

Apa
Ekaitz
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 26/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 15 Gen 2012, 13:24

Ahir, desprès de molt temps mirant-me el kayak com anava agafant pols en un racó, vaig poder estrenar-me i estrenar-lo.
Vam quedar per fer una sortideta ; en Dani, l'Ekaitz, l'Alex , l'Angel i jo mateix a la platja d'Aiguablava. Feia força vent i una mica d'onades i si us dic la veritat mentre em posava el neopré no les tenia totes d'entrar a l'aigua. Però un cop passat el tràngol del primer contacte amb l'aigua i començar a palejar, la sensació d'estar enfilat al damunt d'un troç de plàstic en mig de tanta aigua sense el soroll de cap motor i depenent unicament dels teus braços és al.lucinant. La sensació de llibertat lligada a la de fragilitat de ser en un medi que no és el meu habitual (sóc més de bosc que els aglans) em va fer oblidar de tot el que tenia al cap. Això sumat al bon rotllo que hi ha amb els que ens vam trobar fà que, per mi, fos un dia memorable.
Amb ganes de repetir però amb l'esquena contracturada per tot arreu, esperant una altre trobada me'n vaig a comprar un palet de "reflex" .
Joe.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 15 Gen 2012, 21:20

Joe ja estàs desvirgat en kayak ! La veritat es que varem tenir mala sort, el parte de vent i onades va quedar molt curt i hi havia ràfegues de força 4 o més i un mar de fons important, però bé, vas pasar amb nota i vas viure les teves primeres sensacions !

Desprès d'ahir quan trobis el mar més calmat i et vagis fent amb el control del kayak ja veuràs que es una delicia, ja no pescar, si no veure paissatges, gaudir de la natura, arribar a llocs inimaginables, i a més a més si pesques, doncs bestial !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 16 Gen 2012, 01:00

joemosqueroles escrigué:Ahir, desprès de molt temps mirant-me el kayak com anava agafant pols en un racó, vaig poder estrenar-me i estrenar-lo.
Vam quedar per fer una sortideta ; en Dani, l'Ekaitz, l'Alex , l'Angel i jo mateix a la platja d'Aiguablava. Feia força vent i una mica d'onades i si us dic la veritat mentre em posava el neopré no les tenia totes d'entrar a l'aigua. Però un cop passat el tràngol del primer contacte amb l'aigua i començar a palejar, la sensació d'estar enfilat al damunt d'un troç de plàstic en mig de tanta aigua sense el soroll de cap motor i depenent unicament dels teus braços és al.lucinant. La sensació de llibertat lligada a la de fragilitat de ser en un medi que no és el meu habitual (sóc més de bosc que els aglans) em va fer oblidar de tot el que tenia al cap. Això sumat al bon rotllo que hi ha amb els que ens vam trobar fà que, per mi, fos un dia memorable.
Amb ganes de repetir però amb l'esquena contracturada per tot arreu, esperant una altre trobada me'n vaig a comprar un palet de "reflex" .
Joe.

Joe, felicitats per la teva estrena. Sovint sentim il·lusió per coses i alguns viuen de la il·lusió, amb el dubte de si el fet de tenir-ho, els farà perdre felicitat. No aspiren a tenir-ho, aspiren a aspirar-ho. D'altres senten il·lusió per algunes coses, però malauradament no poden per circumstàncies. Però tu has sentit il·lusió per un tema i has pogut dur-lo a terme. I és per això que et felicito. Ets afortunat. Per això i per les hores de navegació que et vindran. És molt bonic pescar amb caiac i veuràs que molt diferent que la barca. No és millor. La barca té uns avantatges que no tens amb el caiac i viceversa. Aprofita per veure el mar des d'un punt de vista diferent. Redescobreix la costa. Aprofita els avantatges del caiac per la pesca i molt possiblement, acabis descobrint que els aglans també floten.

Enhorabona per la teva descoberta.

Martí.
* Per cert, les contractures poden ser de la falta de pràctica. Si surts de forma regular però no deixes de tenir cotractures, senyal que no és qüestió de pràctica, sinó de tècnica. Vigila amb les estrebades al carregar i descarregar el caiac. I el remar no és qüestió de força bruta i menys per pescar. Assegura't de tenir un bon recolzament pel cul i remaràs molt millor i amb menys esforç. Amb el temps aniràs veient com et canses menys.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  alexpenk el Dl 16 Gen 2012, 18:56

Uenu va estar molt be la surtida am els companys! Alguns serranets i en Dani va pescar un Pagell molt macu, el temps tampoc va acompanyar massa tot i que ens en vem sortir be! esperu veurens en la proxima surtida! : )
alexpenk
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 18 Gen 2012, 21:27

[/quote]
Martí.
* Per cert, les contractures poden ser de la falta de pràctica. Si surts de forma regular però no deixes de tenir cotractures, senyal que no és qüestió de pràctica, sinó de tècnica. Vigila amb les estrebades al carregar i descarregar el caiac. I el remar no és qüestió de força bruta i menys per pescar. Assegura't de tenir un bon recolzament pel cul i remaràs molt millor i amb menys esforç. Amb el temps aniràs veient com et canses menys.[/quote]

Tens raó Martí, com es nota que ja hi has passat per aquest camì, carregar i descarregar el kayak és un suplici per una persona sola (420cm x 27kl) però a l'hora de remar jo feia que el tronc estigués quiet i tota la força la fessin els braços i els companys em van fer notar que s'ha de fer un moviment de rotació de l'esquena per no patir tant amb els braços. L'única marranada és que m'ho van dir quan erem al bar fent una cerveseta després de remar malament tot el matí Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad una mica més i m'he de demanar una canyeta per acabar-me la birra!!!

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ekaitz el Ds 21 Gen 2012, 22:03

Nens, jo potser demà surto una estona, si algú es vol apuntar que hable ahora o calle para siempre
Ekaitz
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 26/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum