MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

dissabte negre

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

dissabte negre

Missatge  teixi el Dg 03 Oct 2010, 23:19

be companys, el disabte vam anar al concurs de curri de l'escala, amb aquella ilusio, aixacanme abans de les 5 del mati per preparar les coses, enganxar la barca, i cap a l'escala, arribo alla i amb paro en u bar a fer el cafe, i al poc d'estar alla arriben l'albert i l'angel, i fotem una mica la xerrada, al cap d'un ratet arriben els meus companys, l'amic llampugaire i el seu fill en pol,que va cami de ser un gran pescador,
sortim de port i al cap d'uns moments picada, agafa la canya en pol i treu una llampuga, no pot començar millor, tornem a deixar anar canyes i al poc un altre picada, que al cap d'un rato de treballarla es desenganxa, mala sort ja que era una bona peça, que tiraba molt, en aquesta que tenim un altre picada aquest cop un altre llampuga, la veiem saltar i es desenganxa, aixo ja comença a cabrejar, en un concurs perdre dues peces seguides, comencem a voltar i res de res cap els biotops, cap el barco enfonsat, norfeu, joncols, l'almadraba, roses, i res no trobavem peix en lloc i si n'hi habia no tenia activitat, deseperats comencem a retornar cap a port,i en aquestes tenim un altre picada i zas un bonitol petitet a bord,i despres per la zona i començaba a haber-hi activitad, pero ja no ens donaba temps, ja que anan a tota maquina teniem el temps just d'arribar.
arribem a port i cuant amarrabem la barca comencen les desgracies, m'ajupo per amarrar i ala cartera i mobil al aigua, la cartera recuperada de seguida pero el movil per els sards , ja saveu si reveu una trucada rara pot ser un peix,i el cumul de desgracies no acaba aqui, cuant arribo al cruse amb la carretera de torroella, es tomba el remolc i veig una roda que m'adelanta, s'habia aflixat la roda i va sortir disparada, la sort es que en el moment d'atravesar la carretera no va pasar ningu, i despres hala a buscar la roda dintre el rec de l'altre costat, meins mal que el dissabte no i baixaba aigua, ja nomes amb faltaba aixo, si no era prou tenir un rmolc averiat en un cruse i sense telefon.
amb aquestes agafo el cric aixeco el remolc, trec dos tornillos a l'altre roda i poso la que s'en habia anat de parranda, i despres continuo direccio verges a 20 per hora i en unes naus i habia un senyor, m'arracono i li demano si te telefon per trucar, i aixi vaig poder avisar a casa i a la grua, vaig arribar a casa cuasi a les 6 de la tarda,
ara nomes amb cal felicitar l'alex perque esta fet el mesi dels palometons
salut i força al ca........
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: dissabte negre

Missatge  Anna-74 el Dg 03 Oct 2010, 23:33

ostres teixi, i jo pensava que estava gafada perquè no treia peix... lo teu sí que és estar gafat.
Doncs en Tola et va veure, però es clar, ell no sabia que anaves sumant desgracies, sino de segur que t'hagués ajudat, aquest Tola no té un no pels "amics"
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 03 Oct 2010, 23:57

jajajjaajaja òstia Teixi, perdona... però m'he partit el cul llegint!! Ti... que és el segon mòbil que fots a l'aigua... i la cartera... tot dins una bossa i ben guardada! I el mòbil a sobre, però amb una butxaca amb cremallera!

i lo de la roda adelantan-te... acollonant! jajajaja ,perdona, perdona, és que encara ric!

quin dia, nano... lo important és que ningú prenguès mal.

Ànims! pitjor no et pot anar!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 04 Oct 2010, 01:17

Teixi, des que et vaig conèixer no m'has deixat de sorprendre! Però res com el dia que vas arrencar la barca amb la clau de la taquilla! Aquell dia ja et vaig posar en un pedestal del que no et baixa ningú, ets la polla, tiu!
El més important és que no prengués mal ningú amb la història del remolc, el mòbil que el donguin pel sac!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 04 Oct 2010, 10:14

Tio, em va saber un greu diumenge quan vam parlar...

El dia que em vaig quedar amb el cotxe encallat al Ter i per allà no hi passava ningú dels ningús... vaig agraïr al cel la crida que en Raül va fer via fòrum per veure si algú podia venir a rescatar-me. Algú em va trucar per auxiliar-me, tot i tenir un cotxe amb el que difícilment haguessim arrencat al meu.

Dissabte et vaig veure amb problemes perquè caminaves per la calçada i tenies posat el triangle, però et vaig veure des de la distància, anava amb el coet al cul cap a l'Escala (això no és excusa per no aturar-se) i vaig pensar que si tenies problemes, com a mínim tenies el mòbil amb el que havíem parlat divendres. I resulta que l'havies fotut a l'aigua.

Em va saber molt de greu no haver-me parat ni que fos a oferir-te el mòbil per trucar a qui calgués. Més encara quan hagués donat el que fos perquè alguna ànima caritativa del fòrum vingués a arrencar-me de la sorra del Ter el dia que ho necessitava.

Et diria que la propera vegada pararé ni que vagi amb el coet al cul i et vegi de lluny i en sentit contrari al meu. Però millor que no hi hagi una altra vegada...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 04 Oct 2010, 13:44

hola tola, no pateixis tu tampoc podies saver lo que habia passat, al final vaig anar a dinar mes tart i ja esta, pitjo hagues estat si en vers de perdre la roda s'hagues trencat el buje, al final va ser un mal menor que ja esta reparat
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 04 Oct 2010, 13:54

raul jejeje no es el segon movil que foto al aigua, que ja en porto 7---8 de movils a l'aigua,desde punta falconera a l'estartit creu que estan ben comunicats
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 04 Oct 2010, 14:43

jajajaja, doncs mira que la solució és fàcil... porto camises amb butxaca de cremallera, Això si, Teixi: recorda no deixar la cremallera oberta! jajajaj

per cert, fas venir gana amb aquest nou avatar... tu sempre pensant amb la panxa! jo ho faig sempre amb allò que tenim una mica més avall...).

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 04 Oct 2010, 22:02

ostres. aquets dies els recordaras i te partiras el cul........... tot i que aquesta setmana te posara de mala llet.
lo important esque no pasi res de dolent ,aixo son coses sense importancia teixi.
cuidat company.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dl 04 Oct 2010, 23:16

Carai Teixi!
Ara entenc perque em deies que no m´asseguraves arribar dissabte a l´Escala... que si el cotxe, el remolc... ja t´ho deuries enflairar,no? jeje.
Be, bromes a part, si ningu va pendre mal al final es una anecdota mes per explicar.
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: