MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

El meu gran secret...

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

El meu gran secret...

Missatge  kruskis el Dv 01 Oct 2010, 00:25

Per fi m'he decidit a desvetllar el secret.... surto de l'armari.... El nou projecte TOP SECRET en el que estava treballant és una botiga de samarretes!

Després de tota la vida fent dibuixos per samarretes de franc i després de moltes hores a darrera el PC fent funcionar tot això, he decidit combinar les meves aficions.... la informàtica, la pesca i el dibuix. D'aquesta combinació neix www.kruskis.net un blog on aniré penjant els meus dissenys i des d'on es pot accedir a les diferents botigues on-line que aniré creant dividint les samarretes per temàtica.
De moment l'únic catàleg complet és l'anomenat FDP que són una vintena de samarretes per al pescador i amant del mar en general. He volgut anomenar aquesta col.lecció FDP en honor al nostre fòrum, són les inicials de Fòrum De Pesca, espero que us agradin!

En aquest apartat hi aniré penjant els nous dissenys que vagi fent i si algú té alguna petició especial, pot fer-ho aquí també.

Desitgeu-me sort amb aquest nou repte personal!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Però aquest tio no para!!

Missatge  marti el Dv 01 Oct 2010, 00:31

Ens deixa en ridícul a tots!

El fòrum ja t'és rutinari malgrat treure't hores de son?

La botiga de pesca ja està passada de moda??

Aquest paio és tant modern, que cada cinc minuts ja està passat de moda!

Només que això de les samarretes et vagi la meitat de bé que el fòrum.... dius que et desitgem sort, però em penso que això de les samarretes és com la pesca. Sort? home, doncs sí que n'hi cal. Però la sort es busca i nano, ningú et pot negar que t'ho curres!

Quin paio el superAdmin, quin paio...
marti
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El meu gran secret...

Missatge  Dani el Dv 01 Oct 2010, 01:06

kruskis escrigué:Per fi m'he decidit a desvetllar el secret.... surto de l'armari.... El nou projecte TOP SECRET en el que estava treballant és una botiga de samarretes!

Després de tota la vida fent dibuixos per samarretes de franc i després de moltes hores a darrera el PC fent funcionar tot això, he decidit combinar les meves aficions.... la informàtica, la pesca i el dibuix. D'aquesta combinació neix www.kruskis.net un blog on aniré penjant els meus dissenys i des d'on es pot accedir a les diferents botigues on-line que aniré creant dividint les samarretes per temàtica.
De moment l'únic catàleg complet és l'anomenat FDP que són una vintena de samarretes per al pescador i amant del mar en general. He volgut anomenar aquesta col.lecció FDP en honor al nostre fòrum, són les inicials de Fòrum De Pesca, espero que us agradin!

En aquest apartat hi aniré penjant els nous dissenys que vagi fent i si algú té alguna petició especial, pot fer-ho aquí també.

Desitgeu-me sort amb aquest nou repte personal!

compartit a facebook !!! moltissima sort amb el projecte, pinta bé, ara a publicitar-ho i sort ;-)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 01 Oct 2010, 01:43

Merci senyor Martí Tola invitat.... Twisted Evil Twisted Evil jijiji
i merci Dani, lo del Facebook és bona ajuda!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 01 Oct 2010, 01:55

kruskis escrigué:Merci senyor Martí Tola invitat.... Twisted Evil Twisted Evil jijiji
i merci Dani, lo del Facebook és bona ajuda!!

google:

cerca per kruskis: El millor posicionat
cerca per samarretes: 9e posicionat

vas fort Rolling Eyes

L'únic incovenient que l'hi veig, es massa publicitat de la tostadora, suposo que els utilitzes com a plataforma/infraestructura, però si amaguessin la seva publicitat a la teva web i fos totalment transparent, tipus marca blanca, seria genial.

Crítica constructiva, no t'emprenyis ;-)

Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 01 Oct 2010, 02:11

Tot arribarà, Dani!

De moment els utilitzaré com a plataforma doncs ells imprimeixen i envien les samarretes, jo no haig de fer res... només dissenys.
Potser arribarà un dia que tindré prou comandes com per plantejar-me imprimir i enviar jo les samarretes però amb aquesta gent no tinc riscos, només moltes hores perdudes.

I si no funcionen les de pesca, funcionaran les kruskis i si no, les kroskis, però per una banda o altra m'hi faré un forat, de tossut en sóc molt! jeje
Per viure no em donarà mai, en sóc conscient, però només veure que algú compra un disseny teu, omple ke te kagues!! Ara mentre escrivia el post m'ha arribat un mail per informar que s'han venut 4 samarretes, ara mateix estic de subidóoooon!!!

Ueeeeeeee!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Endavant !!

Missatge  Dani el Dv 01 Oct 2010, 02:16

Et veig animadissim i amb ganes, com ha de ser, digues que si !!!

Molta sort, segur que et funciona, ja diràs quina es la samarreta oficial del forum que aquesta la encarrego segur :-)

Retiro, bona nit !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dv 01 Oct 2010, 09:11

me'ncanteen kruskis!!
i la de dentex es molt guapa! falten algunes lletres qe resaltin amb : fdp
haha salut crack!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 01 Oct 2010, 10:14

Kruskis, el teu cervell no para. En el tema samaretes només et vull demanar que n'hi hagi una amb prous XXXXX per poder-la comprar. Si no en tinc cap es per això....que hi farem!!!!!!!!!!!!!!!! Règim pot ser???? JAJAJAJA

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dv 01 Oct 2010, 12:45

Molt bona idea,la del Bonito genial de cara a la primavera gue be sera un 10,no se si las fas amb maniqa llarqa ?
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rash el Dv 01 Oct 2010, 13:14

UOU! la splash m'encanta! es tot un encert! la vull ja, nomes falta saber com tallen aquesta gent...

pd: felicitats per la iniciativa, em sembla genial!
rash
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : girona i el mar sempre que puc
Data de registre : 14/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El meu gran secret

Missatge  Manelic el Dv 01 Oct 2010, 13:56

Sort amb la idea i el resultat. Tal i com diu en Cap Roig, els que tenim el PIT caigut, nesesitem una talla amb moltes XXX, per tant, jo estudiaria un model de GRANOTA PER DISIMULAR UNA MICA.
Tipus semerreta per l`estiu sunny
i petus per l`ivern santa
Manelic
www.forumdepesca.com

Edat : 71
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 29/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El neu gran secret

Missatge  Manelic el Dv 01 Oct 2010, 14:25

Kruskys, puntualitzo, e dit PIT no PITU i afegexo, amb CREMALLERA per devant, la d`estiu desde el malic fins el entrecuix i la d`ivern, de dalt a baix. No cal finestreta darrera. Es broma, molta sort i ja ten demanare per mi i l`Anna. affraid
Manelic
www.forumdepesca.com

Edat : 71
Localització : Sabadell - L'Escala

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dv 01 Oct 2010, 16:08

Enhorabona nanu!!!!! molt guapos els disenys!!!! El big game el millor!!! jejejeje!!! aixó va a gustos !!!!!! que et vagi molt be " que segu que t hi anirà xq estan molt be els models" i bona pesca!!!!!! ( de samarretes........)
salut!!!!
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 03/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 01 Oct 2010, 18:53

ESTIC CONVEÇUT DE QUE TE ANIRA DE COLLONS
ets un crack,ademes nomes tens que mirar al forum lo que has fet ,lo de las xamarretes esta xupat.SORT COMPANY.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 01 Oct 2010, 19:38

kruskis escrigué:Per fi m'he decidit a desvetllar el secret.... surto de l'armari....

per un moment he somiat que et podia demanar en matrimoni... bé, hauré de continuar tirant els trastos a en Sergispinning...jiiji, l'únic que em fa abraçades del fòrum! JAJJA

per fi el primer pas (o el segon) millor dit., germanet.

per cert, llençols no els estampes? el meu fantasma s'ha quedat conill...

felicitats!

puc fer-te comanda des del fòrum mateix? o millor no barrejar conceptes? és que en vull unes quantes...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dv 01 Oct 2010, 21:45

Enhorabona Kruskis!
Està demostrat que allà on hi poses l'ull triomfa, o sigui que no tinc cap dubte que t'anirà de collons!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 01 Oct 2010, 23:26

Merci a tots per els ànims! Us explico com funciona el tema i perquè m'he llençat a la piscina. La idea original ve de fa uns quants anys, quan encara no havia muntat el fòrum... quins temps aquells... jajaja jo encara no fotia panxa, tenia més cabell, no tenia hipoteca... i una ex-nòvia em va regalar unes samarretes arrapades com la pell d'un espetec, estaven estampades amb esprai, quatre gargots mal parits però quedaven de puta mare, i coincidint amb això es va posar de moda la marca "DE PUTA MADRE" i a mi s'em va ocórrer la idea de fer samarretes aerografiades i a la vegada amb frases d'aquestes gilipolles que porten els "notes" a les samarretes. La marca s'havia de dir "SOL&TANGAS".... tonteries d'adolescent... mai vaig portar la idea a terme però tenia aquella coseta a dintre...
De tota la vida, que m'han agradat les arts, tant la pintura, l'escultura, la música... sempre he fet una mica de tot però mai amb ànim de lucre, ni tan sols tinc un sol quadre o figura o cap mena de manualitat de les que faig a casa, tot és molt maco però agafa pols... i si una cosa tinc és que sóc una persona molt pràctica i totes les merdes que he anat fent les encolomo a la gent, jo m'ho passo bé fent-ho, la gent té un quadre o el que sigui de franc i jo no tinc merda a casa. No he cobrat mai res a ningú ni quan ho he fet per plaer, ni quan ho he fet per encàrrec, ni tan sols les matèries primeres, és un hobby, com la pesca (això és una indirecta per qui vengui el peix, jo aprofito qualsevol ocasió jijiji)
Bueno i a què venia tot aquest rotllo? ah, si! Que gratant per internet vaig trobar una empresa que s'encarrega d'imprimir i distribuïr samarretes, jo poso els dissenys i ells fan la resta. Jo he muntat la web i demés però tot els hi va a petar a ells, les samarretes no estan en stock, les imprimeixen en un parell de dies, ells les envien al client i jo no m'haig de preocupar de res, jo les samarretes ni les veig, només cobro la comissió de les samarretes que s'hagin venut amb els meus dissenys i ja està
Com que sempre he procurat deixar-vos els números clars amb tot lo del fòrum ara tampoc faré una excepció, ok?
El preu al que ells venen la samarreta és de 15 euros, jo hi sumo 3 euros de benefici i l'IVA dels beneficis que m'el declaren ells dóna un total de 18.5 euros
De 3 euros en 3 euros no em faré ric i ni tan sols cobriré les hores que hi haig de passar però és una manera de valorar-me a mi mateix.
A la secció de publicitat hi ha la samarreta del fòrum en versió noi i noia, aquestes estan a 15 euros doncs com que el disseny no és meu, no crec ètic guanyar-hi res, si de cas li hauria de passar a la madamme Anna que és la que es va currar el dibuix. Ah! per cert! com que no m'agrada amagar coses, a l'Anna li vaig regalar una samarreta, és lo mínim que podia fer (si a algú no li sembla bé, que parli amb el meu advocat Very Happy Very Happy )
Bueno, ja m'he tornat a enrotllar... res, que si algú vol samarretes del fòrum les pot comprar allà, però si voleu, de cares a l'any que ve podem tornar a fer una tirada llarga i ens sortiran per 7 euros com l'altra vegada, no 15!

Salut i peixicus!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 02 Oct 2010, 13:34

Kruskis estas fet un artista tio!!!
Quan vaig veure la capçalera del forum no sabia si realment ho havies dibuixat tu o ho havies tret de por ahi.
Ara no en tinc cap dubte!!
Me les miraré en calma
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 02 Oct 2010, 18:54

Merci Jacint!

Ah, no sé qui per aquí a dalt preguntava per les talles, adjunto la taula de talles de les samarretes

També en posaré alguna amb màniga llarga, el que passa és que hi ha molts menys colors per triar, me sembla que només 4... miraré aviam quins poden quedar bé.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dg 03 Oct 2010, 17:16

Anim Joan en aquesta nova empressa, espere que tingues molta sort i tot vaja endavant.

Si em necesites saps que pots contar amb mi amic.

Xarrem mestre!!!!!!!.
Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 04 Oct 2010, 01:49

Gràcies Jose!

Un dia o altre em faré un forat al món! Ara o d'aquí a 10 anys, però m'el faré!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 04 Oct 2010, 11:12

Joan, no t'has d'avergonyir per voler cobrar una feina. a mi també m'agrada molt fer els reportatges de pesca, ho faria de gratis, però no sóc tant idiota... si hi ha algú que s'hi guanya la vida, què menys que cobrar la part que et correspon.

mai compensa els diners amb les hores invertides, però sí compensa la satisfacció. El preu ja me'l va dir des del primer dia, i no m'apugen el sou, però treballo cada dia més i millor perquè veure un repor benparit és el que vull.

Mai ens farem rics tu i jo, però serem feliços i estarem satisfets amb tot allò que ens proposem. Tu havies somiat fer samarretes, jo sortir a les revistes ni mho havia plantejat fins que us vaig trobar i vaig començar a treballar de valent.

enhorabona, Joan, has fet el primer gran pas.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 04 Oct 2010, 21:48

Que bé Joan!
Que bonic és poder realitzar els somnis i desitjos. Tan de bó tinguis èxit.
Per cert, si algun dia necessites models per desfilar amb les samarretes, què millor que nosaltres, els foreros no? jajajaja
Molta sort, de debó!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 05 Oct 2010, 00:04

jejej Us posaré a règim i us pentinaré els cabells de punta!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent