SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
S.O.S
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
S.O.S
Hola companys!
Os escric per fer-vos una serie de questions. Soc 100% novato amb la pesca en kayak i dues sortides que fet res de res per una serie de raons que coneixo i d'altres que no per aixo os demano ajuda.
Primera questio:
Sense sonda (crec que es imprescindible i en quant pugui en compro una) amb el kayak com puc sapiguer on pot haber-hi peix i posibilitats d'exit?
Segona questio:
Llocs del Maresme que estiguin be i amb posibilitats de pesca o aprop?? Jo en les dues sortides anat a Mataro...
Tercera questio:
A quina profunditat es recomenable anar?
Cuarta questio:
Per fer currican, cal posar plom a les rapales? i les metralletas?
Cinquena questio:
Per poder fer spinning o jigging sense sonda o a no ser que es vegi el peix o una zona que es conegui res de res, no? Fondeig i Currican ja es mes a sort d donar amb un banc o peix perdut per la profunditat...
Doncs aquestes son algunes de les questions juntament amb la mala sort, la novatada. no sapiguer un lloc correcte i tindre acompanyants optims crec que m'han fet tindre dues sortides per olvidar...
Salutacions!!
Os escric per fer-vos una serie de questions. Soc 100% novato amb la pesca en kayak i dues sortides que fet res de res per una serie de raons que coneixo i d'altres que no per aixo os demano ajuda.
Primera questio:
Sense sonda (crec que es imprescindible i en quant pugui en compro una) amb el kayak com puc sapiguer on pot haber-hi peix i posibilitats d'exit?
Segona questio:
Llocs del Maresme que estiguin be i amb posibilitats de pesca o aprop?? Jo en les dues sortides anat a Mataro...
Tercera questio:
Cuarta questio:
Cinquena questio:
Per poder fer spinning o jigging sense sonda o a no ser que es vegi el peix o una zona que es conegui res de res, no? Fondeig i Currican ja es mes a sort d donar amb un banc o peix perdut per la profunditat...
Doncs aquestes son algunes de les questions juntament amb la mala sort, la novatada. no sapiguer un lloc correcte i tindre acompanyants optims crec que m'han fet tindre dues sortides per olvidar...
Salutacions!!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
Re: S.O.S
Soc novell i sense barca, però si et poden ajudar 2 qüestions:
-Trobar bancs de peix sense sonda, de vegades amb les gavines, i si el mar està en calma i veus zones arrissades poder a sota estan de festa, les gavines son més fiables.
Les rapales porten una aleta inclinada, a més inclinació més profunditat, però també depen de si vols que vagi a ran de superfície o a molta fondaria, hauràs de jugar amb el tipus de rapala i afegint o no plom segons la fondaria a la que vulguis anar.
Algú més expert ja tu ampliarà, salut !
-Trobar bancs de peix sense sonda, de vegades amb les gavines, i si el mar està en calma i veus zones arrissades poder a sota estan de festa, les gavines son més fiables.
Les rapales porten una aleta inclinada, a més inclinació més profunditat, però també depen de si vols que vagi a ran de superfície o a molta fondaria, hauràs de jugar amb el tipus de rapala i afegint o no plom segons la fondaria a la que vulguis anar.
Algú més expert ja tu ampliarà, salut !
Dago escrigué:Hola companys!
Primera questio:
Segona questio:
Tercera questio:
Cuarta questio:
Cinquena questio:
Salutacions!!

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Gracies Dani!

Algu mes que en pugui ajudar? Gracies!

Dago escrigué:Algu mes que en pugui ajudar? Gracies!![]()
et tocarà investigar i provar !
Si et serveix d'ajuda, aqui en parlen molt:
http://www.pescamediterraneo2.com/foros/forum/33-pesca-desde-kayak/

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Dago escrigué:Hola companys!
Primera questio:
Segona questio:
Tercera questio:
Cuarta questio:
Cinquena questio:
Salutacions!!
Benvingut "Kaiakeru" molta sort i molta precaució amb el kaiak que és més perillós del que sembla. Si em fas un privat t'explicaré unes tàctiques per trionfar de seguida!!

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Reputació: 0
Data de registre: 10/02/2010
No hi ha ningu que vulgui i pugui ajudar a un pobre novel com jo?? Sisplau!!

Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum