MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

ELS PRIVATS

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

ELS PRIVATS

Missatge  Raül el Dg 26 Set 2010, 17:01

El fòrumdepesca.com té una cosa molt millor que les seves cròniques, les seves fotos, els videos o els acudits; una cosa que s'amaga a les tenebres i ens honora a tots en forma d'anonimat, ens deixa expressar-nos de manera lliure sentint-nos protegits: els missatges privats.

N'estic molt content d'aquests passadissos secrets. Al principi són obscurs però, quan trobem el camí, sóm capaços d'entrar a la cuina de qualsevol de nosaltres, o al bany, o al llit. ELs privats és on ens mostrem tal i com som, on parlem sense embuts, on expliquem els nostres secrets i on fem els amics al fòrum. És un espai íntim, necessari, indispensable, diria jo.

És un espai tant bo que, fins i tot, esdevé perillós. Avui he tingut 12 missatges privats... i abans no els he contestat tots, he hagut de tancar l'ordinador perquè els fills i la dona m'estaben cridant. I m'he conectat a dos quarts de set del matí, d'un diumenge qualsevol. He tingut privats molt interessants, molt. Els esperava, alguns els he provocat jo mateix, jijiji... ja sabeu que quan vull alguna cosa, la faig, o l'aconsegueixo. Sóc així, i si no puc jo, ho fa el meu fantasma... però sempre aconsegueixo el que vull.

I ara us vull fer pensar, de nou. Va per tots:

Buf, buffff... respira nano, respira... control... CONTROL!, que porto mitja ampolla de cava i m'estic escalfant... abans no surti el puto fantasma, me n'aniré a treballar. Si, si... surto a pescar tots els dimecres que puc, però els diumenges no puc sortir, perquè he de treballar.

fa dies que estic pensant el que he de dir, és un acte de reflexió general. Ja sé que no sóc ningú, però algú ho ha de dir.

fins ara.
tornaré,hi ha coses que s'han d'exposar.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: ELS PRIVATS

Missatge  cetrero33 el Dg 26 Set 2010, 18:19

això sembla la tele ens deixes amb l'expectativa i només et mancat dir no se'n vagi en uns minuts tornem ...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 26 Set 2010, 19:14

cetrero33 escrigué:això sembla la tele ens deixes amb l'expectativa i només et mancat dir no se'n vagi en uns minuts tornem ...

ai! perdona certero33!, que mal educat que sóc...

"no se'n vagin, en uns minuts tornem!"

jajajjajjaja

he de treure una màquina... fins al vespre, si em deixen els nens!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 26 Set 2010, 23:09

perdoneu,
això d'explicar contes a la nit és complicat... la majoria de vegades m'hi quedo clapat jo i la nena se me'n va de marxa al meu llit! I ara que els tinc als dos dormint, ara que em puc dedicar a posar cremeta a la dona, va i tinc la imperiosa necessitat de baixar, obrir l'ordenyata i acabar el post de la òstia... i llavors plorem que no follem, els homes...

Parlava dels privats... i n'he tingut un de molt interessant... jajjaa (collons que el petit plora....)
...
i ara la gran s'aixeca
...
i ara la dona crida...

... ufff, que m'adormia...

kruskis escrigué:Buff! Ja em fas patir, vaig a repassar posts... acabo de veure que n'hi ha un sobre els privats... quina por que em fots....

tranquil, jefe, estic mig adormit... ara és la dona que està de mala llet (per cert, s'ha tornat a cagar amb la mare que va parir el fòrum.... i ja van 3000 vegades! jajaja)

Algú recorda en Gabi? Jo sí. Entre tots li vam emplenar els privats de tonteries i el vam amargar. Resultat: ha desaparegut.

Utilitzeu els privats de manera intel·ligent, feu-los servir per coses de profit, com ara quedar amb els amics, criticar-me a mi, parlar de material de pesca, lligar, passar-vos fotos de captures, demanar fotos per a reportatges de pesca (jeje)... hi ha infinitat de coses per fer en els privats!

però si us plau, deixeu-vos de cullonades, aquí no hi muntareu una multinacional... N'hi ha alguns que, a part de divertir-nos, entrem aquí a treballar;

Sense anar més lluny: per fer la crònica de la sortida de les tonyines, m'hi vaig estar unes tres hores. El relat gloriós d'en Tola hi deu haber dedicat, pel cap baix, un parell d'hores... i no us vull ni explicar quantes hores hi ha de dedicar, diàriament, el nostre administrador i company kruskis.

així que, sense cridar ni perdre el respecte a ningú, us demano una cosa: deixeu-nos treballar. Ho fem perquè ens agrada, no hi tenim res a guanyar, però hi tenim un món a perdre.

els privats són massa importants com per desaprofitar-los amb cullonades. Queda clar?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 28 Set 2010, 21:57

Pel que fa als privats, jo crec que està molt bé que hi hagi la possibilitat de comunicar-nos entre nosaltres de forma més "íntima". Tot i que penso que hi ha coses que es diuen en privat que es podrien fer perfectament en obert.

Si jo vull demanar algun "truquet de spinning", tinc dues opcions:
- Enviar un privat a en sergispining (per exemple) i demanar-li.
- O puc obrir un post al forum, i si en sergispining vol, ja hi participarà.

Suposo que alguns foreros deuen estar tips de rebre 5, 10, 15 missatges privats cada dia, molts dels quals demanen i no donen, o el que és pitjor: ni demanen ni donen (no saps què volen).

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 28 Set 2010, 22:28

calador escrigué:Pel que fa als privats, jo crec que està molt bé que hi hagi la possibilitat de comunicar-nos entre nosaltres de forma més "íntima". Tot i que penso que hi ha coses que es diuen en privat que es podrien fer perfectament en obert.

Si jo vull demanar algun "truquet de spinning", tinc dues opcions:
- Enviar un privat a en sergispining (per exemple) i demanar-li.
- O puc obrir un post al forum, i si en sergispining vol, ja hi participarà.

Suposo que alguns foreros deuen estar tips de rebre 5, 10, 15 missatges privats cada dia, molts dels quals demanen i no donen, o el que és pitjor: ni demanen ni donen (no saps què volen).

bé fa poc que soc per aqui, però la gracia dels fòrums està precissament en que son converses obertes, ben organitzades (gràcies als moderadors) i on tothom apren i participa de manera activa, els privats estan bé per coses puntuals o que no es vulguin explicar en públic per ser top secret, però el millor es tot en obert al meu gust.
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 29 Set 2010, 13:49

calador escrigué:Suposo que alguns foreros deuen estar tips de rebre 5, 10, 15 missatges privats cada dia, molts dels quals demanen i no donen, o el que és pitjor: ni demanen ni donen (no saps què volen).

doncs això mateix, calador. Ja sé de què et ve el nom... sempre em "cales"! jajaja

personalment estic molt content de tots els privats que rebo, molt. Els utilitzo per demanar coses en privat, per conèixer gent de manera més personal, per lligar, per criticar, per demanar disculpes, per passar informació, o sigui, per moltes coses.

hi ha gent que em demana coses del material que utilitzo i els ajudo amb el que puc. És un honor per mi poder-vos ajudar. El que més m'agrada de tot és que mai ningú ha gosat demanar-me com es fa per pescar o a on pesco algun peix.

això sabeu que ja us ho explico públicament, i que si no ho faig, és perquè no m'interessa o no vull fer-ho tampoc en privat. Sou molt intel·ligents tots plegats.

ültimament he tingut algun privat d'aquests que dius tu, Calador: dels que no volen saber ni dir res, i a mi no m'agrada perdre el temps. Amb en kruskis n'hem parlat, no us foto cap "bronca" sense demanar-li permís al jefe. Només vull que reflexioneu sobre tot això, i sense fantasmades.

És molt millor lo exposat en públic i compartit per tots. En kruskis deu tenir 20 privats cada dia! L'hem de deixar treballar, perquè ens fa un bé per tots.

Jo mateix us volia explicar una crònica guapa, la setmana passada, però en comptes d'això, en comptes de fer-vos passar una bona estona a tots, em vaig haber de dedicar a contestar els 12 privats que tenia, i se'm va esgotar el temps, perquè també tinc una família, que malauradament deixo massa sovint de banda per estar amb vosaltres. I llavors les dones es cabregen i passa allò que no ens agrada, i ens ve mal d'ous...

visca els privats!

i visca els vostres posts, cabrons!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 29 Set 2010, 16:56

RAUL,ara hu entenc... llavors els privats que me envies ......................com que no eren
de consultes ,de esquers,ni de criticarme.
NO ESTARIES LLIGAN AM MI ...?
(ara en serio,perdo raul )EN RAUL TE RAO,pero com que jo no se escriure,(i tinc temps) ami no me fa res els privats .
en gabi per ejemple pobret va ser ensenyar les fotos i començar a caure privats i pobret esta desaparescut .TORNA GABI
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 29 Set 2010, 21:26

I llavors les dones es cabregen i passa allò que no ens agrada, i ens ve mal d'ous...

visca els privats!

i visca els vostres posts, cabrons![/quote]

Benvolgut Raül, com que els fantasmes, com a ànimes descarnades que son, no poden tenir família ni mal d’ous, em dirigeixo a tu i a tots aquells que per passar-nos masses hores davant l’ordinador, com a conseqüència, podem acabar tenint aquesta dolença.

La cura de aquesta dolença es coneguda des de Adam i Eva però, de vegades, manca la Eva per diverses i possibles raons, i una d’elles es que estigui emprenyada.

No fem emprenyar l’Eva però, si no hi ha més remei, modestament, puc fer-vos una prescripció per solucionar aquest problema sense deixar l’ordinador, potser més lentament, però seguir i es molt fàcil....APRENDRE A ESCRIURE AMB UNA SOLA MA...JAJAJAJAJAJAJAJ

Com es nota que aquest cap de setmana passat ha fet tramuntana i tenim (tinc) poques coses que explicar.
Apa, siauuuu
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 29 Set 2010, 22:08

Estimat representat...tú tens mal d'ous???
No pot ser, no m'ho puc creure soci, deixa't de collonades i mals llampat.

salut.-Helena Francis
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 30 Set 2010, 14:08

jajajaja, sou uns animals!

cap roig, escric amb dos dits jo, però utilitzo les dues mans. Gràcies pels consells, al fòrum hi escric i vomito tonteries, llavors canvio a les pàgines berres i me la pelo com un animal de fira!jajaja malauradament aquest remei el coneixem tots, els homes casats! Si us ho he dit sempre:

salut i força a la mà per poder-me-la pelar! jajajaja

i tu Sazcc em trobes a faltar, eh, reietó? ës que estic molt liat amb privats ara, però ja acabo la feina ben aviat. Només necessito una sola resposta que estic buscant, i creu-me que no em deixa dormir en pau!

llavors continuaré el relat de Barcelona. (I més d'un se l'haurà de pelar),

o sóc l'únic que s'ha de posar pomada?

no si, ja ho diu en Tola: "ets un poeta, Raül, un tiu fi". aviat tornaré, i no em caldrà treure el fantasma, aquest el porto sempre a dins!

joder com sou: us aparco el fantasma uns dies i ja m'esteu provocant obertament. Es nota que em coneixeu... sempre responc a les provocacions! jajaja

tornaré.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: