MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

LLampugues de xiruca i Popper.

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

EL flautista de Hamelin!!

Missatge  Tola el Dj 16 Jun 2011, 19:50

Ahir a la tarda vam anar a passejar pel moll amb la Marta. Pacíficament i en so de pau, sense canyes ni artil·lugis hostils. Però...

Però al final del moll em topo la Sandra i en David. Des de lluny els faig "hola" amb la mà mentres m'hi atanso. Avui ella l'ha acompanyat i llegeix plàcidament en un banc. La temperatura és ideal per a passar-hi l'estona. A ell, se'l veu concentrat amb la mirada perduda cap a l'aigua i sembla que des de dalt del moll parla amb algú a qui no veig, ran d'aigua. M'hi atanso i trec el cap per l'àmpit del moll i veig que en David està parlant-li..... a un espet! estem tots bojos. Com hem arribat fins a aquest punt??!

I és que el nano està desesperat, també. Com és habitual aquests dies, li segueixen els artificials, però sense arribar a mossegar. Estan una mica més enllà dels amarradors i si recull ràpid no li fan cas. Si recull lent, li segueixen com per jugar-hi, però sense mossegar. Amb els artificials petits també, però especialment amb el seu vinil. Un cop els ha conduït cegament fins al moll, l'espet se li queda rendit als seus peus i fins i tot es deixa acariciar i gratar l'esquena amb el vinil. Quines bèsties més curioses. Per mi, que l'espet aquest s'ha enamorat de'n David i el seu vinil. És el Flautista de Hamelín dels espets. Us en deixo un vídeo perquè és que el cas és ben curiós. Sí, que en David ja comenci a parlar amb un peix, també ho és.

Això del vídeo, tanta estona com vulguis.

Els d'ahir eren una mica més petits que els d'abans d'ahir, però el comportament, el mateix. un altre espet sotmès i rendit als encants i carícies de'n David.

Editat per darrera vegada per Tola el Dj 16 Jun 2011, 20:17, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Rien de rien!!

Missatge  Tola el Dj 16 Jun 2011, 20:16

En vista que els peixos no semblen estar gaire fins, ahir al matí vaig anar a provar amb les famoses daurades del port de Maó... també sense sort. I com que això d'estar amb el caiac parat aguantant una canya és força avorrit i no es veia ni moviment, me'n vaig anar palejant fins fora el port (on tot estava igual de parat). No es veia ni el brillar d'una oblada. Sobre els 20m tampoc no hi havia picades. Pel camí em vaig trobar aquesta palomida. Deuria mossegar fa alguns dies perquè l'animal ja flotava. Em va fer pena. La palomida aquesta deuria anar tant panxa, quan veu un peix natural que neda malament i pensa en fotre's un bon sopar. Des de l'altre extrem del fil, un pescador se li dibuixa un somriure a la cara, però un nus mal fet del niló amb la cameta no li permet arribar a veure el peix que li ha fet sonar la carraca. La bèstia s'escapa, però l'ham clavat a la part anterior de la llengua l'impedeix de menjar (?) i acaba morint. Ni el peix ni el pescador hi han guanyat. Ha perdut el mar que té un peixarrot de menys.

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: LLampugues de xiruca i Popper.

Missatge  Dani el Dj 16 Jun 2011, 20:25

Tu estàs passant teta Martí !! Dissabte ja donaré records als peixos d'aqui de part teva ;-)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 16 Jun 2011, 20:54

Jajajaajaja!

A mi no m'enganyeu eh? Aquest truc és molt vell!

Consisteix en fer empassar un iman al pobre espet, i llavors col·locar un altre iman al vinil, i així qualsevol! L'espet es veu atret cap al vinil per la força magnètica de l'iman! Jajajaj.

Fora conyes, el vídeo és boníssim. Quina cosa més curiosa, i a més sembla que la puntera de la canya també el toca i ni s'immuta. Aquests peixos menorquins, que feliços que viuen. Els peixos d'aquí els tenim ben escarmentats.

Que t'ensenyi la tècnica en David per després aplicar-la aquí amb els llobarros.

Au, passeu-vos-ho molt bé!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 17 Jun 2011, 16:34

hola tola (fes la prova amb un Gunnish o Gunfish o algun streamer d en becader)sort company.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 17 Jun 2011, 20:24

Tu, Dani-Calador, pesca cogombres de mar! punxa-serrans! ja t'arreglaré quan et vegi!

Sergi, el gunnish va ser una de les primeres opcions per a provar coses diferents del clàssic artificial. Va ser la única cosa a la que van fer cas i l'única explosió d'aigua que vaig tenir fa dos dies va ser amb el gunnish aquell deformat pel sol (ver números atrasados). el dia següent no van voler ni el gunnish, els tios. No mengen, deuen estar en vaga de fam contra les retalllades o contra el canvi climàtic o qualsevol altra tema. Si de cas mengen, hi peixets diminutíssims que només es deuen poder imitar amb mosca de'n Becader (que he deixat a Bcn).

Em penso que l'any vinent, a l'ham hi posaré una mica de.... dinamita!! amb un accionament a distància per quan s'hi acostin a inspeccionar. A veure qui riu més.

Ahir va sortir l'Oswaldo a passejar uns familiars seus i ja que navegava, es va endur la canya... no us ho perdeu, que el tio fent el curri amb un artificial de 10cm va pescar.... no ho diríeu mai... una sípia ben grossa!!!!

A veure si passa la tramuntanada i se'ls desperta la fam a les bèsties de les profunditats...
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 17 Jun 2011, 20:36

Tola deixa els pobres espets que no t'han fet res, jo crec que ja has assolit totes les teves fites, hauries de fer un reset i tornar a començar.

Agafes una boia, un ham petit i una mica de rosca, i apa, a començar de nou ;-)

Les besties tu agrairan ;-)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dv 17 Jun 2011, 20:53

Aguets Oswaldo,es un fenomeno aixo de las sepias es bestial,no demencial!!!
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dv 17 Jun 2011, 23:39

Sucar el vinil acariciador en loctite ?
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Nanos, això fot cagar.

Missatge  Tola el Dc 22 Jun 2011, 14:22

Nanos, hem tocat fons.

Com a pescador, sóc força dolent. Això ja ho sabíem. Sí, sí, algun cop de sort he tingut de tant en tant, però per les vegades que surto, si en sabés, tocaria alguna cosa amb més freqüència.

Per aquí Menorca, tot està molt mort. La setmana passada va ser per veure quin pa s'hi donava i amb els espets que es deixaven acariciar amb l'artificial ja vam veure que havíem tocat fons.

Com que les sortides a poca fondària no s'hi veia peix, aquesta setmana he anat a buscar els 40-50m a veure si estava amagat per allà, però...

Fa tres dies que vam quedar amb l'Oswaldo. Ell volia sortir al llobarro amb el caiac. Jo volia atrapar algun mero. Ara n'és el temps i per aquí n'hi ha forces. Vam sortir junts i ell es va quedar entorn als 2 - 3m ran de costa i jo vaig anar a buscar algunes roques al fons.

Total: jo em vaig morir de fàstig i només vaig fer que treure alguna misèria que no conta massa. A més, feia tramuntaneta i era difícil aguantar-se sobre la pedra en qüestió. Vaig veure una mica de moviment i els vaig deixar caure tota mena de jigs petits i grans recollits de mil formes diferents. Res de res, tu. Serà possible?? sóc un patata, tio. Ni que fos per pesat, com a mínim de tant en tant hauria d'haver tret alguna cosa que valgués la pena, no???? Patètic, nanos.

Quan ja començava a veure que tot aniria tant malament com dies enrere amb els espets, l'Oswaldo em truca excitat. Resulta que és ell qui ha tret un mero fent curri quan passava per un pas estret amb una fondària d'uns 3m. Deuria fer uns 2 quilos (el mero, no l'Oswaldo) però a l'hora d'agafar el salabaret, se li ha entortolligat en algun trasto del caiac. Allò que pensa "Bah, tant li fa. El pujo a pols" i patapam! els hams tant finets de l'artificial li han estripat la boca i au, de cap a l'aigua. Segurament hi hagués anat igualment perquè 2 quilos compleix justeet la mida. Però una cosa és tornar-lo i l'altra que se n'hi vagi ell.

Ai senyor, quines vacances pesquívoles...

Editat per darrera vegada per Tola el Dj 23 Jun 2011, 11:24, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

GUAITA AIXÒ I APRÈN!!!

Missatge  calador el Dc 22 Jun 2011, 20:52

Ai Tola!

Se t'ha d'explicar tot eh? Mira aquest vídeo i aprèn a pescar meros!!!

(Parla qui no ha vist un mero en sa vida eh? jeje)

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 24 Jun 2011, 21:45

Oh my god!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 29 Jun 2011, 01:21

Bé, ja torno a córrer pels nostres territoris.

Vaig voler fer un anfós com a objectiu i al final només vaig poder anar-hi un parell de dies a intentar-ho. Tot i així, encara ens en va sortir un de petitonet.

Els peixos van desaparèixer miserablement pocs dies abans que arribés i van tornar l'últim dia de la meva estada. Grrr... van sortir amb fam d'haver estat dues setmanes sense ni aparèixer ni voler res els pocs que hi havia, però tot i afamats, no em vaig topar amb l'anfós que volia. Llàstima. Hi tornarem l'any vinent.

Mentrestant, Cap de Creus...

Tornarem a sortir, tornarem a navegar, tornarem a vèncer!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 29 Jun 2011, 18:21

tola,el any que be tindras molta mes sort company.
aquestes coses donen molta rabia,ara es cuan faras un bon report per la nostra terra.benvingut i sort.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt