MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

quedada

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: quedada

Missatge  szac el Dc 21 Oct 2009, 00:24

Raül escrigué:en principi em va millor, a no ser que hi hagi una catàstrofe i necessitin tots els metges en actiu... ens trobarem al mar, jo no vindrè a l'Escala. JA ens comunicarem per radio o mobil... que si piquen abaixo l'antena!

MERO
Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada

Missatge  Tola el Dc 21 Oct 2009, 11:00

El 21 també em va millor que el 14.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dc 21 Oct 2009, 15:21

szac escrigué:TEIXI....do o dor???

Podrem sortir aquest cap de setmana o qué? Com pinta lo puto vent?

Salut

Aquest cap de setmana no hi ha rastre de tramuntana i el mar estarà bé (en teoria). Esperem que sigui així per que ja tinc ganes de treure un bon palometon.

Saluts companys
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 21 Oct 2009, 15:26

David, DAvid... en què quedem, sóc marica o mero?

Suposo que enteneu que no vingui a l'escala... tinc la barca a empuriabrava i anar a l'escala x fer un cafè... prefereixo trobar-vos on vulgueu quedar i compartir unes birres dins el mar!!

El finder sembla que s'arregla una mica... dissabte igual baixo tard, si hi ha algun valent a la tarda alà ens trobarem! Diumenge no sortirè (a no ser que no hagi pescat res dissabte...)

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 21 Oct 2009, 15:29

Alex, fa poc uns d'olot van treure un palometò de 23 kg des de la platja!!! A veure si tb tens sort!
Jo mirarè una mica més mar endins.... per buscar bonitos benparits.

sort a tothom!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 21 Oct 2009, 19:13

ALEXMTZ escrigué:
szac escrigué:TEIXI....do o dor???

Podrem sortir aquest cap de setmana o qué? Com pinta lo puto vent?

Salut

Aquest cap de setmana no hi ha rastre de tramuntana i el mar estarà bé (en teoria). Esperem que sigui així per que ja tinc ganes de treure un bon palometon.

Saluts companys

Alex, doncs si pinta bé, ja ens veurem donant voltes, aprofitaré tot el que es pugui ja que porto 2 setmanes sense ensumar peix, ni mar, ni barca...

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 21 Oct 2009, 19:15

Raül escrigué:David, DAvid... en què quedem, sóc marica o mero?

Suposo que enteneu que no vingui a l'escala... tinc la barca a empuriabrava i anar a l'escala x fer un cafè... prefereixo trobar-vos on vulgueu quedar i compartir unes birres dins el mar!!

El finder sembla que s'arregla una mica... dissabte igual baixo tard, si hi ha algun valent a la tarda alà ens trobarem! Diumenge no sortirè (a no ser que no hagi pescat res dissabte...)

Raül, no et preocupis, estás perdonat mentres omplies les neveres quan ens veiem a mar, per fotre piscolabis i birres.

salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 21 Oct 2009, 23:49

a veure que pasa aqui, nomes penseu en traguejar birres , vaja quina banda de perduts, jejejejejejejejeje aurem de posar controls abans d'antrar a port jejejejejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 21 Oct 2009, 23:50

david, sembla que si que es podra sortir el dissabte,divendres em quedat de parlar amb en jaume i en pichi
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 21 Oct 2009, 23:54

teixi escrigué:a veure que pasa aqui, nomes penseu en traguejar birres , vaja quina banda de perduts, jejejejejejejejeje aurem de posar controls abans d'antrar a port jejejejejejejejejejejeje

Josep, ja ens coneixes...primer sortir, després d'anar al bar a fotre el tallat, després a mar i un cop allà esmorzar, unes cervesetes i si piquen ja és pa cagarse..

Salut periquita..ja tenim 11 punts. cheers cheers
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dj 22 Oct 2009, 00:20

disabte farem pescaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Pichi
www.forumdepesca.com

Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dj 22 Oct 2009, 08:57

Raül escrigué:Alex, fa poc uns d'olot van treure un palometò de 23 kg des de la platja!!! A veure si tb tens sort!
Jo mirarè una mica més mar endins.... per buscar bonitos benparits.

sort a tothom!

Doncs mira que es dificil, debia tenir un carret amb 300 m minim, va ser amb plomes ???? a la Gola ???

Salutacions crack
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 22 Oct 2009, 15:56

Els detalls millor te'ls expliquin ells... us puc dir que va ser des de la platja i amb peix viu.

Tu els temptes des de barca amb artificial? Un compi meu en va fer un de 18 kg al delta d l'Ebre amb poper.... des de barca. Si em dóna permís us penjarè la foto. Jo li dic que per pescar no cal anar tant lluny... com al golf de roses i al cap de creus no hi ha res!!! Altra cosa és que piquin i els sapiguem treure... Això de pescar amb barca és molt més complicat del que sembla!!

Aquests treuen palometons i dentos de més de 5 kg (un de 7) però amb peix viu. NO és que no tingui mèrit, però enganxar un peix viu i esperar tot el dia la picada del depredador... per mi és molt més difícil pescar-los a spinning o jigging, ja que ets tu qui enreda al peix. A més s'ha de tenir collons per fer 2000 tirs cada cop que surts a pescar... en fi, per mi és molt diferent anar a pescar que anar a treure peix!!

Sort a tots!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 27 Oct 2009, 01:03

Raül escrigué:Els detalls millor te'ls expliquin ells... us puc dir que va ser des de la platja i amb peix viu.

Tu els temptes des de barca amb artificial? Un compi meu en va fer un de 18 kg al delta d l'Ebre amb poper.... des de barca. Si em dóna permís us penjarè la foto. Jo li dic que per pescar no cal anar tant lluny... com al golf de roses i al cap de creus no hi ha res!!! Altra cosa és que piquin i els sapiguem treure... Això de pescar amb barca és molt més complicat del que sembla!!

Aquests treuen palometons i dentos de més de 5 kg (un de 7) però amb peix viu. NO és que no tingui mèrit, però enganxar un peix viu i esperar tot el dia la picada del depredador... per mi és molt més difícil pescar-los a spinning o jigging, ja que ets tu qui enreda al peix. A més s'ha de tenir collons per fer 2000 tirs cada cop que surts a pescar... en fi, per mi és molt diferent anar a pescar que anar a treure peix!!

Sort a tots!

Sí senyor...et donc la raó com sempre soci, no és el mateix anar a pescar que anar a treure peix quina gran diferència.

Per cert cada día el llobarro que tens a la foto s'assemble més a tu s'está mimetitzant.

Salut soci.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 27 Oct 2009, 17:01

saps què passa David? que cada dia em creix més la panxa i em quedo més calb....!!!! CAda dia m'hi assemblo més... sort que no vaig pescar un rap!!! AHAHA!

per cert, en Tola se m'ha "rajat"... no sè si baixarè sol... o no baixarè. Si algú s'anima, no té feina, està al paro, o té crisi,... que em truqui! A veure si anem a fer mal! Avui un company m'ha dit que no ha vist peix... però segur que està allà sota!!! EStava al cap de creus, feia una mica de tramuntana i molta mar de fons.... ideal per temptar llobarros a l'escuma!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada

Missatge  Tola el Dt 27 Oct 2009, 20:15

Ostres, és que des de Barcelona són molts quilòmetres pel plan que vaig veure aquest dissabte....

Quin fart de voltar i voltar, i l'únic atac que vam veure (a la vora, que mar endins en vam veure algun altre) va coincidir amb un embolic al trenat, de tres parells de collons! quina sort, la meva, recony!

Feia força 3 i la veritat, ens vam haver de mantenir enganxats a les roques amb els caiacs.

Veient tant poca activitat, per pujar m'esperaré uns quants dies més a veure si deixant-los una mica de marge de solet i bon temps, s'animen a treure el cap una altra vegada. Molt sovint m'hi he trobat després de dies de tramuntana forta: el peix desapareix. Com que aquest dissabte no en va ser l'excepció i no crec que amb dos dies n'hi hagi prou com perquè les bèsties tornin (quin goig feia el mar amb tants bullidors fa tres setmanes!) doncs ja faré tota la butifarrada cap al nord d'aquí a uns dies. Que la força ens acompanyi.

Ara amb aquesta tramuntaneta, sí que podeu provar el llobarro. Aquestes bèsties són força mandroses. Si fa onatge, s'amaguen a recer de la tramuntana, on hi hagi poc fons, els trobareu parats dins d'una esquerda esperant que un peixet incaut els passi per damunt i atacar-lo des de sota. L'ambient ideal és una zona de poc fons, amb esquerdes on amagar-s'hi un pepino com el que orgullós ens mostra l'envejat Raül.

Per cert: que en Ramon amb el seu caiac va desaparèixer del mapa. Quan vaig voler plegar, el paio s'havia esfumat. Vaig preguntar a un parell de personatges que pescaven encimbellats a mitja paret si havien passar un caiac blanc cap a alguna banda. "-Ah?! en Ramon, vols dir?" Atenció, una pregunta: a Olot us coneixeu tots? això és normal?? Segona pregunta: tothom qui pesca pel Cap de Creus és d'Olot??? Olot necessita un mar, o els Olotins estan envaïnt el Cap de Creus? alguna espècie de reconquesta? de campanya d'alliberament del territori?

Au, 'dios.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dc 28 Oct 2009, 01:20

ei, d'aixons... fa mesos que no entrava per aquí i veig que estava a punt de perdre'm una bona farra.

En quant a la quedada, compteu amb mi. Tot i que, si ho fem a l'Escala, m'haureu d'embarcar al meu fill i a mi.
Però abans, podriem veure'ns al saló nàutic, no? Buidem els prestatges de les ofertes 3x1 i després anem a fer junts un bocata. Què us sembla?
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 30 Oct 2009, 01:26

si no pasa res el dissabte i anem al salo, ens fem un truc
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 30 Oct 2009, 21:32

serè a barna el dia 14, si algú s'apunta, tinc tot el matí lliure... podem anar a cremar uns quants euros!!! (Putes ofertes...)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Ds 31 Oct 2009, 01:08

Raül escrigué:serè a barna el dia 14, si algú s'apunta, tinc tot el matí lliure... podem anar a cremar uns quants euros!!! (Putes ofertes...)

És fàcil que m'apunti, aniré entre setmana peró remataré últim cap de setmana del 14 i 15.
Ens fotem un truc.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 10 Nov 2009, 21:08

Hola companys, com tenim lo del dia 21? es tira endavant o no? qui s´apunta?
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 11 Nov 2009, 00:37

albert escrigué:Hola companys, com tenim lo del dia 21? es tira endavant o no? qui s´apunta?

Hola Albert, sí home sí EL DÍA 21 ES CONVOCA A TOT DÉU A PESCAR, PICHI, JAUME I TEIXIDÓ POSEN LES BIRRES I L'ESMORZAR GRAAATIS. Very Happy Very Happy Very Happy
Peró el 21 QUEDADA fixe, i en Joan Administrador que després de tant temps deixar-nos de la má de Déu que porti UNIFORMES....

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 11 Nov 2009, 00:46

amb mi ja hi podeu comptar!!! Sortirè d'empuriabrava, portarè en Tola arrossegant amb el caiac.... i si demà torna a pescar més que jo... l'arrossegarè pels ous!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 11 Nov 2009, 01:29

Raül escrigué:amb mi ja hi podeu comptar!!! Sortirè d'empuriabrava, portarè en Tola arrossegant amb el caiac.... i si demà torna a pescar més que jo... l'arrossegarè pels ous!!!!

Si l'arrossegues pels ous i no ha esmorzat tranquil, que no sagna.

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 11 Nov 2009, 13:47

pobret, aixo t'atraviras a ferli ??????????????? escla que no esmorza ni fa res si el tens amenaçat d'aquesta manera jejejejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt