MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

galeria de fotos

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

galeria de fotos

Missatge  Raül el Dv 17 Set 2010, 11:41

Benvolgut sr Adm:

em plau dirigir-me a vos per expressar el meu descontent i la meva sorpresa en veure que van passant, ara sí ara també, unes fotos meves amb un xoxito a la mà, jajajaja.

A veure, anem a pams:

Fa molt de temps que no penjo fotos a la galeria. Penso que hi ha molt tipus de persones al fòrum, i ens hem de respectar tots. Però les fotos a la galeria, que són meves, no les he penjat jo.

i no m'agrada que hi siguin.

dic estupideses, tonteries, penjo fotos que no toquen... però no ho faig mai on no toca fer-ho. Sempre ho faig al meu racó, i vosaltres sou lliures d'entar-hi quan us doni la gana, i criticar-ho si voleu. Per això ho faig.

Hi ha dues maneres de dir que sabem pescar: una per compartir i una per fardar. A mi m'agrada fardar, perquè sóc un xulodemerda, però m'escarrasso a escriure perquè busco alguna cosa més que la meva supremacia personal.

M'enteneu? O parlo massa altre cop i us perdeu pel camí?

Les meves fotos dels xoxitos les vull a les meves cròniques i prou ( o a la quedada del mariques, que és on toca que estiguin). No vull que qualsevol que entri al fòrum es pensi que aiò és un sex-shop, o que no m'agafo això de pescar seriosament.

(per cert, Lange, em sembla que ahir et vaig fer vendre un xoxito nou! jajajaa).

Cada cosa al seu lloc, i amb educació.

aquesta setmana he sortit dos cops: un he fet una porra de collons. L'altre ens hem posat les botes, de debó. Feia temps que no pescava tant! Però només vereu la foto d'un peix, i a les meves cròniques.

Qui vulgui que hi entri. Però no les vull refregar a tothom que entri al fòrum. Aguantar els meus rollos és només la vostra elecció, no és cap obligació;

però si em pengeu les fotos a la galeria, esteu obligant a veure-les a tothom!

i això no va amb mi, deixem-ho pels que només entren al fòrum per fardar.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: galeria de fotos

Missatge  Admin el Dv 17 Set 2010, 21:59

Estimat, benvolgut i molt honorable sr. fantasma de la òpera,

Em plau comunicar-li que ja he retirat les fotos de la galeria on sortia amb el seu amant de silicona. No era la meva intenció molestar-lo i molt menys ofendre'l, prego accepti les meves disculpes.

Aprofito l'avinentesa per saludar-lo ben cordialment,
Joan

No ho vaig fer amb mala intenció, ni volia fer públic el teu romanç, ho vaig fer sense pensar. Com que havia obert la galeria nova per a les quedades vaig pensar en fer un recull de fotos de les quedades i penjar-les allà.
De fet, com ja vaig comentar una vegada, les 3 coses que pago pel fòrum són: per tenir el nom forumdepesca.com, per treure les publicitats i per tenir fotos a la galeria. Per tant, si les fotos són al mig dels posts enlloc de a la galeria, em surt més barat, imagina't si ho vaig fer amb poca mala intenció Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

No t'haig de demanar que em perdonis perquè pobre de tu que no ho facis.

Jo també t'estimo,
Kruskis

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 18 Set 2010, 09:30

Admin escrigué:Estimat, benvolgut i molt honorable sr. fantasma de la òpera,

Em plau comunicar-li que ja he retirat les fotos de la galeria on sortia amb el seu amant de silicona. No era la meva intenció molestar-lo i molt menys ofendre'l, prego accepti les meves disculpes.

Aprofito l'avinentesa per saludar-lo ben cordialment,
Joan

No ho vaig fer amb mala intenció,
Jo també t'estimo,
Kruskis

jajaja, com anell al dit! quan em quedo sol amb els nens em poso a cantar... opera! jajajaja

m'imainava que era cosa teva, jefe, però ho volia deixar clar públicament, per si de cas. A mi no em fa res que hi hagi les fotos de la quedada, del xoxito, i de la mariconada de petó amb en szac a la carpeta corresponent. El que "m'ofen" és veure-les en miniatura i canviant a la portada del fòrum! JA sé que és automàtic i que no hi pots fer res...

si tens manera de posar-les a dins sense que surtin en obert, tu mateix.

una abraçada, germanet.

joder, l'acabo de veure al tre cop! no m'emprenya lo del xoxito... és el petó amb en szac! que no l'has tret! jajaj Mira que sóm homes casats.... i que ens agrada les dones! (almenys a mi). ës que en miniatura sembla que li cardi la llengua! Malpensats!

jajaja has deixat la pitjor! En el fons ho dic pel bé del fòrum... de mi ja s'ha dit de tot! jejeje

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Ds 18 Set 2010, 14:53

Au, fora petó! No hi vaig pensar amb aquesta! Dec ser molt catòlic perquè no havia vist cap petó, només dos borratxos abraçats! Very Happy Very Happy Very Happy
Cosa que es sol veure cada dissabte a la matinada, res de l'altre món...

Salut!
Kruskis

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 18 Set 2010, 18:43

gràcies sr adm.

jo ja sóc una mica marica... però potser al company li feia cosa... és que sempre diu que no li agrada sortir a les fotos... i va i el posem en portada fent-me abraçadetes i llepant-me l'orella! jajaja

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 20 Set 2010, 11:53

Raül escrigué:

(per cert, Lange, em sembla que ahir et vaig fer vendre un xoxito nou! jajajaa).

Ostres! quina educació que corre per el fòrum!!! Que heu mirat tots els capitos de la Lomana? Sembleu les joies de la corona!!!!

P.D: Axi m'agrada Raül!!! Si en venc molts et faig un altre regalet, que van sortint coses noves.
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt