MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

quedada

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

quedada

Missatge  teixi el Dv 16 Oct 2009, 01:01

eeeeeeiiiiiiiii companys, que os sembla si ara que i a algun bonitol organitzessim una quedada ???????????????
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: quedada

Missatge  Raül el Dv 16 Oct 2009, 01:11

va bé, que no faltin les birres!!!

per mi quedem a alta mar, que el bar de l'escala em queda lluny... tots sortiu de l'escala? no hi ha ningú d'empuriabrava, roses, ....

jo sortiré d'empuriabrva i segurament, si vol venir, portarè l'OT del forum, que també és d'Olot.

Ah! Em deixava a en TOla, que si vol el puc arrossegar amb el caiac!!!!!! AHAHA!

Qui pesqui el bonítol més gros cap a l'aigua!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 16 Oct 2009, 02:01

aixo mateix!!! aiam si el mes gros l'enganxa la xenia hi foteu hasta concurs de camiseta mullada!!!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dv 16 Oct 2009, 17:58

Ei companys, si es un dissabte jo mi apunto...per quina zona? i quin dia?
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 08:24

Alsepo escrigué:aixo mateix!!! aiam si el mes gros l'enganxa la xenia hi foteu hasta concurs de camiseta mullada!!!
ei, Albert, aquí res de "foteu vosaltres"... la quedada la farem quan et dignis a venir-nos a conèixer!!! No puges el mes que vé? doncs tu mateix... organitza el dia i nosaltres ja farem.... però posat'hi, no passi com la Xènia! UFF! M'haguès agradat tant mullar-li la samarreta...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 08:31

podríem organitzar una mena de quedada concurs... sortir per lliure i quedar cap al migdia per veure si algú té algun trofeu... si més no, porteu aperitiu!

Podríem quedar al cap norfeu, així hi haurà el mateix tros de les medes i el cap de creus, que és per on ens movem tots. A més, si fa vent, estarem a cobert... i mentre fem l'aperitiu pot ser que salti alguna bestiola per allà al costat!... però si fem les birres... lo primer és lo primer!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Ds 17 Oct 2009, 15:41

ami em sembla molt bé Wink Raül, ja m'avisaras i aixi compraré algun jig, ara estic a l'escala hi ha un maria qe vindria a ser un jig de 31gr pero em forma de peix i amb baveru te molt bona pinta i val 15€ estic per compral.

(maria Angel kiss duplex)

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 23:43

entesos, OT, tu compra aquest jig maravellós que ja el provarem...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dg 18 Oct 2009, 00:34

doncs dema mateix a primera hora agafo l'avio per venir a la quedada! i tot venint aprofitare per parar a Singapore a fer un pipi i comprar 4 o 12 artificials............ si algu vol alguna cosa que no troba per les terres iberiques que m'ho digui i mirare si ho trobo i ho porto!!!!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 18 Oct 2009, 00:41

gràcies Albert, però no sabem què hi ha per a singapore... a més, carregat de ferros no passaràs per l'aeroport! T'arrestaran per terrorista i no podràs venir... Ara que, si tenen el daiwa dog fight a meitat de preu val la pena correr el risc... ja me'l pots portar!!

per cert, dissabte que vé ho tinc pelut per la quedada... la dona té seminari de metges! i algú ha de fer de cangur... si no hi ha més dies ja enganyaré alguna iaia... però m'enprenya i arribarè tard...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 18 Oct 2009, 10:22

Ei Alsepo, podries portar peix... be si n´hi ha ,que per aqui no anem gaire sobrats, je je
Nois no hauriem de posar data, per la quedada?
En a mi, en principi em va be qualsevol dissabte, menys el 7 del mes que be, vosaltres mateixos...
Teixi, tu que ets el propulsor, posi data i lloc, perque sino van passan els dies...
Raul, sort en tenim moltes vegades de les iaies, tu content i elles tambe...aixo si sense abusar!
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 18 Oct 2009, 12:51

mol be companys, dons que us sembla el dissabte dia 14 de novembre a les 7 del mati al bar dels pescadors del port de l'escala ?????????, podriem fer la quedada i despres els que o vulguin podriem anar a fer el menu al restaurant la tinaja,i aixi rematar el dia,tambe si us sembla lo que es podria fer es que a dinar baixin les dones, jejejejejejejeje , si us agrada la idea els que es vulguin cadar a dinar que o diguin aviat, per encarregar taula,el menu del dissabte no es car, amb sembla que son 8,5 euros, i no t'acabas el menjar,salut josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 18 Oct 2009, 12:56

albert, t'esperem a la quedada, a veure si al final ens coneixem jejejejejejejeje, escolta, si trobas enganys amb plumes entre 7---9 cm que siguin baratillos, baixan uns cuants, salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 18 Oct 2009, 13:12

Ei, el dia ja em va be,el dinar no ho ser, perque estic pendent d´un compromis a la tarda...
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 18 Oct 2009, 23:11

OK!
Vosaltres aneu fent esmorzars i dinars que mentrestant, l'OT i jo anirem emplenant la nevera de bonítols...HAHAHA! Ja ens veurem a alta mar!

(OT porta el banyador que el patró no es pot refredar...., tu emplenes la nevera de peix i jo l'anirè buidant de cerveses...).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 19 Oct 2009, 09:01

dacort em sembla bé... Wink ara dissabte vaig a l'Escala i el compraré Cool (Raül si n'ha algun que tagrada miraré si el tenen(al ser la costa el preu puja 1 o 2 euros menys un rapala que es més varat que a la botiga Very Happy)

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada

Missatge  Tola el Dl 19 Oct 2009, 10:48

Eeeeeeeeeeeeiii!!!!!!!! galifardeus!!! que un es despista cinc minuts, i ja esteu muntant un sarau. Cagundena!

Un servidor s'hi apunta per poc que pugui (encara que amb el meu caiac sigui com el germà petit de tots vosaltres, m'hi accepteu, oi?). Jo no vindré a l'escala, que si haig de remar fins a Norfeu, m'hi deixo la pell. Mentre vosaltres aneu fent birres, jo ja aniré fent. Us deixaré els petits perquè pugueu tornar amb una mica de dignitat a casa... ha, ha... que tants dies tornant amb les mans buides, encara es pensaran que teniu una "querida" por ahí....

Ot, ja fas bé amb l'angel kiss. La meva conclusió és que és millor quatre artificials bons, que 40 de dolents. Llàstima que desc obreixes això quan ja tens la caixa plena d'artificials dolents i alguns de bons. T'acabaràs gastant la mateixa pasta en quatre de bons (o fins i tot menys), que amb un fotimé de dolents que no pesquen tant.

Alsepo, et deixaran passar els hams facturats? a veure si trobes el gunnish (gunfish als EUS) en color ghost minnow (Lucky craft) 90mm. És objecte de culte i motiu de devoció. Bo de debò en estuaris i zones de poca profunditat. Però bo de debò. Fa anys que el busco i no hi ha forma, ni a Barcelona, ni enlloc. Ja em va costar prou trobar el Flash minnow en 11mm color ghost minnow... el primer cop que el vaig sucar, ja va triomfar (bueno, un espet). I el segon cop, també (un llobarro).

Bé, bé, bé. Així que el dia 14, eh?! ja us aviso que l'amistat quedarà a terra al costat del cotxe. A mar, alçaré el pavelló negre!! no hi haurà supervivents ni presoners!! a mueeeeeeerte!!!!

Ha, ha. Au, fins el 14 (amb permís d'en Picó).
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Maria angel kiss duplex

Missatge  Tola el Dl 19 Oct 2009, 11:02

Ot, m'he confós. Tu parles de l'angel Kiss duplex. Jo m'he pensat que parlaves de l'angel kiss normal, no el de 31g. Aquest que dius el tinc i no és dels que més pesquin. Costa fer-lo nedar correctament. Preu per preu, et recomano el pin tail, de Jackson. Pesa 35g el de 90mm però neda millor que el duplex de María. El color platejat als bullidors funciona. El meu el vaig perdre al fons del mar de la forma més tonta que et puguis tirar a la cara.

Aquests em van bé per muntar al final de la metralleta i fer el curri quan les bèsties s'amaguen agafant profunditat. Així no has de posar un plom que t'emprenya al recollir (qualsevol maniobra és complica dalt d'un caiac) i a més, el veuen. Si poses un artificial pesat al final de la metralleta, voilà! dos pàjarus d'un tiro.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 19 Oct 2009, 15:42

nens... males notícies... el 14 la dona ha de fer un examen de no sé què a barna!! No me'n recordava, i avui m'ha cardat la bronca perquè diu que no l'escolto mai.... i té raò!!

en fi... si m'ho monto per la nena igual em deixo caure cap al migdia... no vull fer plans abans d'hora i emprenyar iaies si, potser al final, fa mal temps i no podem sortir... quan estigui més clar us ho confirmarè.

Ot em sap greu, però si estàs igualment a l'Escala és inútil quedar amb mi a OLot. Vés cap al bar a les 7 am i ja et portarà algun d'aquests benparits! (vigila no t'etivoquis de bar, que ets menor d'edat!!! Els bars que tenen moltes llums a fora, passa'ls de llarg...).

Ei, Tola... amic meu... si has de patir tot el matí remant com en Ben-hur a les gal.leres, espera'm unes hores i ja et portarè jo... total, arribaràs a la mateixa hora!

en fi, farè el que pugui per arribar a mig matí (11-12H), perquè a molts encara no us conec!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 20 Oct 2009, 00:10

una cosa companys, alguns m'han comentat a veure si es podria aplaçar una semana la quedada, ja que coincideix amb el salo nautic, que us semblaria si en lloc de ferse el 14 es fes el 21 ????????????? esperem opinions
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 20 Oct 2009, 08:59

tranquil Raül ja em conec la zona de l'Escala i el port jeje, dons femu aixi. merci per dimu. Smile
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 20 Oct 2009, 16:12

Per mi ok
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Oct 2009, 23:01

en principi em va millor, a no ser que hi hagi una catàstrofe i necessitin tots els metges en actiu... ens trobarem al mar, jo no vindrè a l'Escala. JA ens comunicarem per radio o mobil... que si piquen abaixo l'antena!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 21 Oct 2009, 00:21

Raül escrigué:en principi em va millor, a no ser que hi hagi una catàstrofe i necessitin tots els metges en actiu... ens trobarem al mar, jo no vindrè a l'Escala. JA ens comunicarem per radio o mobil... que si piquen abaixo l'antena!

MARIQUITA

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 21 Oct 2009, 00:23

TEIXI....do o dor???

Podrem sortir aquest cap de setmana o qué? Com pinta lo puto vent?

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt