SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
velocitat del carret spinning
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
velocitat del carret spinning
Eiii, un altre dubte per l'espinning, els rodets que tinc tenen un rati entre 4:5 i 5
és massa baix?
és massa baix?

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
Re:velocitat del carret spinning
Hola Jacint,
la velocitat depen per quin tipus de peix els vulguis fer servir...si el de 4'5 no el vols,m'el quedare jo per el llobarro.
la velocitat depen per quin tipus de peix els vulguis fer servir...si el de 4'5 no el vols,m'el quedare jo per el llobarro.

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
Re: velocitat del carret spinning
Si veig que no m'en surto, el faré servir per jigging. Gracies de totes maneres

Algú sap d'algun carret "bueno, bonito i baratu" amb el rati alt?

jaccod escrigué:Eiii, un altre dubte per l'espinning, els rodets que tinc tenen un rati entre 4:5 i 5
és massa baix?
en becader ha tocat al clau!
quin peix vols pescar?
jo tinc carrets de 4,5 i de 5,7.
depenent del pla en montu un o l'altre. Ara mateix els porto tots dos, però aviat deixaré el 4,5 de banda. Em segueixes, campió?
bueno bonito i barato n'hi ha molts. Però quan sàpigues fer el que pretens el destrossaràs en quatre dies.
a més, no pots muntar un carret qualsevol a una de les millors canyes d'spinning que hi ha al mercat.
És com anar amb un Ferrari amb les rodes gastades... no agafaràs bé els revolts!
Un equip de pesca compensat és important. Compensat amb tots els sentits: pes, qualitat, potència,... i preu.
Mica en mica, Jaccod.
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
jaccod escrigué:Algú sap d'algun carret "bueno, bonito i baratu" amb el rati alt?
En quina canya el vols muntar?
Jaccod, un carret rápid (encara que no sé si aniría compensat ) podría ser el shimano stradic, no és molt car, te un ratio bastant alt i funciona bé. a mi personalmente el que porta doble maneta no m'agrada gens.
Molt correcte el que t'ha dit el raúl, l'equip ha d'estar compensat.
Personalment utilitzo carrets que recullin desde 60 cm fins al metro.
salutacions i bon finde !!

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Ja veig que quan més m'introdueixo en el tema, més hem falta per saber.
Com us deia vull començar pel peix blau, bonitols, per exemple, i crec que un 4:5 és massa lent.
Puc mirar alguna cosa d'ocasió, per posar-hi un stella crec que m'hauré d'esperar a que sortim de la crisi però puc mirar un stradic 5000 a veure si el trobo.
Com us deia vull començar pel peix blau, bonitols, per exemple, i crec que un 4:5 és massa lent.
Puc mirar alguna cosa d'ocasió, per posar-hi un stella crec que m'hauré d'esperar a que sortim de la crisi però puc mirar un stradic 5000 a veure si el trobo.

jaccod ,jo porto per fer spinning un capricorn 4500 ,vols mes velocitat.... em trenco el braç i el canell ,jajajajja i cuan vaig nomes per el llobarro un de petit que casi no el faig servir,casi sempre amb el capricorn ,pero un stradic vas sobrat.

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
jo tinc un okuma 5000 molt wapo pero a 4:5, fins que no trobi res especial li fotaré canya a la manivela, jjajaja

Jaccod, un stradic es una bona elecció.
Moolt bé noi, bon carret, 97 cm per volta, mooolt rápid, bon preu i fiable.
Jo en tinc un que encara corre una miqueta més
i més barat que el 4500J la llàstima que ja está descatalogat. Es un tica.
salutacions
sergispining escrigué:n capricorn 4500 ,vols mes velocitat....
Moolt bé noi, bon carret, 97 cm per volta, mooolt rápid, bon preu i fiable.
Jo en tinc un que encara corre una miqueta més
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
l'Stradic és una bona opció, té bon fre, té 3 anys de garantia i aguanten molta tralla, encara que un Twinpower o un Stella estiguin per sobre, la gent que conec que té Stradics els tenen de fa temps i van fent, és un carret dur.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Mentre que no vaig descubrir això de l'espinnig sempre havia anat amb carrets del Decatlon, per la pesca a fons i curri coster, no n'he trencat mai cap. Però quan hi vaig trobar bo, un carret amb va durar una setmana de vacances.
Els carrets bons son cars, alguns molt cars, però al final acabes comprant 2 o 3 vegades. La primera vegada que amb en Manelic i l'Anna74 van anar a pescar tonyines a espinning en vam perdre 3 que recordi, tot trencat.
Amb motiu del meu cumpleanys, l'any passat, em vaig "regalar" un Shimano Stella 10000FA.
Quan el tenia a les mans pensaba: que en faràs d'aquesta preciositat, era per posar-lo en una vitrina, dormia amb ell.
Però un dia les toyines van tornar a passar aprop de la costa i....cap allà amb el meu Stella i la canya Shimano Speed master, i per problemes de material ja no s'en ha escapat cap més i tot com el primer dia.
Per l'espinning lleuger faig servir un Tica Taurus 4500 i Un Daiwa 4000 Exceler Plus i espero no haver-ne de comprar cap més a menys que em toqui la "loto". JAJAJAJAJA
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Els carrets bons son cars, alguns molt cars, però al final acabes comprant 2 o 3 vegades. La primera vegada que amb en Manelic i l'Anna74 van anar a pescar tonyines a espinning en vam perdre 3 que recordi, tot trencat.
Amb motiu del meu cumpleanys, l'any passat, em vaig "regalar" un Shimano Stella 10000FA.
Quan el tenia a les mans pensaba: que en faràs d'aquesta preciositat, era per posar-lo en una vitrina, dormia amb ell.
Però un dia les toyines van tornar a passar aprop de la costa i....cap allà amb el meu Stella i la canya Shimano Speed master, i per problemes de material ja no s'en ha escapat cap més i tot com el primer dia.
Per l'espinning lleuger faig servir un Tica Taurus 4500 i Un Daiwa 4000 Exceler Plus i espero no haver-ne de comprar cap més a menys que em toqui la "loto". JAJAJAJAJA
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Sanguinari!!!
Aquesta no va tenir temps de desprendre toxines... jajaja
Aquesta no va tenir temps de desprendre toxines... jajaja

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Veig que has canviat la foto avatar. Un bonitol molt maco.Si no t'hagesis canviat de barca encara sentiria en Manelìc renegant deus i òsties per haver perdut qui sap qué... jajajajaj
Encara que si sento els teus....per haver perdut qui sap qué....i en dono fe.
I fe es el que es necessita per creure´s que vaig pescar un congre amb un peixet. Sort que hi havia mig forum per certificar-ho...jajajajajj
(al fons de la foto la barca Maina, d'en Manelíc i l'Anna74 i el Salvatge i en Kruskis and company fora d'objectiu)

Uploaded with ImageShack.us
Encara que si sento els teus....per haver perdut qui sap qué....i en dono fe.
I fe es el que es necessita per creure´s que vaig pescar un congre amb un peixet. Sort que hi havia mig forum per certificar-ho...jajajajajj
(al fons de la foto la barca Maina, d'en Manelíc i l'Anna74 i el Salvatge i en Kruskis and company fora d'objectiu)

Uploaded with ImageShack.us
Editat per darrera vegada per caproig el Dl 20 Set 2010, 19:28, editat 1 cop en total
Donc fe.
Congre amb jig. Certificat ISO, IGFA i forumdepesca
Congre amb jig. Certificat ISO, IGFA i forumdepesca

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum