SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
1a pesca en kayak
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
1a pesca en kayak
Hola!!
Fa poc que estic en aquest món del kayak i justament avui he entrat en el món de la pesca amb kayak!!
He pescat a la Costa Brava, feia vent però al anar arran de costa no he tingut massa problemes.
He utilitzat un volantí i gamba pelada.
El resultat? 4 peixos! El més "gros" (que tampoc era gros jaja) és el que adjunto a la foto!!
Fins aviat i espero que la pròxima vegada pugui aportar més fotos i peces més grans!!!

Fa poc que estic en aquest món del kayak i justament avui he entrat en el món de la pesca amb kayak!!
He pescat a la Costa Brava, feia vent però al anar arran de costa no he tingut massa problemes.
He utilitzat un volantí i gamba pelada.
El resultat? 4 peixos! El més "gros" (que tampoc era gros jaja) és el que adjunto a la foto!!
Fins aviat i espero que la pròxima vegada pugui aportar més fotos i peces més grans!!!

densess- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 14/08/2010
Re: 1a pesca en kayak
felicitats per la captura,salut i força peixos

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Molt bé Densess!
Per ser el primer dia està bé, pensa que podries no haver tocat escata perfectament. De mica en mica ja veuras com aniran sortint més grans.
Per cert, per explicar coses al forum no cal treure grans peces. Per aixo et felicito, per haver-nos explicat el teu primer dia.
Per ser el primer dia està bé, pensa que podries no haver tocat escata perfectament. De mica en mica ja veuras com aniran sortint més grans.
Per cert, per explicar coses al forum no cal treure grans peces. Per aixo et felicito, per haver-nos explicat el teu primer dia.
1ª pesca en kayac
Felicitats Denses, tot es comensar i tu as encertat a la primera, aixo es com tot, si vas sortin es posible que el gran dia de pesca et trobi em la canya a las mans i sera la hostia, ya ho veuras.

QUIM C.- www.forumdepesca.com
- Edat: 57
Localització: FLAÇA
Reputació: 1
Data de registre: 24/02/2010
Enhorabona Kaiaqueru!!

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Reputació: 0
Data de registre: 10/02/2010
tot es començar densess, després dels petits vindran els grans... aquesta regla de tres no sempre funciona... jajaja, jo em sembla que m'he quedat encallada amb els petits...

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Data de registre: 28/02/2010
Ehis! enhorabona per la captura.
Jo avui tambe he volgut estrenar kayak pero entre una cosa i un altre no ha anat gaire be.
Explico:
Primer de tot anat amb un amic, (tambe era la seva primera vegada) i res em anat amb mases preocupacions, que si ell tenia que anar a treballar, que no sabiem com posar el kayak al cotxe, que no teniem els accesoris preparats, etc etc. En definitiva un cacao
I el pitjor de tot esque el meu amic s'ha marejat i a sacat les papes
I res entre probar pescar en curricam, no coneixer la zona (Mataro) i el que he comptat abans s'ha pasat el temps volant i no em agafat res de res... L'unic positiu que em fet una mica d'esport i en ems quedat amb ganes de mes.
Esta clar que per a la proxima vegada aquets errors i amb molt mes temps espero que vagi molt millor ejeje
I res ara tinc uns dubtes.. Per a curricam cal posar plom?? Quina distancia d fil cal deixar mes o menys? Per fondejar quin "cebo" es apropiat, a mi m'han recomanat gamba i calamar...??
s'ha de netejar a cada sortida el kayak amb aigua dolça?? Gracies d'ante ma i Salutacions!
Jo avui tambe he volgut estrenar kayak pero entre una cosa i un altre no ha anat gaire be.
Explico:
Primer de tot anat amb un amic, (tambe era la seva primera vegada) i res em anat amb mases preocupacions, que si ell tenia que anar a treballar, que no sabiem com posar el kayak al cotxe, que no teniem els accesoris preparats, etc etc. En definitiva un cacao
I el pitjor de tot esque el meu amic s'ha marejat i a sacat les papes
I res entre probar pescar en curricam, no coneixer la zona (Mataro) i el que he comptat abans s'ha pasat el temps volant i no em agafat res de res... L'unic positiu que em fet una mica d'esport i en ems quedat amb ganes de mes.Esta clar que per a la proxima vegada aquets errors i amb molt mes temps espero que vagi molt millor ejeje
I res ara tinc uns dubtes.. Per a curricam cal posar plom?? Quina distancia d fil cal deixar mes o menys? Per fondejar quin "cebo" es apropiat, a mi m'han recomanat gamba i calamar...??

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
Hola Dago,es necesari "enzulza"el cayac y accesoris amb cada surtida, es un mument ara be si tens 2 surtidas cosecutibas no es nesesari,aixo si els carrets cada surtida.May pesco amb eske natural,senpre artificial,alguna vegada per recupera forzes la gambeta es una bona aliada si señor,ara si pots pusa un peixet viu,tindras menys picadas pero val la pena quan arribi la picada.Referen a "pluma"els artifials aixo es a gust del cunsumidor pero e vist treure algun palometon,amb un plom de 40grs seguidament un sinple anguilot.Ah!!felicitats densess!!
Foto del colega gue et comentaba fa uns anys.

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Data de registre: 18/08/2009
Moltes gracies per la informacio mikel k, ho tindre en compte.
Percert un altre questio. Quin metode es el que te mes exit a l'hora de pescar i mes concretament amb kayak?
spinning, currican, jigging, fondeix o d'altre que coneixeu??
I hen podeu explicar una mica en que consisteix cada un, esque moltes vegades en confont
Gracies!
Salutacions!!
Percert un altre questio. Quin metode es el que te mes exit a l'hora de pescar i mes concretament amb kayak?
I hen podeu explicar una mica en que consisteix cada un, esque moltes vegades en confont
Salutacions!!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
http://peskama.wordpress.com/consultoria/consultoria-tecnica-de-pesca/ Crec gue ne enrollaria massa aki crec gue tens tots els teus duptes,despres es el "fer"cada un y portaru a terme depenent del lloc y les querencies del peix de cada indret.Pero ara no ens deixis jaja!!

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Data de registre: 18/08/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum