MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Algú sortirà a pescar....

Pàgina 2 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Algú sortirà a pescar....

Missatge  sergispining el Dg 05 Des 2010, 22:58

ja ens aviem trobat unaltre vegada amb la barca del raul, als biotips anaves amb l anna74 i manelic a la teva barca .
la mar avuy a costa era espectacularment plana i hem quedat amb un palm de nasos,nomes un llobarret a tret el cap dos cops pero ni aixo ni per un pato i una foto.
ara be el meu temps, fred, pluja,mala mar, que tambe me agrada.......... pero desde costa jajajajajajja.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 06 Des 2010, 01:35

sergispining escrigué:ja ens aviem trobat unaltre vegada amb la barca del raul, als biotips anaves amb l anna74 i manelic a la teva barca .
la mar avuy a costa era espectacularment plana i hem quedat amb un palm de nasos,nomes un llobarret a tret el cap dos cops pero ni aixo ni per un pato i una foto.
ara be el meu temps, fred, pluja,mala mar, que tambe me agrada.......... pero desde costa jajajajajajja.

ja veig que encara que em compri un vadeador no et podré seguir, necessitaré un submarino jajajaja

Va, dimecres matí sortideta spinning, zona l'escala/l'estartit o rodalies a concretar, aviat al matí fins que ens cansem, qui es vulgui apuntar ja ho sap, des de costa !

Edito: Demà matí no puc, toca excursió familiar....

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 16 Des 2010, 14:09

Aquest cap de setmana pujo a Begur i podre sortir a pesca o divendres tarda o dissabte mati (preferiblement a primera hora). si algu te previst sortir, jo aniria per la zona de Palamos, Aiguablava, etc

aberdalet
www.forumdepesca.com

Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 16 Des 2010, 14:19

aberdalet (Dj 16 Des - 12:09) escrigué:Aquest cap de setmana pujo a Begur i podre sortir a pesca o divendres tarda o dissabte mati (preferiblement a primera hora). si algu te previst sortir, jo aniria per la zona de Palamos, Aiguablava, etc

Jo no ho se encara, demà et diria alguna cosa en ferm, les ganes hi son, el fred tira endarrera, i la familia es la que decideix al final...

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 18 Des 2010, 01:26

Dani escrigué:
aberdalet (Dj 16 Des - 12:09) escrigué:Aquest cap de setmana pujo a Begur i podre sortir a pesca o divendres tarda o dissabte mati (preferiblement a primera hora). si algu te previst sortir, jo aniria per la zona de Palamos, Aiguablava, etc

Jo no ho se encara, demà et diria alguna cosa en ferm, les ganes hi son, el fred tira endarrera, i la familia es la que decideix al final...

preparo els trastos i sobre les 6:30 estaré a begur i et truco, fins demà albert !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 20 Des 2010, 03:03

Doncs seguint amb el post. Hi ha algu que sortira a pescar aquesta setmana mes concretament Dimarts, Dimecres o Dijous?? I hi ha alguna alma caritativa que vulgui que l'acompanyi?? En dona igual pujar adalt, a baix, caminant, en tren, en cotxe... Nomes m'agradaria pasar un bon dia amb companyia, "despejar la ment, fer uns riures, apendre i si es pot pescar be si no no pasa res. Gracies!

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

dissabte 9

Missatge  Dani el Dl 03 Gen 2011, 17:41

sortideta, spinning coster, zona l'escala o l'estartit, a concretar, si algú es vol apuntar seria estar a lloc a les 7 fins que ens cansem, la única cosa que em tiraria enrera es la pluja. Si algú es vol apuntar aqui mateix o per MP.

Edito: estaré a l'escala però si el temps ho permet emcarcaré de polissó, així que per un dia no caminaré gaire, això si el mar ho permet, si fa mala mar i no es pot sortir en barca, llavors em poso el vader i cap a les roques s'ha dit !

Sobre les 7 esmorçaré als pescadors, salut i peixos !!

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 12 Feb 2011, 09:54

que hi ha nois,algun spinner que sorti dema?dona igual el lloc de pesca necesito una capturaaaaaaaaaaaaaaa.

sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 12 Feb 2011, 10:37

sergispining escrigué:que hi ha nois,algun spinner que sorti dema?dona igual el lloc de pesca necesito una capturaaaaaaaaaaaaaaa.

dema complicat i aquesta tarda/nit algu l'hi va be?

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Ds 12 Feb 2011, 13:06

Dani escrigué:Sobre les 7 esmorçaré als pescadors, salut i peixos !!
eps, us importaria donar indicacions d'aquest bar on us trobeu tan sovint? Potser m'animo a venir un dia a esmorzar.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 12 Feb 2011, 13:32

llampugaire escrigué:
Dani escrigué:Sobre les 7 esmorçaré als pescadors, salut i peixos !!
eps, us importaria donar indicacions d'aquest bar on us trobeu tan sovint? Potser m'animo a venir un dia a esmorzar.

es al port de l'escala, entres direccio al port deixant el port a ma esquerra i veus un bar restaurant amb parquing a davant, no te pèrdua. Si et passes arribaries a l'espigó, mitja volta i recules.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Ds 12 Feb 2011, 18:37

a quina hora? avui em qedo a l'escala amb els avis...
tinc qe tornar aviat a casa qe dema toca pescasub...

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 12 Feb 2011, 18:55

ot escrigué:a quina hora? avui em qedo a l'escala amb els avis...
tinc qe tornar aviat a casa qe dema toca pescasub...

ot tens mp i tens el meu mòbil, si vols venir ja ho saps :-) Suposo que a partir de les 8 en endavant, avui aniré de nit

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dt 15 Feb 2011, 12:35

Dani escrigué:es al port de l'escala, entres direccio al port deixant el port a ma esquerra i veus un bar restaurant amb parquing a davant, no te pèrdua. Si et passes arribaries a l'espigó, mitja volta i recules.
thx! us vigilo d'aprop, a veure si així us puc trobar un dia. Vindré sense canyes, amb la càmera. Poseu-vos guapos.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 15 Feb 2011, 13:23

llampugaire escrigué:
Dani escrigué:es al port de l'escala, entres direccio al port deixant el port a ma esquerra i veus un bar restaurant amb parquing a davant, no te pèrdua. Si et passes arribaries a l'espigó, mitja volta i recules.
thx! us vigilo d'aprop, a veure si així us puc trobar un dia. Vindré sense canyes, amb la càmera. Poseu-vos guapos.

collons, m'aixeco a les 5 per sortir a pescar, i la veritat, a aquella hora ni em dutxo ni em pentino, així que jo sortiré lleig Laughing

Avisa abans d'anar-hi, no tothom para allà ni hi van cada dissabte, normalment els dissabtes entre 7 i 7:30 sempre trobaràs algú, però si avises millor, quan més serem més riurem, i et podem dur de tour a conèixer tothom que para per l'escala, que algunes ni esmorcen i van directes a la rampa, tenen mono de pesca jajaja ;-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 15 Feb 2011, 14:48

nosaltres si fa bo sortirem el disabte, i si fa vent anirem a pescar a roca

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dt 15 Feb 2011, 16:20

Hola companys! Que tal? Esperu que tot be.
Doncs res, aquest cap de setmana tinc lliure Dissabte i Diumenge i la veritat que en faria molta ilusio poder sortir a fer una pesca o almenys intentar-ho, doncs fa molt no he sortit... A mes mes de poder coneixer companys, pasar una bona estona, riure, apendre, etc. Per aixo si algu s'ofereix aceptar la meva companyia li estaria molt agraït, soc de Granollers pero no tindria cap problema en pujar cap amunt d'on sou la malloria, amb indicacions, movil i tal suposu que donaria amb el lloc de trobada ejeje.
Gracies i Salut!!

Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 17 Feb 2011, 21:26

Ojo Dago amb aquests de Girona que son uns personatges....tot és cardar...ojo.

Teixi, jo ara vaig al revés, estic treballant a prop de l'Escala i el cap de setmana baixo cap a Bcn. Algún día em fotaré una escaquejada entre setmana de pesca, així que si tens un día lliure quedem.

Raül, la pròxima setmana et truco per quedar i sortim desde l'Escala monyes.

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 18 Feb 2011, 14:52

szac escrigué:Ojo Dago amb aquests de Girona que son uns personatges....tot és cardar...ojo.

Teixi, jo ara vaig al revés, estic treballant a prop de l'Escala i el cap de setmana baixo cap a Bcn. Algún día em fotaré una escaquejada entre setmana de pesca, així que si tens un día lliure quedem.

salut.-

Espero la teva trucada, guapo, que dimecres vaig sortir solet i em vaig morir de fàstig... amb tu almenys sé que podré fer manetes i no ens avorrirem.

em sap greu Dago, però dissabtes ja no surto mai. Igual m'escapo diumenge al matí una estoneta, fins migdia, que a la tarda em toca currar.

si algú surt diumenge que porti birres, que fa 15 dies que bec aigua i em trobo cada dia més malament, i més malhumorat.

per cert nena, si puges diumenge per allà dalt, diga-li al teu pare que porti un parell de birres, que el meu company és igual que tu, i em té a pa i aigua... i llavors mhe de dedicar només a pescar!

salut i birres!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dv 18 Feb 2011, 22:31

dons jo sortiré diumenge per barna al costat de la rampa de mar bella, o sigui si algú amb zodiac portatil o kayakero s'apunta ja ho sap a les 7:45 amb les canyes a l'aigua, sembla que hi ha bona previsió, vents de 2-3 nusos i temperatura de 8-10º,

Salut i no cardeu gaire que em fotu de mala llet

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dv 18 Feb 2011, 23:24

Nosaltres sortirem dema al mati si la mar ens ho permet, encara que , aquesta tarda hi he anat i feia un xic de vent i tambe hi havia mar de fons . A veure dema que ens prepara el Deu Neptu, o la lluna plena, jajajaja que ja tenim ganes que la cosa s´animi

peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 18 Feb 2011, 23:27

Raül escrigué:
szac escrigué:Ojo Dago amb aquests de Girona que son uns personatges....tot és cardar...ojo.

salut.-

Espero la teva trucada, guapo, que dimecres vaig sortir solet i em vaig morir de fàstig... amb tu almenys sé que podré fer manetes i no ens avorrirem.

em sap greu Dago, però dissabtes ja no surto mai. Igual m'escapo diumenge al matí una estoneta, fins migdia, que a la tarda em toca currar.

si algú surt diumenge que porti birres, que fa 15 dies que bec aigua i em trobo cada dia més malament, i més malhumorat.

per cert nena, si puges diumenge per allà dalt, diga-li al teu pare que porti un parell de birres, que el meu company és igual que tu, i em té a pa i aigua... i llavors mhe de dedicar només a pescar!

salut i birres!

15 díes amb aigua....aixó no pot ser bó. Jo no m'enfío d'aquest líquid. Com pots beure d'on follen els peixos??? Nooooo.

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 18 Feb 2011, 23:45

Els bala-perduts demà reduïm l'equip a dos, enlloc de tres. En kurry és baixa demà, o sigui que si algú vol apuntar-se, que rondi a les 7 per la rampa de Riells.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 19 Feb 2011, 00:39

kruskis escrigué:Els bala-perduts demà reduïm l'equip a dos, enlloc de tres. En kurry és baixa demà, o sigui que si algú vol apuntar-se, que rondi a les 7 per la rampa de Riells.

jajaja aixó es bo, si demà pesqueu, sabràs que el gafe es en kurry, i si feu porra, el gafe ets tu kruskis, ja que en paisano es inocent de totes totes !

jo demà a spinning coster que ja he quedat a les 6, com matina en teixi ! (jo dormo mitja horeta més...)

he barnissat l'invent ja no sembla un boli, ara es tot vermell, amb uns difuminats roses, les plumes ben lligades amb fluor transparent, i a provar l'invent ;P

Sort a tothom demà i compte amb el mar !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 19 Feb 2011, 07:35

david, ja m'agradaria, pero entre setmana m'es imposible,el pluriempleo m'esta matant a pocapoc jejejejejejeje, a eure si ens veiem algun dissabte

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt