SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
Algú sortirà a pescar....
Pàgina 2 de 11 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 11 •
1, 2, 3, ... 9, 10, 11 
Re: Algú sortirà a pescar....
Al final, segurament anire a l'escala, algu em podria dir alguna zona on pugui provar a. Spinning desde costa? Vul estar a partir de les 7:30 aprox
que vols pescar? dentos, oblades ...............

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
sergispining escrigué:que vols pescar? dentos, oblades ...............
El que es pogui
jo he pescat poc el mes gran un sard de gairebe mig quilo tot el demes morralla, sempre he anat al llobarro, al dentol no ho he provat...
jo dema tinc intencio de anar a l escala ,pero si algu treu el cap per alla, sino martxare a unaltre puesto,algu pasara per el bar?

encara no sé què fer... pinta molt vent de sud i no és gaire bo per navegar a la meva zona... de moment m'acabaré l'ampolla de cava, llavors veuré si els cabronets dels nens em deixen dormir aquesta nit, llavors miraré l'hora que em desperto sense posar el despertador i, només si veig que hi ha bones condicions i en tinc moltes ganes, igual baixo.
no prometo res... aquesta nit he dormit un parell d'hores...
havia quedat amb un crack però resulta que no té biodramines... i demà la cosa estarà xunga segur. ültimament em cardo de fàstic amb la mar plana, tinc ganes de veure què passa amb la mar remenada...
no prometo res... aquesta nit he dormit un parell d'hores...
havia quedat amb un crack però resulta que no té biodramines... i demà la cosa estarà xunga segur. ültimament em cardo de fàstic amb la mar plana, tinc ganes de veure què passa amb la mar remenada...
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
SOC UN CAGAT,ja hu se si ,ja ,ja ,pero esque amb la mar moguda puc agafar una torta de collons i osties sense bio ................per cebar ba be, pero nanos agafar una torta al barco deumido quina mala estona.

tranquil, Sergi, la culpa és meva.
avui no fa bo per sortir amb barca, però era l'únic dia que podia sortir i necessitava una excusa per baixar. Si haguès quedat amb tu hauria vingut, tard com et vaig dir, però hauria deixat la dona sola amb les dues bèsties, i en Nil ha passat mala nit i ella ha dormit molt poc. No seria just.
per altra banda Segi, no ets un cagat, ets responsable i penses amb mi en comptes de tu mateix. No seria la primera vegada que he de tornar a port perquè la gent està tant encegada pel peix que ni recorda que es mareja... i el resultat és clar: el dia perdut pels dos!
trucar-me i dir-me que tenies por de marejar-te per la mala mar ha estat un acte de valentia, de generositat i d'amistat.
no hi donis més voltes: jo sóc a casa, ja tenim el pesebre, el tió i l'arbre de nadal muntat. Avui faré de papa, l'únic dia que no he de treballar. Els de casa també s'ho mereixen.
Sergi, quan puguis i en tinguis ganes, només m'has de trucar.
vaig de compres amb familia... Per cert Sergi, a mi em toca anar a IKEA d'qui a uns dies, amb la dona i la germana... ja tremolo nanos! Això si... en faré un relat que llavors seran les dones qui tremolaran! ejejjeje males putes... només d'entrar al garatge d'Ikea la dona ja té orgasmes! si em sembla que amb el catàleg a les mans ja queda molla... (ja callo, ja). D'això.. la pesca...
que no sortiré en molts dies. Ja direu vosaltres, doncs jo estic castigat!
sort!
avui no fa bo per sortir amb barca, però era l'únic dia que podia sortir i necessitava una excusa per baixar. Si haguès quedat amb tu hauria vingut, tard com et vaig dir, però hauria deixat la dona sola amb les dues bèsties, i en Nil ha passat mala nit i ella ha dormit molt poc. No seria just.
per altra banda Segi, no ets un cagat, ets responsable i penses amb mi en comptes de tu mateix. No seria la primera vegada que he de tornar a port perquè la gent està tant encegada pel peix que ni recorda que es mareja... i el resultat és clar: el dia perdut pels dos!
trucar-me i dir-me que tenies por de marejar-te per la mala mar ha estat un acte de valentia, de generositat i d'amistat.
no hi donis més voltes: jo sóc a casa, ja tenim el pesebre, el tió i l'arbre de nadal muntat. Avui faré de papa, l'únic dia que no he de treballar. Els de casa també s'ho mereixen.
Sergi, quan puguis i en tinguis ganes, només m'has de trucar.
vaig de compres amb familia... Per cert Sergi, a mi em toca anar a IKEA d'qui a uns dies, amb la dona i la germana... ja tremolo nanos! Això si... en faré un relat que llavors seran les dones qui tremolaran! ejejjeje males putes... només d'entrar al garatge d'Ikea la dona ja té orgasmes! si em sembla que amb el catàleg a les mans ja queda molla... (ja callo, ja). D'això.. la pesca...
que no sortiré en molts dies. Ja direu vosaltres, doncs jo estic castigat!
sort!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
nes val prevenir que curar ,pero la p.u.t.a. veritat esque el aigua a l escala................. estaba plana, molt plana, em fet porra pero he conegut al sr aberdalet,bon noi un tallat al bar dels pescadors petada de xerrada amb caproig i a intentar pescar .unaltre dia sera .

He conegut a dos foreros...en Sergispining i Abardalet, al primer l’havia vist pescant des de l’espigó però no hi havia parlat mai..... ens hem trobat al bar dels pescadors a l’Escala.
Amb Abardalet havíem quedat que si un dia venia per l’Escala m’ho fes saber que sortiríem amb la barca....i el dia que ha vingut la previsió era dolenta (veiéssiu ara, no es ni sortir al carrer) .
M’he llevat aviat, però avui tocava “fer galons”, encara queden 3 dies, però no sabia si en Abardalet vindria igualment i el volia conèixer, per sort per ell havia pogut quedar amb en Sergispining per anar-hi des de la costa....buscaven escuma però el vent que fa es de sud i quedem a recés....i arran de costa la mar es plana.
Pel que he llegit no us ha anat be....un altre dia serà....aquí amb trobareu. Salutacions companys
Amb Abardalet havíem quedat que si un dia venia per l’Escala m’ho fes saber que sortiríem amb la barca....i el dia que ha vingut la previsió era dolenta (veiéssiu ara, no es ni sortir al carrer) .
M’he llevat aviat, però avui tocava “fer galons”, encara queden 3 dies, però no sabia si en Abardalet vindria igualment i el volia conèixer, per sort per ell havia pogut quedar amb en Sergispining per anar-hi des de la costa....buscaven escuma però el vent que fa es de sud i quedem a recés....i arran de costa la mar es plana.
Pel que he llegit no us ha anat be....un altre dia serà....aquí amb trobareu. Salutacions companys
ja ens aviem trobat unaltre vegada amb la barca del raul, als biotips anaves amb l anna74 i manelic a la teva barca .
la mar avuy a costa era espectacularment plana i hem quedat amb un palm de nasos,nomes un llobarret a tret el cap dos cops pero ni aixo ni per un pato i una foto.
ara be el meu temps, fred, pluja,mala mar, que tambe me agrada.......... pero desde costa jajajajajajja.
la mar avuy a costa era espectacularment plana i hem quedat amb un palm de nasos,nomes un llobarret a tret el cap dos cops pero ni aixo ni per un pato i una foto.
ara be el meu temps, fred, pluja,mala mar, que tambe me agrada.......... pero desde costa jajajajajajja.

sergispining escrigué:ja ens aviem trobat unaltre vegada amb la barca del raul, als biotips anaves amb l anna74 i manelic a la teva barca .
ja veig que encara que em compri un vadeador no et podré seguir, necessitaré un submarino jajajaja
Va, dimecres matí sortideta spinning, zona l'escala/l'estartit o rodalies a concretar, aviat al matí fins que ens cansem, qui es vulgui apuntar ja ho sap, des de costa !
Edito: Demà matí no puc, toca excursió familiar....

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Aquest cap de setmana pujo a Begur i podre sortir a pesca o divendres tarda o dissabte mati (preferiblement a primera hora). si algu te previst sortir, jo aniria per la zona de Palamos, Aiguablava, etc
aberdalet (Dj 16 Des - 12:09) escrigué:Aquest cap de setmana pujo a Begur i podre sortir a pesca o divendres tarda o dissabte mati (preferiblement a primera hora). si algu te previst sortir, jo aniria per la zona de Palamos, Aiguablava, etc
Jo no ho se encara, demà et diria alguna cosa en ferm, les ganes hi son, el fred tira endarrera, i la familia es la que decideix al final...

Dani escrigué:aberdalet (Dj 16 Des - 12:09) escrigué:Aquest cap de setmana pujo a Begur i podre sortir a pesca o divendres tarda o dissabte mati (preferiblement a primera hora). si algu te previst sortir, jo aniria per la zona de Palamos, Aiguablava, etc
Jo no ho se encara, demà et diria alguna cosa en ferm, les ganes hi son, el fred tira endarrera, i la familia es la que decideix al final...
preparo els trastos i sobre les 6:30 estaré a begur i et truco, fins demà albert !

Pàgina 2 de 11 •
1, 2, 3, ... 9, 10, 11 
Pàgina 2 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum