MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Es pesca de manera ilegal a Palamos

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge  serranitu el Dv 10 Set 2010, 14:33

Estimats pescadors del forum estic molt empipat per les pesques ilegals que se practiquen a Palamós i St.Feliu. Tots sabem que es practica la pesca amb sonso viu per platja d'aro i palamos i segons la llei aquestos pescadors professionals no tenen llicencia per pescar axi. He anar a demanar informacio a la policia i als forestals i ho han confirmat.
Soc pescador fa 40 anys i aquestes costes antes tenien molt de peix ara no queda res i encare els pescadors professionals segueixen pescan ilegalment, fins on arribarem?
Gracies i perdoneu pel meu catala.
serranitu
www.forumdepesca.com

Data de registre : 10/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Es pesca de manera ilegal a Palamos

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 15:50

collons serranitu.. comences fort!

doncs la veritat és que no sé on anirem a parar...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 10 Set 2010, 18:48

serranitu ,es fan tantas cosas malament que deumido,per ej, ami mai me han demanat la llicencia(poder perque no solen matinar?clar ales 4:30 de la mati, no crec que me trobi cap forestal)esta prohibit pescar amb viu als rius i pantans, pero a mar?¿alguna vegada a vist algu que miren les tallas dels peixos?suposo que donem mes diners els radars per aixo baixen les velocitats casi al limit .la pesca no dona calers per els aficionats i els que donen tenen trampes i xupan tots es lo que hi ha i ens em de fotre.SALUT I FORÇA PEIXOS.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dv 10 Set 2010, 20:12

Et podria fer una llista de 10 punts d'ilegalitats que he vist en la pesca. I totes al mateix lloc!!!
Vergonyós!!! Hi ha molt poc control.
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 22:27

jo crec que el que és verdaderament vergonyós sóm els propis pescadors i el que arribem a fer per treure un puto peix de l'aigua.

reduïm la velocitat per por a les multes, però a mar o al riu passem de tot perquè no hi ha control. El problema no és si ens controlen o no.

el problema de fons és d'educació.

I estem molt mal educats tots plegats. Hi ha actituds verdaderament denunciables, però senyalar amb el dit ningú ho fa... és el peix que es mossega la cua, i el problema de fons que tenim tots plegats:

acabem pagant justos per pecadors, però les òsties acabaran arribant.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 13 Set 2010, 13:57

Algú té idea si els professionals poden calar el dissabte?
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salguer el Dl 13 Set 2010, 19:09

Saviu que tos els profesionals de arrastre posen un forro de malla molt petita ( ara no men recordo el nom que li donen ) al fons
de la xarxa ? es de "quita i pon " , axis que cuan ensenyan la xarxa : els forats son reglamentaris , ja complim i a sobre donem
la supbencio per el gas - oil !!!
Pro per altre part , qui es que no menga popets petits , lluçets petits , ...? no ens preguntem don venen ?
salguer
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : PALAMOS
Data de registre : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo...

Missatge  Rapala el Dl 13 Set 2010, 20:46

Ja, la gent que tambe pesca de manera il·legal son els turistes ,quan vaig anar de vacances a Calella de Palafurgell, hi havia durant tot el dia gent pescant (gent que no en sap, dels que compren canyes de "joguina" a una tenda de diaris i no tenen ni llicència) i pesquen com uns 30 peixos que no pasen ni dels 5 centimetres (i estan orgullosos i tot de pescarlos), els posen en una bossa de plastic i quan arriben a casa segur que ni se'ls deuen menja per que no hi ha res de peix, i a sobre deixen tota la platja plena de fils, ams, plàtics.
No m'extranya que cada vegada hi hagi menys peixos grans si no deixen ni creixer els petits Evil or Very Mad
Rapala
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : Sant Fost de Campsentelles
Data de registre : 28/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Avui he sortit per Calella!!

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 14 Set 2010, 14:40

Avui he sortit per Llafranc i Calella i m'he trobat els d'arrossegament que passaven per 40-50 metres de fondària i desde Llafranc fins a Tamariu a 12metres de fondària una xarxa de fons sense matrícula ni res de res. Això és legal?
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dc 15 Set 2010, 00:23

Legal o no aixo es una putada aixis de clar.Te abras guedat amb cara de "serviolo".Aguets finde Llobarru havia pensat ana a Tossa may e surtit,ya ser gue parla de indrets es teme "tabu"pero es per cambia de aires.Algu sap dirme si en puc divertirme?...
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  QUIM C. el Dc 15 Set 2010, 00:35

Mikel si vas per Tossa el que as de mirar es on deixes el coche , alla la policia si que pesca i molt.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Legalitat de les xarxes........

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 15 Set 2010, 13:43

Les xarxes de superfície són legals? No haurien d'estar senyalitzades? Un amic que té barca l'any passat s'hi va enganxar amb la conseqüent destrossa i mal de caps, qui ha de pagar els desperfectes? La generalitat? El pescador professional que l'ha deixat?.......
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 15 Set 2010, 23:25

Aquesta nació és Can Pixa, foten el que els hi passa pel forro.
Veient el que passa per l'Escala, ja no m'estranya res, tirant caixes i caixes de peix, com va explicar en Manelic, i ningú fot res.
Si els multessin i a sobre no els deixessin sortir durant una setmana, ja veuríes si canviaría el tema...peró aixó és Can Pixa.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dj 16 Set 2010, 12:54

LLobarro
les xarxes de superficie estan prohibides i molt més deixar parades
els desperfectes causats els paga qui els pateix
et pots esperar tot el temps que vulgis que ningú vindrà a recullir-la
la xarxa no té matricula per tant mentre vegin gent pels voltans
no la agafaran
P.D : LES DEIXEN UN XIC SUBMERGIDES
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  david_sfg el Dj 13 Gen 2011, 00:44

Com bé ha dit algú, la pesca no dona diners, per tant, no hi ha control. Però, a part dels professionals també és molt trista la actuació de alguns pescadors recreatius. Gent que durant la veda de la tonyina et diu: "si no et veuen no és il·legal així que...". I desrpés hi ha qui pensa, "si aquest no compleix la llei, perqué haig de ser jo el pringat?" i d'aquesta manera quedem 4 pringats que complim la llei i mantenem neta la nostra costa. I pensar que a mi em sap greu quan s'hem queda un ham sota l'aigua...
david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 13 Gen 2011, 02:42

A mi també em sap greu quan s'em queden jigs a baix... tot el material de pesca que es pugués enrocar hauria de ser biodegradable...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 14 Gen 2011, 11:31

david_sfg escrigué:Com bé ha dit algú, la pesca no dona diners, per tant, no hi ha control. Però, a part dels professionals també és molt trista la actuació de alguns pescadors recreatius. Gent que durant la veda de la tonyina et diu: "si no et veuen no és il·legal així que...". I desrpés hi ha qui pensa, "si aquest no compleix la llei, perqué haig de ser jo el pringat?" i d'aquesta manera quedem 4 pringats que complim la llei i mantenem neta la nostra costa. I pensar que a mi em sap greu quan s'hem queda un ham sota l'aigua...

Hi ha de tot en aquest mon, (casi) tothom, en algun moment, si no ha estat ilegal, ha bordejat la legalitat, per pescar amb 3 canyes, per posar més hams dels que toca, per no respectar una talla mínima, per pescar més del que tocava, per anar a 100 on posava 90, per contestar al mòbil sense mans lliures conduint, a la pesca o fora d'ella (casi) tothom es salta les normes algun cop, sense voler, per desconeixement o amb coneixement de causa i sense remordiments (aquest es el pitjor cas).

En el tema de la pesca, jo crec que el veritable problema són els pescadors professionals, els grans armadors, les flotes sense escrupols, les arts que es carreguen el fons o pesquen indiscriminadament..... i per molts motius:

-Un particular surt 1, 2 cops per setmana màxim, un professional surt 5 o 6 dies setmanals.
-Un particular pot fer porra, pescar quelcom, o tenir un bon dia, un professional bastant més....
-Un particular acostuma a ser més selectiu, i pot tornar viu a mar el que no l'interessi en un 90% de les vegades, un professional normalment no son tan selectius, pesquen el que busquen, i bastant més, entre mig i a talles comerciales, i talles mínimes, i peixos que no son comercials, on acaben les talles mínimes i els peixos no comercials? Heu vist mai que els inspeccionin a l'arribar a port?

Hi ha pescadors professionals que són una o dos persones, amb la barqueta de tota la vida, arts tradicionals, moltes hores i molta experiència, per ells un 10 !! Però ja quan són flotes, pesquen amb avions per localitzar els bancs, si aqui tenen veda (i cobren subvencions per estar en veda i no sortir), doncs van unes quantes milles i van al lloc del costat on no hi ha veda, etc etc.... aquests fan mal, i de debó, i quan tot el que no els interessa torna a l'aigua mort, ja que no tenen arts prou selectives, doncs s'ho estan carregant tot, i desprès estàs a tu a un espigó i et bé el vigilant del port o la parella de la guardia civil, i penses merda, porto la llicència o l'ha he deixat a casa? I quan et pregunten, que, pescant? I tu per dins penses, que més voldria.... porra noi !

També es cert que els pescadors tenen un problema, com els pagesos, inverssió forta, moltes hores, i mal pagat... i qui guanya són els intermediaris... jo encara recordo a l'estartit que durant molts anys, arribaven les barquetes a port, descarregaven el peix, i les senyores dels pescadors, carro en ma amb una plataforma de fusta i gel, i una bàscula de ferro, posaven el peix net a sobre, i anaven pel carrer del port, carrer santa anna, plaza de l'esglesia, etc... i anaven venent el peix directament a qui el baixava a comprar, suposo que es guanyaven la vida més bé així que no pas amb la llotja, però les coses van com van, i com sempre acaben pagant els que menys culpa tenen....
Qui es salti les normes ja sap que es pot trobar, com a tot, però remordiments de consciència o sentiment de culpa per estar-me carregant el mar? jo? cap ni un, aixó ho tinc clarissim....fan molt més mal als despatxos que no tot els pescadors amateurs... (i dic pescadors, els que (casi) sempre respecten les normes, que hi ha de tot també dins el mon amateur......)

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 15 Gen 2011, 03:04

En tenim la culpa tots plegats... els únics que no tenen la culpa són els peixos. Very Happy

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 15 Gen 2011, 14:26

kruskis escrigué:En tenim la culpa tots plegats... els únics que no tenen la culpa són els peixos. Very Happy

Si, però la culpa principal es dels polítics/gestors, si els 700 inspectors anti-tabac els repartís jo per cada port, i alguns d'ells inspeccionessin a mar in-situ, s'acabarien les tonteries ràpid.... però es clar, es més important que no es fumi, multes ràpides i a fer calaix, que hi ha crisi, que si es fiquen amb els pescadors són massa tràmits, està mal vist i total el mar s'en va a norris si o si en pocs anys.... es igual, no em vull fer mala sang....
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 01 Feb 2011, 03:23

LLOBARRO45 escrigué:Algú té idea si els professionals poden calar el dissabte?

Heu llegit el butlletí que he penjat de l'ACPR? Per fi he sortit de dubtes amb el tema dels professionals i els caps de setmana....
A les aigües interiors poden pescar tota la setmana, en aigües exteriors han de deixar un repòs de 48 hores

Llegiu el butlletí que està bé, hi ha una carta interessant d'un enfrontament recreatius vs professionals.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt