SHARE
Últimos temas
» Salutaciospor anxovetasv Hoy a las 08:00
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Ayer a las 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Ayer a las 16:52
» Panta de Boadella
por anxovetasv Ayer a las 15:18
» Hello!
por teixi Ayer a las 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dt 15 Maig 2012, 18:58
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
» Com ha anat el finde? (Girona)
por kayakleviathan Dt 08 Maig 2012, 17:28
» Silurs.
por Dani Dg 06 Maig 2012, 12:04
» WAVEINN.com
por kruskis Dv 04 Maig 2012, 00:07
YOUTUBE
Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
La malparida de gavina va menjar lo que no tocava, total que per treure-li i que no hem piqués només vaig poder trencar l'anella últmia del jig. el jig és ben parit un maria blues code slim, i hem sap greu tirar-lo pq anava molt bé, ara només li queda l'anella del mig, A algú se li acut com arreglar-lo?

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
Re: Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
Vols dir que has tallat el filferret en anella que surt de dins del jig?
Mira nano, si és així, acabes de condemnar aquest jig a funcionar amb hams assist lligats amb un cordill a l'anella davantera. Tampoc va tant malament. Hi ha defensors i detractors dels assist hooks, però en aquest cas no et queda alternativa.
El meu primer estornell el vaig fer amb un jig petitonet i un assist hook a l'anella davantera.
No el llencis home, no el llencis. Ja el perdràs aviat enganxat a les roques. No tinguis pressa per perdre'l de vista.
Mira nano, si és així, acabes de condemnar aquest jig a funcionar amb hams assist lligats amb un cordill a l'anella davantera. Tampoc va tant malament. Hi ha defensors i detractors dels assist hooks, però en aquest cas no et queda alternativa.
El meu primer estornell el vaig fer amb un jig petitonet i un assist hook a l'anella davantera.
No el llencis home, no el llencis. Ja el perdràs aviat enganxat a les roques. No tinguis pressa per perdre'l de vista.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 48
Data de registre: 12/08/2009
Re: Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
tambe pots foradar per la mitat del jig,i montar un assist tunejat amb un popet,despres si puc te poso unes fotos i ja veuras.

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Difícil solució, pense que serà més fàcil fer el que t´han dit.
Jo anava a donar-te un altra solució, però es inviable, era fer-li una ranura al jig ficant-lo de costat.
I ficar-li tu n tros de varilla, fer-li la ixida i tapar-ho tot, però tampo es quedarà molt fort.
Per lo tant ho compres un altre o fica-li un assist hook davant.
Quan puguis hem passes la foto i miraré si ho veig clar, sino a por otro.
O poder tens rao amb assist, lo que passa que és un jig molt allargat i no sé si nedarà malament
merci
O poder tens rao amb assist, lo que passa que és un jig molt allargat i no sé si nedarà malament
merci

jaccod- www.forumdepesca.com
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
jaccod,el dilluns penjo les fotos (PERO NO HUS COPIEU JEJEJ)

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum