SHARE
Últimos temas
» Algú sortirà a pescar....por bernau Ayer a las 22:47
» FELICITEU-LO!!!
por Anna-74 Dv 10 Feb 2012, 21:35
» BOBINA STRADIC 6000
por LLOBARRO45 Dv 10 Feb 2012, 19:16
» Estic pescant!
por Dani Dv 10 Feb 2012, 14:54
» Manipulació de peixos en la captura i solta, primera part
por Admin Dj 09 Feb 2012, 21:12
» Avui al matí he sortit
por kruskis Dj 09 Feb 2012, 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Dj 09 Feb 2012, 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
YOUTUBE
Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
La malparida de gavina va menjar lo que no tocava, total que per treure-li i que no hem piqués només vaig poder trencar l'anella últmia del jig. el jig és ben parit un maria blues code slim, i hem sap greu tirar-lo pq anava molt bé, ara només li queda l'anella del mig, A algú se li acut com arreglar-lo?

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Palamós
Reputació: 0
Data de registre: 02/06/2009
Re: Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
Vols dir que has tallat el filferret en anella que surt de dins del jig?
Mira nano, si és així, acabes de condemnar aquest jig a funcionar amb hams assist lligats amb un cordill a l'anella davantera. Tampoc va tant malament. Hi ha defensors i detractors dels assist hooks, però en aquest cas no et queda alternativa.
El meu primer estornell el vaig fer amb un jig petitonet i un assist hook a l'anella davantera.
No el llencis home, no el llencis. Ja el perdràs aviat enganxat a les roques. No tinguis pressa per perdre'l de vista.
Mira nano, si és així, acabes de condemnar aquest jig a funcionar amb hams assist lligats amb un cordill a l'anella davantera. Tampoc va tant malament. Hi ha defensors i detractors dels assist hooks, però en aquest cas no et queda alternativa.
El meu primer estornell el vaig fer amb un jig petitonet i un assist hook a l'anella davantera.
No el llencis home, no el llencis. Ja el perdràs aviat enganxat a les roques. No tinguis pressa per perdre'l de vista.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 19
Data de registre: 12/08/2009
Re: Una gavina malparida m'ha deixat un jig sense l'anella del darrera, algu se li acut com arreglar-ho?
tambe pots foradar per la mitat del jig,i montar un assist tunejat amb un popet,despres si puc te poso unes fotos i ja veuras.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Difícil solució, pense que serà més fàcil fer el que t´han dit.
Jo anava a donar-te un altra solució, però es inviable, era fer-li una ranura al jig ficant-lo de costat.
I ficar-li tu n tros de varilla, fer-li la ixida i tapar-ho tot, però tampo es quedarà molt fort.
Per lo tant ho compres un altre o fica-li un assist hook davant.
Quan puguis hem passes la foto i miraré si ho veig clar, sino a por otro.
O poder tens rao amb assist, lo que passa que és un jig molt allargat i no sé si nedarà malament
merci
O poder tens rao amb assist, lo que passa que és un jig molt allargat i no sé si nedarà malament
merci

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Palamós
Data de registre: 02/06/2009
jaccod,el dilluns penjo les fotos (PERO NO HUS COPIEU JEJEJ)

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum