MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

FELICITATS, FORUMDEPESCA.COM!

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

FELICITATS, FORUMDEPESCA.COM!

Missatge  Raül el Dl 06 Set 2010, 23:30

UN APLAUDIMENT...

Deu fer una mitja horeta que estava estirat al llit, al costat de la meva nena enfebrada, la dona donant el pit al petit, i amb la meva bèstia de portada a les mans. La nit no podia començar millor. I així ha estat: sens dubte un dels millors moments de la meva vida “professional”, jaja.

La 8a plana de Pesca d’Illes és la meva preferida. Es titula BREUS, i hi apareixen quatre o cinc requadres d’allò més interessants. El dels aplaudiments l’he hagut de llegir dues vegades. Us asseguro que estava cansat, desitjant agafar el son tot mirant la revista i començar a somiar amb noves i llargues jornades de pesca a mar. Però m’he posat content, excitat, nerviós, gairebé he trempat!

I cito textual:

“UN APLAUDIMENT...

Al portal forumdepesca.com, per ser un autèntic calaix d’experiències, dubtes i passions, on cada dia més pescadors comparteixen la seva afició i on podem llegir i explicar tot allò que vulguem, no només sobre la pesca, sinó sobre el mar i tot el que l’envolta. Simplement un 10!”

I jo que m’escorro, nanos.

Jo hi afegiria una cosa, Tomeu: al forumdepesca.com “podem llegir i explicar tot allò que vulguem, no només sobre la pesca”, sinó sobre nosaltres mateixos, perquè aquí ens importa més les persones, que els peixos.

I només em queda dir dues coses: gràcies Tomeu Simó, això sé que és cosa teva, i gràcies a tots vosaltres, companys: hem aconseguit entre tots el respecte i l’admiració de la que crec que és la millor revista de pesca que hi ha. I no tinc cap dubte que el nostre és el millor dels fòrum, sigui de pesca o del que vulgueu.

Els lectors de Pesca d’Illes es compten a milers ( i uns quants!), o sigui que companys, ara sí que l’hem feta grossa..., i només us demano una cosa, companys: no canvieu mai!

El vostre fantasma.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: FELICITATS, FORUMDEPESCA.COM!

Missatge  Anna-74 el Dt 07 Set 2010, 00:49

Et desfas amb afalags per tothom Raül, però tots sabem que la meitat del mèrit és teu.

Quantes vegades t'has enfrontat a algun forero per ser fidel als teus ideals?

Quantes vegades t'han batejat amb el ben merescut adjectiu de personatge polèmic?

Quantes vegades has donat "rienda suelta" al teu fantasme, incitant i provocant el personal?

Però res d'això t'importa, perquè saps que no ha estat en va, perquè poc a poc la gent va entenent què és això del fòrum. Temps enrera potser ens extranyàvem quan deies que aqui ens importen més les persones que els peixos, però estic segura que si ho repeteixes ara ho entenem millor que abans. Sempre hem esperat les teves cròniques, perquè val a dir que t'expliques prou bé, saps transmetre i et permets el luxe de parlar de tot, i això agrada. Però el més important és que has donat exemple, i gràcies a tu ens hi hem atrevit molts de nosaltres, en Sergispining amb les seves fabuloses cròniques del Delta, en Tola un autèntic Déu de les lletres, en Fran bon pescador i comunicador, els Peixets (Andreu i David), la Lange i en Ciberkun, Calador, Kruskis,... una servidora, a qui llegir més de 15 linies se li feia pesat, i ara no només les llegeixo sino que també les escric... i tants d'altres que em deixo, que cadascú amb el seu estil, ja no només pengem fotos sino que compartim les nostres experiències, i això és el que fa el fòrum gran, i en part t'ho devem a tu.

Així que m'agradaria ampliar aquest aplaudiment i incloure-t'hi també a tu, que la feina bruta també ha de tenir el seu reconeixement.

Això no té res a veure amb la nostra guerra personal, a mar no seré tan benèvola com aqui, si em vols deixar amb la boca oberta jo sí que vull peixos, i apren a fer nusos que el dia que piqui el vull dins de la Duna... jajaja
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 07 Set 2010, 10:25

gràcies Anna74, una vegada més, m'has demostrat perquè formem un gran equip.

ahir em vaig emocionar molt llegint l'escrit dedicat al nostre fòrum, i ara ho he tornat a fer llegin-te a tu.

val a dir que també se m'ha inflat una mica la vena... i és que veure que després de trenta-i-pico lectures només he aconseguit arrancar una resposta, em dol. I no per mi, sinó pel fòrum. En aquest moments és quan me n'adono que fer la feina bruta, que no és poca, em recompensa massa poc per continuar batallant la que veig que és la meva propia guerra. No vull fer-ne sang, perquè ja he arribat on volia estar:

en el millor fòrum del món.

i res més, companys. Estaré a l'aguait, esperant les vostres respostes, de tots. Només espero que em demostreu que realment el fòrum us importa, ni que sigui una miqueta... perquè jo, d'afamats de peix no en vull veure ni un, ni a mar, ni aquí. Millor que els que només entreu per saber on són els peixos, com s'han de pescar i quan us quedeu en l'anonimat, perquè ens fareu un favor a tots els foreros que entrem aquí cada dia pel simple fet de veure'ns una estona, compartir la nostra passió, preguntar els nostres dubtes, i riure plegats, sense prejudicis ni pressions.

apendré a fer nusos, Anna. Tu me'n vas ensenyar un de molt bo. Ara em toca a mi ensenyar-te com pugen els peixos a la duna, o a la MAina, perquè cada vegada que surtim tu i jo, o cada cop que entro al fòrum i aprenc coses de vosaltres, esteu fent de mi un pescador molt millor.

estic esperant respostes, companys. Aquí la feina la fem entre tots, així que siguem tots qui ens felicitem d'una vegada, perquè aquesta fita ha estat molt important.

felicitats, companys! (i a tu kruskis, una abraçada molt forta, germanet!)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dt 07 Set 2010, 13:08

Enhorabona!
Bé, no sé si tots els forerus heu tingut a les vostres mans l'exemplar de la revista. Jo la viag follejar una mica abans d'anar a dormir ja que ahir el vespre estava KO.
Vull agraïr-vos la feina feta, sembla fàcil escriure un article i posar-hi 4 fotos, tots tenim algun dia que les idees surten soles, i gairebé tots ens veuriem capaços d'escriu-re'ho en aquell moment. El problema no és el primer article sino els que venen al darrera, quan se t'acaben les idees, quan has tingut un mal dia i només tens el cap aquell problema que t'ha estat tocant els pebrots tota la jornada, quan creus que tots els articles que estas escribin semblen iguals, quan et dona la sensació que hi ha mostres d'indiferència sobre lo que escrius, quan veus que passes hores donant voltes a l'article i perdent el temps quan podries estar fent alguna altre cosa més profitosa ... però tot i així continues escribint, perquè creus en allò que estàs fent, en que a algú li pot interessar, encara que només sigui algú, i sobretot en compartir els teus coneixaments, en aprendre'n de nous.
Per això us vull donar les gràcies primer a tu Raül i després a l' Anna, kruskis, Sergispining, a en teixi que hem va introduir aquí i l'àmplia companyia, perquè quan falta poc perquè arrivi la revista ja hem poso nerviós, perquè heu aconseguit que lo primer que fagi quan arribo a la feina és llegir les vostres cròniques,i perquè, tot i que a vegades es pugui generar algun conflicte amb algun comentari, o no tothom tingui les mateixes opinions ni punts de vista, feu que el forum continui viu i tots poguem disfrutar una mica d'ell i de les vides de tothom.
Fins aviat
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 07 Set 2010, 17:50

Hola !

A mi la majoria encara no m'heu vist mai (en Jaccod i en Teixi si, la resta crec que no), però efectivamente xisteixo i surto força a pescar, tot i que amb horares familiars (nens, que en ting 3 i la meva feina de dilluns a divendres fa que els vegi poc, per tant el cap de setmana és per a ells i la dona, que prou que fa que m'aguanta).

Bé, un cop dit això, m'afegeixo a les felicitacions, pel Forum (m'ho passo molt bé començant i acabant el dia llegint les vostres explicaciosn ......, no em puc imaginar com serà el dia que darrera de Kruskis, Sergispining o Anna 74 hi hagi una cara de veritat !!!!!!!)

I també aplaudeixo la revista PEsca d'Illes. La vaig comprar aquest estiu a Balears, i vaig flipar. Continguts diferents i didàctics !!!!!!! MOLT RECOMANABLE

Ara m'he de suscriure, per aprendre més i ajudar a què tiri endavant
Enhorabona, pescador/Es Very Happy Very Happy Very Happy
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 07 Set 2010, 18:46

tot va començar ara fa mes de un any,un bon amic, un bonisim pescador i una gran persona, ALEXMTZ.
ALEXMTZ, GRACIES, perque sense tu jo no estaria aqui ,perque aquell dia me vas dir .........entra al forum la gent es de p.u.t.a. mare,gent sana que te ajuda en cualsevol moment i tenia rao ,perque MIRA QUE US TROBO A FALTAR A TOTS, CABRONAÇOS,PERQUE SOU ELS MILLORS .
collons he fet una pila de amics per enmarcar,i els que queden,ademes el meu catala era dolentisim (encare es pero vaig millorant no?)jejejejej.
tots posem el nostre gra de sorra en aquet forum, pero tu raul ,poses platges senseres tio, ets una maquina (i me donen ganes de abrazarte cabr.................jajajajajj)
ostres i una cosa (SI HI HA UNA QUEDADA PER FER SPINNING PERQUE NO POSEU UNA DATA )
NO CANVIEU SOU ELS MILLORS DESDE EL PRIMER, AL ULTIM REGISTRAT
SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANYS.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 07 Set 2010, 23:12

Felicitats !

Vaig conèixer la revista a través del forum, (i el forum gràcies al meu amic toni-arb58), un gentleman 100% )
Considero que es molt interessant, i com es llògic es una revista "més nostra".
I si sergi, coincideixo, en aquesta casa he vist un rotllo acullunant.
Per això també, vinc a llegir-vos casi cada día encara que sigui una estoneta curta Very Happy

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dt 07 Set 2010, 23:13

Moltes felicitats a tots!! Especialment a la familia kruskis i kurry!!! És una currada fer el que heu fet, i heu de saber que heu fet molt bé a la majoría de nosaltres; no només en la pesca sinó amb les oportunitats de conèixer gent i maneres de fer i pensar que abans no coneixíem.
Que sapigueu que ahir em vaig fer subscriptor de Pesca d'Illes per "culpa" d'en Raül i del fòrum, així que si voleu demanar-li a en Tomeu una comissió per cada nova alta jo us recolzo plenament!!! jejeje!
De veritat, us mereixeu un monument!
Foreros! Què us sembla si a la pròxima quedada ens ho currem una mica i invitem tots a dinar als creadors?????
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 07 Set 2010, 23:39

m'esteu posant catxondo....

una mica més, vinga, en vull més!!! jajaja

sóc un provocador i un grandíssimfilldeputa, però sempre aconsegueixo el que em proposo. Sempre.

sé que molts de vosaltres us fa vergonya parlar en públic. Us explicaré un secret: a mi també.

molts us feu mal amb el teclat: jo escric amb dos dits!

uns quants no em podeu ni veure... jajaja, i jo tampoc! Però m'aguanto, pel bé del fòrum, m'aguanto molt.

No cal que ens expliqueu un rollo... per això ja em teniu a mi. Però estaria bé un VISCA EL NOSTRE FÔRUM i el perquè ho sentiu així. Un exemple:

han començat les festes del Tura a OLot. Per mi, les festa-fotre! HE arribat a casa tard, dinant un puto entrepà en tot el dia, estressat, malhumorat,... però he entrat al fòrum i m'he posat molt content.

i tot gràciesa vosaltres, que sou uns cracks!

sergispinning... poeta! M'has tornat a emocionar... aviat tornarem a mar... i la farem grossa... l'abraçada, vull dir!

per cert, jefe: has de repassar el contakilòmetres aquest.. vols dir que és normal més de mil visites en un sol dia???? jajajja estareu dacord amb mi, o no, però no em negareu que el meu puto fantasma sempre crea espectació. Només us he de tocar una mica els cullons...

per cert, estic content, tots dormen i espero estar tranquil... a més, he encetat una ampolla de cava... per les putes festes....jeje (i demà a currar a 1a hora!). Vull dir que us dec dues cròniques... quina serà, la de la tonyina, o la del xoxito elèctric???

una pista: vaig calent nanos, per variar vaig molt calent! jajajaj

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 08 Set 2010, 02:14

Ostres tu! Ahir a la nit quan vaig llegir aquest post vaig quedar sorprès de debò! El fòrum a les revistes, renoi!! D'aquí a Silicon Valley!

Des d'aquí voldria donar-vos les gràcies a tots i cadascun de vosaltres doncs això rutlla gràcies a tots, uns perquè escriuen, altres perquè ho llegeixen, uns perquè pengen fotos, altres vídeos, uns desvetllen secrets, els altres expliquen acudits... som més de 160 pescadors ben diferents i en canvi, ben avinguts. No voldria ni ressaltar ni desmerèixer a ningú, som tots peces d'un gran trencaclosques, el fòrum de pesca.

Segurament trobaria un motiu per agraïr-vos a cadascun de vosaltres formar part d'aquest trencaclosques però tots a hores d'ara, des del primer fins a l'últim ja sabeu quin paper teniu al trencaclosques i si seguiu aquí és perquè ho feu bé i perquè els demés també creuen que ho feu i bona prova és la referència que la revista Pesca d'Illes fa a tots nosaltres.

Només voldria destacar el gran oblidat del fòrum de pesca, un pagerol al que sempre m'agrada tocar els collons (tant com li agrada a ell tocar-me'ls a mi), un relacions públiques nat, un liante de cuidado, un vellet Twisted Evil Twisted Evil simpàtic que fa amistat amb qualsevol ésser animat o inanimat, el de la barca de l'orgullo gay.
Si no hagués estat per ell i per les seves dots naturals per relacionar-se amb la gent, tot això no rutllaria, ell va ser el qui en els primers dies de vida de tot això, va anar postejant a diari i va convidar als seus amics a que s'hi registressin, va ser el que em va donar l'empenta que em feia falta per pensar que això podia funcionar, i mira per on, ha funcionat!!

Gràcies Teixi!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 08 Set 2010, 19:06

kruskis ,les gracies van per a tu,per el administrador i kurry per fer de aquet forum, mes que un forum,un puesto com diu en raul que quita las penas i es veritat nano vens cansat de treballar ,agobiat fet pols, me fico al forum i se pasa tot.
GRACIES COMPANYS PER CREAR AQUET PUESTO, QUE TREU TOTES LES MALALTIES ,per cert a tu tambe TEIXI.
TENIM QUE FER UNALTRE QUEDADA NO?........TINC GANES DE DONAR ABRAÇADES JAJAJAJAJ.GRACIES COMPANYS.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 08 Set 2010, 21:21

Cullons!!! 2 dies sense entrar al forum i tinc una autèntica enciclopèdia per llegir!!!
Aquí s'ha de fixar cada dia!

Mireu, jo el 15 de juny vaig posar al google "forums de pesca", amb l'intenció de trobar un lloc per parlar i compartir sobre pesca. Però amics, vaig anar a petar a un lloc que no m'hagués imaginat mai que existís. SI ho hagués sabut abans!!!

Aquí parlem de pesca, és clar, però amb un sentiment especial, i no cal anomenar la resta de temes dels que podem arribar a parlar, jeje.

Crec que aquí s'ha format una família molt extensa, on alguns es porten millor que d'altres, alguns es veuen més que d'altres, alguns ...... però no deixem de ser una família.

A mi em costa molt deixar passar un dia sense "enxufar-me" una dosis de fórum, el trobu a faltar de seguida!

Ara mateix tinc moltes coses al cap per dir-vos, però em costa ordenar-les. Per tant, acabaré dient FELICITATS FORUMDEPESCA, i felicitats a cadascun dels que en formem part.

Estic molt orgullós d'estar ficat aquí dins!!!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 09 Set 2010, 09:24

Ja no s'hi pot afegir més. Felicitacions de part meva i malediccions de part de la meva dona, que diu que des que estic al fòrum, ja no planxo. Deus estar content, no, Crusquis??!

Jo ja li dic a la dona que si no planxo la culpa és de'n Crusquis i que si ja no escombro la culpa la té en Raül. Però em penso que no cola.

Això és més que un fòrum!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 09 Set 2010, 17:01

Tola escrigué:
Jo ja li dic a la dona que si no planxo la culpa és de'n Crusquis i que si ja no escombro la culpa la té en Raül. Però em penso que no cola.

jajajaja!

doncs mira'm a mi! ni planxo, ni escombro, ni cuino, ni frego, ni follo! ës que em teniu absorvit!

molt bé companys!

avui he parlat amb el jefe... ahir no podia entrar al fòrum i em començava a trobar malament... el meu germanet m'ha donat la medicina i, malauradament, ja torno a ser aquí! jijiji i ja sé com baixar les fotos del xoxito....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 09 Set 2010, 21:14

Tola escrigué:Ja no s'hi pot afegir més. Felicitacions de part meva i malediccions de part de la meva dona, que diu que des que estic al fòrum, ja no planxo. Deus estar content, no, Crusquis??!

No, si és que no sé qui cony pensa els vestidets de dona, amb tots aquells repunts, volandes, farbalans, puntetes, replecs i òsties amb vinagre!!! amb el temps que en planxes un d'aquests, fotries tres camises normals! Fos per mi, totes les dones en boles, home! No, no, ho dic per no haver de planxar. No sigueu malpensats.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 10 Set 2010, 01:53

Tola escrigué:Ja no s'hi pot afegir més. Felicitacions de part meva i malediccions de part de la meva dona, que diu que des que estic al fòrum, ja no planxo. Deus estar content, no, Crusquis??!

No si ara resultarà que la droga mata i és dolenta.... ningú t'obliga a provar-la! ara ja és massa tard... diga-li a la dona que ni amb sexe ni amb metadona

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 10 Set 2010, 02:38

bonitolet escrigué:
Foreros! Què us sembla si a la pròxima quedada ens ho currem una mica i invitem tots a dinar als creadors?????

Ni pensar-hi!!! Ja he dit 150 milions de vegades que no vull cap mena de benefici amb el fòrum!

Ah, per cert, ja només em queda per entregar una samarreta del fòrum, quan estigui entregada, com que vaig arrodonir els preus a l'alça , hauran quedat uns 20 i pico euros de benefici que serviran per mantenir el fòrum un anyet més, o sigui que tots sou accionistes!

(No us sentiu estafats per l'arrodoniment, em sembla que eren 8 cèntims per bandera i uns 30 i pico per samarreta) però m'estimo més dir-ho, era més qüestió de fer-ho rodó i no haver d'anar tornant monedes de 20 i 10 cèntims a la gent i anar tot el dia amb el monederet a sobre, ja vaig passejar prou la caixa de samarretes... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dv 10 Set 2010, 09:17

Jejeje ESTAFADORRRR així va començar en Millet!!! jajajaja
És broma germanet, nomès és per fer caliu Very Happy

I Bonitolet, si has de convidar als "creadors" del fòrum la cosa et sortirà barata perquè nomès hi ha un únic "creador", en Kruskis, jajaja.
Crec que més que un dinar ell agrairia un troçet de "sacher" d'aquelles de la Lange....el va deixar enamorat!!! jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 10 Set 2010, 23:36

Oi siiiiiiiii
Sacher!!!!!!!!!!!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 23 Set 2010, 20:41

Felicitats a tots! Això rutlla, nanos!

Avui quan he vist que al matí hi havien 44 usuaris de cop visitant el fòrum m'he emocionat i he fet un recull de números.

Us posaré unes quantes dades significatives del que és el fòrum de pesca actualment... un raconet creat del no res, sense pressupost però amb moltes ganes

Més de 3.000 pàgines
Més de 28.000 enllaços
Més de 1.300 pàgines indexades a google
175 usuaris registrats
Més de 200 visites diàries
Més de 10.000 missatges escrits
Més de 1.000 temes diferents
Una mitja de 19 missatges nous cada dia
Una mitja de 2 temes nous cada dia
Rècord de visites 271 usuaris diferents en un dia
Rècord d'usuaris connectats a la vegada: 44

Són unes dades minúscules en comparació amb qualsevol dels altres fòrums de pesca però a mi em donen una satisfacció personal que no us podeu imaginar.

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 23 Set 2010, 22:47

Doncs sí senyor, el teu fillet s'està fent gran.
Felicitats Joan per la part que et toca. Suposo que engegar un projecte com aquest sense saber ni com anirà i ara poder veure que els números van en augment ha de ser d'allò més gratificant.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dj 23 Set 2010, 23:55

Felicitats joan, les hores que porta això només ho saps tu oi? jeje
jaccod
www.forumdepesca.com