SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
fem una kedada de spiners ?
Pàgina 4 de 4 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 4 •
1, 2, 3, 4
Re: fem una kedada de spiners ?
es conya anna, lo de nenas va per ells
OT, jo hi era alla tambe, vaig marxar de hora a altre puesto,LLASTIMA SI NO TE AGUES SALUDAT ,portaves un vader gris i negre? jo vaig arrivar me vaig posar un 50 metres de la desembocadura vaig fer un palometon mini i vaig veure mala pinta i vaig marxar.
OT, jo hi era alla tambe, vaig marxar de hora a altre puesto,LLASTIMA SI NO TE AGUES SALUDAT ,portaves un vader gris i negre? jo vaig arrivar me vaig posar un 50 metres de la desembocadura vaig fer un palometon mini i vaig veure mala pinta i vaig marxar.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
gris i negre puder era el meu pare qe va arrivar avans que jo...el meu es verd..
però també hi havia dos nois quan vaig arrivar havia en Joan de Vic i un que no se pas qui es qe ell si en portava un de negre...
quina sort encara que fos petitó... jo ni veurel's
vaig estar provan amb el Halco roostan popper... i res de res puder era massa gross per el que havia no ho se.
salut i bona pesca!!
però també hi havia dos nois quan vaig arrivar havia en Joan de Vic i un que no se pas qui es qe ell si en portava un de negre...
quina sort encara que fos petitó... jo ni veurel's
vaig estar provan amb el Halco roostan popper... i res de res puder era massa gross per el que havia no ho se.
salut i bona pesca!!
vale ot ,eras el unic que estava amb popers ja te vaig veure estabas en la mateixa desembocadura a uns 20 metres dins del aigua no ?

mmm...n aquet era en Joan aquet també es un pro fa 28 anys que pesca spinning....
haha
dons jo devia arrivar un pel mes tard de que marxesis tu... nosaltres anavem amb una c15 blanca no se si la vas veure?
haha
dons jo devia arrivar un pel mes tard de que marxesis tu... nosaltres anavem amb una c15 blanca no se si la vas veure?
dons ara no recordo ,jo a les 8:00 ja era fora ,unaltre dia sera ot i el rosta no se si es masa gran o no, tot depen, tambe se agafen petits (pensa que amb esquers mes grans mes oportunitats tindras de agafar una bestiola gran , pero menys cantitat .salut company

Gola del ter
Hola companys, estic intrigat amb aixó de la gola del ter, ho tinc a 10 mintus de casa i no se m'ha passat mai pel cap d'anar-hi a fer spinning. El feu a dins el canal o a fora el mar? suposo que hi puc trobar algun llobarrot, i alguna cosa més? i amb quins asquers necessitaré per atreure alguna presa? Jigs, o paseantes?
Gracies de nou
Gracies de nou

jaccod- www.forumdepesca.com
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
superficie, i minnows
a fora crec jo que és millor tot i que adins també n'hi ha e inclus per el que m'han dit "Black Bass"
a fora crec jo que és millor tot i que adins també n'hi ha e inclus per el que m'han dit "Black Bass"
A la Gola del Ter ?! No foteu que allà es pot fer spinning (a dins?)
Jo estic al costat del Jacint, o sigui a 10 minutets. Serà questio de provar-ho un dia de tramontana
Clarament els novatos necessitem que un dia els mestres ens ensenyeu com va això
Jo estic al costat del Jacint, o sigui a 10 minutets. Serà questio de provar-ho un dia de tramontana
Clarament els novatos necessitem que un dia els mestres ens ensenyeu com va això

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Data de registre: 23/03/2009
bernau escrigué:A la Gola del Ter ?! No foteu que allà es pot fer spinning (a dins?)
jo a la gola havia anat fa molts anys, algun llobarro hi ha, però molta llisa, i els guiris les pescaven i se les emportaven com si res jaja

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Pàgina 4 de 4 •
1, 2, 3, 4
Pàgina 4 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum