SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por Dani Hoy a las 12:06
» Jigs amb plomes
por kurry Ayer a las 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Ayer a las 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
YOUTUBE
Tornada a cole.
Pàgina 2 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 3 •
1, 2, 3 
Re: Tornada a cole.
mikel k escrigué:Molt be Lange,aixo de la lectura relaxa, depent el gue llegeixes,pero en el meu cas es la porta al recna dels somnis.Es guapa la introducio del report dels bonitos. posarse ala pell dels nostres adversaris es molt didactic.
Si, combinare dos tipus de lectura, pesca i sexe...Haig d'ampliar els meus coneixements també. Un per hobbie i l'altre per feina, què hi farem! i mira que no m'agrada llegir, però desde que entro en aquest forum, entre el Mestre Raül, la bestia Anna i el filòsof Tola, m'he enganxat de valent.
Molt be a un servidor tambe estaria be aixo de obrir nous coneixements del sexe y mes trantarse de feina a de ser la repera,pero be quan ets un bon profesional,las coses les miras desde unaltre angle es curios,yo treballu amb una inprenta i de vegadas no fots cas realment del gue esta inpres,estas pendent del teu tema endits,ratlladas al inpres,tall, etc y de cop be un de fora y et diu:"Hostia nen te estaras posant les botes amb aguestas caixes de calzetas gue surtan les fotos de aguestas pavas"
y li contesto:ni me avia a fitxat!
Deu ser com ser jinecolec.Deu ser questio de profesionalitat.
y li contesto:ni me avia a fitxat!

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
mikel k escrigué:Molt be a un servidor tambe estaria be aixo de obrir nous coneixements del sexe y mes trantarse de feina a de ser la repera,pero be quan ets un bon profesional,las coses les miras desde unaltre angle es curios,yo treballu amb una inprenta i de vegadas no fots cas realment del gue esta inpres,estas pendent del teu tema endits,ratlladas al inpres,tall, etc y de cop be un de fora y et diu:"Hostia nen te estaras posant les botes amb aguestas caixes de calzetas gue surtan les fotos de aguestas pavas"y li contesto:ni me avia a fitxat!
![]()
Deu ser com ser jinecolec.Deu ser questio de profesionalitat.
potser sí, però jo sóc una merda de professional! jajaja dissabte vaig anar a pescar amb la meva bèstia... i no vaig pescar res! (sí... però petit, tret d'un tallahams molt gran que es va deshamar al salt i tres seguides de palometó bestials!).
el dia que va venir la LAnge tampoc vaig tocar escata... nanos, deu ser que les tetes em perden! jajaj no em concentro... em sento peduit i marejat....
Tola, Tola! quan tornes de vacances? Jo vull pescar!!!! jajaja
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Chaval!!!!!!!!!no et queixis tant, gue et vaig veure y la captura de la sirena gue portabas abort,era una captura envegable,yo ya varas veure disapte ni en ba aconpaña ni el nano,pero tenia el consol del espet gue portaba entre cames jaja!!!!despres un petit bonito y las palometas pesadas de la bahia.

Raül escrigué:dissabte vaig anar a pescar amb la meva bèstia... i no vaig pescar res!
el dia que va venir la LAnge tampoc vaig tocar escata... nanos, deu ser que les tetes em perden! jajaj no em concentro... em sento peduit i marejat....
Tola, Tola! quan tornes de vacances? Jo vull pescar!!!! jajaja
Raül, Raül... tu sempre pensant amb els peixos més grans! Deixa els pez-ones i oblida't de l'Anna-Tomia! per molt "bonitos" que els trobis, recorda que tu ets de jigs i la pesca amb tita no és el teu terreny.
Marxo a fer un stage i torno amb els deures fets el 26 de Setembre amb tota l'artilleria i més ganes que mai! A veure si faig alguna cosa que valgui la pena i trobo el sistema per penjar-vos-en els reports.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
mikel k escrigué:Chaval!!!!!!!!!no et queixis tant, gue et vaig veure y la captura de la sirena gue portabas abort,era una captura envegable,.
tens raó, cocodrilo! és que no en tinc mai prou...
ho veus Anna? si de bèstia només t'hi trobo jo! serà que al final tindràs èxit i tot! ajajajja
[quote="Tola
Raül, Raül... tu sempre pensant amb els peixos més grans! Deixa els pez-ones i oblida't de l'Anna-Tomia! .[/quote]
jajaja, ets el puto rei de les lletres! jajaja és que m'encanta mirar amb les polaritzades el pez-ones, pescar al costat de l'Anna-tomia i treure bèsties de l'aigua!
es pot tenir tot? El dissabte, per poc! (tres remolins darrera el meu esquer i un tallahams deshamat en un salt espectacular!).
i jo que em giro i veig a la bèstia amb la boca oberta... i el pez-one emprenyat! jajaja (és broma..., parla el fantasma...). La qüestió és que és el primer dia que he clavat més peixos grossos que ella... yyuiipiiii! per fi m'he venjat!
però està emprenyada... i vol la revanxa!
Aviat Anna, aviat tornarem a pescar. I prometo ser professional... jeje... o en pescad'illes ens rescindirà el contracte! jajaja, pobre d'ell!
Raül, aixo de portar noies a la barca fa que les teves feromones s'alterin i aixi, com vols pescar? Jajajaja, Tola, ets un crack! Jajajaja!!!
jajaja,
no si... ja ho diu la meva dona: " nano, estàs malalt!" ajajaja
sort que la Lange em va regalar una medicina.... jejeje, aviat en veureu les fotos!
no si... ja ho diu la meva dona: " nano, estàs malalt!" ajajaja
sort que la Lange em va regalar una medicina.... jejeje, aviat en veureu les fotos!
Editat per darrera vegada per Raül el Dl 06 Set 2010, 09:34, editat 1 cop en total
Tola, Tola.... m'encanten els teus jocs de paraules... ets ocurrent, de veritat.
I el pobre Raül està perdut... jajaja, ara ja es conforma en només clavar-los... jajajaja, el dia que pesqui davant meu no se'l podrà ni aguantar... jajaja... constancia Raül, constancia... veuras com ho aconseguiras... algun dia em deixaras amb la boca oberta de veritat.... jajajaja
I el pobre Raül està perdut... jajaja, ara ja es conforma en només clavar-los... jajajaja, el dia que pesqui davant meu no se'l podrà ni aguantar... jajaja... constancia Raül, constancia... veuras com ho aconseguiras... algun dia em deixaras amb la boca oberta de veritat.... jajajaja

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Data de registre: 28/02/2010
mikel k escrigué:LLobarru no se el ultim dia gue vaig surti va ser dijous pasat a MOntjoy i divendres a Rosas disapte yo no vaig surti,estaba fet pols el nano si yo en vaig guedar a Santa Margarita fen la sepia.Lange aveura si trobas la revista.A Olot en vaig enporta la ultima.
Ets d'Olot???

Edu- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 29/08/2010
Okey? porguoi?

En quin idioma parles???
Res, perquè jo si.
Res, perquè jo si.

Edu- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 29/08/2010
Val be fore coñes,nurmalment amb catala,be si ets de Olot aviat ens coneixerem,ara mateix surtire amb moto a duna un vol per la citi si veus un payo amb cara de son y mala llet aguest soc yo jaja!

Pàgina 2 de 3 •
1, 2, 3 
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum