MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Tornada a cole.

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Tornada a cole.

Missatge  mikel k el Dt 31 Ago 2010, 00:59

Abuy a set un dia de retrubaments amb els companys de feina,costa MOLT torna ala activitat laboral despres de uns dias de vacances el gue diuen "post vacacional"pero be recordar les vivencias de aguesta etapa estival su val y abuy endia tindra feina en de esta agraits,tot el gue vulguis li diria al meu supconcien pero nano aixo es un pal,sort gue tornan a casa tens el forum y quelcom de lectura eh Raull..........Felicitats!!!.

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tornada a cole.

Missatge  Lange el Dc 01 Set 2010, 20:53

Jo vull la revista!!!!! Surt el meu fantasma preferit, vaig a veure si la trovo........Em faras un autograf???? Em passes una foto dedicada??? Jajajaja, estic començant a recuperarme d'una setmana sense dormir.....treballant i treballant desde Dimecres, perdoneu la meva desvariació, jejeje.

Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 01 Set 2010, 21:59

Mikel K et vaig veure amb kàiac grog, no?

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 02 Set 2010, 01:04

LLobarru no se el ultim dia gue vaig surti va ser dijous pasat a MOntjoy i divendres a Rosas disapte yo no vaig surti,estaba fet pols el nano si yo en vaig guedar a Santa Margarita fen la sepia.Lange aveura si trobas la revista.A Olot en vaig enporta la ultima.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 02 Set 2010, 01:14

LLobarru!!!!!!!!!!!!entre les mebas faltas y els teus videos fora de lloc ens faran tarjeta vermella yo mirare de utilizar mes el corrector pero tu posa els videos on cal plis,en Kruskis te rao Exclamation Embarassed

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 02:24

mikel k escrigué:Abuy a set un dia de retrubaments amb els companys de feina,costa MOLT torna ala activitat laboral despres de uns dias de vacances el gue diuen "post vacacional"pero be recordar les vivencias de aguesta etapa estival su val y abuy endia tindra feina en de esta agraits,tot el gue vulguis li diria al meu supconcien pero nano aixo es un pal,sort gue tornan a casa tens el forum y quelcom de lectura eh Raull..........Felicitats!!!.

joder nano...

tinc un espia que ahir em va dir que tenia un post benparit... però no em pensava que tant!

tens crònica, cocodrilo... la he fet a corre-cuita, però aviat en tindràs de molt millors!

Editat per darrera vegada per Raül el Dj 02 Set 2010, 10:13, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 02:30

Lange escrigué:Jo vull la revista!!!!! Surt el meu fantasma preferit, vaig a veure si la trovo........Em faras un autograf???? Em passes una foto dedicada??? Jajajaja, estic començant a recuperarme d'una setmana sense dormir.....treballant i treballant desde Dimecres, perdoneu la meva desvariació, jejeje.

et perdono la desvariació, Lange, i lo bona que estàs també ( potser déu no et perdona mai, jejeje). Ho sento, ciber, però sóc el puto fantasma! jajaja

i Lange, dues "cosetes":

la primera és que els autògrafs només els escric sobre la pell... i sense escata, a poder ser!

i la segona.. ah! la foto dedicada... és que em sembla que tu tens la bona... i la va fer el teu home! Quin dissabte, aquell... quin dissabte!

Editat per darrera vegada per Raül el Dj 02 Set 2010, 10:14, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 02:32

mikel k escrigué:Quina Hostia gue porta sobre!!!sembla el meu primer dia de anar amb cayac.

això perquè no has vist el meu primer dia d'anar a pescar tonyines amb en Jaime! (i el meu representant!) jaajja

us dec la crònica! us la dec... però no hi ha peix... la voleu?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 02 Set 2010, 11:20

Raül escrigué:
Lange escrigué:Jo vull la revista!!!!! Surt el meu fantasma preferit, vaig a veure si la trovo........Em faras un autograf???? Em passes una foto dedicada??? Jajajaja, estic començant a recuperarme d'una setmana sense dormir.....treballant i treballant desde Dimecres, perdoneu la meva desvariació, jejeje.

et perdono la desvariació, Lange, i lo bona que estàs també ( potser déu no et perdona mai, jejeje). Ho sento, ciber, però sóc el puto fantasma! jajaja

i Lange, dues "cosetes":

la primera és que els autògrafs només els escric sobre la pell... i sense escata, a poder ser!

i la segona.. ah! la foto dedicada... és que em sembla que tu tens la bona... i la va fer el teu home! Quin dissabte, aquell... quin dissabte!
Tranquil...No cal que em perdoni Deu, primera perque no hi crec, i segona perque jo penso anar a l'infern en aquesta direccio "highway to hell", es la carretera que penso agafar el dia del meu judici final....
Llavors, haurem de tornar a quedar no? Portare al meu amic tatuador també, un tattoo mes no em fara mal.
I si que tenim les fotos, ja estic preparant l'album Hoffman, jeje.
Et va passar les fotos en Ciber? Sino, ja te les envio jo...Estan molt xules..aquella especie de peix que tenies entre mans no es veu sempre...jaajajaja!!!!!!
Ara em falta la revista....ho conseguiré!

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dj 02 Set 2010, 19:45

mikel k escrigué:LLobarru no se el ultim dia gue vaig surti va ser dijous pasat a MOntjoy i divendres a Rosas disapte yo no vaig surti,estaba fet pols el nano si yo en vaig guedar a Santa Margarita fen la sepia.Lange aveura si trobas la revista.A Olot en vaig enporta la ultima.

Em va semblar que t'havia vist i ara veig que no eres tu.
Tranquil que tothom escriu com pot, no et preocupis per això!! clown

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 02 Set 2010, 20:44

mikel k escrigué:LLobarru no se el ultim dia gue vaig surti va ser dijous pasat a MOntjoy i divendres a Rosas disapte yo no vaig surti,estaba fet pols el nano si yo en vaig guedar a Santa Margarita fen la sepia.Lange aveura si trobas la revista.A Olot en vaig enporta la ultima.
Al final m'he inscrit per 1 any!!! Me la portaran a l'oficina, suposo que m'arrivara demà. Quina emoció, quina emoció!!!!!

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dv 03 Set 2010, 01:08

Molt be Lange,aixo de la lectura relaxa, depent el gue llegeixes,pero en el meu cas es la porta al recna dels somnis.Es guapa la introducio del report dels bonitos. posarse ala pell dels nostres adversaris es molt didactic.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dv 03 Set 2010, 01:30

LLobaru potser tinc undoble,veig gue darrerament has estat mot enfainat,barem fer una trobada de cayacs,et barem trobar a falta vaig enviarte privats pero segurament estabas enfainat amb las servias,y no precisament las de la N.2 .Valla acudit de mal gust!!be es el gue ma surtit,total gue baran fer la trubada segurament faran unaltre,pero aguesta sera a la s rocas dic faran pergue yo aviat penjare el cayac uns mesos,com cada any comenca el senglar y es incompatible les dues coses,aguets finde sesio doble disapte cayac,diumenge senglar bufff!!!! terrible terriple teririple..... cat Embarassed Per cert aguesta nena del avatar gue tiu? la culpable de no ser a la trubada? Yo segurament tambe aguets pasat de trobada...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 03 Set 2010, 12:17

mikel k escrigué:Molt be Lange,aixo de la lectura relaxa, depent el gue llegeixes,pero en el meu cas es la porta al recna dels somnis.Es guapa la introducio del report dels bonitos. posarse ala pell dels nostres adversaris es molt didactic.

sí noi, una altra anada d'olla... el tema és que la meva introducció dura tres planes, i va haver de quedar en una. La intenció era fer la intro complerta en una revista i en la següent fer el repor més complert. La idea els va encantar, però les planes de paper valen calès... o sigui que, algun dia, tindreu penjat aquí el repor autèntic, sense tisores.

explico Tota la pesca del bonítol explicada per ell mateix. ës que de vegades se m'envà l'olla!

i no patiu més, que el proper reportatge serà molt més tranquilet. Curt però intens. Maco, maco. Ah! i el tindreu al quiosc la setmana que vé!

i la meva bèstia a la portada... això sí que no té preu!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 03 Set 2010, 14:06

mikel k escrigué:LLobaru potser tinc undoble,veig gue darrerament has estat mot enfainat,barem fer una trobada de cayacs,et barem trobar a falta vaig enviarte privats pero segurament estabas enfainat amb las servias,y no precisament las de la N.2 .Valla acudit de mal gust!!be es el gue ma surtit,total gue baran fer la trubada segurament faran unaltre,pero aguesta sera a la s rocas dic faran pergue yo aviat penjare el cayac uns mesos,com cada any comenca el senglar y es incompatible les dues coses,aguets finde sesio doble disapte cayac,diumenge senglar bufff!!!! terrible terriple teririple..... cat Embarassed Per cert aguesta nena del avatar gue tiu? la culpable de no ser a la trubada? Yo segurament tambe aguets pasat de trobada...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

També caçador? Així opodràs fer plats de mar i muntanya!! Alesta amb els senglars "que n'hi ha per tot arreu".

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 03 Set 2010, 17:44

mikel k escrigué:Molt be Lange,aixo de la lectura relaxa, depent el gue llegeixes,pero en el meu cas es la porta al recna dels somnis.Es guapa la introducio del report dels bonitos. posarse ala pell dels nostres adversaris es molt didactic.
Si, combinare dos tipus de lectura, pesca i sexe...Haig d'ampliar els meus coneixements també. Un per hobbie i l'altre per feina, què hi farem! i mira que no m'agrada llegir, però desde que entro en aquest forum, entre el Mestre Raül, la bestia Anna i el filòsof Tola, m'he enganxat de valent.

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Ds 04 Set 2010, 00:23

Molt be a un servidor tambe estaria be aixo de obrir nous coneixements del sexe y mes trantarse de feina a de ser la repera,pero be quan ets un bon profesional,las coses les miras desde unaltre angle es curios,yo treballu amb una inprenta i de vegadas no fots cas realment del gue esta inpres,estas pendent del teu tema endits,ratlladas al inpres,tall, etc y de cop be un de fora y et diu:"Hostia nen te estaras posant les botes amb aguestas caixes de calzetas gue surtan les fotos de aguestas pavas" affraid y li contesto:ni me avia a fitxat! Sleep study Deu ser com ser jinecolec.Deu ser questio de profesionalitat.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Ds 04 Set 2010, 12:11

Tens rao!!! Jajaja!!!

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 05 Set 2010, 21:01

mikel k escrigué:Molt be a un servidor tambe estaria be aixo de obrir nous coneixements del sexe y mes trantarse de feina a de ser la repera,pero be quan ets un bon profesional,las coses les miras desde unaltre angle es curios,yo treballu amb una inprenta i de vegadas no fots cas realment del gue esta inpres,estas pendent del teu tema endits,ratlladas al inpres,tall, etc y de cop be un de fora y et diu:"Hostia nen te estaras posant les botes amb aguestas caixes de calzetas gue surtan les fotos de aguestas pavas" affraid y li contesto:ni me avia a fitxat! Sleep study Deu ser com ser jinecolec.Deu ser questio de profesionalitat.

potser sí, però jo sóc una merda de professional! jajaja dissabte vaig anar a pescar amb la meva bèstia... i no vaig pescar res! (sí... però petit, tret d'un tallahams molt gran que es va deshamar al salt i tres seguides de palometó bestials!).

el dia que va venir la LAnge tampoc vaig tocar escata... nanos, deu ser que les tetes em perden! jajaj no em concentro... em sento peduit i marejat....

Tola, Tola! quan tornes de vacances? Jo vull pescar!!!! jajaja

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 05 Set 2010, 22:30

Chaval!!!!!!!!!no et queixis tant, gue et vaig veure y la captura de la sirena gue portabas abort,era una captura envegable,yo ya varas veure disapte ni en ba aconpaña ni el nano,pero tenia el consol del espet gue portaba entre cames jaja!!!!despres un petit bonito y las palometas pesadas de la bahia.

mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 06 Set 2010, 08:41

Raül escrigué:dissabte vaig anar a pescar amb la meva bèstia... i no vaig pescar res!

el dia que va venir la LAnge tampoc vaig tocar escata... nanos, deu ser que les tetes em perden! jajaj no em concentro... em sento peduit i marejat....

Tola, Tola! quan tornes de vacances? Jo vull pescar!!!! jajaja

Raül, Raül... tu sempre pensant amb els peixos més grans! Deixa els pez-ones i oblida't de l'Anna-Tomia! per molt "bonitos" que els trobis, recorda que tu ets de jigs i la pesca amb tita no és el teu terreny.

Marxo a fer un stage i torno amb els deures fets el 26 de Setembre amb tota l'artilleria i més ganes que mai! A veure si faig alguna cosa que valgui la pena i trobo el sistema per penjar-vos-en els reports.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 06 Set 2010, 10:34

mikel k escrigué:Chaval!!!!!!!!!no et queixis tant, gue et vaig veure y la captura de la sirena gue portabas abort,era una captura envegable,.

tens raó, cocodrilo! és que no en tinc mai prou...

ho veus Anna? si de bèstia només t'hi trobo jo! serà que al final tindràs èxit i tot! ajajajja

[quote="Tola

Raül, Raül... tu sempre pensant amb els peixos més grans! Deixa els pez-ones i oblida't de l'Anna-Tomia! .[/quote]

jajaja, ets el puto rei de les lletres! jajaja és que m'encanta mirar amb les polaritzades el pez-ones, pescar al costat de l'Anna-tomia i treure bèsties de l'aigua!

es pot tenir tot? El dissabte, per poc! (tres remolins darrera el meu esquer i un tallahams deshamat en un salt espectacular!).

i jo que em giro i veig a la bèstia amb la boca oberta... i el pez-one emprenyat! jajaja (és broma..., parla el fantasma...). La qüestió és que és el primer dia que he clavat més peixos grossos que ella... yyuiipiiii! per fi m'he venjat!

però està emprenyada... i vol la revanxa!

Aviat Anna, aviat tornarem a pescar. I prometo ser professional... jeje... o en pescad'illes ens rescindirà el contracte! jajaja, pobre d'ell!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 06 Set 2010, 11:06

Raül, aixo de portar noies a la barca fa que les teves feromones s'alterin i aixi, com vols pescar? Jajajaja, Tola, ets un crack! Jajajaja!!!

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 06 Set 2010, 11:10

jajaja,

no si... ja ho diu la meva dona: " nano, estàs malalt!" ajajaja

sort que la Lange em va regalar una medicina.... jejeje, aviat en veureu les fotos!

Editat per darrera vegada per Raül el Dl 06 Set 2010, 11:34, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 06 Set 2010, 11:13

Fotos? affraid Ai, mare! Vols dir de posar les fotos aqui? Que hi ha menors, eh? Jijiji

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 02:23

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent