MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Hola!

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Hola!

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 06 Set 2010, 13:46

Molt bé això de tornar peixos al mar si no fan la talla, si tothom fes com vosaltres....
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dl 06 Set 2010, 16:55

Ahhh si!!! ja sé què us volia demanar!!! a veure... per treure l'ham... Rolling Eyes a vegades és molt fàcil i amb els dits mateixos o amb aquell aparatejo que no sé com es diu (desanzuelador)... Razz El cas és que alguna vegada costa molt, a nosaltres ens diuen "heu d'apretar, heu d'apretar" collons apretar!!! a veure, pilles el fil i fas presió cap a la panxa del peix??? Question No sé com explicar-ho...

Laura.
Edu
www.forumdepesca.com

Data de registre : 29/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Com treure els hams.

Missatge  Tola el Dl 06 Set 2010, 18:28

Edu escrigué:Ahhh si!!! ja sé què us volia demanar!!! a veure... per treure l'ham... a vegades és molt fàcil i amb els dits mateixos o amb aquell aparatejo que no sé com es diu (desanzuelador)... Razz El cas és que alguna vegada costa molt, a nosaltres ens diuen "heu d'apretar, heu d'apretar" collons apretar!!! a veure, pilles el fil i fas presió cap a la panxa del peix??? Question No sé com explicar-ho...

Laura.

Hola Laura. Efectivament, hi ha com unes barretes metàl·liques amb un extrem especial per treure els hams de la boca del peix. Teòricament és molt fàcil però a la realitat és força complicat amb aquests artilugis. Jo fa temps que vaig deixar de banda aquests trastets per complicats. Agafa unes alicates de puntes llargues i et serà ben senzill arribar directament a l'ham i girar-lo perquè surti. Al mateix temps, les alicates també et serviran per tancar plomets i un llarg etcètera. Molt millor que els invents aquests del TBO.

Alguna vegada hi ha algun peix que s'empassa l'ham fins a la punta de la cua. Aquests sí que no hi tens res a fer. Talla el fil el més avall que puguis si l'has de deixar anar i si no, obres el mosquetó i canvies l'ham i el baix. Deixes el peix a la bossa amb tot l'ham i el fil i ja ho recuperaràs tot plegat quan el netegis.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 06 Set 2010, 19:03

Aquest aparell del que parles a mi em va molt bé. Suposo que és pràctica. Jo el que faig és tibar el fil, i passo el fil pel forat de l'aparell i l'introdueixo fins que toca l'ham, llavors es tracta de fer un moviment primer endins per a desclavar l'ham, i després ja pots treure'l.
El problema és que si vols deixar anar un peix, no utilitzis aquest aparell. Talla el fil el més curt que puguis i amb una mica de sort, el peix viurà.

Sort! I ànims en la pesca!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dl 06 Set 2010, 20:16

I no es moren si tenen l´ham a dins?????

Gràcies!!!!!!!!!!!!!
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 06 Set 2010, 21:33

Això de morir-se o no........

Jo només sé que quan els tallo el fil i els deixo anar marxen en bones condicions. És més, he sentit a dir (pot ser és un mite) que l'ham, si el tenen a l'estòmag s'acaba desfent amb els líquids de l'estòmag. No ho sé, el que sí sé és que si un peix no fa la mida i veig que per treure-li l'ham el mataré, com a mínim li tallo el fil i li allargo una mica més la vida (a veure si serveix d'aliment, jeje).

Salut!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 07 Set 2010, 03:09

Jo he pescat peixos fent pesca submarina amb un ham a l'estómac i no es desfà, queda enquistat, m'ho he trobat amb mòlleres i congres.
Hi ha una classe d'hams (ara no recordo el nom, el paquet ho posa en anglès) que s'acaben desfent amb el temps.
Ningú recorda el nom per casualitat?

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dt 07 Set 2010, 10:31

Quan tingui una estona ho busco!
Ay, pobres peixets!!! Sad
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dt 07 Set 2010, 14:40

Bueno, no ho he trobat, el que sí he trobat que ja havia sentit es la teoría aquesta sobre els aliments que inotxiquen el cos segons el yoga i coses així... Ho poso per si interessa. Amb la carn, otro tanto Cool .

"El pescado es cruelmente capturado con un anzuelo en la boca o con redes que arrastran a todo tipo de peces y es sacado fuera de su casa muriendo agonizando y privado de agua. Cuando lo comemos estamos envenenando nuestro cuerpo con la adrenalina, toxinas y frecuencias energéticas muy bajas que son segregadas por el animal aterrorizado.

Si no se le pone agua o hielo, inmediatamente empieza a corromperse y apesta. Incluso después de ser comido, todavía demanda agua. Puedes notarlo con la sed que tienes después de comerlo. Sigue demandando agua. Comer pescado deshidrata el cuerpo.

Los niveles de minerales alcanzados hoy en día en la mayoría de pescados sobrepasan con mucho los niveles aceptados. Son realmente tóxicos".
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 07 Set 2010, 15:33

Edu escrigué:

"El pescado es cruelmente capturado con un anzuelo en la boca o con redes que arrastran a todo tipo de peces y es sacado fuera de su casa muriendo agonizando y privado de agua. Cuando lo comemos estamos envenenando nuestro cuerpo con la adrenalina, toxinas y frecuencias energéticas muy bajas que son segregadas por el animal aterrorizado.

JAJAJAJA!!!

Serà qüestió de matar-los d'un fart de riure, a veure si així quan ens els mengem ens carreguem d'energia positiva...

Si se'n arriben a dir de tonteries... (la meva humil opinió, respecto qui s'ho vulgui creure...)
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dt 07 Set 2010, 16:14

Jajajajaja Laughing Laughing Laughing

Idem Anna!!!

A veure a nosaltres algún que altre sen's ha mort d'aburriment mentre intentavem treure l'ham, en aquest cas no sé què deuen desprendre... tongue
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

d'ara endevant....

Missatge  CAP-ROIG el Dt 07 Set 2010, 18:22

Edu escrigué:
Bueno, no ho he trobat, el que sí he trobat que ja havia sentit es la teoría aquesta sobre els aliments que inotxiquen el cos segons el yoga i coses així... Ho poso per si interessa. Amb la carn, otro tanto Cool .

Si no se le pone agua o hielo, inmediatamente empieza a corromperse y apesta. Incluso después de ser comido, todavía demanda agua. Puedes notarlo con la sed que tienes después de comerlo. Sigue demandando agua. Comer pescado deshidrata el cuerpo.

Los niveles de minerales alcanzados hoy en día en la mayoría de pescados sobrepasan con mucho los niveles aceptados. Son realmente tóxicos".

Be, no soc qui per discutir-li res a qui ha escrit això però m'agradaria saber que collons menja o ven un tiu aixì, per que normalment sempre hi ha un interés darrera. Deu ser vegetarià... però qui diu que una planta no pateix quan la tallen? o quan la fots a l'olla a 100º? Em recorda quan menjar peix blau anava malament pel colesterol. Deuría ser l'industria farmacèutica qui ho deia. Si té tanta sed després de menjar peix deu ser per que la seva dona el vol matar d'un infart i es passa amb la sal.
D'ARA ENDAVANT li exigiré al meu carnisser un certificat que digui "MORT A PETONS"!!!!!!!!!!!!!...JAJAJAJAJAJAJ
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 07 Set 2010, 19:09

jo tinc entes que els ams si els desfan,pero no els de inox (segons pesca responsable,mai tenim que utilitzar ams de inox)
pero si es rovellen, no agafen res els peixos, infeccions per ej........?
jo no me he trobat mai que se els empasin ,poder vaig sempre amb ams molt grans i els que me han vist pescar, les peçes que me quedo per consum, sempre les remato perque no pateixin.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 07 Set 2010, 19:38

sergispining escrigué:jo tinc entes que els ams si els desfan,pero no els de inox (segons pesca responsable,mai tenim que utilitzar ams de inox)
pero si es rovellen, no agafen res els peixos, infeccions per ej........?
jo no me he trobat mai que se els empasin ,poder vaig sempre amb ams molt grans i els que me han vist pescar, les peçes que me quedo per consum, sempre les remato perque no pateixin.

Quan practiques la pesca de fons, sobre barcos enfonsats o roquers, es molt normal trobar peixos que porten hams clavats, sobretot els congres i les molleres, i t'asseguro que no perden la gana. Si no son d'inox es desfant en poc temps. Jo utilitzo un tipus determinat d'ham i m'he trobat clavar un peix, trencar i tornar a picar el mateix peix amb aquell ham a la boca. La tonyina de L'Anna74 segurament era un magatzem d'hams o una coleccionista de pircings.
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 08 Set 2010, 01:04

Doncs he buscat a google i no he trobat el nom en anglès però tard o d'hora el trobaré!!!!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dc 08 Set 2010, 10:28

[quote="caproig"]
Edu escrigué:
D'ARA ENDAVANT li exigiré al meu carnisser un certificat que digui "MORT A PETONS"!!!!!!!!!!!!!...JAJAJAJAJAJAJ

Very Happy Very Happy Very Happy

Era no sé què de yoga!!!

Sergispinning... com les remates perquè no pateixin???

Laura.
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 08 Set 2010, 18:48

explicarlo me resulta una mica hevy ,aixo en raul que la vist segur que le explica mes be (no es per res, pero soc molt burro)
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 08 Set 2010, 20:41

Nosaltres ens en fotem però alguna cosa de cert té el sumbat aquest.... tinc un amic que treballa amb porcs, porta un camió i els tragina de la granja a l'escorxador. El porc s'ha d'estressar el mínim durant el transport, no poden anar apretats, hi han d'estar la mínima estona possible, no s'els pot pujar i baixar del camió de males maneres, etc etc. Els hi fan fer cursets de com tractar el porc fins que el maten, doncs es veu que sí que és cert i està demostrat que alliberen substàncies que modifiquen el sabor i sobretot la textura de la seva carn si la mort o el previ a la mort són violents, la carn queda molt més dura i amb molt més de nervi si l'animal està estressat abans dinyar-la. És un fet demostrat científicament però no sé si s'extendria al món dels peixos, el seu cervell no és tan complexe com el del porc i no crec que morim enverinats d'estressapeixitis crònica però alguna cosa de cert hi ha, crec jo.

Per altra banda, encara que ingereixi toxines, em sembla que anar a pescar em serveix per desprendre'm de les que porto a dintre de treballar tota la setmana, o sigui que quedo en paus amb el medi i amb el meu propi organisme. Very Happy Very Happy

Tot i això, quan pesquem un peix una mica maco, el matem, no el deixem agonitzar a la nevera.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 08 Set 2010, 21:39

ara me enrecordo de un comentari que me va fer un amic,el cual deia que la gent de molts, pero molts calers ,nomes volia peix pescat amb canya,diuen que es mes bona .
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dj 09 Set 2010, 10:58

Kruskis, part de raó si que la té, d'això en pots estar segur, ara d'aquí a dramatitzar-ho tant.... La manera de morir fa que el cadàver quedi d'una manera o altre. Els morts que l'han vist a venir queden garratibats, amb un rigor mortis pràcticament instantani per l'espant i un porc que mori d'un infart per l'estrés de la matança (sobretot abans quan no estaven regularitzades que tothom s'en veia en cor i a vegades com que no en sabien els mataven a disgustos) no serveix per embotit pq la sang es coagula.

Bueno, després d'aquesta conversa tan agradable, algú em pot dir com mateu els peixos perquè no pateixin??? Embarassed

Laura.
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

¡HOLA!

Missatge  Manelic el Dj 09 Set 2010, 14:15

No sé en que mundo habito ni reconozco a mis congéneres leyendo la cantidad de "avisos" de los peligros que me acechan en cada ingesta de alimentos ó bebidas que por mi naturaleza humana tengo la necesidad de efectuar cada día.Me pregunto como desde mis ancestros he llegado al año
2010 ¿será que soy de otro planeta?.
El pescado, ¡precaución! padece y produce toxinas tanto si es capturado con redes,anzuelos,arpones ò explosivos y si se le mantiene con agua ó sin ella.
La carne ¡huy! cuidado con ella y cuidado con el animal de donde procede.Si es carne "roja" (ternera) no es buena para el colesterol y además como daño colateral, las "ventosidades" de las vacas inciden en el cambio climático.Si es de cerdo, aún peor, por que las grasas producen colesterol y además hay el problema de las "purinas".
Los vegetales ¡cuidado! si se toman crudos, el agua con que han sido regados puede contener gérmenes o bacterias (legionela,hepatitis) y si han sido abonados o tratados con productos químicos, ya estás listo y si por contra han sido abonados con productos orgánicos, no te salva nadie de una "cagueta".
Las bebidas ¡ni las comento! el agua del grifo con sabor a cloro o legía, si procedes a su electrólisis, verás la cantidad de porquería que queda en la parte superficial.Ni que decir cabe si procede de una fuente o rio cristalino, debes comprobar que en el tramo anterior no haya defecado o bebido ningún animal salvaje ya que puede transmitirte no sé que enfermedad y menos recomendables son las bebida alcoholicas (vino ó cava).Si tomamos beidas con gas (colas), estás condenado ya que son bebidas del "diablo yanqui".La leche debe contener omega3 y calcio, no puede ser de la que hacíamos un trago recien ordeñada y que dejaba el labio superior impregnado de mantequilla, ni puedes merendar una rebanada de "pa amb vi i sucre" solo don...
Las aves y caza ¡cuidado! no vale aquello de que "pájaro que vuela a la cazuela" ni las perdices, becadas,patos,torcaces,gallinas,etc. ya que te pueden transmitir la "peste aviaria",los conejos la"vírica" y el "galufo salvaje" la tricinosis.
En fin, no sé como el género humano lleva habitando la tierra tantos miles de años rodeado de tantos peligros.Lo que si es cierto es que la gente se muere mas tarde o mas temprano y que de viejo no se pasa y que te puedes morir de alguna enfermedad o sano.Por si acaso me tomare una pastilla de "liofilizado de fricando" con unas "burbujas" al estilo Adria de "agua de rosas".Me gusta la gente con sentido común y que no haga aseveraciones excluyendo y alarmando al resto.¡QUE VDS.LO COMAN BIEN Y A GUSTO!
Manelic
www.forumdepesca.com

Edat : 71
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 29/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

SI TOT ES UNA MERDA..............

Missatge  CAP-ROIG el Dj 09 Set 2010, 20:25

Hòstima Manel, desconeixia aquesta faceta teva d'escriptor però tens raó.....si menjem tant malament i tot està intoxicat, com es que ens volen allargar l'edat de jubilació per que no ens podràn pagar per viure massa.....JAJAJAJAJAJAJ
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 09 Set 2010, 22:10

Molt bó Manelic, peró no pateixis que jo seguiré sense fotre cas d'aquestes collonades.
Ja se sap, a setembre entre gimnasos, soja dels collons, vida sana que l'estiu ens hem passat, i òsties amb vinagre, és cada any....a tomar vent (que dic jo)...a viure i disfrutar que per patir, jo paassso.

Salut Manelic.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 10 Set 2010, 01:59

Edu escrigué:

Bueno, després d'aquesta conversa tan agradable, algú em pot dir com mateu els peixos perquè no pateixin??? Embarassed

Laura.

Jo cop de porra al cap! Tot i que haig de reconéixer que quan feia pescasub els hi fotia ganivetada entre ull i ull, directe al cervell. Era només un segon, era mort a l'acte, molt més neta i ràpida, potser ho extrapolaré a la pesca amb canya.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Edu el Dv 10 Set 2010, 10:29

Això em recorda a un colega que va dir: "si pesco un pulpo como máximo le clavo un chuchillo entre los ojos" What a Face , jeje... como mucho eh!!!
Edu
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum