MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Kayak de Pesca

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Kayak de Pesca

Missatge  Dago el Ds 28 Ago 2010, 15:42

Hola amigos/as amantes de la pesca y mas concretamente con kayak. Soy David un chico de Barcelona y os escribo porque tengo la intencion de comprarme un kayak de pesca y tengo una serie de dudas que a continuacion os dire y me encantaria que me ayudarais y seria de mucho agrado.
Primero no se si cogerme un biplaza o monoplaza, el tema esta enque solo imagino que sera mas aburrido y peligroso, pero en mi caso tambien es cierto que me costaria encontrar un compañero de embarcacion… Luego esta el tema cual elegir. Yo estoy en dos opciones, en biplaza e visto una oferta interesante en amkert: http://www.amkert.com/Kayak-de-Pesca-Perception-Gemini-p-158564.htm
La question esque no se si es una buena opcion pero por lo que veo calidad precio y con oferta de palas, cañeros y tal parece buena, no se… Y en la opcion monoplaza me decantado por el Tarpon100 donde los amigos de Saltarios tiene una ofera con pack: http://www.saltarios.es/packtarpon100pescakayakwilderness-p-735.html
Como en el anterior caso calidad precio creo que es de lo mejorcito. Y ahora que me inicio tampoco quiero un superkayak. Viendo estas dos ofertas yo me decantaria por la primera, porque es mas economica, pueden ir dos personas y el pack parece mas completo. Ahora la question es si es un buen kayak y vale la pena o es un trozo de plastico…
Tambien tengo pensado comprarme una baca hinchable que los amigos de Saltarios tienen por 80€ dicen que es una maravilla.
Gracias y perdon si me alargado ejeje pero esque quiero asegurarme bien antes de hacer una compra algo elevada economicamente.
Saludos!
Dago
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Granollers (Barcelona)
Data de registre : 28/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Kayak de Pesca

Missatge  Tola el Ds 28 Ago 2010, 19:52

Hola David.

1. No et compris un caiac biplaça si no surts a pescar acompanyat. Si surts sol habitualment, el caiac no navegarà bé i a més serà més incòmode de traslladar i tindràs més deriva.

2. La baca inflable. Jo vaig utilitzar el Handyrack durant un any. Suposo que et refereixes al Handyrack. Va bé? home, sí. Però depenent de la zona per on pesquis. Si fas desplaçaments curts, és una baca que et pot anar bé. Si fas desplaçaments llargs, com jo, vaig acabar canviant la baca per una de rígida. Mai vaig tenir cap espant, però em va millor amb la rígida.

3. Veig que és el primer missatge que escrius. Hi ha un apartat de presentacions on pots explicar què vols pescar, per on surts habitualment, com pesques, etc... segurament algú més et podrà ajudar.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Ds 28 Ago 2010, 20:55

Hola Tola merci per la informacio i ara mateix em presentare on mas dit.
Si la veritat esque la meva ideia principal era agafar un kayak invididual pero la meva parella vol sortir amb mi avegades i be no nomes l'utilitzaria per pesca, a mes tinc un amic q li fa una mica tilin i diu que si vui agafem un bliplaza a mitjas pero jo em faig carrec de ell. No se.. amb la oferta del meu amic i la q he posat al missatge de la gemini sembla la opcio perfecte. Pero per aixo, per sortir de dubtes voldria la vostra opinio si aquest kayak es el ideal o en recomeneu un altre. La veritat que es mes q res per iniciacio i tal, estic segur q amb el temps jo em compraria un altre millor e individual i potser el meu amic o d'altres tambe. Respecte la baca si es la q tu dius, jo soc de Granollers osigui q tinc per exemple Mataro a 15 min aproximadamente crec q es una bona alternativa aquesta baca. Torno a repetir tot es per iniciacio amb el temps segurament compraria millor embarcacio, accesoris, etc.
Salutacions!
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 29 Ago 2010, 00:59

Hola Dago ben trobat pel forum!!.El gue diu Tola te tota la rao un kayac doble per la pesca como gue no si vols surti a donar vols amb la parenta vale pero pero per pesca....como gue no. be yo u havia pensat en Tola reman y yo pescan jaja!!fora bromas el tema de la baca recordo el señor Tola a LAS 5 DEL MATI desbutin la baca del cotxe es bon invent si per exenple el cotxe no es teu etc pero si pots creume montat una baca o millor dit 2 barres gue aniras millor,despres de 3 temporadas anan en kayac a pesca y anan molt no de tant en tant,e arribat a la conclusio gue nois tenim gue sinplificar al minim posible els preparatius del kayac pergue sino a la llarga ens acabarem afartan y la naturaleza humana es aixi,pensa gue despres de cada surtida toca:endulza el kayac,endulzar(rentada amb aigua dolce)endulcar y engrasar carrets,artificials,salabres,chalecos,posar vesalina o spray de silicona las conectors de la sonda,endulza rems,navalla de seguretat,fundas estancas de movil,(sense movil ni te sa cudeixi surti amb kayac)total suma buti y desbuti y colocar baca buffff 4 dias y le pegas una patada al kayac...be es el meu sudjeriment dintre lu basic reduix,sinplifica al maxim,esperut aberte ajudad y pensa gue las sensacions,y vivencies gue e tingut en el transcurs de aguestas 3 temporadas no las e tingut amb cap mena de modalitat de pesca.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dg 29 Ago 2010, 01:45

Uf! ejeje ara estic en un compromis mikel i tola... biplaza o individual... aixxxxxxxxx!!
esque cla la oferta tant de la web i la de el meu amic comprarla a mitjes es mes que interesant (apart de la dona Laughing ). Teniu tota la rao individual es molt millor, pero esque cla jo ara mateix tampoc vui gastarme molts diners mes q res pq no tinc ejeje i si sortis a pescar amb el kayak seria jo sulet Crying or Very sad
No se.. deixant apart lo de que es millor individual, os sembla un bon kayak biplaza de pesca aquest amb la oferta?? http://www.amkert.com/Kayak-de-Pesca-Perception-Gemini-p-158564.htm
Esque e fet un calcul i la oferta gemini, amb dues pales, dos canyers, bido, protector movil, dos xalecs salvavida, ancla, baca y tal nomes en gastaria uns 400€ a mitjes amb l'amic 800€ total Shocked la veritat que es una ganga no creieu?? ara la questio es sapiguer si aquest kayak valdra la pena o no, o si es millor que en miri un altre biplaza. Soc cap gros oi? ajaja pero com e dit abans es per iniciarme, despres estic segur que m'agafaria un individual i bo. Twisted Evil
Percert si el kayak sobresurt del coxe que s'ha de posar nomes la placa amb franlles blanques i vermelles o alguna cosa mes??
Gracies i Salutacions!!
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Kayac de pesca.

Missatge  QUIM C. el Dg 29 Ago 2010, 11:23

Hola DAGO,per mes que preguntis no crec que trovis a ningu que te aconselli un biplaza per anar a pescar, yo tampoc. Yo surtu sempre sol perque aprofito totes les oportunitats que tinc per anari i tinc clar que con m´ecompanyi algu sera en dos caiacs. aixo engancha molt noi.primer te conformes en lo mes basic, pero dura poc. comenseras a pescar per els lloc mes propers, pero si alli no pesques res y te diuen que 50 km. mes amon o mes avall, es pesque, aniras a provar segur,(bona baca). Pots mirarte de la casa Omei el caster, fa un any que el tinc, a servit tots els mesos de any i m´encanta. En Tola y en Mikel son dos mestres de la pesca y del caiac aprofitat dels seus consells i de la seva experiencia, yo els escolto i em va prou be.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 29 Ago 2010, 11:50

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dg 29 Ago 2010, 18:51

Moltes gracies per els consells companys i aquest video tan interesant, la veritat que tindre que pensarm-ho gaire be alhora d'escullir.
En fi espero donar amb el clau si no despres malament, sortiran els problemes i tal.
Ja os informare quina a sigut la meva decicio doncs segurament sigui dema o dema passat ejeje.

He vist aquests kayaks individuals amb ofertes, que os sembla per començar quin d'ells em recomanaria-ho o penseu que pot ser bo, bonic i barat ejeje?? O d'altres.

TARPON 100
http://www.saltarios.es/packtarpon100pescakayakwilderness-p-735.html

MOVE PESCA
http://www.urkankayak.com/Productos/detallekayaks.php?kayak_pk=119&subtipoMenu=28

MOKEN PESCA 10
http://www.urkankayak.com/Productos/detallekayaks.php?kayak_pk=189&subtipoMenu=28

Respecte com transportar-ho si sobrepasa el kayak del cotxe es posa nomes la placa blanca i vermella en franges o s'ha de posar alguna altre cosa??

Percert d'on sou vosaltres companys i on soleu fer les vostres travesies de pesca??

Aix! altre questio que m'acordat ara, per el curri o jinjing crec q es diu tb, principalment pel tema depredadors, amb dents i tal es aconsellable posar fil d' acer?

Espero que hi hagi gent del maresme, que vagi al masnou, mataro, arenys, canet, calella, etc. Aixi poder anar acompanyat, apendre i pasar una bona estona de pesca.

Salutacions!!
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 29 Ago 2010, 23:31

A. Tipologia de caiac. Jo en tinc un de tancat de 5m i els oberts no me'ls he mirat mai. Una molt bona comparativa de caiacs oberts la pots trobar a la web de PESKAMA --> Consultoría.

B. Tema placa V-20. El caiac no pot sortir per davant del cotxe (a les cantonades hauries de fotre el caiac al mig del carrer per veure-t'hi) i per darrere no pot sortir més del 15% de la longitud total del cotxe (confirma això del 15%). Per senyalitzar-lo, cal utilitzar una senyal de tipus V-20. No és legal altres senyals de tipus drap vermell i històries semblants. Si te n'interessa una de barateta, jo en tinc una de sobres. // Un caiac doble a banda que no te'l recomano per diversos motius pràctics, és més llarg. No el podràs dur legalment dalt del cotxe si no és que tens una furgoneta molt llarga. Necessitaries un remolc. I això, ja són figues d'un altre paner.

C. Gent de Mataró. Em consta que com a mínim n'hi ha dos de Mataró que pesquen amb una Bic bilbao cadascun. Però no ronden aquest fòrum.

D. Tema cameta d'acer: jo només la utilitzava per pescar congres. Dèntols no cal. Per tallahams t'aniria bé, però no se'n posa perquè ho veuen. És a dir: que per pescar des de caiac no cal cameta d'acer.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dago el Dl 30 Ago 2010, 03:58

Moltes gracies per tota la informacio i ajuda!!
Dago
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: