MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

diari de pesca

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: diari de pesca

Missatge  Raül el Dg 11 Oct 2009, 23:05

DIVENDRES MATÍ

Aquella bèstia no volia venir de cap manera i, amb una descàrrega descomunal d'energia, em va arrancar el jig, el baix i gairebé la canya de les mans!! VA durar deu segons, però tardarè anys en oblidar-los... "Fill de la gran putaaaa"- vaig cridar de ràbia a l'instant, no pel peix, que es va merèixer tot el meu respecte i admiració per aquella demostració de potència animal, sinó per mi, per haver tornat a muntar el mateix baix... "Mira que ets burro"- m'anava martiritzant pensant amb el puto 0,26...

No tenia cap diàmetre intermig, i en vistes de l'èxit dels baixos d'en Tola sense picades en tot el matí, vaig obtar per deixar la canya d'spinning abandonada, sense esma per insistir. 300 tirs per una picada, 300 tirs per deixar-lo fugir... estava emprenyat, potser tant com aquell peix que m'havia destrossat. Era gros, molt gros..., no me'l podia treure del cap. Ni ara encara... no m'ho perdonarè mai, si més no, fins a treure'n un altre de tant gran!

Em vaig dedicar a mirar la sonda una bona estona, sense ganes ni de pescar. De sobte, amb un rampell carregat d'esperança, agafo la canya de jigging muntada amb un 0.50 i deixo caure un daiwa taronja de 60 gr...
FLLLAAAASSSS! Picada al canto d'un pagre que em vaig menjar per sopar!

Em va saber greu per en Tola, que em feia una cara d'admirat... va ser sort, company, la que a tu et va mancar. ES mereixia un premi millor, per l'entusiasme que durant tota la setmana m'havia demostrat. Un altre dia serà, aviat tornarem a navegar! Aquell personatge, que tant em desconcertava unes poques hores abans, s'havia mostrat tal com era i em va agradar: senzill, amable, catxondo, intel.ligent i educat. Amb gent així sempre es pot sortir a pescar.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 13 Oct 2009, 17:11

Very Happy La pesca es aixins noi, pero amb bone companya encara es millor, ja comentabem lo del baix, llastima.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Com un eunuc enmig d'un arem...

Missatge  Tola el Dt 13 Oct 2009, 18:18

Ha, ha. M'ha agradat això de l'èxit dels meus baixos.... ha, ha. Ja t'asseguro que no és tal. O parlem de pesca? t'asseguro que tampoc. Després t'explico aquest cap de setmana i em penso que la propera ocasió em presento amb l'escopeta i llavors ja en fotrem de feina.

I és que certament, un acaba veient que en Raül té raó. Si el frontal li balla, és perquè un servidor és un capgros! quin cap de setmana el passat, recony!

Em vaig sentir com un eunuc enmig d'un harem i saber que no pots fer res de res. Com un gos famèlic enmig d'un magatzem de llangonisses i saber que no tens res a fer amb el morrió posat...

Vam posar els caiacs a l'aigua a quarts de set del matí. No ha´víem fet ni 50m, que davant del caiac salten un parell de peixots que semblaven bisos (encara no era clar). Com que el caiac no fa soroll, els peixos salten per espiar-te d'on vens, quan quasibé ja els atropelles. Si hi havia bisos ran, ran de costa, enganxats a la roca, volia dir que a mar obert, hi hauria festival. Així que de pet cap a fora, a veure si per fi enxampava el que estic buscant de fa temps. I vaya si hi havia festival! només sortir a mar obert, el qui m'acompanyava, li salten unes bèsties davant del nas i els fot un jig al bell mig. De cop el sento que crida per la ràdio... Redéééééuuu!!!!! una llampuga de tres parells de nassos li ballava una espècie de break dance aeri per desempallegar-se del jig. Però ai l'as, la popera del jig era molt petita i la llampuga aquella semblava que es sacsegés com si hagués fotut els dits en un endoll. I es va desenganxar en la tercera de les seves cabrioles del circ du soleil. Cagonl'ou! Però anàvem bé. Ni tant sols portàvem una hora des que havíem posat els caiacs en remull. Ah! i el windguru tenia anunciat tramuntana força 4 i no es movia ni una fulla. El mar pla com un mirall, ni un bri d'aire per despentinar-se i el sol sortint per sobre la ratlla de l'horitzó. Si a més piquessin, ja seria la repera, tu!

Total, que allò era un festival. Vaig veure saltar bancs de melves i no poques. Les llampugues que feien cabrioles de tant en tant continuaven per la zona. Vaig veure bancs de sardineta empaitats de valent per bonítols. Bancs d'agulles fugint cames ajudeu-me per bancs de palomides. I jo, fotent-los jigs a tort i a dret i passant el curri amunt i avall i res de res. Merecagunlamarequeelshaparit!!! ho haveu vist?! si semblava que s'enfotessin de mi als meus morros!! jigs, vinils, artificials diversos, amb metralleta, a profunditat, a mitja aigua, a superfície. Ara saltaven aquí, ara saltaven més enllà. Un espectacle, però com veure els toros des de la barrera. Serà mi perfume? será mi look postmodenno? seran els meus baixos????????? però si anava amb un 30 de nylon!! cagonlesllets!! tal com ho deia al començar el mail. Com un gos famèlic tancat en un magatzem de llangonisses i amb el morrió posat. Grrr.... aquest cap de setmana me n'hi torno i vull fer esquí aquàtic amb el caiac!! vull la meva llampuga de 6Kg! el bonítol que airosament saltava davant dels meus morros!! les melves dels Q-llons!! una sèrvia entrada en carnes!! No vull més serrans, ni més oblades del dimoni!! abajo les julioles i els tords!! vull el big one!! i pels segles dels segles. Amén.

Per cert, dins del meu erràtic zigzaguejar constant empaitant els bullidors, es veia molt mar endins uns autèntics bullidors que deuria ser alguna cosa més gran que un bonítol... el que teniu barca doneu-hi un cop d'ull, que alguna cosa seriosa s'està movent i no la podem deixar passar!! Ens sobren idees i ens falten dies per dur-les a la pràctica, recony! No ho podem fer tot. Ja ho diu el saber popular, que quien teta abarca, loco aprieta.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Llampuga lap-dancer

Missatge  Tola el Dt 13 Oct 2009, 18:58

Raül, la guàrdia civil fan la seva feina. Simplement has d'estar pescant fora de les zones protegides (evidentment), portar la llicència actualitzada, no pescar amb més de tres hams per canya, amb un màxim de dues canyes en acció de pesca per llicència. Ara, està clar que sempre toca la pera que vinguin i et demanin els papers i totes les històries i els hagis de demostrar que ho estàs fent com toca. No obstant, la seguretat perquè no et diguin res de res és pescar des de les roques. Com que van amb barca i el Cap de Creus és molt perdedor... fa anys i panys que volto pel cap de Creus i he tingut sempre la llicència en regla però mai no els he vist ni treure el nas per enlloc. Alguna vegada passaven per davant amb la barca, però no s'aturen. Des dels rocs els podries ensenyar una etiqueta d'anís del mono i dir-los que és la llicència de pesca. No nedaran fins a la costa per comprovar-ho. Ni es fotran per llocs que ni un senglar passaria per sortir-ne amb les cames ben esgarrinxades per acabar veient que és un sonat que pesca segons està prescrit. Els surt més a compte empaitar barques des d'una barca. També tenen un helicòpter, però han de vigilar les Medes i tot el Cap de Creus i sobrevolen el territori amb horari d'oficina, quan els que se salten les normes a s'encalladora (per exemple) s'hi posen quan tot just clareja i a les 8 ja són fora...
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 13 Oct 2009, 23:29

tens raó Tola, com gairebé sempre!
els guardes fan la seva feina, d'acord, només em queixo perquè ja no ens podem sentir lliures ni dins el mar... es preocupen de quatre domingueros que marxem contents a casa amb quatre peixets, mentre que tots aquells que arrasen els fons marins i minen de palangres i xarxes tota la costa no els diuen res!!! Clar, com que s'hi guanyen la vida, tenen tot el dret de fer el que els rota pels ous...

tens raó altra vegada amb el tema del capgrós (és conya), tot tu ets més gros que jo! (menys la panxa i la coronilla, que pocs em superen!!). Amb això dels baixos ja no sé què pensar... quan en volen, entren i quan no, no entren. Deixem-ho així.

tornes a tenir raó amb les bèsties de dins el mar... diumenge vaig baixar per comprovar el teu missatge: llampugues, bonitols, bacoretes,.... un festival de peix i jo a casa cagat per la merda del windguru... a TV3 pronosticaven força 7 i jo cap avall!! A pendre pel cul, si no es pot sortir, anem a esmorzar! VAig arribar a Norfeu cap a quarts de 8 del matí, i la única cosa que saltava era l'escuma de les onades!! Feia vent, però es podia aguantar fins la figuera, no més enllà. Vora les roques estavem a recer, dins el golf de norfeu no es movia ni una fulla! Allà vam veure volar sardina fora l'aigua, segurament empeses per algun banc de bonítols,... no els vam veure, ni van picar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 13 Oct 2009, 23:41

parlant de picar, m'encanta que t'hagis "picat" amb el meu diari... així almenys algú es descarrega i explica alguna cosa al forum!

en fi, diumenge no vaig veure res d'allò que m'havies explicat pel mòbil... segurament perquè aquestes teves bestioles van marxar acollonides per les enormes tonyines que ens vam trobar... i no lluny, davant de la costa!! Jo que sortia ben content amb els meus baixos del 37 i apa, cap a casa amb la cua entre cames!

buscava els teus bonítols i llampugues però el mar tampoc ens permetia maniobrar amb total llibertat... entre tu i jo faríem l'euip perfecte: el silenci del teu caiac i la velocitat de la meva barca, la teva visió a superfície i la meva sonda per la profunditat, les teves idees i el meu temps lliure, els meus baixos i els teus...

bona nit!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Raül, passes massa hores sol damunt la barca.

Missatge  Tola el Dc 14 Oct 2009, 00:10

Semblaria brook back mountain... tantes hores i hores sol enmig del mar, al final, un s'acaba mirant les gavines amb uns altres ulls....
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 14 Oct 2009, 00:17

tiu, aquesta va de mariques, no? la soletat a alta mar fa veure peixos grossos... i res més!

els que treballeu sota terra sou ben extranys... ja ho dic al diari: em desconcertes.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 14 Oct 2009, 00:19

ah! ho dius per lo dels baixos? em refereixo als de flurocarboni!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 14 Oct 2009, 00:30

Bones Cardat Raül...estic amb tu amb els tocacollons dels demana papers mentre hi ha gent fotent palangres cada cop més a prop de costa caps de setmana inclós a tuttiplen.
El poc peix que hi ha l'agafen altres cada cop més a prop.
No fa gaire, vam enganxar un troç de canya i cab a l'hèliç del nostre company Pere...tocat els ous i fotat amb ulleres a treure la merda que deixan els que surten a pescar cada día (sense generalitzar) sense respectar els que disfrutem del mar i l'afició a pescar responsablement.
La Telenovela que entre tu i en Tola esteu maniobrant em té enganxat... I love you I love you Razz Razz
Raül amb dièresi, aquest cap de setmana a veure si quedem coooolloooons... jo porto les birres i tu la maestría.

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 14 Oct 2009, 00:42

Pichi escrigué:Hola companys, estic esperan un fil de o,8 invisible i aguanta 30 Kg.
Amb aixo ens oblidem de baixos, trenat i que piquin
Salud

Pichiiii mamon compra, Pichii compra, Pichi compra ja, per aquest cap de setmana el tinc que tenir...compra compra

salut.
P.D. Divendres et truco a veure si sortim diumenge, dissabte no puedorrr..
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 14 Oct 2009, 00:57

gràcies David per la dièresi i per la maestria!

entre en Tola i jo hi ha una "telepeche" que t'hi cagues.... però al meu diari hi esteu tots convidats!

El diari ja s'acaba... només em queda dissabte i diumenge. No vaig pescar res però casi! Vam veure el peix més gran de les vacances... No pesquem sempre que sortim, però també és interessant compartir les sortides, les birres,.... encara que un dia no piquin, com amb l'amic Tola, és important explicar-ho també, així tots podem aprendre coses, quins peixos ens esperen, com preparar les properes sortides,.... No es tracta de refregar fotos i peixos, sinó de comunicar-nos també entre setmana, que costa molt de passar!

fins el finder al mar, si el windguru ens deixa...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dc 14 Oct 2009, 02:24

Vinga doncs, us explicare com va el tema per Papu-landia.

Jo no tinc barca per aqui aixi que acostumo a pescar desde l'escull de corall, des d'on es ben dificil treure gaire res, tot i tenir un tou de picades, ja que pesques a uns 12 metres de la caiguda de l'escull, aixo vol dir que la profunditat passa dels poc mes de 2 metres de profunditat als 100 en caiguda lliure i sense cap esglao; i cada cop que tens una picada com deu mana els putes es tiren cap al fons i la linia es trenca al tocar el corall, que es esmolat com un ganivet, en fi, tot un repte treure peix d'aqui!!!! del que si em faig un fart es de perdre artificials, minijigs,.......... i com que en aquest pais de material de pesca n'hi ha pero el minim (nomes es troba fil de nilon, hams simples, el plom l'has de reciclar de bateries de cotxe velles, alguns popets de goma i el que si es troba es forsha material hardcore, es a dir artificials d'entre 20 i 30 cm per la gent que te barca i li fot als peixos vela, marlins, yellowfin tunaper i dogtooht tuna).

Tot i aixo de tant en tant aconsegueixo enchufar-me en alguna sortida de pesca amb penya de pasta, que tenen barco; la ultima va ser fa 2 setmanes. Tot va comenshar el divendres al vespre al bar de madang (i dic el bar perque nomes n'hi ha un) on no acostumo a anari, pero com que la dona va marxar cap a Manlleu fa un parell de setmanes i jo m'aburreixo a casa, doncs haig de fer el gran esforsh i sacrifici d'anar a fer birres al bar per passar el rato. Ostia que m'hen vaig per les branques!!! en fi, que parlant amb un que te un barco li vaig comenshar a demanar que si nomes pescaven al curri o que si tambe feien jigging, spinning o alguna altre modalitat, a lo que hem va respondre que no, que nomes curri, llavors jo li vaig dir que hauria de probar el jigging, que era molt mes divertit i esportiu i que segur que es pescava molt mes que fent curri ( jo fent-me el llest!),

-pero on s'hi ha d'anar a fer jigging?- hem va demanar- tens sonda a la barca?- li vaig contestar - si, pero la tinc espatllada!!- cagada al canto, pero devant la oportunitat d'una sortida amb barca li vaig dir que cap problema, que com que jo feia submarinisme hem coneixia alguns passatges entre el corall on acostumem a anar a fer submarinisme i on sempre s'hi veuen trevalley, barracudes, meros, red emperors i altres besties de gran calibre. I pim pam, convenshut!!! l'andema al mati aniriem a probar el jigging, pero pel moment ens quedariem a fer birres al bar.

L'andema al mati a les 6:30 posavem gasolina a la barca i arrencavem motors amb una resaca de tres parells de collos!!! pero buenu, com que som valents com una mala cosa, amunt les haches i cap al mart!!! al cap de mitja horassa arribavem al primer dels passatges que coneixo (Magic passage) i que te uns 42 metres de profunditat en el seu punt mes baix. Vam preparar les canyes, li vaig explicar com funcionava lo del jigging i ens varem anar per feina, despres de mitja hora sense cap picada giro el cap per mirar al colega i el paio estava blanc com el paper........... molt fort!!! un paio que sempre hem vacila que si la barca que si el mar que si tal i que si pascual........ alla el tenia amb un resacon del 15, 32 graus celcis de temperatura, ni una gota d'aire i una mica de mobiment del mar l'havien deixat KO. Aixo marcava el final de la meva jigging session!!! varem arrencar la barca i vam posar les canyes de curri, li bam fotre durant tot el dia amunt i avall i cuan ja tronavem cap a port amb les mans buides........... tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz picada i tzzzzzzzzzzzzzzzzzz picada, 2 peixos havien picat a l'hora!!!! o siiiiiiiiii finalment!! vam agafar cadescun una canya i vam comenshar a recollir, amb molta mes facilitat de la que ens hauria agradat i aixo nomes volia dir que no eren peixos grossos....... quina llastima, del final de les linies hi penjaven 2 barracudes cadescuna de les cuals va fer uns 4.5 kg que no esta malament, pero el que voliem era alguna cosa mes gran, molt mes gran!!!! despres de l'exit de la passada varem decidir donar la volta i tornar a passar pel mateix trosh una altre vegada amb mes fe que no pas res mes, pero semblava que aquella zona era bona de devo, perque casi al mateix lloc que avans es va disparar altre vegada aquella musica que tant esn agrada a tots tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, i un tzzzzzzzzzzzzz molt mes serios que avans que no parava de cap maner!!!! acollonant! aixo es un peix grosh de devo!!!!! amb paciencia el colega va comenshar a guanyar-li una mica de linia, pero al cap d'un moment el tzzzzzzzzzz tornava a sonar indicant que el bitxo que hi havia a l'altre canto de la linia era grosh i no donaria cap facilitat; al cap d'uns 45 minuts d'estira i arronsha semblava que la cosa es comenshava a decantar al nostra favor quan tot d'una la canya va deixar de flexar!!!! cagada al canto!!! s'havia escapat, pude s'hauria deshamat? s'hauria trencart la linia? o pude el baix, que erea de acer trenat de 2 mm? aquell bitxo havia trencat el baix d'Acer!!!!! quina raaaaaaaaabia!!!! que collons devia ser per rosegar un trosh d'acer com si fos xiclet? segurament una tonyina grosha, molt grosha i que ara deu lluir un piercing de 25 euros. En fi, que no es pot guanyar sempre. despres d'aixo vam plegar trastos i vam tirar cap a port, un altre dia hi hauria mes sort.

Que es pitjor, no tenir picades o be tenir picades i no ser capashos de treure els peixos que piquen?

Com ja veieu no estic gaire dotat per la escriptura pero tot i aixo procuro posar una mica de salsa al diari!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

A veces veo cosas raras...

Missatge  Tola el Dc 14 Oct 2009, 03:30

Ai, els que traspassen la línia legal al Cap de Creus... n'hi ha uns quants.

Començant pels pescasub que empaiten meros i se'ls revenen als restaurants. Anda que no els paguen bé els meros entrats de quilos. Tot en negre, és clar.

I els jubilats que amb el cuento que surten a pescar quatre petarcs per sopar i que total, "només per no avorrir-se a casa", calen l'art perquè s'hi enganxi peix, el deixen dos o tres dies perquè es podreixi a la xarxa i llavors hi van els llobregants i llagostes i au! també es fan un bon complement de la pensió amb els restaurants... i diran que què coi en saps tu, que total vens de ciutat i així és com ho han fet tota la vida i així és com s'ha de fer... clar, clar.

Jo en sé d'un que es deia Millet i diu que tota la vida s'ha fotut els calés a la butxaca i que així és com s'ha de continuar fent. Si home, però no per haver-ho fet des de temps immemorials ha d'estar ben fet, caram!

Tinc curiositat per saber quanta gent se salvaria de la multa si els agents rurals recorressin qualsevol platja del Maresme o Barcelonès -posem per cas- demanant llicències i contant les canyes que cada pescador té per llicència. L'avarícia rompe el saco! Al capdevall si has muntat la segona canya i no piquen, no cal que muntis la tercera perquè el peix aquell dia ha fugit. Muntar més canyes és perdre el temps i els ploms gratuïtament (com a mínim nosaltres, que pesquem a les roques). El dia que els agafa per endrapar com a bojos qualsevol cosa que els fotis, no tens temps de muntar la segona canya (això només m'ha passat dues vegades en tots els anys que pesco).

Som uns il·legals. Els professionals diuen que és culpa dels esportius, que estem massa professionalitzats, alguns jubilats sense llicència professional conserven les xarxes i continuen traient-los rendiment, els pescadors esportius diem que són els professionals, que sobrepassen la potència de motors permesa per la UE i no respecten mides ni distàncies, ni pas de xarxa, ni èpoques de cria... els uns pels altres, però cada cop costa més veure algú que ensopega un diable dels grossos. I els corballs, algú n'ha pescat cap? jo diria que no en deuen quedar gaires. Per no dir els meros, ja ben escassos a la nostra costa.

I sí, hi ha un helicòpter per vigilar els que pesquen abans de les 8 a s'encalladora, però resulta que l'helicòpter fo horaris d'oficina i només n'hi ha un per vigilar tota la costa...

Els preus de la tonyina al mercat Japonès ha fet que els pescadors d'aquí hagin inventat (copiat?) l'engreix de tonyines en gàbies flotants en alta mar i resulta que amb el cuento aquest, diuen que pesquen "x" (x=cupo permès de tonyina) però que al cap d'un temps a la gàbia flotant s'havien convertit en "5x" i quan s'ha descobert que en realitat declaraven haver pescat "x" i haver continuat pescant "4x" més, va i resulta que la tonyina vermella Mediterrània està al llindar del col·lapse i la UE ha hagut de prohibir d'emergència la pesca i comercialització de la tonyina (s'ha aturat realment, o feta la llei, feta la trampa??). Doncs em sembla molt bé (encara que em molesti) tenir els burots enganxats al clatell i que el dia que em trobin una tonyina vermella per sota del legal, em fotin una multa que em deixin sec i serveixi d'exemple a tota la resta de navegantes (Déu no ho vulgui).

Paro, que acabarem plorant.

Xavals, pesquem respectant la llei, retornem a mar els que no ens interessin, que no en traiem gaire de pescar petit i haver de repartir ja no sabem a qui més.

Però jo vull la meva llampuga lap-dancer jumbo size!! i veure-la ballar només per a mi al capdevall del meu fil, fent cabrioles a l'aire en el besllum d'una matinada al Cap de Creus.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dc 14 Oct 2009, 16:58

Tranquils que i estic a sobre, es un flurocarbono de 0.08 per que us feu una idea
un cabell fa 0.1, asobre imbisible, una maravella de la tecnologia i per tant car,molt
car.
David com estaba la llampuga??
Salud
Pichi
www.forumdepesca.com

Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dj 15 Oct 2009, 01:21

Aiam, publico aixo aqui per que sembla que es l'apartat del forum pel que mes passa la gent!

Ei canalla, perque no fem un esfors entre tots i intentem publicar una mica mes i no nomes llegir? estic segur que tots vosaltres compreu nous artificials que podeu comentar si us agrada com neden o com neden, segur que tambe feu fotos de les barques o teniu mil coses a comentar o preguntes a fer!!!! animem entre tots aquest forum perque sino s'hens morira a les mans!!!

apa doncs aixo es tot

Salut companys!!!

Albert
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Oct 2009, 23:24

ARA US ESCOLTO!!!!!

Els galons de Mero no se m'han donat pel saber fer al mar... sinó al forum!!! Contestar missatges, proposar temes nous, explicar-vos sortides, posar fotos, obrirvos els meus sentiments al diari,...

És molt important per mi aquesta via de comunicació: em desfogo quan no puc sortir a mar, m'exclamo quan perdo el peix de la meva vida, em preocupo quan la dona se m'enfada (com totes les vostres),...

Amb el racó de la Xènia em vaig començar a acollonir quan es parlava de manera massa formal, gairebé intel.lectual. Tinc dues carreres acreditades amb unes merdes de diplomes, però reconec que em sentia impotent davant de tanta sabiduria. Segurament us haurà passat a tots... perquè des de llavors molts vau deixar d'escriure missatges, o parides...

Aquí no estem per jutjar a ningú, no ens importa les faltes d'ortografia, ni la sintaxi, tampoc la puntuació... ens interessa compartir una passió!

EStic molt orgullós que el meu diari hagi servit, finalment, d'alguna cosa. Compartim? (això sí, obriu nous temes que encara em falten dos dies de vacances per explicar-vos....!).

SORT A TOTS, I GRÀCIES!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 16 Oct 2009, 00:09

Raül escrigué:ARA US ESCOLTO!!!!!

Els galons de Mero no se m'han donat pel saber fer al mar... sinó al forum!!! Contestar missatges, proposar temes nous, explicar-vos sortides, posar fotos, obrirvos els meus sentiments al diari,...

És molt important per mi aquesta via de comunicació: em desfogo quan no puc sortir a mar, m'exclamo quan perdo el peix de la meva vida, em preocupo quan la dona se m'enfada (com totes les vostres),...

Amb el racó de la Xènia em vaig començar a acollonir quan es parlava de manera massa formal, gairebé intel.lectual. Tinc dues carreres acreditades amb unes merdes de diplomes, però reconec que em sentia impotent davant de tanta sabiduria. Segurament us haurà passat a tots... perquè des de llavors molts vau deixar d'escriure missatges, o parides...

Aquí no estem per jutjar a ningú, no ens importa les faltes d'ortografia, ni la sintaxi, tampoc la puntuació... ens interessa compartir una passió!

EStic molt orgullós que el meu diari hagi servit, finalment, d'alguna cosa. Compartim? (això sí, obriu nous temes que encara em falten dos dies de vacances per explicar-vos....!).

SORT A TOTS, I GRÀCIES!

Shocked Shocked Jo vull fumar aixó que t'has fumat company... Very Happy Very Happy
Jo aprenc molt aquí i amb els companys que també escriuent poc (MAMONS) sortint a pescar amb ells.
Pesca, Companys i Birres 10 punts, i si arrives a casa i no et foten un calvot per no portar peix ja és la óstia.

Salut companys
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 16 Oct 2009, 00:13

Per cert Alsepo, segur que m'he perdut alguna cosa, peró què fots tant lluny?
Mira que organitzem un charter cap allá i omplim el Bar.

Salut
David.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Oct 2009, 00:24

tens raó DAvid, (menys amb lo de fumar!) quan anem a pescar no sé per quins sants collons, les dones sempre acaven emprenyades, i a sobre sino portes peix, sembla que les acollonis... com si fos tant fàcil, saps? Com que elles sempre pesquen a la peixeteria...

jo tb m'apunto al xàrter cap a papúa!!! Allà segur que trobem el bar... només n'hi ha un!! Mentre tinguin birres glaçades... eh, DAvid: t'epuntes a una birra a Papua?

de moment les deixem pel golf de roses, a veure si podrem sortir... està cardat!!! COm ho veieu?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 16 Oct 2009, 00:29

M'apunto al BAR, PESCA, PAPEO, PESCA, PICA-PICA, PESCA, BAR, SOPAR, JUERGA, DORMIR, BAR, PESCA, PAPEO....

El demés són collonades..
Salut
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Oct 2009, 00:38

AIXÒ SÍ QUE SÓN UNES BONES VACANCES!!!!

HAs apuntat lo més important: pescar i mamar,però també es podrà follar una miqueta, no?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 16 Oct 2009, 00:49

raul, dius que nomes et queden 2 dies de vacaces, pero cuants dies mes de pesca t'ens per explicar ?????????, e die que coincidim em de portar un calaix de birres i festa grossa, jejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 16 Oct 2009, 00:51

raul, et va arribar l'email que et baix mandar ??????????
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 16 Oct 2009, 01:05

Raül escrigué:AIXÒ SÍ QUE SÓN UNES BONES VACANCES!!!!

HAs apuntat lo més important: pescar i mamar,però també es podrà follar una miqueta, no?

Razz Razz Razz Emportat el LLobarro de marres que tens a les mans i et fots un apanyo.
Sí soci, al xàrter tíes que ens montin les canyes, les rapales, els jigs dels ous, els vinils i tota la collonada que portem per pescar i nosaltres ja posarem el LLOBARRO.

sALUT
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt