MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

diari de pesca

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: diari de pesca

Missatge  Raül el Dg 04 Oct 2009, 10:34

gràcies mestre! entre tots m'esteu animant molt a continuar amb el diari (que no són històries inventades).

El baix sempre és de flurocarboni i sí, és massa prim per pescar a les roques. VAig preparar l'equip per cercar bonitos a aigües obertes. Allà no hi ha cap problema, a més, és el fil més bo que hi ha al mercat i aguanta 8,1 kg!! Amb el mateix baix aviat lleigireu com vaig arrencar del mar a la xicota de la foto. Paciència...

gràcies a tots pels vostres missatges de suport, avui els he fet llegir a la dona perquè no entén que l'altre dia pugés a dormir a dos quarts de quatre... m'agrada molt explicar-vos les meves vivències perquè les torno a sentir una i altra vegada. VAig a esmorzar, que ja criden!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 04 Oct 2009, 14:52

Very Happy Enhorabona crac, amb fas vibrar llegin les teves experiensies, Wink

Per cert jo també veix prim el baix, si trobes bonitols grosos, no se, no se, com anirá.

Crec que pels bonitos un baix y més gruixut pel reste. Rolling Eyes

Salut
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 05 Oct 2009, 15:44

ara porto un baix del 0,26 pel bonito, que aguanta 8,1 kg. És XFX de seaguar, i val una pasta! Com que vull anar més segur, potser hi muntaré un .35 o 0,40. He sentit que algu ha tret algun boníto de casi 8 kg al brumeig! LA cosa no està per bromes...

Per cert, com que veig que hi ha moltes lectures al meu diari, cosa que em fa molt feliç, voldria reivindicar una mica més de col.laboració per part de tots i totes. EStic segur que tots vosaltres teniu coses molt interessants per compartir amb els companys. El diari l'escric perquè m'agrada molt, però m'gradaria molt més poder llegir i comentar les vostres sortides! Què passa al golf de roses, al cap norfeu, a l'estartit, i a palamòs? Que s'han cabat els peixos?

A partir d'ara sortiré més entre setmana.... cosa de la puta crisi. Els finders els dedicaré una mica més a les meves dones, que no en tenen mai prou! FEm un tracte, jo us explico què passa els dies de cada dia pel golf de roses, i vosaltres feu el mateix del cap de setmana, OK? No cal que compartiu els secrets més íntims com els llocs, els esquers, les abraçades i els petos que us feu.... ES tracta d'animar-nos tots a compartir alegries i decepcions; que de peixos n'hi ha per tots!
Alguna foto vostra tampoc estaria gens malament perquè no m'agrada tenir converses amb gent a qui no he vist mai la cara. Animeu-vos, serà divertit!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 05 Oct 2009, 16:15

DILLUNS I DIMARTS

després d'esmorzar i anar a mercat, vam baixar a Roses per comprar una mica de marisc, que tant de peixarro ja ens estava començant a cansar. Vaig convèncer així a la dona, doncs la meva verdadera intenció era visitar una botiga que hi ha davant el port que tenquen, i feien el 50% de descompte. "Tu compra les gambes que jo vaig per feina..." li vaig dir per guanyar una mica de temps. Era dilluns i no hi havia peix, sort que davant la botiga hi ha un parc per la mainada, perquè vaig tardar almenys una hora per escollir el que més m'interessava... Jigs, peixos artificials, un lot frontal,.... "tonteries" li vaig dir jo, unes tonteries que m'havien costat més de 70e! I al 50% del preu!

Encara era aviat i vam pujar a dinar a Cadaqués. LA dona tenia un "antojo" d'arròs del bo, i com que a una embarassada no se li pot dir que no, allà em teniu, davant la platja gran del poble, menjant arròs de llagosta. LA nena, entre les cloïsses a la marinera i l'arròs de després, es va posar les botes, també. VAm decidir anar a fer un gelat al passeig, doncs es fan llargues les esperes quan els nens comencen a tenir son i s'ha de vigilar amb els postres dels restaurants... l'òstia ens la van cardar igualment: una de cloïsses, arròs de llagosta per dos, una aigua, vi de la casa petit per mi, i res més. Quatre coses ens van costar més de 80e!

Va ser just en aquell moment, amb el compte a la mà, que vaig alçar la mirada i vaig dir: "nena, demà me'n vaig a pescar un llobarro!". -"A veure si és veritat, no l'has portat mai!!" em va recriminar la dona burlant-se de mi, tot esperant el meu contraatac. VAig callar, però dins meu em va començar a bullir la sang...

El vent bufava fort encara a la tarda. Tenia un dia, com a màxim dos, per portar a casa un peix de veritat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 06 Oct 2009, 15:10

DIMECRES

Aquella nit el pi em deia que la tramunatana estava afluixant. LA meva intenció era sortir una estona, de 7 a 10, i tornar aviat a casa per fer de pare. El paper de marit me l'havia deixat a casa nostra, a la muntanya, pensant que a la platja, si feia de pescador sortirien més peixos del mar. Estava equivocat. Em vaig endur dos capots pescant, matí i vesprada, mentre començaven les males cares... El ciclò s'estava gestant, sense adonar-me'n, dins de casa.

A mi el que m'interessava era la tramuntana... EStava massa encegat per aquella estúpida promesa de portar un llobarro a casa. Pensava que, d'aconseguir-lo, el pescador es convertiria en un bon marit o company.

A les nostres dones tant s'els en dóna els peixos que portem... sobretot si l'han de netejar i cuinar elles! Penso que un bon pescador, pesqui o no, ha de ser capaç de pescar, netejar, cuinar i compartir amb els seus el trofeu que tant li ha costat de portar. Tinc sagrat netejar el peix a mar i cuinar-lo jo; si a més de tot això, sou capaços de netejar la cuina i llençar les escombraries perquè a l'endemà no facin pudor, podeu estar tranquils: teniu el "polvo" assegurat!

Preguntue-vos, doncs: "quin tipus de pescador sóc, jo?"

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 06 Oct 2009, 15:54

Embarassed Embarassed Jo faig el mateix, ja ja ja. Razz Razz

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 14:07

vaja, home... un altre que folla poc! Ah, Ah,!!

jo pesco, netejo peix a mar i cuino. Després, depèn del vi que m'he begut... ajudo una mica a netejar la cuina o me'n vaig directament al sofà! La veritat és que m'agrada cuinar el peix que porto, però no tinc gaires recursos culinaris. Haurem d'obrir un tema nou per a veure si tenim bons cuiners al forum...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 14:42

DIJOUS MATÍ

La claror del nou dia feia que pedalès amb més força que mai, però el far de cala nans em clucava l'ullet, intermitentment, anunciant que la nit encara no havia acabat del tot. Havia perdut uns minuts preciosos fent vés a saber què, doncs de ben segur que feia estona que rondava per casa: que si un cafè, une galetes,... ara unes caques... És important sortir a mar descarregat, si volem pescar concentrats!

D'aquell dia no podia passar.... havia perdut el vespre anterior fent el curri buscant els bonítos que saltaven aquí i allà. Se m'havia fet negra nit i sense resultats! Volia buscar el llobarro que em treia la son, però veure sardina volar per sobre l'aigua és un reclam massa apetitós per deixar-o passar... VAig posar unes plomes en una canya i un rapala amb un plom a l'altra i vinga, a fer milles! No va funcionar. A més, quan volia entrar cap al poble vaig encallar, ja de nit, el plom que arrossegava!! VAig tenir feines i penes per recupera-lo, però un cop ho vaig aconseguir, vaig anar per feina perquè no es veien ni les barques amarrades! Sort del caiac groc, perquè la boia encara l'estaria buscant!

Em vaig centrar amb el puto llobarro: canya fina, una de sola, trenat del 0,10 i baix de fluro del 0,26, almenys uns quatre metres. Hi vaig enganxar un Yo Zuri petit, de cinc cm, amb un emerilló petitó, que passès desepercebut. LA velocitat continguda, uns 3 nusos diuen els experts. Passava arrant de totes les roques de la badia de cadaqués, 7 estius navegant-hi em donaven prou autoritat per fer-ho, encara que fos de nit. VAig deixar es Curucucuc a mà dreta i se m'obria davant meu una gran terrassa de roca d'uns 50m de llarg, on la profunditat no supera els cinc m. Qualsevol peix que estiguès esperant per menjar havia de veure, per collons, aquell esmorzar que li havia preparat. Va ser a l'acabar la terrassa, on la pedra cau dels cinc fins els quinze m on vaig detectar, amb la sonda, que hi havia una taca acorralada de peix. S'intuïen peixos grans que s'estaven posant les botes...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 15:22

DIJOUS MATÍ

Arrossegava una imitació de sardina que deuria navegar a uns 3 m de la superfície. Valia la pena recórrer els 70 o 80m de línia que havia deixat, per veure si enganyava alguna d'aquelles feres afamades. La passada va ser en va, però no m'hi vaig conformar... no senyor, aquell matí no podia tornar a casa amb les mans buides! VAig recollir a tota òstia i vaig canviar el peixet per un jig petit, de color blau, que brillava amb força. "Tu seràs el que em portarà a la glòria" -li vaig dir convençut del que deia. Això només es podia fer perquè anava sol, doncs qualsevol de vosaltres m'hagués tirat per la borda!

VAig col.locar la barca sense fer fressa a la posició idònea, a uns 15 m d'aquella roca que em servia de referència i... Xuppp! VAig esperar uns 7 o 8 segons abans de recollir. Semblava que n'haguès comptat 70 o 80! Quan em vaig decidir a cargolar, la canya va començar a trempar com jo no ho havia fet en totes les vacances! Collons.... a la primera!!! NO es podia badar, aquell peix pesava... segur que era gran! LA puntera de la canya em marcava que el peix era a fons, allà lluny encara. Tenia poc marge... les roques eren just darrera seu! Li vaig aguantar la primera embrenzida i vaig començar a recuperar. LA canya es mantenia curvada, tensant la línia en tot moment. El peix venia lentament quan, de sobte, em va tornar a avisar que no vindria, almenys sense lluitar per la seva llibertat. Una segona escomesa que, per sort, li vaig aguantar. Intentava calibrar bé el fre, per deixar-lo cansar però sense apretar-lo massa. De seguida vaig notar que aquell peix no l'havia pescat mai... almenys un de tant gros! Un bonito no era, un dento asseguraria que tampoc...

LA lluita va durar uns minuts, tampoc masses. Estava molt nerviós, espectant per veure què havia pescat. DE sobte va emergir de les aigües allà, lluny de l'embarcació, un enorme peixarro extenuat, amb la boca oberta i unes aletes punxegudes que es desplegaven anunciant-me que, per fi, el llobarro havia picat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 15:51

DIJOUS MATÍ

"Me cagum la puta", "la mare que em va parir", "tranquil, tranquil",.... -parlava sol, embogit per l'emoció i l'alegria del moment... "Ara el fill de puta del celebret!!!", "si us plau, NO em fallis, si us plau, ara no..." - m'anava repetint mentre intentava apropar el llobarro. VAig aconseguir muntar aquella andròmina mig arrovellada amb una mà mentre aguantava la canya amb l'altra. No tenia temps de trobar a faltar algun company que m'ajudès, però aquell era un moment molt crític on qualsevol de vosaltres m'haguès donat un bon cop de mà. EStava sol, davant el perill de perdre aquella preciosa xicota, per sempre.

El llop va venir, cada cop més manso, fins a tocar el casc de l'embarcació. "Ara et toca a tu, celebret, no em fallis..."
-i au... cap dins!!! Quan vaig aixecar-lo però, un dels seus braços va cedir i xapppp!!! va caure a l'aigua amb la sort que el peix ja estava embolicat! VAig llençar la canya i el vaig agafar amb les meves pròpies mans mentre pensava: "vine cap a quí, no t'escaparàs".

Em va impressionar la seva boca oberta, molt gran. El jig era dins seu i no gosava posar-hi la mà.... estava massa exitat per fer-ho amb serenitat! A més havia de cridar i saltar! EStava tant content que només podia cridar i fer l'imbècil allà, sol, al mig del mar. VAlia la pena celebrar aquell encontre, viure aquell moment irrepetible amb total llibertat.

Em vaig quedar assegut, altre cop al timó, mirant com aquell peix bomitava una pota enorme de pop davant els meus nassos. El jig encara brillava clavat al fons del seu paladar.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 16:19

DIJOUS MATÍ

Trobava a faltar algú, per fer-li una abraçada, per estirar-li els cabells, per compartir unes birres!.... És molt dur pescar el peix de la teva vida i estar sol, com un mussol. Vaig trucar a un company de pesca, eren dos quarts de vuit, ja estaria aixecat! Li vaig deixar un misatge al mòbil, el cabrò s'estaria dutxant... M'agradaria sentir-lo si no l'ha esborrat, i gravar-lo si fos possible perquè aquella veu era, sens dubte, la d'un home feliç.

VAig obtar per tallar el baix i posar un jig nou, doncs encara podia ser que hi haguès algun germanet menjant en aquella bola... Quan ho tenia tot a punt va sonar el mòbil; el vaig agafar depressa perquè tenia la necessitat d'explicar-ho a algú..., a tot el món! Quan em vaig girar però, vaig veure una enorme "pajarera" que m'indicava que allà hi havia peix gros! "EScolta el missatge i ja et trucarè quan l'hagi pesat, ara tinc feina!!!". VAig fotre gas però res, quatre o cinc llençaments per a res. VAig decidir tornar a buscar algun altre llobarro, doncs aquell segur que no anava sol... HAvia passat uns deu minuts i serien fora però m'era exactament igual, el trofeu ja me l'enduria a casa!

VA ser al tercer llençament quan FLLAAAASSS! LA canya va tornar a trempar, però amb més ràbia que abans! Aquell era, segur, el seu pare emprenyat!!! S'em va emportar, de la ràbia, almenys una vintena de metres de cop i, de sobte, em va trencar el baix!!! "FILL DE PUTA" - li vaig dir amb tot el dolor del meu cor. L'alegria que tenia s'havia convertit, en un instant, en ràbia i frustració. Sembla mentida com poden canviar, per moments, els sentiments d'un pescador.

JA més calmat vaig trucar al meu company i li vaig explicar que havia perdut un peix molt gran. Segurment era un dento de més de cinc kg! EN fi... això em passa per anar amb el 0,26!!! Abans de penjar li vaig dir, "ah, per cert, el llobarro pesa 3,850 kg!".

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 16:32

podeu veure el jig clavat al paladar. Si endevineu quin és, compreu-lo: vaig tenir dos picades bestials amb el mateix!

LA foto de l'avatar va ser la primera.... me la vaig haver de fer jo sol i em sembla que em vaig engreixar i tot! No sé qui fa el cap més gros... (la vaig canviant)

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:54, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 16:39

cap a les deu vaig anar a buscar la dona i la nena. Van al.lucinar!

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:56, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 16:44

A l'Alba li feia molta gràcia veure el jig dins la boca "ha menxat un pexicu" no parava de repetir...

Editat per darrera vegada per Raül el Dg 01 Nov 2009, 00:02, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 07 Oct 2009, 19:50

Ets un fenòmeno Raül, estic flipant i amb ganes de que sigui cap de setmana per pujar cap a allá a veure si tinc la sort d'enganxar peces com les que et vas apropiant.
Et felicito per la narrativa.

P.D. Aquest cap de setmana llarg volem anar per la teva zona. Estarás per allá per quedar?.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 07 Oct 2009, 22:32

gràcies David, et dec una birra per ser tant pilota!!!

Penso que de peixos grossos n'hi ha per tot arreu: a les medes, a la foradada, als biotops, als vaixells enfonsats,... n'està farcit! Pescar-los és qüestió de ser-hi i també de sort... de que et piquin primer i de treurel's, que també costa lo seu! Jo sembla que sigui molt bon pescador, però només ho sembla. Penseu que de deu dies de vacances vaig sortir-ne 7 quan encara era de nit, i cinc vaig tornar de fosc, també. Per pescar, primer s'hi ha de ser... LLavors tenir la llet de posar l'esquer adequat a la boca del peix! VAig tenir quatre picades bestials aquells dies, però penseu que, almenys, vaig fer 2.000 llençaments de jigs! Una picada cada 400 tirs no és ser bon pescador... i menys bó si de quatre picades grosses només en treus la meitat...

Sí que és cert que quan a la barca hi anem dos, les picades també es multipliquen per dos, A més, sempre és més fàcil de treballar-los i treurel's amb l'ajuda d'un company. No es recomana sortir sol, però fixeu-vos, sobretot a l'hvern, que de deu barques que hi ha al mar, 6 o 7 les porten tius sols, sobretot entre setmana: som quatre i tres anem sols! Això o quedar-nos a casa....

Parlant de sortir: el finder ho teniu cardat, sobretot per pujar cap allà dalt... farà tramuntana els tres dies! Jo dissabte potser haurè de treballar, diumenge no, però dilluns segur que sí. Si no bufa gaire, potser ens trobem diumenge!
Molta sort per tots! Diumenge vull veure fotos de tots al forum!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Enhorabona

Missatge  Tola el Dj 08 Oct 2009, 10:53

Raül, per Déu! canvia la foto, que cada cop que entro al fòrum em foto malalt.

Sí, sí. Està clar que si surts a mar cada dia, tens més provabilitats de treure'n algun. T'asseguro que des del sofà de casa jo no en trauré cap com aquest, però la veritat és que tu et recrees recordant i nosaltres continuem somiant.

Crec que pescant tant fi prop de les roques (home, un 26 no és passar-se? que a més deu ser fluorocarboni) és més esportiu. Tens més picades i quan per fi en tens una, no pots assegurar arribar a pujar-lo a la barca o ni tant sols arribar a veure'l. Molts preferim augmentar el diàmetre sabent que no s'escaparan quan per fi piquin, però la veritat és que per contra, doncs acaben no picant tant. Què és millor? tenir tres picades bones i treure'n un, que tenir una picada i treure'l? doncs no ho sé. Ben segur que jo haig de baixar diàmetre de fil. Potser a un 26 no, però baixar a un 30 -35, segur. Possiblement, hasta fins i tot hi posi un baix de 35 de fluorocarboni. Però i el dia que passi per allà la sèrvia?? aix, quins dubtes. Pescar fort i esperar el big one? o pescar fi i anar fent amb bèsties de fins a 6Kg (tant de bo!) sense tenir opcions al big one? aix, aix.

Enhorabona per haver estat ascendit a la categoria de Mero! jo encara sóc una trista juliola. Algun dia m'arribarà el Big one que m'ascendirà com a mínim a Serrà!

Ens trobem a l'aigua!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 09 Oct 2009, 03:08

sí senyor... ja sóc un mero!!! (Serà per pesat.... )

Com que jo també tinc molts mals d cap amb els baixos us explico els equips que porto últimament:

- LEsath shore game 2,40 acció 120gr amb un twinpower fc 5000, carregat amb 250m de trenat del 0,10 i baix del 0,37 de flurocarboni ( diu que aguanta 14'5 kg)

- nexave game type 2,70 acció 125 gr, amb twinpo fb 6000, amb 270m de trenat de 35 lb i baix del 0,50 de fluro que aguanta 20kg.

Ara, que vagin vinguent.....
bona nit

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 09 Oct 2009, 03:36

Per cert, Tola: arriba el divendres al meu diari...

tens raó, amb el 0,26 vaig tenir força picades. Quatre bestials i dos peixos fora. VAig canviar el baix a 0,50 per no perdre'n cap més i així va ser... perquè no en va picar cap més!!! Costa trobar la mida encertada... ara porto el 0,37 a veure què passa.

Quan tingui temps comentarè l'última picada potent, sense recrear-m'hi massa, perquè hi eres davant... la vas viure en 1a persona!!! Vas veure quina cara de gilipolles se'm va quedar? El pròxim dia que vinguis en traurem, almenys, un cada un!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Divendres, faves tendres!!

Missatge  Tola el Dv 09 Oct 2009, 17:09

Per cares rares, la meva, que a mi no em van ni estirar el fil i a sobre vaig enrocar i perdre jigs. Això sí que és ser burro. Definitivament, haig de deixar els baixos de nylon i passar al fluorocarboni. Vaig amb un baix del 0,33 que aguanta quasi poc més de 9Kg i a l'altra, un baix del 0,40 / 14,5Kg. Però va quedar clar que pescant des de la mateixa barca, jo només pescava rocs i les bèsties et venien a visitar els teus jigs! A veure si aquest cap de setmana atrapo un peixot amb un píercing al llavi...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dv 09 Oct 2009, 21:31

Hola companys, estic esperan un fil de o,08 invisible i aguanta 15 lb.
Amb aixo ens oblidem de baixos, trenat i que piquin
Salud

Editat per darrera vegada per Pichi el Dl 19 Oct 2009, 17:05, editat 1 cop en total
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 10 Oct 2009, 08:17

ei Tola,... recordes la picada? NO recordes que en 10 minuts vaig perdre 4 o 5 jigs???? ME cagum la puta... em va sortir car aquell matí! Però ja se sap: qui vol peix, que es mulli el cul; i si vols pescar has d'arriscar! (i perdre calès!)

bones Pichi, ja ens informaràs d'aquest 80 tan benparit. En una bobina hi porto un baix del 70 de fluro, però es veu una mica i no m'han picat mai... ESpero que sigui millor que el meu (ara no recordo la marca) i que tinguis sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 10 Oct 2009, 08:46

DIJOUS NIT

Aquella nit se'm va fer mooolt llarga, abans de les quatre ja jeia al sofà. Havia estat martiritzant en Tola tota la setmana amb fotografies, havia començat la guerra freda! Volia que vinguès super-motivat, que valgués la pena deixar les nenes fins la tarda... El dimecres li explicava captures i ell em donava la previsió del temps, "em falta treure el llobarro i el mero" li deia jo. Recordo un missatge d'ell que, després de cagar-se amb tot, desitjava treure un mero més gran que el meu llobarro. Al cap d'unes hores li vaig enviar la foto del meu llobarro!... En obert no puc publicar la seva resposta...

Teníem plans. Per primera vegada vindria un company que coneixia racons del cap de creus "tu m'ensenyes els racons del llobarro i jo et mostrarè amb la sonda on s'amaguen els dentos" li deia jo, fanfarronejant. Aquell era un bon tracte que ens motivava als dos. Només calia esperar a aquell divendres, pont de la Mercè, per conèixer a aquell home que tant em desconcertava. TEnia una cita a cegues i el cuc de la curiositat em començava a picar...

El pi metereològic estava molt emprenyat aquella nit. No es podia sortir de cap manera... No li podia dir que no, amb en Tola. Devia estar dormint en algun racó del poble, sol, tapat amb una manteta, dins el seu cotxe. Segurament en prou feines hauria sopat i segur que, a les hores que ens havíem de trobar, no li farien ni un trist cafè enlloc... Em sentia fatal. Jo sopant llobarro fresc i amb tres habitacions lliures..., la idea d'haver convidat a una persona que estava "abandonada" enmig d'aquell temporal de vent, no em deixava dormir, m'estava atormentant! Només em consolava el fet de saber que les meves nenes dormien tranquil.les: no gosava portar a casa un desconegut.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 10 Oct 2009, 09:15

DIVENDRES MATINADA:

Encara fatlava una hora perquè comencès a clarejar. Volíem ser a la Rata molt abans que comencès el dia, on ens esperava un festival! Vam haver de perdre l'estona mirant uns mapes que té molt interessants... M'ensenyava tots els racons del cap de creus, a la cara nord, mentre de reüll jo anava esperant el primer raig de llum: estava prohibit sortir de nit amb aquell temporal de tramuntana... també navegar cap al nord. Se m'havia espatllat el llum nou de la barca i, de postre, m'havia deixat el frontal sota el seient, davant el timó.

En Tola em va deixar el seu frontal, que m'anava enorme, i el vaig deixar a les fosques, carregat de gasolina i material de pesca. Li vaig dir que si tirava cap allà, aviat veuria un petit moll on el vindria a buscar. Estava a uns 50 m i no es veia absolutament res... "Vigila amb les escales que hi ha, són molt dretes!" vaig advertir-li. VAig patir molt, novament, perquè no es fes mal.

VAm haver d'improvitzar noves estratègies perquè la única opció que teníem era navegar popa al vent. Els dentos i meros del cap de creus hauran d'esperar a la pròxima vegada: te la dec, Tola. LA única opció vàlida que teníem a aquella hora era baixar a refugiar-nos darrera el cap NOrfeu. JA hi havíem tret dos bonitos, i un altre no estaria gens malament...

VAn anar passant les hores i res, el vent no ens deixava moure'ns ni a nosaltres, ni als jigs petits que s'emportaven la forta corrent. Ja dins el golf de roses hauríem pogut pescar amb més tranquil.litat, de no ser pels submarinistes que també es refugiaven tots darrera aquella enorme paret. Hi havia una barca sospitosa, per allà... però era vermella i no l'havia vist mai, fins llavors. M'hi vaig posar d'esquenes mentre mirava amb la sonda algún indici de vida susceptible de poder picar, quan en Tola, amb gest seriós i cara de preocupat, em va demanar: "Raül, tens a mà la llicència?"

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 11 Oct 2009, 22:23

DIVENDRES MATÍ

EM va venir un calfret que em va recòrrer tota l'esquena. Notava els ulls dels agents forestals clavats a la meva nuca. CAlia reaccionar... però com? NO havíem fet res mal fet; de fet, no havíem pescat res!! A poc a poc vaig donar una mica de gas per allunyar-me de la seva posició mentre pregunatva a en Tola, amb la veu entretallada, si ens seguien. "També es mouen"- em va contestar. DE sobte, a uns 300m més enllà vaig veure una cosa que em va treure tots els temors d'aquells moments: hi havia un empait d'aquells benparits on saltaven bonítols de bona mida!

Sense pensar-m'ho, vaig cardar gas a fons per amatrellar sense pietat aquell bé de déu amb els nostres jigs. Quatre tirs mal fotuts vam fer, perquè no ens en va picar ni un!! Gairebé a l'instant em vaig girar per veure si ens seguien aquell parell... i vaig comprovar, alleugerit, que s'havien entretingut amb els submarinistes que hi havia a El GAt. És important portar la llicència i els papers en regla dins el mar, perquè en qualsevol moment et poden abordar. La tramuntana començava a deixar-nos pujar, de mica en mica, i deixar enrera aquella situació tan desagradable.

DAvant el far de cala Nans, la forta tramuntana ens permetia derivar davant aquella enorme paret de roca ennegrida per la força del mar. Podíem baixar en paral.lel per davant d'aquell espectacle d'escuma marina amb el motor parat. Podíem rastrejar amb els nostres jigs uns 300m de cingleres verticals sense fer gota de fressa i passar inadvertits. En una d'aquelles passades em va tornar a fuetejar la meva canya... sens dubte era un gran animal!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: