MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

diari de pesca

Pàgina 2 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: diari de pesca

Missatge  Raül el Dc 30 Set 2009, 23:31

bones DAvid!
lo millor de capturar el dento va ser la birra glaçada que em vaig fotre a continuació!!!! Lo més trist del segon "cacharro", va ser no poder-ho compartir amb nungú perquè anava sol (i sense birra!)
Gràcies pels piropos, però ha estat tot qüestió d' insistència i sort, molta sort. En fi, comencem el segon dia d vacances:

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 30 Set 2009, 23:56

DISSABTE MATINADA:
DEs del llit puc veure la cara nord de l'esglèsia de CAdaquès, tot un privilegi. El que ens interessa però, no és el fantàstic retaule barroc que presideix la seva única nau central, sinó l'enorme pi que està plantat uns carrers més avall. El conec prou bé per saber si, al cap d'unes hores, podrè estar navegant amb tranquil.litat o haurè d'anar a comprar crosants per esmorzar en família... Aquella nit el pi em deia que el mar restaria a la meva disposició, que em permetria explorar tots aquells racons que havia somiat visitar durant tota la nit.
Ho tenia tot a punt, estava ansiós de poder pedalar quan, de sobte, un llamp va il.luminar la nit: s'intuïa una gran tempesta dins el mar! VAig trucar a un company nostre que de ben segur estaria ja dins el mar. La veu li sonava ensopida, gairebé desesperada, engoixada per la situació que patia al seu davant. El nostre company jeia sol, atormentat, en el seu sofà. El seu company, per primera vegada, l' havia fallat.

Al cap d'hora i pico ens dirigiem, els dos, cap a cap Norfeu a pescar el bonitol que el dia abans m'havia esquivat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 01 Oct 2009, 00:20

DISSABTE MATÍ

Els jigs volaven cap aquí i cap allà, sense saber massa on anar, perquè no hi havia cap indici d'on es podia situar el peix. Al cap d'una estona ja havia pujat un parell de pagres a bord. Eren macos, de ració, d' aquells peixos que saps què són des del moment que els enganxes, dels que no volen abandonar els fons on mengen, que tornen a lluitar quan veuen el casc de barca que sel's vol emportar. El meu company es va fixar que jo movia la canya de forma diferent, d'una manera que potser feia emprenyar els peixos que viuen allà, menjant al terra. Al cap de poc també ell va fer emergir un peix de les profunditats, que per sorpresa meva, era un pagell que jo mai havia pescat allà.

TEníem el sopar d'un al sarrò, però del bonítol que anàvem a buscar ni rastre. DE cop, van tornar a aparèixer les agulles sota la barca. Al nostre company forero no li va costar massa de tenir una d'aquelles picades que estàvem esperant. Nyyeeeeeccc!!!! la canya trempada i el fil del carret sonant a música celestial.... sens dubte era un bonítol. L'havíem de recuperar, sense pressa, però sense fallar. L'equip de pesca era meu i ell no el coneixia. És important pescar amb un equip que ens resulti còmode, familiar, que sapiguem trobar-hi els límits per no forçar el peix a trencar...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 01 Oct 2009, 00:44

DISSABTE MATÍ

L'amic creia que el peix no era massa gran, que podia amb ell... però no era conscient que la canya és molt potent. DEsprés de tres o quatre arrancades fulminants de línia, el vam poder veure a sota nostre i déu ni dó!!! Encertar-lo dins el celebret era cosa meva i, sabent que es dobla quan li dóna la gana, la responsabilitat del moment em va posar en tensió.
Quatre manxades finals, gira cap a quí, tomba cap allà i el peix ja el teníem a punt de pesar!!! LA falta de confiança no ens va permetre fondren's en una abraçada, però en el fons, segur que els dos ens en moríem de ganes. Sense mariconades, però l'abraçada de dos homes dins una barca és fruit de l'èxtasi provocat per el més gran dels nostres desitjos: enganyar un bon peix dins el mar. No és res doltent.

Em va fer quatre recomanacions, doncs es veu que jo sóc bó pescant peixos que mengen a terra, però que certament estic negat a agafar-ne un a miges aigües... Li agraeixo des d'aquí els seus consells perquè, al cap de tres tirs, en vaig clavar un! Després de dues carreres, el molt cabró, es va deshamar....
Per curiositat de tots us diré que no vam tenir gaire més èxit, però després de canviar un parell de vegades de lloc, em va picar, com no, un peix menjant a terra: un sard de mig kg amb un jig de 60 gr!! No m'havia passat mai.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 01 Oct 2009, 00:56

DISSABTE MATÍ

el nostre company definitivament es va guanyar la meva admiració, respecte i comfiança quan, després de convidar-me a una cervesa collonuda, em va regalar tot el peix que tant d'esforç ens havia costat. Tenia un dento de gairebé quatre kg a la nevera i m'emportava un bonito benparit, un sard, dos pagres i un pagell. Aviat la meva cuina semblaria el mercat de la bocaria!

Certament és un dels detalls més macos que nosaltres podem fer, perquè a tots ens costa desprendre'ns de les nostres captures.
Des d'aquí, moltes gràcies.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 01 Oct 2009, 01:01

el bonítol va pesar 3,5 kg. En vam menjar 6 comensals i dues criatures, que s'apunten a tot.

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:22, editat 4 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 01 Oct 2009, 01:09

aquí teniu els tres petits, al costat hi ha el bonítol. Costava tancar la nevera, però va ser més difícil amb el dento.

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:26, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dj 01 Oct 2009, 02:21

Tu boig!!!!!! deixa algo eh! que jo arribo al mediterrani a finals d'octubre i ja comensssso a estar acollonit de que no en quedi ni un!!!

Felicitats per les captures i les histories, es passa una molt bona estona llegint-les.

Aiam si en poses alguna de cefalopodes!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 01 Oct 2009, 12:11

mira raul, com a pescador i escriptor et poso un 10, pero tiu, com a insertar fotos un zero patatero, jejejejeje les fotos del diari nomes amb surten les cues, o es que eran tan grans que no cabian a la pagina ????? jejejejejejejeje i al avatar veuret estirat, tan pesat era el dentol ??????? jejejejeje mira et donc dos solucions jejejejeje o poses les fotos be i que en pudem gaudir tots o pujo a olot i t'estiro les orelles,jejejejejejejejejejejejejejejeje salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dj 01 Oct 2009, 23:02

Hola companys.
Raul, soc jo qui te que donar-te les gracies, per haver-me salvat el dissabte de pesca i haver passat un mati collonut.Sincerament em vaig trobar molt agust.
Els colaboradors de pesca a bordo ja poden tremolar, crec que els hi donaries molta guerra, si si molta.Nomes un detall, t´has deixat d´explicar que varem jugar amb les palometes, de totes maneres " xapó " per tot , ets un crack!!!
A queda pendent l´abraçada, sense mariconades, je je
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 02 Oct 2009, 23:58

Apa! Tens raó... és que tantes vacances seguides i tanta pesca em costa d'assimilar...

Potser us penseu que us escriu un habitual de les revistes de pesca, però no els arribo ni a la sola de la sabata! Per dos peixos benparits que trec... i encara em donaran el "pulicher". Penseu que fa set estius que volto per cadaqués amb barca i mai, repeteixo, mai havia tret un peix de més de mig kg; però ara ja m'he fet gran i, en dos dies, n'he pescat dos que gairebé en sumen vuit!

Amb l'Albert ens vam arribar al vaixell enfonsat del golf de Roses, per empaitar algun bonito. Vam perdre l'estona i també gasolina, però jo estava intrigat de saber com aquell noi, que disposa dels mateixos recursos que jo, se les manegava sempre per portar peix a casa. A mig camí de pujada ens vam parar a les pedres per detectar, si més no amb la sonda, algun indici de vida subaquàtica. Allà vam fer peix, però no amb cinc minuts! Al cap de tres o quatre hores, li vaig ensenyar una punta de cadaqués que és molt bona, però molt transitada per ser pas obligat al cap de creus... Allà, arraconats a les roques, hi vam veure un grup de peixots que empaitaven alguna cosa. VAm llençar i en vam clavar els dos! No són peixos de grans dimensions però són molt voraços i lluitadors. És curiós veure que, quan en mantens un sota la barca, els altres encantats el venen a acompanyar! DE sobte tens, als teus peus, quatre o cinc peixos de mig kg desitjant que els llencis un esquer per empassar. Així ho vam fer... MEntre jo mantenia el primer, segurament el més tonto, l'Albert va deixar caure un jig als seus morros i nnnyyyaaacc! va pescar el que encara era més tonto que el meu! No va durar massa estona, el temps de treure'n quatre o vuit, no me'n recordo. Del que sí que estic segur és que ens ho van fer passar molt bé, i per això es van merèixer, tots ells, tornar a l'aigua.
Em sap greu no haver-los fet cap foto, perquè teniem dubtes per saber de quin peix es tracta. Al final vam quedar que eren de la família de les palometes.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 00:31

DIUMENGE MATÍ

Aquella nit el pi de l'esglèsia em deia que podia sortir, en molt de compte i només fins la punta dels caials. Aquella tramuntana em brindava una bona oportunitat de cercar algun llobarro a punta d'alba però, parlant de l'Alba, la meva filla, vaig obtar per quedar-me a geure al seu costat. Solem compartir llit els tres cada nit, però feia ja dues matinades que la nena enyorava la presència del seu pare. Volia despertar-me amb ella i riure, ballar, saltar i fer el tonto com cada cap de setmana, que no vaig a pescar...
VAig esperar, impacient, gairebé dues hores abans no es va despertar; mentrestant jo parlava amb el pi de l'esglèsia i feia plans per l'endemà. L'Alba va obrir els ulls i em va abraçar amb força, per no deixar-me marxar... al cap d'uns instants, es va aixecar i em va dir "vui e vidio a la tele!" . "Me caguum el video de déu!" -vaig pensar dins meu, hauré perdut el llobarro de la meva vida per anar a veure el puto video que no parem de mirar!

Més tard vaig baixar a comprar crosants, per fer-me la pilota amb la dona i, finalment al cap de tres dies, vam poder esmorzar com una família normal que està de vacances. Mentre degustava una de les banyes parlava amb la dona tot mirant, de reüll, el pi de l'esglèsia que em convidava a sortir a pescar.

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 08 Des 2009, 14:28, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 00:51

DIUMENGE TARDA:

VAig fer el dominguero tot el matí.. fins i tot castells de sorra a la platja! Els meus ulls, inconscientment, controlaven l'horitzò, com sempre que faig de pare a la platja, cercant les desitjades "pajareres". És així, observant, com els pescadors trobem aquells recursos necessaris per conèixer el mar, les aus, els vents,... hi intimem desitjant que ens mostrin el camí cap a aquells peixos capaços de posar-nos a prova a nosaltres i als nostres equips.

"tinc permís a la tarda. Vols venir" és el missatge que vaig enviar a les 10 am. No me'n vaig poder estar... el noi que em va donar el caiac, el que em permet sortir a pescar quan em dóna la gana, es mereix una atenció per la meva part, encara que em costi, com a mínim, quedar-me sense sexe durant totes les vacances... un bon peix també ho val!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 01:29

DIUMENGE TARDA

VAm sortir al migdia, per aprofitar que la nena dorm un parell d'hores i la dona pot descansar. Està embarassada i sóc molt egoïsta, ja ho sé, però és la única setmana de vacances que tinc a l'any i vull fer el que més m'agrada, que és pescar.

Ens vam arribar al cap norfeu, en dos dies havíem tret dos bonítols.... no podíem fallar! Doncs es veu que sí... Noi. això de la pesca no és una ciència exacta. Aquella tarda només ens vam dedicar a buscar el boníto i, per poc, vam tornar a casa amb una mà a cada ou. VAm veure atacs, sardines volar sobre l'aigua, ocells picotejar al mar... però res! No hi havia manera d'arribar... LLençàvem a cegues als llocs on havíen atacat, però eren massa ràpids, ja havien marxat.

Cap a les sis volia plegar, per anar una estona als columpis amb la nena i tenir contenta la dona, a veure si m'aixecava la penitència... Així que entrem a la badia de cadaqués vam veure el que em temia... Cada dia, als volts de les set, hi havia pajareres davant el far de cala nans... "Au, ja follarem a l'any que vé"- em vaig resignar pensant de treure el bonítol que tant em feia pregar. VAm tenir un parell de tocs però no hi va haver manera de clavar-los. Els hams petits,o massa grans, l'estrebada poc contundent, la boca petita,... no val la pena escarressar-s'hi: no es claven i ja està.

"El pròxim dia serà millor!"- pensem els pescadors quan ens sentim afortunats... però no ens enganyem..., ja estava picat! Els dies que pesquem un peix gros hi volem tornar de seguida, no sigui que els companys en pesquin més! Però pitjor és quan busquem alguna cosa i no hi ha manera, pensem que no pot ser, que demà ens estaran esperant. Aquests dies he après una cosa important: Els peixos hi són sempre, el pecador no tan. El joc és simple: quan més hi vas, segur que més en menjaràs!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 01:46

m'he deixat una cosa... el que et fa tornar al mar de seguida, el que realment no et deixa dormir, és perdre el peix de la teva vida sense, ni tant sols, haver-lo vist. Això sí que toca els collons!!! A mi, amics meus, no em tardarà gens a passar.... Un dentol de més de 3'5 kg tret amb un 0,26 mm fa treure pit a qualsevol..., fins que el pit es desinfla.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 01:54

unes fotos, pels que no us agrada la lectura:

aquí el dento encara respiarva, la sensació de tenir-lo viu entre les mans era divina: et deixo viure o et cuino tota la setmana....

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:29, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 02:03

aquesta és la primera foto que li vaig fer... la mirada d'emprenyat que em va dedicar tardaré temps a oblidar-la...

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:32, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 02:09

Quan la meva nena va veure aquell peix va dir: "no pot seeeerrr!" (jo tb m'ho deia...). Darrera el meu cap, tapant la coronilla, podeu veure el pi que em guia durant les nits.

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 23:34, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 02:18

el pes de la bèstia, feta a spingig amb un 0,26mm, que ja té mèrit!!!
aviat la bàscula es veurà més apretada...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 02:31

US he de comentar aquestes fotos perquè no sabia que la meva dona les havia fet i m'han fet molta il.lusió. VAig netejar el dento en una ... primer les fotos i després els rotllos..´.
faig rotllos petits perquè una nit em vaig estar dos hores redactant l'aventura del dento i llavors, no sé pq, no se'm va publicar el missatge!! em vaig cagar amb tot...
no us penseu que us escric el diari en cinc minuts,... ara porto 3'5 hores i 4 whiskis... abans no comenci a dir mentides me n'aniré a dormir...

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 15 Des 2009, 14:58, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 02:47

Alsepo escrigué:Tu boig!!!!!! deixa algo eh! que jo arribo al mediterrani a finals d'octubre i ja comensssso a estar acollonit de que no en quedi ni un!!!

Felicitats per les captures i les histories, es passa una molt bona estona llegint-les.

Aiam si en poses alguna de cefalopodes!

gràcies, jo també t'admiro molt. Quan estiguis per aquí m'agradaria molt quedar amb tu.... ja saps, tu hi poses els jigs casolans i jo la barca...! M'agrada molt la teva pintura i segur que tens mil aventures per explicar... ens entendrem de seguida!
els cefalòpodes els deixo per més endevant... els pops els vaig deixar de pescar al crear-li un trauma a la meva mare, i dels calamars aquest any més val no parlar-ne... però te'n deixo una foto d'aquesta setmana...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 03:33

DISABTE TARDA

La història del dento encara no ha acabat, mereix un final molt millor, doncs em va fer sentir com els reis d'orient el dia de la "cavalgata":
El peix més gran que mai havia pescat (no de pes, teniu el boníto que us heu menjat aquest últim any a la foto de l'avatar), mereixia ser pesat amb tot els ets i uts. Per sorpresa meva em vaig quedar sense piles a la bàscula que tinc a la barca! M'enprenyava molt no netejar el peix a alta mar, com sempre, però aquell trofeu bé que es mereixia l'esforç de portar-lo sencer a casa.

A la tarda vaig marxar cap a la platja amb la nena i les galledes, el cotxet i el peix penjat d'ell amb una bossa... Quan vam arribar a la platja gran, em vaig negar a anar-hi per la senzilla raó que el fort vent de garbí l'havia tenyit de marró. No és que sigui tant "pijo" com per no banyar-me en aigües que no siguin cristal.lines, però no em podia arriscar que em quedés aquell trofeu ple de sorra... "DAvant l'hotel Playa Sol hi ha una escala de pedra que arriba fins l'aigua, allà no se m'enbrutarà el peix de sorra!" A més, el nom de l'hotel no és fruit de l'atzar: davant seu hi ha una platja de sorra fina petita, ideal per a la mainada i on, curiosament, cau l'últim raig de sol de cadaqués. Decidit, tots contents.

Quan vaig baixar el primer graò, vaig veure que hi havia un home pescant a les pedres del costat... "Hola,... què, piquen?"- vaig preguntar-li amb un to innoscent. Em va contestar un "sí" molt sec, com si fos evident que els peixos piquen sempre... "Et fa res que netegi un peix aquí a baix? és que no vull que em quedi ple de sorra!"- vaig demanar-li amb la seguretat que aporta un peix d'aquelles dimensions. "Sí, sí,... què tens, un sard?"- va preguntar sense treure l'ull de la seva puntera.... "NO, un dento gros!"- li vaig contestar estranyat que no tingués curiositat per veure'l.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 03:57

DISSABTE TARDA

VAig notar que el tiu passava de mi, i del meu peix. Per sort, des de la platja em veien la dona i la nena, i les vaig saludar amb el peix alçat amb la mà. VAig descalçar-me i em vaig treure els pantalons, d'aquesta manera podia baixar fins l'últim graò i netejar el peix amb aigua clara. El mar picava fort i vaig pensar que era un bon lloc per fer sards, doncs hi havia molta espuma.
Em va costar sang netejar-lo, li vaig treure les escates i la tripada, patint que les onades se me l'emportèssin mar endins. "Si em cau a l'aigua m'hi foto de caps"-anava pensant. Entre escata i tripa vaig veure d'escallimpada com el capullo del pescador m'estava espiant... Ell feia veure que res, però se'm va morir d'enveja! LA sorpresa meva va ser quan al vestir-me m'estaven esperant una colla d'estrangers per fer-me una foto! "Olalaà, bon poison!!!"- "Què és què sé?" Els molt curiosos s'havien estat esperant al peu de carretera per saber què era aquell peix! Al final vam quedar que era un "denti del cap de creus avec bateau". Fotos i tots contents, sobretot jo.

El meu amic pescador no va tenir més remei que claudicar davant d'aquella maravella i saludar-me, amb la mà alçada i el cap cot. Espero que el pròxim dia que algú el vaigi a saludar, sigui més amable.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 03 Oct 2009, 04:00

estic darrera l'home de la càmera, amb la bossa a la mà. A sota, a mà dreta, la canya del simpàtic pescador.

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 15 Des 2009, 15:02, editat 3 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Ds 03 Oct 2009, 23:47

Raül, moltes felicitats, i moltes gràcies per fer-nos arribar la teva il·lusió, la teva energia, la teva sinceritat. Portava uns dies sense connectar-me. M'ha alegrat molt llegir unes vivències tan intenses. ... ben cert que els lectors som majoritàriament aficionats a la pesca, però estic convençut que qualsevol persona aliena al fòrum que et llegís, sentiria molta curiositat, una mena de sà contagi, i ganes de provar la sensació de tenir una canya a la mà... i no gaire lluny un monstre amb escates que li estira !
Desitjo que segueixis fent-nos vibrar amb moltes més cròniques.
Aprofito per comentar-te: si el el 0,26 del terminal és nylon, no et dic res, però si és fluorocarboni, tenit en compte que és un material molt invisible, jo l'augmentaria a 0,40. Tindries més resistència al trencament i al roçament. Reconec que tots tenim les nostres manies. A mi em fa l'efecte que per moure artificials com peixets artificials i "paseantes" el nylon va millor perque no és tan rígid, i quan l'aigua està moguda, amb escuma, la visibilitat no és tan crítica.
En fi, que continuis vivint i fent viure la pesca.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum