MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

diari de pesca

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: diari de pesca

Missatge  Raül el Dv 16 Oct 2009, 01:08

hola teixi! no tinc temps de mirar mails:sempre que em conecto estic al forum:estic enganxat! (JA ho miraré)

del diari em queden dos dies i cap captura (per poc!). però com que veig que ens estem animant tots plegats potser no val la pena que l'acabi, no?

collons DAvid, no em parlis d'apanyos, que últimament jo sí que vaig ben apanyat!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 16 Oct 2009, 01:11

Raül acaba el diari no fotis, ens ensenyes unes fotos de peix tretes del Google i ens ho creurem igual
Laughing Laughing
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 16 Oct 2009, 01:15

raul, ara deus tenir uns callos de collons no ??????????? jejejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Oct 2009, 01:20

[quote="szac"]Raül acaba el diari no fotis, ens ensenyes unes fotos de peix tretes del Google i ens ho creurem igual
Laughing Laughing[/

gràcies DAvid, l'acabarè perquè t'ho mereixes, em va agradar molt el mp que em vas enviar. (em deia que està enganxat al diari com una maruja!).
Gràcies atots els que m'heu animat, em fa molta il.lusióquote]

sí Teixi, sí, uns quants....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 16 Oct 2009, 01:55

Raül escrigué:AIXÒ SÍ QUE SÓN UNES BONES VACANCES!!!!

HAs apuntat lo més important: pescar i mamar,però també es podrà follar una miqueta, no?

Si vols follar portata-la de casa nano, que aquest es el pais amb les ties mes lletges del mon!!!!! i aixo no es una broma!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 08:41

mirant-ho bé, lo de follar ho deixem estar.... si anem de pesca a papúa anem de pesca! PESCA I BIRRES!!!

ës incompatible les vacances d pesca amb les dones... i mainada.... ja ho veureu al diari. A més, us explicarè un secret... aquests dies a cadaquès vaig quedar tant satisfet per les captures que... en fi, que jo del sexe ni m'en recordo!

per cert... és dissabte i, per cansat que estiguès ahir, aviu m'he desperat cap a les sis.. he baixat i he comprovat que a l'escala hi carda un vent de l'òstia. així que, si la nena dorm una estona més, estarè tranquil i mirarè d'acabar el diari.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 09:29

DISSABTE MATÍ

Com cada dia que no feia massa vent, volia sortir a pescar. Aquesta vegada havia tornat a quedar, altra cop, amb el company que dies enrera m'havia vist arrencar del mar aquell preciós dentó. Desprès de msm i telefonades havíem quedat en trucar-nos de nou. Parlava amb ell quan vaig tenir un acte de consideració envers la meva dona, tot tapant l'audiòfon de l'aparell: "què et sembla, reina meva, quedo al matí o a la tarda?"...

"- I ara m'ho demanes!!?? Desprès de deixar-nos soles tota la setmana????!!! Fes el que vulguis... ho faràs igualment!!"- em va recriminar fuetejant-me amb aquella mala llet que gasten les prenyades.

-"Nen, m'acaven de castigar... ja et trucarè més tard..."

Vaig obtar per quedar-me a casa, amb mal de cor, deixant al traster la disfressa de pescador que tants èxits m'havia donat aquella setmana. Calia buscar-ne un de més adequat per l'ocasió: un de conillet desangelat, el de company arrepentit, el de xaiet esquilat,... no, no, em quedarè aquest, manirà com anell al dit! LA disfressa de bomber era la més adequada: l'incendi era dins de casa, cada cop més descontrolat!

Les dones no ens entenen... havia de fer 2 setmanes de vacances. Tenia planejat baixar jo sol, almenys un parell de dies i emborratxar-me de pesca fins no poder més. La ressaca em permetria, llavors, ser un bon company i passejar les dones més del que voldrien. Però aquella trucada ho va espatllar tot, la febre d'aquella dona era tant alta que havia cremat totes les meves esperances de compaginar la pesca amb la família. 5 dies menys de vacances donen per pescar molts peixos... baixant jo sol!

No se n'adonava la dona dels meus sacrificis, o no els volia veure. 5 dies de pesca a la merda, sortir al vespre cada dia fins a fer-se de nit, llevar-me sempre sota un mantell d'estels... tot això per poder estar el més temps possible amb elles. El tracte era sortir cada dia a la matinada i al capvespre un parell d'hores: la resta del dia i la nit per elles. El que no compatva era amb tantes visites...

Mirant-ho fredament la dona tenia un xic de raó, bé, un xic una mica gran. DE deu dies a cadaquès n'havia sortit cinc amb algun company, i no un parell d'hores... A més, dos d'aquests companys ni els coneixia!!! Les havia deixat de banda per anar a pecar amb desconeguts, i això encara li pesa... Tenia raó i em sabia greu. Uns petons, unes moixaines, ... però res, la penitència duraria dies, encara!

Tot el matí fent castells de sorra donen molt joc per poder pensar... sobretot un nou pla per sortir a pescar. Aviat aniríem al pis a dinar i la nena faria migdiada... De sexe segur que no n'hi hauria, així que vaig començar a gratar l'esquena de la dona amb una mà... mentre amb l'altra enviava un msm al company: segur que estaria fent tempa amagat pel cap de creus!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 10:26

DISSABTE TARDA

Navegàvem ja a dos quarts de dues. L'incendi estava controlat, però calia anar en compte de no llençar més llenya a les brases, tornaríem aviat. Atrets com un imant, ens dirigíem al cap de creus, sortint de cadaquès és gairebé inevitable... voliem tornar a bombardejar de jigs la paret de pedra que m'havia donat aquell peix tant benparit.

Una hora i mitja sense resultats. Li vaig proposar d'anar a buscar el bau de sa torre. En Tola m'havia explicat maravelles d'aquell indret descobert en alguna guia de submarinisme. Es tracta d'una roca enorme que emergeix dels 40--50m de profunditat fins a arribar als 10m, sens dubte, un refugi ideal per a bèsties que depreden per sobreviure. VAm tardar una estona mirant la sonda fins que vam aixecar la vista: "pajarera a la vista" i gas a la burra!!! Els ocells es llençaven al mar com els avions japonesos ho deurien fer contra els bucs nord-americans a "Pearl-harbour?". UNs 50m abans d'arribar vaig afluixar per no espantar els peixarros que menjaven. El cabró del meu company, quan encara no havia ni posat punt mort, va llençar el seu jig i PATAPAMMM! A la primera!

De cop li va arrencar 60 o 70m de fil! Allò era una bèstia!!! De mica en mica el va anar acostant a la barca... però tornava a arrencar-li línia fins no poder més! Podia ser un bonítol, però en cap cas baixaria dels deu kg!, no podia ser... al cap de tres o quatre minuts el vam poder veure.... ja tenia el celebret muntat a la mà, però el vaig llençar a terra: aquell peix feia més d'un metre!!! Aquella xarxa mig rebentada era asbsolutament inútil, calia buscar el ganxo! Ens va mostrar el llom un parell de vegades, platejat i brillant com una navaja. Era enorme. NO havíem tingut mai un peix tant enorme davant els nostres nassos... i jo amb aquell ganxo que encara no he estrenat mai...

EStava tot jo rígit com un pal, en tensió. "Com collons ho enganxo jo, això?" anava pensant dins meu. De sobte se'm van esvaïr tots els meus dubtes: SLLLASSSSS! va fer la canya... "MERDA, MERDA, MERDA!" El molt cabró s'havia desfet just davant els notres nassos, a menys de 5m de la barca! El meu company es va quedar ajonellat a proa donant cops de puny a la barca... si no fos perquè val més de 200e, li hauria partit la meva canya per l'esquena! En el fons no em feia res, l'entenia perfectament... Li havia doblat la potera del jig, la de sèrie, i en té de recanvi muntats amb poperes refoçades. Fa molta ràbia perdre un peix quan tens la sol.lució muntada dins la capsa d'esquers. Canvieu les poteres, no espereu que us les rebentin els peixos perquè llavors ja és massa tard...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Oct 2009, 10:49

DISSABTE TARDA

Al cap de poc van tornar a sortir una mica més enllà... quatre tirs mal xingats però no van picar. Al company se li va enredar el fil, a mi em feia nosa allà al mig i no podia tirar bé,... vaig aconseguir al tercer tir encertar just on menjaven. N'hi havia una manada que s'estaven atipant de sardina. A cada salt una esquitxada... aquel bullici era maravellós! Em recordava "los hervideros" de Lanzarote amb tanta escuma al mig del mar, sortida del no res. En fi, una gran oportunitat desaprofitada. Allà a les pedres hi havia el "Jippy" fent el dento, no em va conèixer, però quan el vaig trucar més tard...encara riuen!! "Burros, burros" ens deien. No els faltava raó. "Més val ser burro i fallar-la, que mirar-s'ho des de les roques", li vaig contestar jo.

No vam pescar més en tota la tarda però Tola, estigues tranquil que el vau de sa Torre el tinc gravat al GPS. L'excursió al cap de creus resta pendent, te la mereixes.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sortides

Missatge  Tola el Ds 17 Oct 2009, 19:19

Ai Raül, Raül... hi ha més llocs per sortir, que dies per anar-hi. Cagun la tramuntana dels trons...

Tenim pendents més sortides, sí.

De les dones, si us explico una que me sé yo... la última vegada que vam pujar al Cap de Creus, vam estar en una raconada sense cobertura i amb el cuento de l'ara salten per aquí, ara surt un bullidor cap allà, ara a veure si anem cap allà.. el uno por el otro ens van anar passant les hores i quan feliços i contents vam treure el nas a una zona de cobertura, la policia de Roses i els mosssos ja ens buscaven... és que et passen les hores que ni te n'adones i les que es queden a casa...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 18 Oct 2009, 00:12

tens raó... dels deu dies de vacances, ja ho vas veure... més de la meitat va fer tramuntana! I a estones forta! Però poden més dos carrets que dos tetes.... i jo cap allà! El llum nou de la barca em va durar dos dies! La segona matinada vaig sortir de nit i per anar de legal vaig muntar el llum. És desmontable perquè per fer spinning odio tenir res que m'enprenyi.. Per això no us contesto mai per l'emisora... perquè abaixo l'antena!

Feia tant vent aquell matí que si m'haguès dedicat a comptar les cabretes m'haguès tornat a adormir... VAig quedar remullat com un pollet i, al girar-me per buscar bullidors... vaig veure que el llum no cremava! No havia apretat bé el plàstic de protecció i, al entrar aigua, suposo que el fussible o la bombeta es va fondre... Amb tot això us vull explicar que no sempre sortim amb el mar pla com un plat de sopa, moltes vegades ho fem sols,... i és normal que les dones pateixin i facin morros quan volem sortir, si o si. REconec que des que sóc pare m'ho penso dues vegades abans d'embarcar-me en una altra aventura, però diumenge passat, amb el windguru vermell a tota òstia i els de TV3 pronosticant força 8 de tramunatna... jo era allà! Fotent-li a l'spinning a tota màquina! Avui m'he quedat a casa acollonit i amb la llar de foc encesa al vespre...

No vaig posar en perill en cap moment el tripulant que m'acompanyava, norma "sine qua non" que ha de respectar sempre un capità, per petita que sigui l'eslora de la seva embarcació. Però si aquell mariner no en tinguès els ous pelats de sortir a mar, o en compte d'ell haguès portat la dona... em farien vendre la barca! I això mai!

Les dones volen esforçar-se, quan els interessa, per intentar comprendre aquesta patologia que patim tots plegats... LA pesca es converteix en la nostra rutina perquè hi pensem quan treballem, quan ens despertem, abans d'anar a dormir, mentre mirem el barça (us escric això),... en fi, que els ateus en hem convertit en aquesta santa religió: La Puta Pesca! Penseu que la meva dona és doctora i les ha vist de tots colors... però us asseguro que, a dia d'avui, per més que li expliqui, encara no ho entén. Posem-hi pa.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 18 Oct 2009, 17:50

no et desesperis raul, el problema de les dones amb la pesca crec que es del 99% dels casos, i aixo que i a excepcions, ara que les excepcions son tan o mes aficionades que nosaltres,pero enfin, a part de que en el fons les comprenem es allo que diuen que cada pecador te el seu infern jejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 23 Oct 2009, 00:19

DIUMENGE, I FI

tens raó Teixi, el meu infern també arribava.. s'acabaven les vacances!!

Aquell dia, l'últim, el dedicaria en exclusiva a la meva família. No sortiria a pescar... de cap manera. Era l'últim dia de la barca a cadaquès, o sigui que hi havia feina. VAm anar a buscar el caiac, doncs no es pot quedar allà tirat a la platja tot l'hivern, pobret. Pensant amb el que podia passar, vaig anar a buscar la barca, la Duna, la meva estimada Duna, i la vaig deixar "amarrada" a la platja de les Oliveres, al costat de la rampa que tots coneixeu.

El viatge amb caiac fins el poble va ser dur, però divertit alhora. VAm arribar cansats, massa per tenir 33 tacos... i molls fins els collons! LLavors va venir lo divertit: banyar el caiac a la dutxa de la platja i portar-lo fins el garatge amb dues rodes que ens havien deixat. VA ser la òstia: el centre d'atracció de tot Cadaquès!

Primer vam dinar els pares amb els nens petits, a la pizeria per anar per feina i no embrutar el pis. Més tard ho van fer els avis, en un altre restaurant. Ja començava a estar neguitós jo: el mar em cridava. Tenia el pis net, les maletes al cotxe, la barca esperant-me a la platja i la canya, la única canya que agafaria "per si de cas", cridant-me dins el garatge. Gairebè amb un atac d'angoixa em vaig acomiadar de tothom, semblava que me n'anava a un altre món.
-"qui t'ha parit"- va dir la meva germana - "tú sí que t'ho montes bé... nosaltres amb la mainada al cotxe i tú baixaràs sol, per allà, al mig del mar...!! quina enveja que fas!!".

No li faltava raó, a l'Eva. La dona ja s'ho ensumava de feia estona... em veia neguitós, amb ganes de cardar el camp.El mar em cridava, la canya em cridava, els peixos em cridaven... havia de marxar. VAig encaminar-me cap al garatge gairebé d'amagat, perquè no s'adonès que anava a buscar la canya... "Baixem alhora i ens trobem a Empuriabrava" em repetia la dona. Jo vaig pensar més del compte: la dona no comptava amb la migdiada de la nena... i jo sí!! Si s'adormia aviat no gosaria desperar-la dels seus infantils somnis... per tant, disposava d'un parell d'hores per pescar el que em donès la gana!!

Mentre caminava cap a la barca, amb la lesath a la mà, només pensava amb els pesquers que, de camí, m'esperaven. Analitzava, mentalment, tots els llençaments que faria fins arribar a port. El vent hi acompanyava: feia una tramuntaneta que en prou feines despentinava la superfície del mar. Pensant, pensant, gairebè sentint ja l'acció de pesca a les meves mans, vaig arribar a la barca que m'estava esperant.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 23 Oct 2009, 01:38

DIUMENGE TARDA, I FI

El vent em tocava la cara... sentia els cavalls del motor al palmell de la mà.... ja em trobava millor, era un home nou! Les sensacions que hom viu allà, amb el vent, el sol i el mar, no es poden descriure solsament amb unes quantes paraules ben triades: s'ha d'experimentar, s'ha de sentir i viure la llibertat i el vaivè que ens dóna el mar... Sóc molt afortunat, igual que molts de vosaltres: penseu-hi.

[demà continuarè, porto quatre wiskys i la nena plora a tota òstia... així no pot escriure ni en julio verne!!]
bona nit! (la que m'espera a mi...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 29 Oct 2009, 01:17

Raül escrigué:DIUMENGE TARDA, I FI

El vent em tocava la cara... sentia els cavalls del motor al palmell de la mà.... ja em trobava millor, era un home nou! Les sensacions que hom viu allà, amb el vent, el sol i el mar, no es poden descriure solsament amb unes quantes paraules ben triades: s'ha d'experimentar, s'ha de sentir i viure la llibertat i el vaivè que ens dóna el mar... Sóc molt afortunat, igual que molts de vosaltres: penseu-hi.

[demà continuarè, porto quatre wiskys i la nena plora a tota òstia... així no pot escriure ni en julio verne!!]
bona nit! (la que m'espera a mi...

JAJAJAJA...Ets lo puto crack soci...
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5