MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

diari de pesca

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

diari de pesca

Missatge  Raül el Dg 27 Set 2009, 23:14

HOLA A TOTS!!!
JA torno a ser aquí!!! Us he trobat una mica a faltar.... sobretot els dies de cada dia, quan pescava jo sol!!!! HE obert aquest nou tema perquè em fa il.lusió explicar-vos què he fet durant aquests dies... A més d'un, ja us he tocat els collons amb missatges al mòbil, però ha arribat l'hora de tocar-vos els ous a tots...
D'aquests dies n'he tret unes quantes conclusions, també m'han sortit nous dubtes, però sobretot, he viscut sensacions i emocions molt noves i excitants per a mi. Així doncs, hi podeu fotre cullerada i donar-me el vostre punt de vista, ja que la finalitat d'aquest diari de pesca no és cap altre que, a part de refregar-vos per la cara les meves vacances, compartir amb tots vosaltres les meves experiències.
benvinguts.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: diari de pesca

Missatge  Alsepo el Dl 28 Set 2009, 03:04

................ quin paaaaaaaaaaaaiu!!!! aquest en Raul
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Noooooo, no ho volem saber!!!!

Missatge  Tola el Dl 28 Set 2009, 10:52

Cuidadu, que aquest paio va a por nosotros! penseu que ha sigut el meu torment i flagell durant els últims dies enviant fotos de bèsties i krakkens que el paio ha estat arrencant del fons...

Cuidadu, que el monstru aquest va a por nosotros!!

Només us avançaré, que una de les conclusions de les que parla és que ha de canviar el fil per un del 50...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 28 Set 2009, 11:56

pero tolaaaaa que dius del fil, si casi cada dia el veien a la llotja de roses y la de port de la selva a comprar peix jejejejejejejejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 28 Set 2009, 15:15

DIVENDRES MATÍ
El dia va començar com gairebé tots els dies de vacances: de nit. Havia quedat amb un company a un quart de set i, al cap d'uns vint minuts, ens trobàvem davant la punta de la Figuera a trenc d'alba. ELs ocells no ens delataven cap indici d'activitat a superfície, així que vam començar a moure jigs a tort i a dret, sense massa convicció d'agafar algun d'aquells bonítols que sabem que ronden buscant petits bancs de sardineta.
Per entretenir-nos, ens vam apropar cap a les roques per a veure si entrava algun peixet amb una mica de gana, doncs és una bona zona per temptar pagres i altres serrànids a fons. Les picades de serrans no es van fer esperar i, de sobte, un pagre va fer trempar la puntera de la meva canya! No era massa gros, de ració (uns 400gr), però apte per a passar-lo aquell vespre per la planxa.
Cap a quarts de 8 surten cada dia els vaixells de pesca professionals, apareixen darrera la silueta del GAt de Norfeu i naveguen a tota màquina cap al nord, talment com si fessin una cursa per a veure qui arriba primer al banc més gros de peix... És llavors quan les gavines es comencen a posar nervioses i sobint, a mig camí cap a les embarcacions, ens poden marcar algun petit atac de bonítols: calia estar alerta. Al cap de poc, un d'aquests remolins de peixet va quedar acorralat davant la cova de la figuera. La sonda marcava activitat a mitges aigües: segurament eren bonítols menjant a tort i a dret. Vam començar a llençar petits jigs brillants que, després de deixar enfonsar durant uns segons, recollíem enèrgicament per incitar l'atac d'algun d'aquells depredadors. Les primeres picades no es feren esperar, però només pescàvem alguna oblada massa agosarada: van tornar totes a l'aigua. Al cap de poc vam veure com un banc d'agulles passava per sota la barca, va ser llavors quan el carret del meu company va començar a xiular la presència d'un peix que valia la pena: va ser un bonítol que passava força del kg!
Després d'insistir una bona estona em vaig adonar que, altra vegada, seria només el company qui treuria bones captures, com gairebé sempre... CAp a les deu vam decidir canviar de lloc: el cap de creus és un lloc màgic on els més ascèptics com jo, poden veure com de sobte els canvia la sort.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 28 Set 2009, 15:25

Very Happy Caram Raul,semble que estiguis alla mateix encara, ho vius de veritat, ja ja ja,aixo es note, enhorabona, vinga, vinga continue bounce bounce bounce bounce

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 28 Set 2009, 19:18

No pares sigue sigue,no pares sigue sigue
Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect
What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
FOTOS,FOTOS,FOTOS
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 01:25

DIVENDRES MIGDIA

Recordo que no vam parar a la Rata, està massa explotada. A més, calia anar per feina perquè havia quedat a les dues amb la dona per anar a dinar i, el primer dia de vacances, no era qüestió de fer-la emprenyar, almenys de moment!

A superfície els peixos no donaven senyals de vida, així que em limitava a buscar-los amb la sonda. A mitges aigües podien ser els anel.lats bonítols, mentre que als fons buscàvem els pagres i els dèntols. Quan la sonda semblava un encefalograma pla, ens limitàvem a llençar ferros a les roques per a veure si algun sard o algun llobarro avorrit volia fer l'aperitiu. Els oferíem bons menjars: jigs petits, brillants i de colors naturals que no solien passar dels 60 gr.; sobretot una bona varietat, per a veure si encertàvem amb el menú del dia... De tan en tan enganyàvem algun serrà a fons o alguna oblada a superfície, però no eren, ni molt menys, els trofeus que tots sommiem cada dia i també cada nit. Va ser llavors quan vaig començar a parar atenció a l'equip que tants mals de cap (i de butxaca) m'havia donat. Portava unes tres hores llençant ferros i no estava gens cansat. Vaig pensar amb el nostre company Laureà i les seves recomanacions, però sobretot amb les tendinitis de la temporada passada, que espero que quedaran amb això mateix: passades. Calia, però, trobar alguna bestiola (com diu en Tola) capaç de posar en evidència la potècia d'aquell equip tant lleuger... i desvirgar-lo d'una puta vegada!

Va ser llavors, en un de tants llençaments, quan els tres, canya carret i pescador vam quedar desvirgats en un preciós moment.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 02:09

DIVENDRES MIGDIA II

Va ocòrrer en una d'aquelles roques, una de tantes, on vaig llençar amb ràbia un dels jigs que acabava d'estrenar. No havia pescat res però, en un article de tants que llegim els pescadors, el deixàven en molt bona consideració. A més és barat... El llençament va ser net, la paràbola, perfecta. Quan el jig va tocar l'aigua a prop, potser massa a prop de la roca, em va costar un munt comptar els segons que podia tardar aquella inútil andròmina a tocar fons; va ser llavors, gairebè contenint la respiració, quan vaig tancar el pick-up i vaig donar el primer cop de manivela... ZZZAAAAAASSSS! La puta enrocada!! A pendre pel cul els 5e!!!

Al primer cop de puntera que vaig fer per alliberar-me, em vaig adonar que, de sobte, aquella puta roca prenia vida i començava a tirar com un monstre esperitat... PICADAAAAA!!! El meu petit twinpo va començar a vomitar línia com si aquell inesperat encontre l'hagués ben marejat. Calculo que em deuria treure entre 15 i 20m el molt cabró. VA ser llavors, quan l'escomesa es va aturar, que vaig saber que aquell peix havia de ser meu. A cada volta de manivela notava que li guanyava terreny. La lesath m'hi ajudava molt i es va mostrar, en tot moment, altiva i confiada de poder vèncer aquella bèstia i moltes més. Fins a tres arrencades de fil em va aguantar el massoca a les profunditats! En aquells moments hom no és massa conscient del que fa, resta empés per les emocions i les sensacions del moment que viu, sense pensar que està roçant les roques i ha d'anar en compte amb no partir el baix de línia... sobretot si porta muntat un 0,26!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Els diaris ho porten. España ens envaeix per mar des de França.

Missatge  Tola el Dt 29 Set 2009, 04:23

Llegiu els diaris de demà. S'ha descobert un pla secret de Madrid per envair Catalunya en un atac marítim sorpresa. El pla va ser frustrat al trobar-se el submarí principal les hèlixs entortolligades amb un jig de 40g i un sonat des de la superfície cridant "PER FI, LA GRAAAAN PICAAAADAAAA!!!".

A hores d'ara s'està buscant el submarí des dels freus del Montgó, fins al rec del Cap de Creus. Els mariners de bord tenen aire, cocido i baturrico per sobreviure encara una setmana.

Raül... tots ho intuíem però ara en tenim la certesa: a aquest ritme acabaràs podrin-te a les masmorres de la Sarsuela!!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 13:27

em sap greu ser tant pesat, estic fent temps perquè tinc problemes per posar les fotos... els que no us agradi la lectura, espereu a demà (espero) pq avui al vespre baixem a fer calamars! em costa tant agafar el ritme de feina...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 13:36

DIVENDRES, QUE PER FI S'ACABA

Resumint: va ser als tres minuts de lluita quan vam començar a intuir la forma del peix... DENTO; DENTOOOO!!!! Calia apropar-lo a la barca, sense presses, i encertar-lo dins el celebret que es plega quan menys t'ho esperes... Per sort tot va anar com una seda. La descàrrega d'adrenalina va ser tant brutal, que em vaig limitar a seure al timó observant com aquella bèstia jeia, per fi, als meus peus. No va ser fins al cap d'uns moments que em vaig adonar que estava tremolant.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 15:14

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 15 Des 2009, 14:01, editat 5 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 29 Set 2009, 15:16

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Enhorabone company, t `ho mereixes, aviam com et van els calamarsos, i segueix explicant les teves vacances, val. bounce bounce bounce

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 15:22

gràcies!!! UNa pregunta, es veu tota la foto? Al meu ordenyata només es veu la meitat... porto dos hores per posar una puta foto!!! LA posaré en miniatura, però no fa tant d'efecte. si les veieu bé digue-m'ho, en tinc més!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 15:32

pesava 3,660 kg. El vam fer a la planxa, i a la sal. Sens dubte, un dels millors peixos que he menjat mai. El segon no tardarà gaire a arribar...

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 31 Oct 2009, 22:28, editat 4 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Set 2009, 15:48

per cert, he penjat les dos primeres fotos a la galeria, que és més fàcil... Les estic passant més putes per penjar la foto aquí que per treure'l de l'aigua!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dt 29 Set 2009, 16:20

Felicitat company.
Yo soc dels que els hi encanta aquestas historias i sa ma posa la
pell de gallina.
Espero que tinguis mes.
Salud
Pichi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Krakkens submaris

Missatge  Tola el Dt 29 Set 2009, 17:50

Q-U-I T'-H-A P-A-R-I-T....
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 29 Set 2009, 20:35

numes es veu la meitat pero si cliques a sobre sora una altre pagina i es veu tota Wink així que no et preocupis gaire ...
ara divendres vaig a provar si surt algun palometó i diumenge al cap de creus... si algu sapunta... jjeje
Cool

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dt 29 Set 2009, 23:19

Felicitatas per la pesca i per la pesca-novela!!! pero com continuis treient aquests bitxos t'haurem de dir en lletes eh!!!!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dc 30 Set 2009, 16:21

Raul que pasa amb las historias de pesca.
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Pichi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 30 Set 2009, 16:38

calma, calma... és que ahir vaig anar a pescar (mirar calamar). TAmbé he perdut molta estona amb el tema de les fotos... Per cert, agraeixo molt la paciència d'en Teixi i l'administrador (en Joan), que m'han ajudat molt. Estic molt content que us agradi el meu diari, estic gaudint moltíssim fent-lo! A veure si al vespre puc escriure una mica més... per anar fent boca, miraré de canviar la foto del bonito, que ja la tinc avorrida

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 30 Set 2009, 16:48

collons... està clar que lo meu no és col.locar les fotos! Però segur que us comença a picar la curiositat...
abans de pescar aquesta preciositat, encara us he d'explicar una parell d'aventures més. Avui, la primera.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 30 Set 2009, 20:36

ETS LO PUTO CRACK.....Espero que quan quedem d'una santa vegada per pescar Raül, a part de portar les Birres a tuttiplen, em diguis a quina peixetería el vas pillar. What a Face What a Face

Encara ets de vacances??, a veure si diumenge coincidim que jo i més de la trupe sortirem. Ja et trucaré

Sobretot no et deixis les birres molt fresques, sino jo no vaig a pescar.

Salut

David.
szac
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent