SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
CRONIQUES DEL LO DELTA
Pàgina 4 de 4 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 4 •
1, 2, 3, 4
Re: CRONIQUES DEL LO DELTA
sergi, jo m'acabo d'empasar tots els dies d'un tiron, i aixo si que son vacances, llastima dles peixos escapats, pero no es poden treure tots, felicitats estas fet un crac, de totes maneres amb tens ratllan tot el terra de casa jejejejeje salut company,

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
hola !
Molt bones les cróniques delteres sergi !
Bonic tallhams si señor felicitats dobles per fer-te amb ell i per tornarlo !!
salutacions
Molt bones les cróniques delteres sergi !
Bonic tallhams si señor felicitats dobles per fer-te amb ell i per tornarlo !!
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
8 i 9 dia de pesca
nois ,res de res el 8 dia de pesca al riu ,res de res i avui tocava platja de riumar i desembocadura i tampoc res de res cap picada ,nomes un seguiment de un palometon que casi toca al company i se ha espantat.
ahyr el vei va sortir amb una zodiac de 3.50 i el muy cbr.... va fer un palometon de mes de 20 kg i al 5 km riu amunt .......quina rabia .jejejejej SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANYS
ahyr el vei va sortir amb una zodiac de 3.50 i el muy cbr.... va fer un palometon de mes de 20 kg i al 5 km riu amunt .......quina rabia .jejejejej SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANYS

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
ultim dia al delta
QUINA TORMENTA ,casi 100 llitres per metre cuadrat i com que esta molt pla estava tot anegat,els crancs sortien a la carretera hi havia milions, el aigua esta molt bruta hi han brancas algas i molta bruticia .
nois aquet any,.............. bueno no ha estat dolent del tot, pero el delta esta fotut,moltes barcas (sobretot de lloguer)poc peix ,hair va,m fer una sortideta amb barca nomes dos horetes i vaig clavar un tallams de uns 3 kilos, despres una pajarera enorme ,pero no picava res (que estrany)me vaig fixar al aigua i eren palometas molt petites milions centenars hi havien per tot arreu pero peix gran res ,vam estar casi una hora i cap picada ,cap atac,(no me havia trobat mai)de cop i vota va saltar la llebre,un palometon i van saltar les alarmes ,un parell de seguiments pero cap intencio de picar(estan escarmentats els palometons?)jo crec que si .............
en resum els dies molt fluixos, llobarrets si hi han ,avui un home portava uns 15 (pero petits, molt petits)
companys aixo se a acavat ,les properes sortides a casa a girona .
GRACIES A TOTS I EN ESPECIAL SR VSRCASIA (RAUL)
SALUT I FORÇA PEIXOS
nois aquet any,.............. bueno no ha estat dolent del tot, pero el delta esta fotut,moltes barcas (sobretot de lloguer)poc peix ,hair va,m fer una sortideta amb barca nomes dos horetes i vaig clavar un tallams de uns 3 kilos, despres una pajarera enorme ,pero no picava res (que estrany)me vaig fixar al aigua i eren palometas molt petites milions centenars hi havien per tot arreu pero peix gran res ,vam estar casi una hora i cap picada ,cap atac,(no me havia trobat mai)de cop i vota va saltar la llebre,un palometon i van saltar les alarmes ,un parell de seguiments pero cap intencio de picar(estan escarmentats els palometons?)jo crec que si .............
en resum els dies molt fluixos, llobarrets si hi han ,avui un home portava uns 15 (pero petits, molt petits)
companys aixo se a acavat ,les properes sortides a casa a girona .
GRACIES A TOTS I EN ESPECIAL SR VSRCASIA (RAUL)
SALUT I FORÇA PEIXOS

Sergi felicitacions per els teus relats,gracies!

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
Felicitats per les cròniques corresponsal del fòrum!
Ja volem veure't per aquí a Gerunda, el dia que ens vam trobar a mar que anaves a la barca del sr.Varcasia feieu un bon tàndem, més perillosos a mar que un mono borratxo amb una metralleta... i si el sr.Varcasia no et vol
a la Bala perduda també s'accepten poppers de 20cm
Ja volem veure't per aquí a Gerunda, el dia que ens vam trobar a mar que anaves a la barca del sr.Varcasia feieu un bon tàndem, més perillosos a mar que un mono borratxo amb una metralleta... i si el sr.Varcasia no et vol

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
qui diu que tres hores de viatge no son pesades(a mi se me fa un mon anar a 90 o 100 amb la caravana)pero ja se acaven les vacances per la dona ,ami encara me queda una setmana, LO DELTA JA ES HISTORIA.
com tambe es historia el transbordador de la cava, el trasbordador olmos,nomes treballara aquet mes i mai mes tornarem a pujar amb ell ,per aixo el vam agafar per ultima vegada.
de tallams hi han ,pero no sempre estan actius(de aixo me he donat conta)sino mireu la foto ,va començar a saltar dos llisals(com diuen a lo delta)desde el mitg del riu cap a la orilla i pam el tallams va agafar a un (pero soposo que es va espantar cuan ens va veure)per cert, encare estaba viva i la vaig rematar

tambe vaig tindre temps per anar amb sergispiningpetit (prepare-vos que la cantera..........ens donara canya)
se que hi ha gent del forum que vol veure el famos 20 cm (amb el mes gros no vaig fer foto pero aquet petit si )

dema mes
com tambe es historia el transbordador de la cava, el trasbordador olmos,nomes treballara aquet mes i mai mes tornarem a pujar amb ell ,per aixo el vam agafar per ultima vegada.

de tallams hi han ,pero no sempre estan actius(de aixo me he donat conta)sino mireu la foto ,va començar a saltar dos llisals(com diuen a lo delta)desde el mitg del riu cap a la orilla i pam el tallams va agafar a un (pero soposo que es va espantar cuan ens va veure)per cert, encare estaba viva i la vaig rematar

tambe vaig tindre temps per anar amb sergispiningpetit (prepare-vos que la cantera..........ens donara canya)
se que hi ha gent del forum que vol veure el famos 20 cm (amb el mes gros no vaig fer foto pero aquet petit si )

dema mes

es veritat el pont está casi llest!!!!
tant de temps els transbordadors fent viatges i portant gent i s'ha acabat, encara que pot ser que algún quedi obert per allò de mireu mireu aquest era l'única forma de conectar amb sant jaume i cobrar euros al estiu als turistes.
A mi em surtia a 1 euro com als del poble, però una vegada ja fa anys vaig veure com li fotien a un guiri 10 euros quan el preu "normal" era de 3 jajaj.
Segurament algun deixaran, penso. I si un cavero trenca el pont per tal de no estar conectat amb sant jaume...que son dos pobles amb molta rivalitat jajajaj s'hauría de tornar a anar a amposta i creuar jaja.
Sergi, t'acompanyo en el sentiment...jo també se el que es fotre km amb un trasto radere i a 80 o 100.....
salutacions
tant de temps els transbordadors fent viatges i portant gent i s'ha acabat, encara que pot ser que algún quedi obert per allò de mireu mireu aquest era l'única forma de conectar amb sant jaume i cobrar euros al estiu als turistes.
A mi em surtia a 1 euro com als del poble, però una vegada ja fa anys vaig veure com li fotien a un guiri 10 euros quan el preu "normal" era de 3 jajaj.
Segurament algun deixaran, penso. I si un cavero trenca el pont per tal de no estar conectat amb sant jaume...que son dos pobles amb molta rivalitat jajajaj s'hauría de tornar a anar a amposta i creuar jaja.
Sergi, t'acompanyo en el sentiment...jo també se el que es fotre km amb un trasto radere i a 80 o 100.....
salutacions

fran, han deixat un, pero de bar o restaurant jo vaig pagar i no me donava el canvi, el vaig cridar i contesta.............. pensava que era la propina, el cabr..........

sergispining escrigué:fran, han deixat un, pero de bar o restaurant jo vaig pagar i no me donava el canvi, el vaig cridar i contesta.............. pensava que era la propina, el cabr..........
si ho sé però jo ho deia per poder creuar.
sisisisisi propina por buen conductor no? jajajajajajja
salutacions

kruskis escrigué:Felicitats per les cròniques corresponsal del fòrum!
Ja volem veure't per aquí a Gerunda, el dia que ens vam trobar a mar que anaves a la barca del sr.Varcasia feieu un bon tàndem, més perillosos a mar que un mono borratxo amb una metralleta... i si el sr.Varcasia no et vol![]()
a la Bala perduda també s'accepten poppers de 20cm
fem un bon tàndem, sí senyor. Quan vulguis tornem a mar, que m'ha encantat podr-te penjar les fotos del delta, però prefereixo fer-te-les a la meva barca, pescant tu i jo.
dius que tens vacances aquesta setmana... el cabró d'en Tola se t'ha avançat... però com que dissabte tinc festa al barri i estic castigat, miraré de buscar alguna excusa per sortir amb tu a pescar un altre dia (dj o dv).
farem els possibles, Sr Varcasia! jajaja
ets un bon company, sempre seràs benvingut a la Duna!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
vaig tindre temps per la famili i sergispiningpetit(nomes sortia a pescar de 5 o 6 a 9:00)
http://img841.imageshack.us/img841/8884/sergiijo.jpg[/img]
tambe per fer bons amics,com claudio, un italia de vacances al delta enganxat al spinning i que anava boig per atrapar algun tallams i si al final va treure la recompensa(DE PALOMETONS DIU QUE ANAVA SOBRAT)cabr.....

tambe creas molta espectacio cuan treus algo fora de lo normal i comença a venir gent dels voltants que pescavan,ara cuan mes flipavan, era cuan devant de tota la gent el tornava al aigua i escoltava els comentaris ,que si era un pescador espurtiu ,que allo no se menjava ,etc,etc.....tan me fa, cuanta mes gent mes ganes de fotre a tots jejejejje.

els tallams ataquen de nit tambe ,ataquen cuan tenen gana o no se per que collons avegades no i se que estan ,el unic dia que vaig sortir per fer una foto a un llobarret, vaig tenir 4 picades i cap dels 4 eren llobarros eran minitallams ,talla anguilons amb una rabia impresionant .
.
cuan me pasen mes fotos continuare .
http://img841.imageshack.us/img841/8884/sergiijo.jpg[/img]
tambe per fer bons amics,com claudio, un italia de vacances al delta enganxat al spinning i que anava boig per atrapar algun tallams i si al final va treure la recompensa(DE PALOMETONS DIU QUE ANAVA SOBRAT)cabr.....

tambe creas molta espectacio cuan treus algo fora de lo normal i comença a venir gent dels voltants que pescavan,ara cuan mes flipavan, era cuan devant de tota la gent el tornava al aigua i escoltava els comentaris ,que si era un pescador espurtiu ,que allo no se menjava ,etc,etc.....tan me fa, cuanta mes gent mes ganes de fotre a tots jejejejje.

els tallams ataquen de nit tambe ,ataquen cuan tenen gana o no se per que collons avegades no i se que estan ,el unic dia que vaig sortir per fer una foto a un llobarret, vaig tenir 4 picades i cap dels 4 eren llobarros eran minitallams ,talla anguilons amb una rabia impresionant .
.cuan me pasen mes fotos continuare .

Pàgina 4 de 4 •
1, 2, 3, 4
Pàgina 4 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum