MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

CRONIQUES DEL LO DELTA

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: CRONIQUES DEL LO DELTA

Missatge  calador el Dc 11 Ago 2010, 23:52

Sergi, només una paraula: IMPRESIONANT!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

5 dia

Missatge  sergispining el Dj 12 Ago 2010, 00:05

despres de estar casi 25 minuts contan les croniques, se me talla la conexio del camping, a tomar por culo tota la currada, dema mes i per cert esplicare que me va pasar amb un MEGAPALOMETON EL VAIG TREURE?
FINS DEMA .SALUT I FORÇA PEIXOS
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 12 Ago 2010, 00:41

sergispining escrigué:esplicare que me va pasar amb un MEGAPALOMETON EL VAIG TREURE?
FINS DEMA .

Segur que si que el vas treure. Estas fet un crack!
Ha sorgit un nou superheroi: SPININGMAN!!! Jajaja

calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 12 Ago 2010, 12:17

ostia sergi, ara sé què sentiu quan us deixo tirats a mitja crònica! jajaja ës que m'ho passo teta fent venir salibera!

avui em tornen a arrestar cap a cadaquès. Però aquest cop portaré el portàtil, i el fil del mobil per penjar les fotos.

em tallaran els ous, però diré que és culpa teva...jajaja "no ho faig per mi... és per en sergi!" jajaja

espero les teves fotos al mobil, ja te les penjaré jo! (i tranquil, que no diré ni MU, secret professional!)

sort i paciència! (sort per tu, i paciència per mi... tres dies a mar i sense canyes!)

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dj 12 Ago 2010, 14:44

enhorabona sergispining, i veig que per aquí teniu tots una mala llet ... sembleu la tele, quan es posa interessant tall i anuncis de 30 minuts.estem tots amb els What a Face esperant la crònica ...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

5 dia

Missatge  sergispining el Dj 12 Ago 2010, 18:45

el 5 dia,alexspiningdepages nomes arribar de nit al riu ja va clavar amb el poper un tallams de bona talla ,despres de un hora aprox jo vaig llençar el pencil de casi 20 cm(del tamany casi de un penis)i a uns 20 metres de la vora vaig veure el atac de la meva vida ,(UN MEGAPALOMETON )semblaba un atac pero nuclear ,el aigua es ba obrir i va engullir el meu poper va començar a treure fil com un tanque pero nois es va desclavar tenia la meva canya del decarton mes blincada que mai .
vaig comentar la jugada amb alex i llavors me vaig adonar que portava el freno masa fort perque vaig enrrocar amb les algues, tot seguit alex me va fotre un fort COLLEJON(me lo merezco por despistao)van continuar la jornada i alex va tornar a clavar unaltre i si unaltre vagada es va escapar .
NO PASA RES TORNARE
AVUI NO HE SORTIT PERO DEMA TOCA DESEMBOCADURA .
fins dema .salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 12 Ago 2010, 23:05

sergispining escrigué: vaig veure el atac de la meva vida ,(UN MEGAPALOMETON )semblaba un atac pero nuclear ,el aigua es ba obrir

Ostia Sergi, et va picar el palometon Moises! L'únic capaç d'obrir les aigues! jejeje
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ara que marxo ja no surts?

Missatge  Àlex spinningdepagès el Dv 13 Ago 2010, 00:02

Bones company l'endemà que marxo de lo delta i ja fas la pirula?
Va que demà a les 7 del mati vui que em soni el mòbil amb una trucada teva que has agafat el titanic de lo delta.
Com diuen aqui baix Xic!!! demà sera lo teu dia company! Agarra la bèstia que habita en aquestes aigües i truquem coiii!
Àlex spinningdepagès
www.forumdepesca.com

Data de registre : 18/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 13 Ago 2010, 01:30

jejeje Sergi, a partir d'ara seràs conegut arreu com el del pencil de 20 centímetres!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dv 13 Ago 2010, 18:47

twentypenis, es de aixo que has d'apendre. analitzar la jugada i que no torni a pasar,
amb aquests animalots no pots jugar, si et serveix no ets l'unic que se li escapen.
es tant brutal la picada i tant, tant, tant....que es molt facil parla i posarse in situ.
una altre vegada. sort.
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dv 13 Ago 2010, 23:24

Llastima el palometo, pero felicitats esteu tocant peix cada dia i desde terra que vas mes limitat!!
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

6 dia

Missatge  sergispining el Ds 14 Ago 2010, 00:42

6 dia de pesca al delta ,vaig sol i la veritat anar a la desembocadura sol es un pal ,dons al riu vaig tornar ,la veritat esque encare no me he posat per el llobarro ,ni me posare (ja tindre temps a girona)avui ha estat el dia mes fluix de tots nomes una picada i se ha escapat ,plou molt i es una mica incomodo ademes el aire me agafava en contra .
pero anecdotas he flipat un company de aqui del camping el seu fill de 6 anys le va agafar la canya (montada amb un plom i un amb )va agafar la canya i se enva anar a una bassa (de pluja ) va posar un tall de pa al amb i esperava ,pero sabeu lo bo LI VAN PICAR,LE VA PICAR UNA GRANOTA ,impresionat i curios jo flipava .
companys dema mes .salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Ds 14 Ago 2010, 16:59

ets un crack, i jo tenint-gairebé de veí i sense assabentar, aver si quan estiguis per aqui ens veiem un dia i ens enganxem una xerrada amb una cervesetes, bé i espero veure moltes fotos amb un bon peixet a les teves mans, això si després d'una bona batalla que és el bonic de la pesca.
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

7 dia

Missatge  sergispining el Dg 15 Ago 2010, 00:23

7 dia de pesca al delta ,RES ,RES DE RES......... SOPOSO QUE SERA EL TEMPORAL ,perque depregadors avui no hi havian.ESPERAREM A DEMA .
SALUT I FORÇA PEIXOS.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 15 Ago 2010, 21:06

Jeje Sergi, no t'extranyis per la granota! Jo de petit n'havia pescat moltes de granotes amb ham! Millor que amb pa, es fa amb un pètal de color vermell. El més xungo és obrir-les llavors la boca per treure l'ham!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

7 dia de pesca a lo delta

Missatge  sergispining el Dg 15 Ago 2010, 22:31

6:00 dia molt enuvolat (que raro) arribem al rio aquesta vegada me acompenyaven 4 nois del camping que tambe fan spinning,segona llençada i pam clavo un ,pero a la estona cuan ja el portava se desama,trobo al riu un romanes que portava tota la nit pescan ,i le pregunto com anava la cosa ,en respon que be avia fet 8 llobarros i 30 orades (pero no penseu que eran petites les peçes )que el va parir estava al atur feia dos setmanes i vendia el peix (el muy cabr....)asobre me diu que asins no agafare un tallams o palometon ,pero als 5 minuts clavo una bona peça ......................(amb el poper del nacho vidal)jejejejej,als seus morros le contesto veus com si que ataquen ,aquet si que me a donat una lluita molt maca, he estat uns 10 minuts lluitan amb ell ,el animalot se ha ficat al final de la desembocadura a les canyas i el trenat se ha enganxat a un postet de fusta .(ME TREMOLAVEN LAS CAMAS ,PENSAVA QUE JA NO HI HAVIA RES A FER)
PERO DE SOBTE APAREIX EL ROMANES I DIU JO TE LO AGAFARE ES FICA ENTRE LES CANYES I AL AIGUA AGAFA EL PEIX PER LA CUA I ME DONA ,que el va parir ,semblava rambo ,els companys del camping flipaven ( i jo pensava que no le faria la foto)pero si nois ,foto i sesio de fotos el romanes me ha donat el seu movil i 5o6 fotos le he fet .
SALUT I FORÇA PEIXOS FINS DEMA
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dg 15 Ago 2010, 23:56

Ostia nano aviam si set escapen menys eh, k el mes que ve anirem al delta tres dies i amb tanta picada fallida amb deixaràs tots els peixos escarmentats, cale krac.......... m'ha alegro que disfruteu tant
salutacions companys
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 16 Ago 2010, 00:46

sergispining escrigué:6:00 dia molt enuvolat (que raro) arribem al rio aquesta vegada me acompenyaven 4 nois del camping que tambe fan spinning,segona llençada i pam clavo un ,pero a la estona cuan ja el portava se desama,trobo al riu un romanes que portava tota la nit pescan ,i le pregunto com anava la cosa ,en respon que be avia fet 8 llobarros i 30 orades (pero no penseu que eran petites les peçes )que el va parir estava al atur feia dos setmanes i vendia el peix (el muy cabr....)asobre me diu que asins no agafare un tallams o palometon ,pero als 5 minuts clavo una bona peça ......................(amb el poper del nacho vidal)jejejejej,als seus morros le contesto veus com si que ataquen ,aquet si que me a donat una lluita molt maca, he estat uns 10 minuts lluitan amb ell ,el animalot se ha ficat al final de la desembocadura a les canyas i el trenat se ha enganxat a un postet de fusta .(ME TREMOLAVEN LAS CAMAS ,PENSAVA QUE JA NO HI HAVIA RES A FER)
PERO DE SOBTE APAREIX EL ROMANES I DIU JO TE LO AGAFARE ES FICA ENTRE LES CANYES I AL AIGUA AGAFA EL PEIX PER LA CUA I ME DONA ,que el va parir ,semblava rambo ,els companys del camping flipaven ( i jo pensava que no le faria la foto)pero si nois ,foto i sesio de fotos el romanes me ha donat el seu movil i 5o6 fotos le he fet .
SALUT I FORÇA PEIXOS FINS DEMA

sobren les paraules, crack!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 16 Ago 2010, 10:36

Sergi tiu, no deixes de sorprendre'm!

Porta'n uns quants al Fluvià, que aquí els llobarros no passen dels 200gr.
Salut!
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

8 dia de pesca

Missatge  sergispining el Dl 16 Ago 2010, 11:14

5:00 mai es pot parlar mes del conte,HE ANAT AL LLOBARRO .......snif 2 hores i cap picada que tristesa ,despres al tallams o palometon pero res de res (jo avui ni picada)pero un company italia que es una maquina amb el stella i laminglas (sobrao que va)ha fet un tallams de uns 5 kg i sesio de fotos al canto,bona lluita i peix fora del agua (me ha dit que estava sol i que si volia sortir a la mar amb la seva barca)TRUCAM CUAN VULGUIS ,avui hi havia moltisim vent del nord cap problema per llençar pero dins del riu avian onades i no nadaven be els popers ni paseantes(MOLT COMPLICAT) pero no tots els dies son festa ,nopican tens rao moltes peçes perdudes ,pero en els tallams ja me he trobat .tambe un parell de seguiments sense exit.EL DELTA ES LO QUE T.
a i jo me apunto per tornar a baixar al delta aixo enganxa,dema canviarem de puesto i anirem a la ampolla o sant carles .fins dema companys .
GRACIES RAUL PER FER DE CORRESPONSAL SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANY.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 16 Ago 2010, 20:05

sergi, jo m'acabo d'empasar tots els dies d'un tiron, i aixo si que son vacances, llastima dles peixos escapats, pero no es poden treure tots, felicitats estas fet un crac, de totes maneres amb tens ratllan tot el terra de casa jejejejeje salut company,
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 17 Ago 2010, 12:05

hola !

Molt bones les cróniques delteres sergi !
Bonic tallhams si señor felicitats dobles per fer-te amb ell i per tornarlo !!

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

8 i 9 dia de pesca

Missatge  sergispining el Dc 18 Ago 2010, 18:11

nois ,res de res el 8 dia de pesca al riu ,res de res i avui tocava platja de riumar i desembocadura i tampoc res de res cap picada ,nomes un seguiment de un palometon que casi toca al company i se ha espantat.
ahyr el vei va sortir amb una zodiac de 3.50 i el muy cbr.... va fer un palometon de mes de 20 kg i al 5 km riu amunt .......quina rabia .jejejejej SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANYS
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

ultim dia al delta

Missatge  sergispining el Dv 20 Ago 2010, 10:57

QUINA TORMENTA ,casi 100 llitres per metre cuadrat i com que esta molt pla estava tot anegat,els crancs sortien a la carretera hi havia milions, el aigua esta molt bruta hi han brancas algas i molta bruticia .
nois aquet any,.............. bueno no ha estat dolent del tot, pero el delta esta fotut,moltes barcas (sobretot de lloguer)poc peix ,hair va,m fer una sortideta amb barca nomes dos horetes i vaig clavar un tallams de uns 3 kilos, despres una pajarera enorme ,pero no picava res (que estrany)me vaig fixar al aigua i eren palometas molt petites milions centenars hi havien per tot arreu pero peix gran res ,vam estar casi una hora i cap picada ,cap atac,(no me havia trobat mai)de cop i vota va saltar la llebre,un palometon i van saltar les alarmes ,un parell de seguiments pero cap intencio de picar(estan escarmentats els palometons?)jo crec que si .............
en resum els dies molt fluixos, llobarrets si hi han ,avui un home portava uns 15 (pero petits, molt petits)
companys aixo se a acavat ,les properes sortides a casa a girona .
GRACIES A TOTS I EN ESPECIAL SR VSRCASIA (RAUL)

SALUT I FORÇA PEIXOS
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dv 20 Ago 2010, 15:34

Sergi felicitacions per els teus relats,gracies!
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt