SHARE
Últimos temas
» Daiwa saltiga blast 4500por ruscles Ayer a las 21:03
» FELICITEU-LO!!!
por Dani Ayer a las 19:43
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Avui al matí he sortit
por Paisano Dv 03 Feb 2012, 19:58
» Estic pescant!
por Paisano Dv 03 Feb 2012, 19:52
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
» NOTA DE LA FEDERACIÓ ESPANYOLA DE PESCA Y CASTING
por Admin Dc 18 Gen 2012, 23:56
» "Emporda.info" 17-1-12
por Admin Dc 18 Gen 2012, 00:55
YOUTUBE
CRONIQUES DEL LO DELTA
Pàgina 1 de 4 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4 
CRONIQUES DEL LO DELTA
be nois ,malats de spinning i jigging, lo promes es deubte, apartir del dissabte per la nit explicare les croniques del delta, dia a dia, les meves jornades de pesca,del temps anecdotes etc etc...no prometo peixos, pero si explicar com a anat la jornada,normalment começan a les 5 del mati i acaben ales 9:30, casi tot a peu per el riu,desembocadura i canals i un dia com a minim llogar una barqueta.(les fotos seran molt complicades pero intentare penjar alguna ,si hi han captures)
asi nois,fins dissabte per la nit,tots els dies,sense anuncis ni publicitat.
SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANYS.
asi nois,fins dissabte per la nit,tots els dies,sense anuncis ni publicitat.
SALUT I FORÇA PEIXOS COMPANYS.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 07/12/2009
vacançes
AL fin es anem de vacançes,intentaré que en sergi os deixi algun peix per si aneu algú de vosaltres per aixó es una mica dificil,amb el arsenal de canyes que porta.
Ni ha mes canyes que roba jajaja, bon estiu a tothom i els que teniu vacançes a disfrutarles molt que falta nos fan a totes a la crisis que tenim.
records i com diu el meu home salut i força peixos o una cosa semblan no se.adeu i petonets a tots.
Ni ha mes canyes que roba jajaja, bon estiu a tothom i els que teniu vacançes a disfrutarles molt que falta nos fan a totes a la crisis que tenim.
records i com diu el meu home salut i força peixos o una cosa semblan no se.adeu i petonets a tots.

Esther- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 16/07/2010
Re: CRONIQUES DEL LO DELTA
Sergi,estare atent cada dia em les teves croniques!!
Habiam si el finde següent puc baixar,que ja fa dies que no vaig a mar!!!!
Que tinguis sort company!!!!
Habiam si el finde següent puc baixar,que ja fa dies que no vaig a mar!!!!
Que tinguis sort company!!!!
juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: Manresa
Data de registre: 19/01/2010
Parella!
Gaudiu de les vacances, que solen ser curtes.
I tu Sergi, ATACA a tot "bixu" que es bellugui per l'aigua! Jeje
Et desitjo la millor de les pesqueres company!!!
Salut! Estaré atent!
Gaudiu de les vacances, que solen ser curtes.
I tu Sergi, ATACA a tot "bixu" que es bellugui per l'aigua! Jeje
Et desitjo la millor de les pesqueres company!!!
Salut! Estaré atent!
hola mestre,
estic espectant de llegir les teves cròniques. Des del dia que et vaig conèixer que t'has guanyat a un amic i a un admirador, cabron! Si utilitzes la meitat de passió al llit que pescant, la teva dona ha d'estar ben contenta! jajaj (perdona Esther, no ho puc evitar).
que tinguis molta sort, i no t'oblidis de la família, que els peixos són importants, però no tant!
una abraçada
estic espectant de llegir les teves cròniques. Des del dia que et vaig conèixer que t'has guanyat a un amic i a un admirador, cabron! Si utilitzes la meitat de passió al llit que pescant, la teva dona ha d'estar ben contenta! jajaj (perdona Esther, no ho puc evitar).
que tinguis molta sort, i no t'oblidis de la família, que els peixos són importants, però no tant!
una abraçada
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
Sergi?! Esther?! que no pesqueu?! cada cinc minuts miro el vostre report. Estic freturós. M'estic fent els jigs al damunt.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 17
Data de registre: 12/08/2009
primer dia de pesca
5:45 de la mati ,sortida a la desembocadura amb una xafugor impresionant,arribem a la desembocadura sense veure cap atac (mala estrugança?)primes llanços amb popers i blucode sense exit,despres canvio per rapalas buscant mes fondo sense exit (per si de cas hi han llobarros)torno amb el blucode amb recuperacio molt rapida i pam primera picada no era molt gran pero algo es algo,tal i com estava el panorama.......... cuan tinc la meva presa al costat i el meu amic alexspiningdepages me dono conta que el que porto es una llisera robada (MERDA...... CAGUM............)canvio als vinils i primera llençada pam picada no es molt gran,cuan el tinc al costat me dono conta que es un palometon baby, tornat al aigua ,eguent llanço pam,picada aixi casi tota la estona divertinme treien cries de palometons................ que el farem, dema sera onaltre dia
SALUT I FORÇA PEIXOS
SALUT I FORÇA PEIXOS

Anims company, que sortira la mama!!!
juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: Manresa
Data de registre: 19/01/2010
vinga crack! insisteix que tindràs premi! jo t'he vist pescar... segur que els tens acollonits!
has de fer la prova aiguas amunt, tinc una ocellet que diu que surten llobarros en superficie. no et puc dir el lloc... pero estan surtin. sort.

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
Sergispinning, pescador nacional de Catalunya.
Jo em faré una samarreta que digui: "Tots amb en Sergi".
Ànims! Com diu en Juby, a veure si surt la mama!!
Jo em faré una samarreta que digui: "Tots amb en Sergi".
Ànims! Com diu en Juby, a veure si surt la mama!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 17
Data de registre: 12/08/2009
2 dia a lo delta
avui em sortit una mica tard ,estic fet pols,els cubatas per la nit a la fresca ..................no ,no penseu malament ,son els mosquits,aquet any els ecologistes no han deixat formigar a la illa de buda (els seus motius tindran)i els tractaments per els mosquits no han funcionat,per lo tant la dona, el nen, alexspiningdepages i jo estem una mica inflats, no funcionan els repelents ni les espelmas antimosquits el azaron no calma ni tan sols una pomada amb cortisona, aquet any es mortal, me he aixecat amb la ma força inflada i casi no puc moure el dit gros pero jo per els meus cojons he sortit ha pescar, no puc agafar casi la canya i he pensat en lligarmela amb cinta americana.
6:00 ja estabem al riu ,avui no van anar a la desembocadura,els mosquits van picar a alexspiningdepages a la esquena amb la moxila posada .....................................................I ELS MALPARITS LE HAN CLAVAT 17 PICADES (atravesan les samarretes) el primer en beure un atac he sigut jo, megapoper de 20 cm a la meva canya ,llenço vaig a tota hostia recollint, redera un tallams força maco i pam esquitxada brutal al aigua segueixo recollint i ja el tinc, enfonsa el poper i cuan anava a clavar es deixa anar (ddddiiiiiiiiiiiiiiossssssssssssssssssss)
alexspiningdepages tambe te una picada força guapa, pero per algo aquet maravellos peix es diu tallams i alex descubreix perque le talla la linea als 5 segons de picar (perdoneu per el txt pero vaig follat amb 30 minuts no me dona temps a mes )
PER EL DIMARTS JA TENIM LLOGADA UNA EMBARCACIO (PREPAREUSE CABRONS ...JEJEJEJEJEJ)
FINS DEMA ,SALUT I FORÇA PEIXOS RECORDS PER A TOTS DESDE LO DELTA
6:00 ja estabem al riu ,avui no van anar a la desembocadura,els mosquits van picar a alexspiningdepages a la esquena amb la moxila posada .....................................................I ELS MALPARITS LE HAN CLAVAT 17 PICADES (atravesan les samarretes) el primer en beure un atac he sigut jo, megapoper de 20 cm a la meva canya ,llenço vaig a tota hostia recollint, redera un tallams força maco i pam esquitxada brutal al aigua segueixo recollint i ja el tinc, enfonsa el poper i cuan anava a clavar es deixa anar (ddddiiiiiiiiiiiiiiossssssssssssssssssss)
alexspiningdepages tambe te una picada força guapa, pero per algo aquet maravellos peix es diu tallams i alex descubreix perque le talla la linea als 5 segons de picar (perdoneu per el txt pero vaig follat amb 30 minuts no me dona temps a mes )
PER EL DIMARTS JA TENIM LLOGADA UNA EMBARCACIO (PREPAREUSE CABRONS ...JEJEJEJEJEJ)
FINS DEMA ,SALUT I FORÇA PEIXOS RECORDS PER A TOTS DESDE LO DELTA

putes mosquits! molt bo lo de la cinta americana! jajajajaja
ets la òstia!
sort demà amb barca! Tu sergi ja saps de què va... al ataquerrrrr!
ets la òstia!
sort demà amb barca! Tu sergi ja saps de què va... al ataquerrrrr!
Molt bones Sergi!
Això dels mosquits deu ser impressionant no?
Jo vaig estar al delta de l'ebre fa 2 tardors, de turista, i és una passada de zona! Per sort no hi havia mosquits. A més vaig montar en un barco d'aquests que et fa un tour pel tram baix del riu i per la desembocadura. Aquella zona ha de ser brutal per pescar!
Tu busca i busca i trobaràs aquell peix que tantes ganes tens de pescar, aquell peix amb el que et vols fer una bonica foto i penjar-la al fòrum. jeje.
Ànims, i molta sort. Records!
PD: Jo ompliria la banyera d'autan, i abans de sortir a pescar m'hi faria un bany! jejeje
Això dels mosquits deu ser impressionant no?
Jo vaig estar al delta de l'ebre fa 2 tardors, de turista, i és una passada de zona! Per sort no hi havia mosquits. A més vaig montar en un barco d'aquests que et fa un tour pel tram baix del riu i per la desembocadura. Aquella zona ha de ser brutal per pescar!
Tu busca i busca i trobaràs aquell peix que tantes ganes tens de pescar, aquell peix amb el que et vols fer una bonica foto i penjar-la al fòrum. jeje.
Ànims, i molta sort. Records!
PD: Jo ompliria la banyera d'autan, i abans de sortir a pescar m'hi faria un bany! jejeje
3 i 4 dies
3 dia de pesca al delta ,dia molt plujos descarrega amb força ,pero jo surto a pescar a empaitar aquell peix que somio i no em deixa dormir,agafo el impermeable i ja estic al rio pescant.
amb anguilo......... primera llençada i pam pensava que tenia un llobarret,pero no era un tallams petit,vaig fer 2 mes me disposo a posar el impermeable i quina putada me he equivocat,nomes me he portat els pantalons,torno al camping agafo el impermeable poso un poper i despres de probar una mica me pegan una hostia de un parell de collons,despres de la lluita i de guanyarle veig que es el tallams mes gran que he tret,de pes de tamany quina lluita nois, IMPRESIONAT foto i al aigua vaig treure onaltre de uns tres kilets i cap a la caravana tot content (ja veureu les fotos es incleible )
amb anguilo......... primera llençada i pam pensava que tenia un llobarret,pero no era un tallams petit,vaig fer 2 mes me disposo a posar el impermeable i quina putada me he equivocat,nomes me he portat els pantalons,torno al camping agafo el impermeable poso un poper i despres de probar una mica me pegan una hostia de un parell de collons,despres de la lluita i de guanyarle veig que es el tallams mes gran que he tret,de pes de tamany quina lluita nois, IMPRESIONAT foto i al aigua vaig treure onaltre de uns tres kilets i cap a la caravana tot content (ja veureu les fotos es incleible )

Pàgina 1 de 4 • 1, 2, 3, 4 
Pàgina 1 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum