SHARE
Últimos temas
» "elcorreo.com" 21-5-12por boig de mar Ayer a las 22:33
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por joemosqueroles Ayer a las 19:12
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
Primera quedada d'estiu per a gays del foro
Pàgina 6 de 8 • Comparteixi •
Pàgina 6 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Re: Primera quedada d'estiu per a gays del foro
sergispining escrigué:RAUL TU SAPS QUE ENCARE QUE NO SIGUIN DE PEIXOS ENS INTERESA .salut i força peixos
jajaja,
no a tots Sergi, no a tots.
per això tu sí que vindràs a pescar amb mi aquesta setmana, perquè per tu hi ha coses més importants que treure peixos.
sortirem, company! i et prometo peixos.... jiji
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
El Dissabte va ser un dia per no oblidar!!! I no de pesca precissament, pero vaig coneixer una colla, que te tela!!! Tots diferents, amb una mateixa aficio, encara que es cert que el Dissabte no era dia de pesca....
Ens vam sentir molt a gust en Ciber i jo, tant damunt de la Duna, com a l'hora del dinar.
Moltes gracies a tots!!!!!
Ens vam sentir molt a gust en Ciber i jo, tant damunt de la Duna, com a l'hora del dinar.
Moltes gracies a tots!!!!!
de res dona... però per gust... el que tindré jo!!!! jajajaja!!!
meci pel xoxito elèctic, LAnge! Aviat li cardaré canya! ara, encara l'he d'ensenyar... jajaja
llàstima que els peixos no van donar la cara... però amb gent com vosaltres, el matí va passar volant!
per cert, el pastís Sasher de fàbula!
meci pel xoxito elèctic, LAnge! Aviat li cardaré canya! ara, encara l'he d'ensenyar... jajaja
llàstima que els peixos no van donar la cara... però amb gent com vosaltres, el matí va passar volant!
per cert, el pastís Sasher de fàbula!
Doncs si, va passar massa rapid!!! Els peixos havien anat de festa i estaven de ressaca, pero es igual, entre el passeig amb la Duna, el anar passant la sacher d'una barca a l'altre, anar coneixent gent pel cami dins de mar i veure la teva cara obrint el regalet ja va ser una molt bona experiencia!!!!!
Ara hauries de posar-li nom a la teva nova amiga, jo a la que ensenyo a les reunions li dic Pepa, pero a la teva li hauries de posar un nom amb mes "Glamour", jajajajaja!!!!
Ja diras que tal, pero ja saps que no cal una cronica, jajajaja!!!!
Petons!!!!!
Ara hauries de posar-li nom a la teva nova amiga, jo a la que ensenyo a les reunions li dic Pepa, pero a la teva li hauries de posar un nom amb mes "Glamour", jajajajaja!!!!
Ja diras que tal, pero ja saps que no cal una cronica, jajajaja!!!!
Petons!!!!!
Deixeu-vos estar d'òsties, de xoxitos elèctrics, de peixos, i de la mare que em va parir... és que ningú més va provar la sacher de la Lange?????????????????????????'
Sang de Déuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! sense fer-te la pilota, (ho juro per el fòrum i per tots vosaltres) que aquella sacher és la millor que he provat mai. Que m'afogui el pròxim cop que surti a mar si estic mentint.
A mi la mermelada no m'entusiasma i allà no la vaig notar per enlloc... la massa era ben flonja, la cobertura estava desfeta amb un punt de dolçor perfecte, no hi havia cap tall amb crosta cremada.... oooohh si ohhh si ohhh siiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!
Sang de Déuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! sense fer-te la pilota, (ho juro per el fòrum i per tots vosaltres) que aquella sacher és la millor que he provat mai. Que m'afogui el pròxim cop que surti a mar si estic mentint.
A mi la mermelada no m'entusiasma i allà no la vaig notar per enlloc... la massa era ben flonja, la cobertura estava desfeta amb un punt de dolçor perfecte, no hi havia cap tall amb crosta cremada.... oooohh si ohhh si ohhh siiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Kruskiiiiissssssss!!!! Faras que em surtin els colors!!!!! Moltes gracies, pero el proper dia que ens hagim de veure no esmorzeu tant i en podreu menjar una mica mes.
M'hi vaig estar molta estona fent el pastis, i el vaig fer amb molta cura i delicadesa. No podia quedar malament el primer dia que ens coneixiem....jejejeje.
Es un dels millors "piropos" que m'han dit mai eh???
A mi tampoc m'agrada la melmelada, pero la vaig posar quan el pastis encara era calentet i aixi es desfeia amb la massa, d'aquesta manera es dissimulaba. Una altre manera de fer-ho seria escalfant la melmelada.
Graciesssssss!!!!!!!!!
M'hi vaig estar molta estona fent el pastis, i el vaig fer amb molta cura i delicadesa. No podia quedar malament el primer dia que ens coneixiem....jejejeje.
Es un dels millors "piropos" que m'han dit mai eh???
A mi tampoc m'agrada la melmelada, pero la vaig posar quan el pastis encara era calentet i aixi es desfeia amb la massa, d'aquesta manera es dissimulaba. Una altre manera de fer-ho seria escalfant la melmelada.
Graciesssssss!!!!!!!!!
Lange em sap MOLT de greu no haver-la tastat, però sóc de poc menjar i acaava de menjar-me un entrepà massa gran com per poder fer "postres"...
La pròxima vegada que en portis avisa i li diré al Paisano que em fassi l'entrapà la meitat de gran!
El meu germà va estar amb l'orgasme culinari tot el matí i m'han quedat ganes de tastar tal regal de Déu per les papiles gustatives! jejeje
La pròxima vegada que en portis avisa i li diré al Paisano que em fassi l'entrapà la meitat de gran!
El meu germà va estar amb l'orgasme culinari tot el matí i m'han quedat ganes de tastar tal regal de Déu per les papiles gustatives! jejeje

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
A la propera haure de fer una per cada barca!!!! Ara entenc perque no vam pescar......
Nois, haig de confesar que em vaig sentir molt a gust entre vosaltres, us coneixía a tots pel forum però no sabía quina cara fèieu ni quina veu teníeu.
La veritat es que ens vau acollir molt bé, vam respirar un ambient de gent sana i amigable, sense xulos i fanfarrons.
El Raül ens va fer un bon passeig amb la Duna, i li varem veure un somriure d' orella a orella quan va obrir el regal que li va porta la Lange.
També vam poder conéixer l'animal d'en Tola, l'únic esser viu capaç de estar tot un matí d'Agost, sota un sol radiant a 35 graus sense possibilitat de sombra, AMB SAMARRETA DE MÀNIGA LLARGA I UNA BRAGA AL COLL !!! Deu meu senyor!!! una sauna ambulant... es que fas tard amb l'operació bikini o que???
Ana, Manelic, Kruskis, Kurry, Paisano, AlexMTZ, Nanocassa, Pichi, Peixet & Junior, Juby i tota la colla que vam ser... això va ser una quedada per repetir, però la pròxima haurem d'encendre algunes espelmes el dia abans perquè piqui algun peix, que no es van deixar veure gairebé.
La veritat es que ens vau acollir molt bé, vam respirar un ambient de gent sana i amigable, sense xulos i fanfarrons.
El Raül ens va fer un bon passeig amb la Duna, i li varem veure un somriure d' orella a orella quan va obrir el regal que li va porta la Lange.
També vam poder conéixer l'animal d'en Tola, l'únic esser viu capaç de estar tot un matí d'Agost, sota un sol radiant a 35 graus sense possibilitat de sombra, AMB SAMARRETA DE MÀNIGA LLARGA I UNA BRAGA AL COLL !!! Deu meu senyor!!! una sauna ambulant... es que fas tard amb l'operació bikini o que???
Ana, Manelic, Kruskis, Kurry, Paisano, AlexMTZ, Nanocassa, Pichi, Peixet & Junior, Juby i tota la colla que vam ser... això va ser una quedada per repetir, però la pròxima haurem d'encendre algunes espelmes el dia abans perquè piqui algun peix, que no es van deixar veure gairebé.

Ciberkun- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Malgrat de Mar - Blanes
Reputació: 0
Data de registre: 24/07/2009
Ciberkun escrigué:També vam poder conéixer l'animal d'en Tola, l'únic esser viu capaç de estar tot un matí d'Agost, sota un sol radiant a 35 graus sense possibilitat de sombra, AMB SAMARRETA DE MÀNIGA LLARGA I UNA BRAGA AL COLL !!! Deu meu senyor!!! una sauna ambulant... es que fas tard amb l'operació bikini o que???
He, he, he... és que la crema solar em fot un fàstic que em moro. A part que si m'unto de crema solar, després no puc tocar res sense que l'objecte en qüestió surti de la mà extruït cap a l'exterior, talment una pastilla de sabó. Si es tracta d'agafar fort la canya, què coi foto amb les mans pringoses??? res, res. Tapa't fins al capdamunt com un vampiro, que no em toqui la llum, que prefereixo morir bullit, que cremat del sol.
El truco? doncs que la samarreta és d'aquestes especials per prendre el sol. Un magnifiquíssim invent del Decathlon. Transpira a tope, sembla que no en portis, no abriga, però... atura el sol!!! fantàstic!! la braga al coll de la primera Transfreu... això sí que escalfa una mica, suposo. Però millor això que et recull la suor, més que no deixar-la lliscar molestament clatell avall. Com perquè les gotes de suor et facin de lupa i acabis amb un clatell més cremat que l'orella del Niki Lauda. Encara t'has deixat de dir que duia guants de neoprè. Doncs mira, em van la mar de bé. Per agafar amb fermesa els peixos i de pas, m'estalvien les butllofes que el rem del caiac, la canya i els jigs imprimeixen a la meva delicada dermis (quan un té caché i ve de l'alta societat, no pot permetre's segons quines mundanals vulgaritats, pròpies del populatxo i tots aquests desgraciats que es veuen obligats a treballar per a poder sobreviure, han d'anar amb metro i han de pagar hipoteques. Eeecccsss.!!! Déu nos en guard!!). On hem arribat?!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Raül escrigué:tens raó, Anna: que ja et toca treballar una mica! quin estiu t'has tirat! jajaja
hi va haver una parella de pardalets que em van donar una grata sorpresa, dissabte. No me'ls esperava pas... de sobte, s'acosta una barca, i un tio guapo de veritat em diu
"ostres, sí que s'us veu bé amb les samarretes"
i jo que anava sense res...jaja... ensenyant abdominals!
"deveu ser en Raül, la LAnge i en ciberkun...no?" Hola. Jo sóc en Juby".
quin pajarraco, en Juby... tiu guapo, bon pescador, una mica tímid, però educat i caballerós. DE la teva dona prefereixo no parlar-ne públicament, jeje. Simplement, està tremenda!
feu molt bona pareja, vosaltes dos. En brad Pitt i la Jolie en plan pesca, i és que, a sobre, té bones maneres amb la canya als dits, la mestressa.
no et culpo per no voler venir al dinar de confraternitat.... jo també haguès preferit anar a dinar en una caleta amb la teva dona! jajajaja
perdona, perdona..
seriosament, en Juby i jo vam fer un intercanvi molt interessant. Un Juby artesanal per un chinesteta! A veure si l'estrenes, el meu... pel delta t'ha d'anar de pebrots! I el teu ranger personalitzat, el vull veure volar davant les espantades d'aquesta temporada!
fotos i tonteries més tard, que ara no tinc el portàtil... i encara tinc pendent el repor de dimecres passat...
però clar, com que tampoc hi ha peixos.... no sé si us interessarà!
Jajaja!!!per nosaltres va ser un plaer parlar em vosaltres....d'aqui poc probare el señuelo pel Delta, ja et dire!!
Per cert Lange i Ciberkun, el pastis bonissim!!!

juby- www.forumdepesca.com
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
Gracies Juby!!!! Encantada d'haver-os conegut. A veure si la teva parella s'anima a fer-se del foro, que ens falten noies pescadores!!!!
algun dia us explicaré la crònica de la quedada de gays... i com que jo sóc el més maricón de tots, us ho passareu de puta mare! (o xaxi piruli!) ji, ji, ji!
els mariconassos també pesquem! I molt!
ji, ji, ji!
els mariconassos també pesquem! I molt!
ji, ji, ji!
UNA QUE NO VA DE PEIXOS... JAJAJA
sergispining escrigué:RAUL TU SAPS QUE ENCARE QUE NO SIGUIN DE PEIXOS ENS INTERESA .salut i força peixos
Doncs apa! Una de mariconades... Pels que només us interessa la pesca, canvieu de post, aquesta va d'amistat i de riure... ah! si... també vam pescar, com no.
l'escric, ara torno.
Tenia en ment la polèmica suscitada al fòrum sobre la pesca de la llampuga mentre baixava sol amb la meva furgo. Abans d’arribar a Figueres ja havia escrit mentalment la meva crònica, tot el que volia dir i que feia dies que em feia bullir la sang, però em faltava el més important: els putos peixos. Havia quedat amb en Ciber i la Lange a l’Escala a les 7am, i abans havia de travessar tot el golf de Roses i pescar les putes llampugues o, almenys, algun sorellet despistat per poder-me fer el fantasma només d’arribar.
La història de les llampugues no cal que us la torni a explicar...

així fins a no sé quantes vegades... fins que me'n vaig cansar. M'esperava a port una princesa digne d'un paradís sexual... la Lange ( i el seu puto home!, és clar!).
(per cert, no em toqueu més el cullons amb els privats... o no acabarem mai! thanks all! (es diu així, Tola?))
Estava nerviós. En Tola, l’Anna i el Manelic sortien amb la Maina i ens vam creuar molt a prop del port. Just al davant vaig veure la Lluïsa, amb l’Àlex ensenyant- me un dels seus esquers trinxats per un gran depredador... Ja em va posar calent, ja... però ni la meitat que la meva reina de la jornada. Amb pantalons curts, samarreta ajustada, cabell recollit... sensual, molt sensual m’esperava la Lange a la rampa de l’Escala. Ciber, per rampa, la que em va venir quan vaig veure la teva dona! Jajaja
En ciber és un tio molt curiós. Senzillament m’encanta. Suposo que és el típic tiu encantador: amable, pausat, senzill però enverinat alhora... no sé exactament com descriure’l, però em va agradar molt. Llàstima que no volgués beure cava... i mira que el tenia a punt! ( i jo vinga a insistir... “ a veure si el torro...jajaja) I a dins la nevera i portava una rosa robada del veí per seduïr la seva dona... però en Ciber és un puta, i tot ho cala. Nano, et vas salvar d’una de bona... jajaja, que per bona, la Lange! Millor que no us en parli massa... si voleu anar a dormir aviat.
Per cert, mentre m’invento la resta de la jornada... us presento a en Ciber, un molt bon company:

I bon pescador!
Joder tius... no sabeu lo inútil que sóc... tinc les fotos del xoxito elèctric enviades per la deesa Lange i ara mateix no sé com cullons posar-les a aquí.
Però bé... improvitzarem una mica... i ja les trobaré. Sí., ja... ara us fareu els innocents... però al bar dels pescadors mira que me li vau fotre el dit TOTS al meu xoxito elèctric! Jajjaja quina cara que fèieu tots!
Sabeu que us vaig parlar d’una altra parella espectacular? Estàvem als biotops perdent el temps... sense pescar, ni beure cava, ni fer l’amor, ni res... quan de sobte se m’apropa una barca. Collons... i aquest Dandee què voldrà?
“Mite’ls! Ja s’us coneix ja, amb la samarreta del fòrum”. “ Tu deus ser en Raül, tu la Lange, i tu en Ciberkun. Hola, sóc en Juby”.
En Juby?? Però si jo haguès dit que era en Brat Pitt!!! I per no parlar de la seva dona... sí, sí, la tremenda... L’Angelina, no la de les gallines... sinó la Jolie!
Vam estar una bona estona parlant els cinc, i jo d’espelma. VAm parlar del fòrum, de pesca i d’esquers. En Juby estava moolt interessat amb els esquers Chinesteta, i jo amb els seus. Després d’uns quants llençaments per provar-los, em llença un dels seus (extraordinaris!) i em diu que me’l regala! I seguidament em torna el meu Chinesteta. “T’ha agradat com neda? Te’l regalo, també. Al Delta faràs mal amb aquest esquer”. En principi no el volia acceptar, “perquè a tu t’ha costat diners” em va dir.
Juby, no canvio diners, simplement un bon esquer per un altre. I em moro per provar el teu volant per la superfície davant les bèsties marines. Aviat ho faré, company, ja els estic estudiant a aquest cabrons que tot s’ho empassen, però només quan els mous amb la seva gràcia, per desgràcia meva.
En fi: la parella ideal ( a part de mi i l’Anna, que no ens heu vist pescar!):

jajjaja, aquesta foto és a traició! ës que no vaig gosar fer-vos-la de prop, per por que m'exclatés la càmara als morros! dE CINE, NANOS, una pareja de cine.
i de moment ja està. Ja????
no voleu saber què us vau perdre???
Doncs el pastís saher escandalós de la Lange, els seus pits acollonants, la samarreta del fòrum amb el nom gravat a l'esquena d'en PAISANO (espectacular), dos-cents mil pescadors pescant al grumeig, una calor insuportable, poca pesca... massa poca, les birres de l'Albert, en Nanucassà i l'Oradella, i un molt bon dinar.
del xoxito elèctric no us escapareu pas... em falta saber on cullons he posat les fotos!
deu ser que lo meu és pescar... jejje.. i em menjo els mocs cada dia que hi vaig!
continuarà...
Ostres Raül!!!! Espero que en Ciber es salti unes linies del que has escrit, jajaja!!!! No em vull imaginar que haguessis escrit si m'hagues tret la samarreta que portava (Sota de la del forum ), i m'hagues quedat igual que anava l'Angelina Jolie... jejejeje.
Espero llegir aviat la resta de la cronica, i que trovis les fotos, sino, ja saps on demanar-les.
Espero llegir aviat la resta de la cronica, i que trovis les fotos, sino, ja saps on demanar-les.
Pàgina 6 de 8 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Pàgina 6 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum