MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Missatge  Raül el Dl 23 Ago 2010, 10:36

sergispining escrigué:RAUL TU SAPS QUE ENCARE QUE NO SIGUIN DE PEIXOS ENS INTERESA .salut i força peixos

jajaja,

no a tots Sergi, no a tots.

per això tu sí que vindràs a pescar amb mi aquesta setmana, perquè per tu hi ha coses més importants que treure peixos.

sortirem, company! i et prometo peixos.... jiji

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 23 Ago 2010, 11:18

El Dissabte va ser un dia per no oblidar!!! I no de pesca precissament, pero vaig coneixer una colla, que te tela!!! Tots diferents, amb una mateixa aficio, encara que es cert que el Dissabte no era dia de pesca....
Ens vam sentir molt a gust en Ciber i jo, tant damunt de la Duna, com a l'hora del dinar.
Moltes gracies a tots!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 23 Ago 2010, 14:16

de res dona... però per gust... el que tindré jo!!!! jajajaja!!!

meci pel xoxito elèctic, LAnge! Aviat li cardaré canya! ara, encara l'he d'ensenyar... jajaja

llàstima que els peixos no van donar la cara... però amb gent com vosaltres, el matí va passar volant!

per cert, el pastís Sasher de fàbula!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 23 Ago 2010, 19:06

Doncs si, va passar massa rapid!!! Els peixos havien anat de festa i estaven de ressaca, pero es igual, entre el passeig amb la Duna, el anar passant la sacher d'una barca a l'altre, anar coneixent gent pel cami dins de mar i veure la teva cara obrint el regalet ja va ser una molt bona experiencia!!!!!
Ara hauries de posar-li nom a la teva nova amiga, jo a la que ensenyo a les reunions li dic Pepa, pero a la teva li hauries de posar un nom amb mes "Glamour", jajajajaja!!!!
Ja diras que tal, pero ja saps que no cal una cronica, jajajaja!!!!
Petons!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 24 Ago 2010, 00:12

Deixeu-vos estar d'òsties, de xoxitos elèctrics, de peixos, i de la mare que em va parir... és que ningú més va provar la sacher de la Lange?????????????????????????'
Sang de Déuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! sense fer-te la pilota, (ho juro per el fòrum i per tots vosaltres) que aquella sacher és la millor que he provat mai. Que m'afogui el pròxim cop que surti a mar si estic mentint.
A mi la mermelada no m'entusiasma i allà no la vaig notar per enlloc... la massa era ben flonja, la cobertura estava desfeta amb un punt de dolçor perfecte, no hi havia cap tall amb crosta cremada.... oooohh si ohhh si ohhh siiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!! pig pig pig pig

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 24 Ago 2010, 11:03

Kruskiiiiissssssss!!!! Faras que em surtin els colors!!!!! Moltes gracies, pero el proper dia que ens hagim de veure no esmorzeu tant i en podreu menjar una mica mes.
M'hi vaig estar molta estona fent el pastis, i el vaig fer amb molta cura i delicadesa. No podia quedar malament el primer dia que ens coneixiem....jejejeje.
Es un dels millors "piropos" que m'han dit mai eh???
A mi tampoc m'agrada la melmelada, pero la vaig posar quan el pastis encara era calentet i aixi es desfeia amb la massa, d'aquesta manera es dissimulaba. Una altre manera de fer-ho seria escalfant la melmelada.
Graciesssssss!!!!!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 24 Ago 2010, 13:09

Lange em sap MOLT de greu no haver-la tastat, però sóc de poc menjar i acaava de menjar-me un entrepà massa gran com per poder fer "postres"...
La pròxima vegada que en portis avisa i li diré al Paisano que em fassi l'entrapà la meitat de gran!
El meu germà va estar amb l'orgasme culinari tot el matí i m'han quedat ganes de tastar tal regal de Déu per les papiles gustatives! jejeje

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 24 Ago 2010, 17:38

A la propera haure de fer una per cada barca!!!! Ara entenc perque no vam pescar......
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dv 27 Ago 2010, 00:06

Nois, haig de confesar que em vaig sentir molt a gust entre vosaltres, us coneixía a tots pel forum però no sabía quina cara fèieu ni quina veu teníeu.
La veritat es que ens vau acollir molt bé, vam respirar un ambient de gent sana i amigable, sense xulos i fanfarrons.
El Raül ens va fer un bon passeig amb la Duna, i li varem veure un somriure d' orella a orella quan va obrir el regal que li va porta la Lange.
També vam poder conéixer l'animal d'en Tola, l'únic esser viu capaç de estar tot un matí d'Agost, sota un sol radiant a 35 graus sense possibilitat de sombra, AMB SAMARRETA DE MÀNIGA LLARGA I UNA BRAGA AL COLL !!! Deu meu senyor!!! una sauna ambulant... es que fas tard amb l'operació bikini o que???

Ana, Manelic, Kruskis, Kurry, Paisano, AlexMTZ, Nanocassa, Pichi, Peixet & Junior, Juby i tota la colla que vam ser... això va ser una quedada per repetir, però la pròxima haurem d'encendre algunes espelmes el dia abans perquè piqui algun peix, que no es van deixar veure gairebé.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 27 Ago 2010, 00:20

Ciberkun escrigué:També vam poder conéixer l'animal d'en Tola, l'únic esser viu capaç de estar tot un matí d'Agost, sota un sol radiant a 35 graus sense possibilitat de sombra, AMB SAMARRETA DE MÀNIGA LLARGA I UNA BRAGA AL COLL !!! Deu meu senyor!!! una sauna ambulant... es que fas tard amb l'operació bikini o que???

He, he, he... és que la crema solar em fot un fàstic que em moro. A part que si m'unto de crema solar, després no puc tocar res sense que l'objecte en qüestió surti de la mà extruït cap a l'exterior, talment una pastilla de sabó. Si es tracta d'agafar fort la canya, què coi foto amb les mans pringoses??? res, res. Tapa't fins al capdamunt com un vampiro, que no em toqui la llum, que prefereixo morir bullit, que cremat del sol.

El truco? doncs que la samarreta és d'aquestes especials per prendre el sol. Un magnifiquíssim invent del Decathlon. Transpira a tope, sembla que no en portis, no abriga, però... atura el sol!!! fantàstic!! la braga al coll de la primera Transfreu... això sí que escalfa una mica, suposo. Però millor això que et recull la suor, més que no deixar-la lliscar molestament clatell avall. Com perquè les gotes de suor et facin de lupa i acabis amb un clatell més cremat que l'orella del Niki Lauda. Encara t'has deixat de dir que duia guants de neoprè. Doncs mira, em van la mar de bé. Per agafar amb fermesa els peixos i de pas, m'estalvien les butllofes que el rem del caiac, la canya i els jigs imprimeixen a la meva delicada dermis (quan un té caché i ve de l'alta societat, no pot permetre's segons quines mundanals vulgaritats, pròpies del populatxo i tots aquests desgraciats que es veuen obligats a treballar per a poder sobreviure, han d'anar amb metro i han de pagar hipoteques. Eeecccsss.!!! Déu nos en guard!!). On hem arribat?!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 31 Ago 2010, 13:39

Raül escrigué:tens raó, Anna: que ja et toca treballar una mica! quin estiu t'has tirat! jajaja

hi va haver una parella de pardalets que em van donar una grata sorpresa, dissabte. No me'ls esperava pas... de sobte, s'acosta una barca, i un tio guapo de veritat em diu

"ostres, sí que s'us veu bé amb les samarretes"
i jo que anava sense res...jaja... ensenyant abdominals!

"deveu ser en Raül, la LAnge i en ciberkun...no?" Hola. Jo sóc en Juby".

quin pajarraco, en Juby... tiu guapo, bon pescador, una mica tímid, però educat i caballerós. DE la teva dona prefereixo no parlar-ne públicament, jeje. Simplement, està tremenda!

feu molt bona pareja, vosaltes dos. En brad Pitt i la Jolie en plan pesca, i és que, a sobre, té bones maneres amb la canya als dits, la mestressa.

no et culpo per no voler venir al dinar de confraternitat.... jo també haguès preferit anar a dinar en una caleta amb la teva dona! jajajaja

perdona, perdona..

seriosament, en Juby i jo vam fer un intercanvi molt interessant. Un Juby artesanal per un chinesteta! A veure si l'estrenes, el meu... pel delta t'ha d'anar de pebrots! I el teu ranger personalitzat, el vull veure volar davant les espantades d'aquesta temporada!

fotos i tonteries més tard, que ara no tinc el portàtil... i encara tinc pendent el repor de dimecres passat...

però clar, com que tampoc hi ha peixos.... no sé si us interessarà!
Jajaja!!!per nosaltres va ser un plaer parlar em vosaltres....d'aqui poc probare el señuelo pel Delta, ja et dire!!
Per cert Lange i Ciberkun, el pastis bonissim!!!
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 01 Set 2010, 20:28

Gracies Juby!!!! Encantada d'haver-os conegut. A veure si la teva parella s'anima a fer-se del foro, que ens falten noies pescadores!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 02:44

algun dia us explicaré la crònica de la quedada de gays... i com que jo sóc el més maricón de tots, us ho passareu de puta mare! (o xaxi piruli!) ji, ji, ji!

els mariconassos també pesquem! I molt!

ji, ji, ji!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

UNA QUE NO VA DE PEIXOS... JAJAJA

Missatge  Raül el Dc 08 Set 2010, 00:05

sergispining escrigué:RAUL TU SAPS QUE ENCARE QUE NO SIGUIN DE PEIXOS ENS INTERESA .salut i força peixos

Doncs apa! Una de mariconades... Pels que només us interessa la pesca, canvieu de post, aquesta va d'amistat i de riure... ah! si... també vam pescar, com no.

l'escric, ara torno.

Tenia en ment la polèmica suscitada al fòrum sobre la pesca de la llampuga mentre baixava sol amb la meva furgo. Abans d’arribar a Figueres ja havia escrit mentalment la meva crònica, tot el que volia dir i que feia dies que em feia bullir la sang, però em faltava el més important: els putos peixos. Havia quedat amb en Ciber i la Lange a l’Escala a les 7am, i abans havia de travessar tot el golf de Roses i pescar les putes llampugues o, almenys, algun sorellet despistat per poder-me fer el fantasma només d’arribar.

La història de les llampugues no cal que us la torni a explicar...

així fins a no sé quantes vegades... fins que me'n vaig cansar. M'esperava a port una princesa digne d'un paradís sexual... la Lange ( i el seu puto home!, és clar!).

(per cert, no em toqueu més el cullons amb els privats... o no acabarem mai! thanks all! (es diu així, Tola?))

Estava nerviós. En Tola, l’Anna i el Manelic sortien amb la Maina i ens vam creuar molt a prop del port. Just al davant vaig veure la Lluïsa, amb l’Àlex ensenyant- me un dels seus esquers trinxats per un gran depredador... Ja em va posar calent, ja... però ni la meitat que la meva reina de la jornada. Amb pantalons curts, samarreta ajustada, cabell recollit... sensual, molt sensual m’esperava la Lange a la rampa de l’Escala. Ciber, per rampa, la que em va venir quan vaig veure la teva dona! Jajaja

En ciber és un tio molt curiós. Senzillament m’encanta. Suposo que és el típic tiu encantador: amable, pausat, senzill però enverinat alhora... no sé exactament com descriure’l, però em va agradar molt. Llàstima que no volgués beure cava... i mira que el tenia a punt! ( i jo vinga a insistir... “ a veure si el torro...jajaja) I a dins la nevera i portava una rosa robada del veí per seduïr la seva dona... però en Ciber és un puta, i tot ho cala. Nano, et vas salvar d’una de bona... jajaja, que per bona, la Lange! Millor que no us en parli massa... si voleu anar a dormir aviat.

Per cert, mentre m’invento la resta de la jornada... us presento a en Ciber, un molt bon company:

I bon pescador!

Joder tius... no sabeu lo inútil que sóc... tinc les fotos del xoxito elèctric enviades per la deesa Lange i ara mateix no sé com cullons posar-les a aquí.

Però bé... improvitzarem una mica... i ja les trobaré. Sí., ja... ara us fareu els innocents... però al bar dels pescadors mira que me li vau fotre el dit TOTS al meu xoxito elèctric! Jajjaja quina cara que fèieu tots!

Sabeu que us vaig parlar d’una altra parella espectacular? Estàvem als biotops perdent el temps... sense pescar, ni beure cava, ni fer l’amor, ni res... quan de sobte se m’apropa una barca. Collons... i aquest Dandee què voldrà?

“Mite’ls! Ja s’us coneix ja, amb la samarreta del fòrum”. “ Tu deus ser en Raül, tu la Lange, i tu en Ciberkun. Hola, sóc en Juby”.

En Juby?? Però si jo haguès dit que era en Brat Pitt!!! I per no parlar de la seva dona... sí, sí, la tremenda... L’Angelina, no la de les gallines... sinó la Jolie!

Vam estar una bona estona parlant els cinc, i jo d’espelma. VAm parlar del fòrum, de pesca i d’esquers. En Juby estava moolt interessat amb els esquers Chinesteta, i jo amb els seus. Després d’uns quants llençaments per provar-los, em llença un dels seus (extraordinaris!) i em diu que me’l regala! I seguidament em torna el meu Chinesteta. “T’ha agradat com neda? Te’l regalo, també. Al Delta faràs mal amb aquest esquer”. En principi no el volia acceptar, “perquè a tu t’ha costat diners” em va dir.

Juby, no canvio diners, simplement un bon esquer per un altre. I em moro per provar el teu volant per la superfície davant les bèsties marines. Aviat ho faré, company, ja els estic estudiant a aquest cabrons que tot s’ho empassen, però només quan els mous amb la seva gràcia, per desgràcia meva.

En fi: la parella ideal ( a part de mi i l’Anna, que no ens heu vist pescar!):

jajjaja, aquesta foto és a traició! ës que no vaig gosar fer-vos-la de prop, per por que m'exclatés la càmara als morros! dE CINE, NANOS, una pareja de cine.

i de moment ja està. Ja????

no voleu saber què us vau perdre???

Doncs el pastís saher escandalós de la Lange, els seus pits acollonants, la samarreta del fòrum amb el nom gravat a l'esquena d'en PAISANO (espectacular), dos-cents mil pescadors pescant al grumeig, una calor insuportable, poca pesca... massa poca, les birres de l'Albert, en Nanucassà i l'Oradella, i un molt bon dinar.

del xoxito elèctric no us escapareu pas... em falta saber on cullons he posat les fotos!

deu ser que lo meu és pescar... jejje.. i em menjo els mocs cada dia que hi vaig!

continuarà...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 08 Set 2010, 11:12

Ostres Raül!!!! Espero que en Ciber es salti unes linies del que has escrit, jajaja!!!! No em vull imaginar que haguessis escrit si m'hagues tret la samarreta que portava (Sota de la del forum ), i m'hagues quedat igual que anava l'Angelina Jolie... jejejeje.
Espero llegir aviat la resta de la cronica, i que trovis les fotos, sino, ja saps on demanar-les.
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 08 Set 2010, 18:33

MOLTBONA CRONICA RAUL,pero poset les piles i continua ,per cert, si penjas les fotos del xoxito, pensa en rentarlo primer............... jajajajajja.salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 08 Set 2010, 21:01

Raül!

Acabo de llegir la teva crònica.
I no vull seguir llegint més posts del fórum sense aturar-me un moment en aquest punt de lectura i deixar unes paraules (tot i que jo no vaig venir a la quedada).

Et vull tornar a donar les gràcies per haver fet aquesta crònica. Sé que t'agrada que comentem les teves cròniques, i que t'és igual si el comentari és positiu o negatiu, però vols respostes. I aquí tens la meva.

Puc allargar molt la resposta però crec que amb unes simples gràcies i un enhorabona ben gran quedes servit.

Les gràcies són per seguir deixant-nos deleitar amb les teves paraules, i l'enhorabona és per ser com ets. No et conec en persona, però amb les paraules que escampes pel forum i algun privat (que precisament no parlen de pesca) en tinc prou per imaginar-me com ets: MOLT GRAN!!!

FELICITATS!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 09 Set 2010, 01:36

Jo també ho he vist. Congratulations, coses agraídes de llegir.
Molt molt bé nois, m'ho vaig perdre pero bueno, arribará el día ja veureu....aquí dins es nota alegría.

calador escrigué:
Les gràcies són per seguir deixant-nos deleitar amb les teves paraules, i l'enhorabona és per ser com ets. No et conec en persona, però amb les paraules que escampes pel forum i algun privat (que precisament no parlen de pesca) en tinc prou per imaginar-me com ets: MOLT GRAN!!!

FELICITATS!!!

+1000

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 09 Set 2010, 17:21

gràcies a tots. SAbeu de sobra que sempre busco respostes, i no precisament bones tampoc...

ahir vaig tenir dos privats interessants, diria jo. Us parlo de pesca en públic, primer pequè no tinc res a amagar i segon perquè de pescar no en tinc ni idea. Molts de vosaltres sou molt millors pescadors que jo, però us guanyo amb una cosa ben simple: no em cal pescar per atreure l'atenció.

Ahir vaig rebre dos privats molt especials, en els dos es motava l'emoció, el sentiment de formar part d'un grup, d'una família, diria jo.

És per missatges com els que vaig rebre ahir que m'hi deixo la pell cada dia al fòrum.
hi ha molts dies que es fa dur comprovar que la gent passa de tu, del que fas, del que penses, del que sents. ës dur veure que a la gent només li interessa veuire fotos de peixos grans, i la majoria encara tirades de manera que el faci semblar més gegant.

Gràcies al dos. Amb els missatges d'ahir m'heu donat l'energia suficient per escriure'us trenta-mil parides més. I entre tots m'heu donat les forces i les ganes de pescar peixos de debó. I ara m'hi posaré seriosament. S'han acabat les tonteries, comença l'acció.

T'hi apuntes, bestioleta? (és que pobra, la tinc amargada buscant un puto peix a fons... a pendre pel cul! Ara et portaré a pescar bèsties de debó!).

Gràcies a tots.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 09 Set 2010, 23:35

Raül escrigué:T'hi apuntes, bestioleta? (és que pobra, la tinc amargada buscant un puto peix a fons... a pendre pel cul! Ara et portaré a pescar bèsties de debó!).

Sóc jo la bestioleta?
Ja saps que m'encanta anar a pescar amb tu, però si algun dia pesquéssim de veritat seria el "no da mas"... jajaja
Aquest cap de setmana tinc bolets, a partir del que vé soc tota teva, si algun cap de setmana et va bé a tu només m'ho hauras de dir, ara entre setmana estic liada, potser més endavant.
Mira que tinc paciencia, però començo a estar ansiosa per pescar aquest bixo que de moment només es deixa veure.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dv 10 Set 2010, 12:16

Raul, jo vaig cremat però tu em superes... A la próxima quedada vindré amb minifalda i una samarreta apretada, i segur que m'arrambes. Pero ojo!! porto sorpresa!!

Suposo que a les fotos, si la llampuga hagués pesat un parell de kilets, la meva expresió seria mes somrient, però es el que va tocar aquell dia.
Haig de reconéixer que aquella única picada meva em va fer molta ilusió, ja que no havia provat mai l'espining, no es el mateix que el jiging, tirar i recollir i esperar a veure si hi ha algo s'hi s'enganxa, que veure'ls on son, perseguir-los, llençar al costat seu i notar com s'hi agafen. Casi casi com un orgasme!!!

Per la próxima quedada, si els tinc acavats també et portaré un parell de jigs, invenció meva i de disseny particular, per que els provis i em diguis com et van. En part també perque m'ha quedat el remordiment del que et vaig enrocar en els biòtops, i del que va desaparéixer misteriosament en una llençada, em sembla que estava agafat amb un nus d'aquells apretats abans d'esmorzar.

Si algun dia disposes de un equip de submarinisme, podem fer una inmersió als biòtops i fer recolecta ....

Salut.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 12:36

Lange escrigué:Ostres Raül!!!! Espero que en Ciber es salti unes linies del que has escrit, jajaja!!!! No em vull imaginar que haguessis escrit si m'hagues tret la samarreta que portava (Sota de la del forum ), i m'hagues quedat igual que anava l'Angelina Jolie... jejejeje.

jo tampoc m'ho imagino... sortirien xispes de l'orinador!

i jo sí que espero que ho hagi llegit en Ciber...jeje.. un dia ja vaig deixar anar que era un home amb molta sort de tenir-te a tu de parella. Em reafirmo ara mateix.

I estava molt tranquil quan vaig escriure la crònica, perquè ja en vam parlar amb en Ciber, i li vaig demanar on posar límits. A més, ell ara ja em coneix com a persona, i sap perfectament que aquest relat no el vaig escriure j, sinó el fantasma que porto a dins.

continuo pensant que ets fantàstic, ciberkun. Ets especial, així que vigila i no t'apropis amb faldilles... jajajaja!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 12:40

[quote="Anna-74Sóc jo la bestioleta?
Ja saps que m'encanta anar a pescar amb tu, jajaja

soc tota teva, .[/quote]

jojojojo

ho veus ciber, ja et vaig dir que la meva especialitat no eren els peixos... jajaja (Aquest és el meu fantasma) , ara trec una màquina i parlaré jo. L'Anna es mereix tota la meva atenció:

.... ho sento, però vaig de puta cul! estic massa accelerat per escriure seriosament... porto una setmana de bojos amb les putes festes del Tura!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

el puto xoxito!

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 15:01

jjaajaja

la meva dona ja m'ha ensenyat a baixar les fotos!!!! Si sabés amb quina finalitat...jejeje

atenció mainada! Aquesta és la cara que carda un fatasma quan sap quin és el regal...

(glup! la que m'espera....)

la capceta em va trencar els esquemes... què és això??? Serà un llum per veure-hi de nit? Un foco pel calamar??? què va, idiota! Obre'l i veuràs...

és per fotra't el "lote"!

i ara la hora de la veritat... i la nena anar menjant botifarra! jajaja

i jo que dic, UI! si costa una mica d'entrar.... i en Ciber em diu, clar falta l'altre regal.... la Vaselina! Ara sí que va fina!

una mica la punteta.... i apa cap dins!

a tope, nanos, a tope!

ja ho sabeu, la LAnge és una màquina de fer realitat els vostres somnis. Tots.

www.langeparadise.com, i dona-li una alegria al teu cos!

gràcies Lange i Ciber per un matí tan entretingut i tan divertit!

i també vam pescar una mica...

i no us en foteu de mi... cabrons... que vau ser molts que li vau fotre el dit al meu xoxito! Meu!és meu! mi tesoro...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 15:34

com que estic putejat cada dia i no puc anar a pescar... espero tenir temps de fer-vos la pròxima crònica que us dec..jejej aquesta també va de sexe!!!! i com que el dinqar era de gays...

doncs apa, UNA DE GAYS!!!!

properament a les meves cròniques.

abstenir-se macho-mans i pescadors afamats. Tampoc hi haurà peix... però sí la foto d'una tonyina! I borratxera, molta borratxera... jajajaa

això sí que és pescar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt