MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Missatge  Ciberkun el Dt 17 Ago 2010, 13:10

Toooolaaaa, lo teu em sembla que es de psicòleg....
Vols dir que no veus massa el Bob Esponja????

Per cert Raül, a quina hora vols que estiguem a l'Escala? Tu manes, que coneixes mes el hàbits dels peixos d'allà.
Es fàcil aparcar per allà? Hem de saber on hem de quedar, si per cas t'envio un privat amb el mòbil per si no ens trobèssim.

Encara que serè fàcil de reconéixer.... seré l'unic que portaré un txumino elèctric a la ma.

Salut.
Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 17 Ago 2010, 13:15

Perdona Ciber!!!!! Aquestes coses son meves i soc molt fina i discreta. Aixi que et coneixeran al costat de la meva presencia i una bosseta de regal molt bonica. A mes, sentiran l'oloreta del nostre pastisset Sacher.......no hi haura dubte que som nosaltres....
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dt 17 Ago 2010, 13:40

Ai collons... a veure si et penses que farè com el butanero, que anirè tocant el claxon per tot el poble a les cinc del matí, pregonant txominos electrics....

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dt 17 Ago 2010, 20:30

Anna-74 escrigué:Dissabte 21 d'agost, t'hi esperem, segueix la llista...

CIBERKUN
LANGE
RAÜL
JAIME
PICHI
KRUSKIS
ANNA
Martí Tola.
Peixet +peixet jr.
Estavem pendents d''una cosa, pero lo primer es lo primer
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 18 Ago 2010, 11:51

Perfecte!!! La llista ja es va fent mes gran, yujuuuuuuu!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dj 19 Ago 2010, 12:17

Ve el Raul anira perfilan les normes de pesca y la hora de dinar.

CIBERKUN
LANGE
RAÜL
JAIME
PICHI
KRUSKIS
ANNA
Martí Tola.
DAVID GEY
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dj 19 Ago 2010, 13:36

CIBERKUN
LANGE
RAÜL
JAIME
PICHI
KRUSKIS
ANNA
Martí Tola.
DAVID GEY
Peixet + Peixet jr.
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 19 Ago 2010, 15:20

Ciberkun escrigué:Toooolaaaa, lo teu em sembla que es de psicòleg....
Vols dir que no veus massa el Bob Esponja????

Per cert Raül, a quina hora vols que estiguem a l'Escala? Tu manes, que coneixes mes el hàbits dels peixos d'allà.
Es fàcil aparcar per allà? Hem de saber on hem de quedar, si per cas t'envio un privat amb el mòbil per si no ens trobèssim.

Encara que serè fàcil de reconéixer.... seré l'unic que portaré un txumino elèctric a la ma.

Salut.

pesca? organització? xomino????? jajajaja

anem a pams, de peixos n'hi ha, però no piquen! i ahir alguns vau comprovar que em va més la farra que la pesca... però aquesta història me la guardo a la màniga per més endavant...

vosaltres feu com sempre... si quedeu sempre a les 7, doncs a les 7!

i ciber, tranquil, aviat al matí hi ha parquing de sobres... roganitzeu-vos amb la Lange, i divendres ens truquem per concretar.

els altres mamons i gays, com que estan de vacances, no sé si s'aixecaran gaire aviat...

per vosaltres dos us tinc preparada una ruta turística dels llocs on els peixos esperen ser pescats... jejeje... amb una mica de sasher, una mica de fantasmada, i una mica de xomino elèctric... no podem fallar! jajaja

per cert, el sasher per postre o per esmorzar? shasher amb cevesa? mira que ahir uns quants delinqüents obríem una ampolla de cava a les 11 del matí... després d'unes quantes birres i abans d'uns quants jigging-tonics!jajaja i llavors no veiem ni les picades....

a l'hora que decidiu serè a l'escala... faré una entrada triomfal... amb el remolc ple de bonítols i llobarros per tots per pesmorzar...

i llavors, venen les cerveses, els xuminos i les fantasmades...

jajaja

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 19 Ago 2010, 17:14

Jajajaja!!!! Ok!!! Si a mi hi hagin peixos o no, m'es igual, la veritat es que em fa mes il.lusio poder-vos coneixer en persona a molts de vosaltres.
Raul, tu tries, cervesa o cava? La sacher per quan ens piqui el cuc, jo no tinc horaris per menjar...menjaria a tota hora...llavors dema esperem la teva trucada i quedem.
Petons!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 20 Ago 2010, 11:05

QUE TINGUEU FORÇA SORT i QUE DISFRUTEU
que disfruteu del dia i bui veure fotos xulas ,SALUT I FORÇA PEIXOS
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 20 Ago 2010, 14:47

Lange escrigué:Jajajaja!!!! Ok!!! Si a mi hi hagin peixos o no, m'es igual, la veritat es que em fa mes il.lusio poder-vos coneixer en persona a molts de vosaltres.
Raul, tu tries, cervesa o cava? La sacher per quan ens piqui el cuc, jo no tinc horaris per menjar...menjaria a tota hora...llavors dema esperem la teva trucada i quedem.
Petons!!!!

Per mi cava, LAnge, cava ben glaçat. Tenint en compte que em porteu el saher i el xoxito, tindré la delicadesa de portar l'ampolla de cava jo mateix.

i que donin pel cul als peixos!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 20 Ago 2010, 14:54

Raül, espera'm amb tot calent, menys el cava.

Molta ha-ha, molt he-he... tot això està molt bé. Però a quina hora a on?

A les seeeet???????????? però si es fa de dia a les 6!!!!! però si a les 7 ja és hora dels turistes!!! però .... però.... però... ara sí que veig clar que el plan de demà és de tot, menys els peixos.

Algú per anar a pescar una mica (barca o roques, tant me fot) i després a dinar amb tothom?

A veure si encara semblarem els ciclistes aquells que queden els diumenges al matí -així sí, tots disfressats d'astronautes i coloraines- i deixen totes les bicis recolzades a la paret, es foten una graellada de carn i costelles de mil dimonis i no tornen a tocar la bici fins a l'hora de tornar a casa. Ja la pujarem dreta la paret, així!! Quin jovent...

Editat per darrera vegada per Tola el Dv 20 Ago 2010, 18:45, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Primera quedada d´estiu per a gays del foro

Missatge  QUIM C. el Dv 20 Ago 2010, 16:01

Ep Tola, no descobreixis als pobres ciclistes,alguns dels diabetics, altres amb el cor delicat, vigilats per al metge i la familia i a regim tota la semana, sort que arriba el diumenge i fan el entreno de bici i una mica d´esmorsar.....que els deixe com nous.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 20 Ago 2010, 17:00

Tola escrigué:Raül, espera'm amb tot calent, menys el cava.

Molta ha-ha, molt he-he... tot això està molt bé. Però a quina hora a on?

A les seeeet???????????? però si es fa de dia a les 6!!!!! però si a les 7 ja és hora dels turistes!!! però .... però.... però... ara sí que veig clar que el plan de demà és de tot, menys els peixos.

Quin jovent...

tola, tola...

demà anirem a pescar una estona... unes 7 hores, que no està malament. És, però, la primera vegada que quedo amb algú i no prometo peixos... perquè la cosa està xunga!

es nota que no has travessat el golf últimament.... s'ha de demanar hora per sortir de port, per fondejar, per llençar el jig, per tornar el peix a l'aigua (que et miren amb cara de boig),... per lo únic que la gent no s'immuta és per banyar-se amb pilotes, beure cava i sortir tard a pescar.

visca l'estiu, nano.

demà toca relacions públiques, la pesca deixem-la per més endavant. Et prometo una cosa, Tola: comença a demanar festa entre setmana, que ben aviat anirem de creuer, tu i jo.

i sense cava... i sense fer l'amor. jaja jeje

només pesca, només escata, només suor.

tu i jo

dos dies seguits a mar, o tres dies si vols. Port principal: CAdaquès, al vell mig del follón.

"molt aviat en còmodes fascicles, a les cròniques del fantasma". O potser reemprenc el meu estimat diari de pesca??? Perquè pescarem, Tola, finalment pescarem de debó.

però no al mes d'agost, ara toca fer el turista, però sense bici... però que no falti el vici de debó!!!

tiu, tiu,... sasher, cava, dona guapa... però tu creus que estaré pels peixos, jo?

(òstia!, em faltava un detallet de res.... i què cardo jo amb en Ciber????)

fins demà, companys! l'últim de ptreure un peix paga el bermut!!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 20 Ago 2010, 17:45

Jajajaja!!!! Tola i Raul, estic agafant tiretes a la mandibula de tant de riure, a veure si dema no podre venir???? pero aixo no era un forum de pesca serios? Mare meva!!!!!
Bueno, a mi nomes em falta posar la beguda en fresc i fer la Sacher, els regalets ja estan embolicats......
Ens veiem dema a les 7!!!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dv 20 Ago 2010, 19:46

Tolaaaa..., tiu, si el de la foto ets tu... demà no et vull conéixer!!!
No hi ha cosa mes fastigosa que un tanga amb bigoti.

Raül, ens limitem a curry - spinning - jigging, o portem quelcom d'esquer?
Amb zones de roca hem apres algun truquet.
Ciberkun
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 20 Ago 2010, 20:14

Ha, ha. NO et preocupis, que ara ja no m'hi assemblo. Em vaig fer operar i vaig passar per un assessor d'imatge i ara tinc un aspecte una miqueta millor. Clar que millor que ens coneguem abans de començar, perquè a l'hora del dinar aniré suat, amb una crosta de sal i llord com una guilla! I encara que demà sembla que alguna ànima caritativa m'acollirà a la barca, que si ens coneguéssim després d'una sessió d'aquelles de dos dies, passant la nit als rocs i enfilant sardina, et fotria tanta angúnia acostar-te'm i apretar-me la mà, que desitjaries que fos com el de la foto! ha, ha. Si les samarretes te les treus i s'aguanten dretes a terra. Ha, ha.

Demà mar plana i els dies anteriors no sembla que hi hagi gaire moviment. El pla de per demà jo crec que és millor anar amb esquer natural (i tot i així...) i tenir la canya muntada amb un jig per allà per si sona la flauta i hi hagués alguna saltada.

El curri.... en Raül només ho deixa per quan arriba al límit de la desesperació i no sap si optar pel curri o llençar-se al mar lligat a l'àncora.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 20 Ago 2010, 21:09

Ciberkun, et poso una foto del sr.Tola perquè el reconeguis

A l'Escala el coneixem per Pompeu Fabra, mestre de les lletres però a la matinada es transforma, es posa un tanga, la samarreta del fòrum i uns mitjons de la Kitti i s'unta d'Autan per anar a atemorir les bèsties marines

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 20 Ago 2010, 21:30

He, ha... els mosquits del Cap de Creus ni amb llençaflames, ni amb Autan factor nuclear!! Aquells estan ben tocats de la tramuntana i van amb black and decker! Encara recordo quan encara ni conduíem, la primera nit de pesca que vaig passar al ras amb un amic. Era en un punt indeterminat entre Portaló i Galladera. En Josep, si aquella nit no va marxar a peu fart dels mosquits és perquè intentar travessar el Cap de Creus amb una nit negra com la gola del llop, podria haver acabat amb el cap obert i pitjor que deixant-se barrinar l'epidermis pels mosquits. Encara riem quan a hores d'ara ho recordem... i encara em dirigeix la paraula, el nano! pobre. Només us diré que per intentar evitar que li piquessin les mans, va acabar amb els mitjons suats posats com a guants i jo, em vaig tancar -quasi precintar- dins la funda de vivac (va ser el primer i últim dia que la duia) i en ma vida he suat tant com aquell dia. Quin horror! Ha, ha, ha. Que tontos que som, i que feliços!

P.S.: Tot i els mitjons i la màniga llarga d'en Josep, va quedar-li una escletxa al canell, on vam arribar-hi a contar més de 20 picades que se superposaven. Escrivint això m'estic fent un tip de riure encara quan ho recordo, pobre tio.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 20 Ago 2010, 21:54

Bueno gent, ja tenim taula reservada, això és organització... no sé què fariem sense el Pichi que ho lliga tot... jaja.
Hem quedat a les 14:30 al bar dels pescadors, a la zona fumadors, doncs a aquesta hora no reserven taula a la zona de no fumadors. Espero que ningú es molesti. El menú el triarem entre tots.
Si voleu ens veiem a les 7 al bar abans de sortir a pescar, i sino bona pesca i fins la hora de dinar.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 20 Ago 2010, 23:10

Ciberkun escrigué:

Raül, ens limitem a curry - spinning - jigging, o portem quelcom d'esquer?
Amb zones de roca hem apres algun truquet.

ciber... ens limitem a spinning, jigging, aprendre aquests truquets a les roques amb esquer, a menjar, a mamar, a riure i a passar-ho bé.

porta el teu esquer i els teus trucs infalibles... que ja t'he dit que si em treus el que ara no toca, us trec a la revista!

amen.

ah! el tema curry no m'encanta gaire... a no ser que tingui alguna coseta interessant entre mans... com el vostre xoxet mecànic!jijiji

fins demà!

de fet, ja m'agrada la idea de veure't pescar a fons mentre la Lange i jo degustem el sasher i prenem una copa de cava. Mentre fem això, muntaré el toldo bimini... jiji

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 22 Ago 2010, 12:27

Ahir vaig tenir temps més que de sobres per veure que amb la gota de pega assassina, la natació millorava. Perquè el que és pescar, pescar.... ahir, no va ser l'activitat principal. Jo m'ho vaig passar la mar de bé. En Manelic i la Mitològica Anna em van acollir inmillorablement bé a la seva Maina i el sobretaula va ser digne de cafè, copa i puro. En Manelic és un home tranquil i pacient que viu amb la primera marxa posada. Lentament, pam-pam-pam-pam amb les seves sardines trossejades, anar fent lenta i pacíficament amb pas ferm i segur. L'Anna, quin torbellino de dona! Pura pasión! Tota ella és muscles i nervi, talment un congre. Ella viu amb la cinquena posada. El telèfon li crema de trucades, parla cara a cara amb en Cap Roig, mentre pel mòbil parla amb en Raül, l'esperen a tres barques i al restaurant simultàniament, corre més que no camina, està als biòtops i ja està pensant d'anar a la zona de Roses. Agafa la canya de jigging i patam-patam-patam li va fotent unes faves que els peixos li deuen picar per por que vagi a més... veient-la ahir, estic segur que va deixar anar la seva tonyinota de l'altre dia perquè no li era prou per la marxa que porta la noia. Entre cigarro i cigarro de'n Manelic, ahir vam comentar d'instal·lar una rodeta d'hamster per a l'Anna, amb una dinamo a l'eix. Estic segur que a Catalunya podríem tancar Vandellós II i prescindir de la MAT. Quin huracà de dona! Viu en un remolino existencial! Quanta passió i energia concentrada en una sola persona. Mira a la gent i sembla que li surtin les xispes pels ulls. El cervell li va a cent, més ràpid que les seves cames. Tu penses d'anar-hi, ella ja hi és. Si en Crusquis és el Faraó del fòrum, l'Anna és el pentàgon, el hub, a jutjar per la quantitat de trucades d'ahir, tota la coordinació de la trobada d'ahir, passava per ella.

Perquè ahir va ser un dia de trobada, de costellada, de confraternització i joia, de fer inversions per a futures trobades, intercanvis d'opinions (un fòrum no cibernètic, uau!) i de laments per l'Agost que hem tingut i fer projectes per una tardor que ja toquem.

Mientras tanto, en la isla de Capri... la gent no pescava.
Dalt de la Duna:
http://yfrog.com/mkyogaj
http://yfrog.com/afdrunkattheholidaypartyj

Els de la bala perduda:
http://yfrog.com/mwyawn06g

Més enllà, a Can Pichi no els anava millor amb les llampugues:
http://yfrog.com/bdyawnoparj

Dalt de la Maina vam tenir temps d'arreglar el món i parlar de tot. Els grans absents, els peixos.
http://yfrog.com/jpwaitingyj

A tots els que vam trobar-nos ahir, els que van passar a fer un beure, els que només hi eren espiritualment... moltes gràcies a tots: m'ho vaig passar a tope!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 22 Ago 2010, 14:41

Tola escrigué:Ahir vaig tenir temps més que de sobres per veure que amb la gota de pega assassina, la natació millorava. Perquè el que és pescar, pescar.... ahir, no va ser l'activitat principal. Jo m'ho vaig passar la mar de bé. En Manelic i la Mitològica Anna em van acollir inmillorablement bé a la seva Maina i el sobretaula va ser digne de cafè, copa i puro. En Manelic és un home tranquil i pacient que viu amb la primera marxa posada. Lentament, pam-pam-pam-pam amb les seves sardines trossejades, anar fent lenta i pacíficament amb pas ferm i segur. L'Anna, quin torbellino de dona! Pura pasión! Tota ella és muscles i nervi, talment un congre. Ella viu amb la cinquena posada. El telèfon li crema de trucades, parla cara a cara amb en Cap Roig, mentre pel mòbil parla amb en Raül, l'esperen a tres barques i al restaurant simultàniament, corre més que no camina, està als biòtops i ja està pensant d'anar a la zona de Roses. Agafa la canya de jigging i patam-patam-patam li va fotent unes faves que els peixos li deuen picar per por que vagi a més... veient-la ahir, estic segur que va deixar anar la seva tonyinota de l'altre dia perquè no li era prou per la marxa que porta la noia. Entre cigarro i cigarro de'n Manelic, ahir vam comentar d'instal·lar una rodeta d'hamster per a l'Anna, amb una dinamo a l'eix. Estic segur que a Catalunya podríem tancar Vandellós II i prescindir de la MAT. Quin huracà de dona! Viu en un remolino existencial! Quanta passió i energia concentrada en una sola persona. Mira a la gent i sembla que li surtin les xispes pels ulls. El cervell li va a cent, més ràpid que les seves cames. Tu penses d'anar-hi, ella ja hi és. Si en Crusquis és el Faraó del fòrum, l'Anna és el pentàgon, el hub, a jutjar per la quantitat de trucades d'ahir, tota la coordinació de la trobada d'ahir, passava per ella.

Perquè ahir va ser un dia de trobada, de costellada, de confraternització i joia, de fer inversions per a futures trobades, intercanvis d'opinions (un fòrum no cibernètic, uau!) i de laments per l'Agost que hem tingut i fer projectes per una tardor que ja toquem.

Mientras tanto, en la isla de Capri... la gent no pescava.
Dalt de la Duna:
http://yfrog.com/mkyogaj
http://yfrog.com/afdrunkattheholidaypartyj

Els de la bala perduda:
http://yfrog.com/mwyawn06g

Més enllà, a Can Pichi no els anava millor amb les llampugues:
http://yfrog.com/bdyawnoparj

Dalt de la Maina vam tenir temps d'arreglar el món i parlar de tot. Els grans absents, els peixos.
http://yfrog.com/jpwaitingyj

A tots els que vam trobar-nos ahir, els que van passar a fer un beure, els que només hi eren espiritualment... moltes gràcies a tots: m'ho vaig passar a tope!

Estimat Tola,

no et cal donar les gracies a ningú de res, doncs tu formaves part de l'engranatge que ho posava tot en moviment. Lo que realment valoro d'aquest fòrum és que, de moment, de tota la gent que he conegut, ningú és ni millor ni pitjor que l'altre, aquí tots som iguals, alguns pescaran més, altres pescarán menys, però tots tenen ganes de passar-s'ho bé i compartir la afició que més els agrada.

Jo també tenia ganes de conèixe't, Tola, i per descomptat no em vas deixar pas indiferent. I com ja t'he avançat pel mòvil, tinc ganes algun dia compartir una jornada de pesca de veritat, lo d'ahir va ser matar el temps, lo important era el dinar... jajaja.

Al igual que en Tola jo també m'ho vaig passar molt bé, i per mi va ser el comiat d'un estiu fluix en pesca però que no oblidaré per la quantitat de gent interesant que he tingut el gust de conèixer. A partir d'ara, pescadors de l'Escala, ja només ens veurem els caps de setmana, dilluns començo a treballar... per sort.

Fins aviat
Anna-74
www.forumdepesca.com

Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 23 Ago 2010, 10:17

tens raó, Anna: que ja et toca treballar una mica! quin estiu t'has tirat! jajaja

quan he vist les fotos i les explicacions d'en Tola, he pensat que el repor de dissabte el pdríem donar per acabat... però jo tinc més fotos bones... i per no parlar de les que té la LAnge!

hi va haver una parella de pardalets que em van donar una grata sorpresa, dissabte. No me'ls esperava pas... de sobte, s'acosta una barca, i un tio guapo de veritat em diu

"ostres, sí que s'us veu bé amb les samarretes"
i jo que anava sense res...jaja... ensenyant abdominals!

"deveu ser en Raül, la LAnge i en ciberkun...no?" Hola. Jo sóc en Juby".

quin pajarraco, en Juby... tiu guapo, bon pescador, una mica tímid, però educat i caballerós. DE la teva dona prefereixo no parlar-ne públicament, jeje. Simplement, està tremenda!

feu molt bona pareja, vosaltes dos. En brad Pitt i la Jolie en plan pesca, i és que, a sobre, té bones maneres amb la canya als dits, la mestressa.

no et culpo per no voler venir al dinar de confraternitat.... jo també haguès preferit anar a dinar en una caleta amb la teva dona! jajajaja

perdona, perdona..

seriosament, en Juby i jo vam fer un intercanvi molt interessant. Un Juby artesanal per un chinesteta! A veure si l'estrenes, el meu... pel delta t'ha d'anar de pebrots! I el teu ranger personalitzat, el vull veure volar davant les espantades d'aquesta temporada!

fotos i tonteries més tard, que ara no tinc el portàtil... i encara tinc pendent el repor de dimecres passat...

però clar, com que tampoc hi ha peixos.... no sé si us interessarà!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 23 Ago 2010, 10:31

RAUL TU SAPS QUE ENCARE QUE NO SIGUIN DE PEIXOS ENS INTERESA .salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt