MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Missatge  Pichi el Dt 03 Ago 2010, 11:44

Bé, per petició popular em veig obligat a fer una quedada per dinar al bar dels pescadors
només per gays.
El dia haurà de ser el dissabte 7 sobre las 14.30 al bar dels pescadors.
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Primera quedada d'estiu per a gays del foro

Missatge  Tola el Dt 03 Ago 2010, 13:56

Tot això està molt bé. Però abans de dinar hi deu haver sessió de pesca, oi?

Hombre soltero supergay universitario y con medios, busca pareja para baile. Per trobar-nos, portaré el mallot vermell de la foto, que tant furor va causar al fòrum.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 15:06

jajaj mireu que el més gay sóc jo... i el més maricón també! Tan marica sóc, que em rajo! Ho sento, però us he de confessar un petit secret....

divendres dia 6 és el meu cumple. Em segresta la familia pe anar a Cadaqués, o sigui que, si m'escapo, em tallen els ous! (i ja no em serveixen per res, però me'ls estimo...)

em pensava que el dia 7 no el diries, Pichi, que ja us vaig dir que no podia venir a la tonyina!

bé, un altre dia serà.

petonets, amiguets meus...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 15:57

Pichi escrigué:Bé, per petició popular em veig obligat a fer una quedada per dinar al bar dels pescadors
només per gays.

Pichi, mamon... sempre pensant amb el vici... i les gallines què?

com vols que s'apunti gent si no ve la Lange i l'Anna?

per cert, crec que al mes d'agost és cardat per molts... hi ha vacances, familia, molta gent per tot... A mi no em va ve el dia 7, però no tinc problema per cap altre dia.

proposeu alternatives, però a en Tola l'altre setmana tampoc li va bé, i em moro per veure'l amb malles.... jajaja

dieu cosetes, jo proposo al bar dels pescadors perquè així puc venir amb barca. EStigues tranquil, tola, que segur que pescarem abans d'omplir la panxa. Ara, després, ja veurem...jeje.

si el feu dissabte, vull una foto de tots, i una de la Lange, dedicada.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 03 Ago 2010, 16:02

Això de "només per gays" vol dir que no ens hi voleu a les dones? O és una qüestió de gustos? Perquè si és això a mi també m'agraden els homes... jiji.

Quan sàpiga si m'hi deixeu venir ja diré quin dia em va bé.

Apa, ja us ho fareu... gays...
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 17:42

Jo comprenc pero no entenc...tinc molt amics Gays i amigues lesbianes, em conviden a totes les seves festes, em porto molt be amb tothom, no se si voleu dones, pero nosaltres el dia 7 estem a Huesca fent una reunio Sexy, tinc que desvirgar a tot un poble d'aquests que encara queden, que mai han vist cosetes com les que jo porto... Si es a l'Agost nosaltres podriem venir el 21, que repeteixo, si no voleu noies, doncs deixo venir al Ciberkun solet, eh?
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 17:50

Raül escrigué:
Pichi escrigué:Bé, per petició popular em veig obligat a fer una quedada per dinar al bar dels pescadors
només per gays.

Pichi, mamon... sempre pensant amb el vici... i les gallines què?

com vols que s'apunti gent si no ve la Lange i l'Anna?

per cert, crec que al mes d'agost és cardat per molts... hi ha vacances, familia, molta gent per tot... A mi no em va ve el dia 7, però no tinc problema per cap altre dia.

proposeu alternatives, però a en Tola l'altre setmana tampoc li va bé, i em moro per veure'l amb malles.... jajaja

dieu cosetes, jo proposo al bar dels pescadors perquè així puc venir amb barca. EStigues tranquil, tola, que segur que pescarem abans d'omplir la panxa. Ara, després, ja veurem...jeje.

si el feu dissabte, vull una foto de tots, i una de la Lange, dedicada.
Tranquil, home, que tindras la foto dedicada, si vols a tamany poster...(potser no cal tant no?), jo tambe vull veure a n'en Tola amb aquell mallot i les malles, eh? Jajajajaja!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 17:59

per mi el 21 cap problema! I poden venir gays, lesbianes, heteros, i fins i tot, tontets com jo.

de moment em conformo amb l'abraçada. Lange. (tens chochitos vibradors? portame'n una dotzena!).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 18:45

Raül escrigué:
per mi el 21 cap problema! I poden venir gays, lesbianes, heteros, i fins i tot, tontets com jo.

de moment em conformo amb l'abraçada. Lange. (tens chochitos vibradors? portame'n una dotzena!).
Jajajaja!!!! Ok! Doncs t'en guardo una d'abraçada..del que em demanes, si que en tinc, i anava a pujar una foto, pero es massa Heavy i em faran fora del foro per imatges obscenes...si vols et porto el cataleg junt amb l'abraçada, que et sembla?
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 19:04

jajaja! vigila que m'escalfo de seguida! Les piles són alcalines?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 19:12

Jo faig servir les del Mercadona, un paquet de 4 valen 1€, i a la llanterna n'hi van 2. Jajaja!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 19:52

doncs me'n posi quatre, de llanternes!

Parlant seriosament... vindreu a pescar, no? Si porto a en Tola, com a molt en puc portar a un altre. Feu-ho a cara o creu amb en Ciber! (però tira tu la moneda!jaja)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dt 03 Ago 2010, 20:21

Nomes teniu queixes i mamonadas.
Per supusat que volem dones i mes si son las nostres daesas de la pesca.
De moment queda anulada ,aneu dien el dia que us va be i
si voleu dinar o almorzar.
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 20:26

Per mi el 21, i per anar a pescar, no cal tirar la moneda, en Ciber que penji un cartell "Busco company" jo vinc amb en Tola i amb tu, jajaja!!!! Sou els meus Idols!!!! Bueno, continuu dema, que m'en vaig a ballar SALSA!!!!

Petons, abraçades i tot aixo!!!! Ja direu algo.....Apa Siau!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 03 Ago 2010, 21:33

Jo el dia 21 és l'únic del mes que no tinc casament o comiat, per tant m'aniria de conya doncs tinc fins a l'11 de setembre ple

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 23:29

Lange escrigué:Per mi el 21, i per anar a pescar, no cal tirar la moneda, en Ciber que penji un cartell "Busco company" jo vinc amb en Tola i amb tu, jajaja!!!! Sou els meus Idols!!!! Bueno, continuu dema, que m'en vaig a ballar SALSA!!!!

collons Tola! que ens ha tocat la grossa! (la rifa, la rifa...)

au doncs, adjudicada! LA LAnge amb la Duna! tu Tola vens amb el caiac, no?jeje

tranquil Ciber! si en Tola no pot venir, ja t'hi vull també! ës que tres ja som massa a la barqueta que tinc, però faig una excepció.

i diu que sóm els seus ídols!!! Lange, ja podràs aguantar tanta emoció???? Mira que després de dinar els bisos semblaran tonyines! jajajaja

i Lange, no pateixis per les classes de salsa... en Tola i un servidor ens posarem els mallots i a ballar! salsa, merenge i jo us faré la dansa del ventre!!! jajaja en vaig sobrat!!!!
per mi, el 21 de conya!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dc 04 Ago 2010, 00:00

Ei companys
A mi en principi em va be qualsevol, pero a triar m´agrada mes el 11 de septembre. No hi ha tant de follon.
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 04 Ago 2010, 00:49

A mi el 21 també em va bé, i a la Maina en som 2 però només 1 que pugui pescar així que en ciber, si vol, no s'haurà de quedar a port, està convidat.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 04 Ago 2010, 18:00

Gracies Anna!!! Era broma eh?, pobret, us penseu que el deixaria sol? Quan ho va llegir es va emprenyar hi tot (bueno, a la seva manera) I jo nomes vaig poder fer-me un fart de riure!!! Es que soc dolenta Twisted Evil a vegades, jajaja!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 04 Ago 2010, 18:11

Raül escrigué:
Lange escrigué:Per mi el 21, i per anar a pescar, no cal tirar la moneda, en Ciber que penji un cartell "Busco company" jo vinc amb en Tola i amb tu, jajaja!!!! Sou els meus Idols!!!! Bueno, continuu dema, que m'en vaig a ballar SALSA!!!!

collons Tola! que ens ha tocat la grossa! (la rifa, la rifa...)

au doncs, adjudicada! LA LAnge amb la Duna! tu Tola vens amb el caiac, no?jeje

tranquil Ciber! si en Tola no pot venir, ja t'hi vull també! ës que tres ja som massa a la barqueta que tinc, però faig una excepció.

i diu que sóm els seus ídols!!! Lange, ja podràs aguantar tanta emoció???? Mira que després de dinar els bisos semblaran tonyines! jajajaja

i Lange, no pateixis per les classes de salsa... en Tola i un servidor ens posarem els mallots i a ballar! salsa, merenge i jo us faré la dansa del ventre!!! jajaja en vaig sobrat!!!!
per mi, el 21 de conya!
Bueno, sort que has posat entre parentesi "la rifa", perque jo ja pensaria malament...aquest any la operacion bikini no ha funcionat del tot...Jajaja!!!
Jo crec que a aquestes alçades, amb la meva experiencia i l'edat, puc aguantar el que sigui. Espero.....
Doncs reserva'm el lloc eh? Ah! I no cal que et posis perfum ni res, jajajaja!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 05 Ago 2010, 10:34

Lange escrigué:Gracies Anna!!! Era broma eh?, pobret, us penseu que el deixaria sol? Quan ho va llegir es va emprenyar hi tot (bueno, a la seva manera) I jo nomes vaig poder fer-me un fart de riure!!! Es que soc dolenta Twisted Evil a vegades, jajaja!!!

hola ciber, abans no arrivi la sang al riu...jeje... saps què podem fer? Us recullo als dos, a tu i a la Lange i us porto als dos a pescar. Què et sembla? Ah, en Tola... l'arrossegaré amb el caiac! ajajaj

un dia vas ser tu qui em va contactar per anar a fer unes cerveses a Olot mentre la dona treballava en una de les seves reunions. No seria just que ara fos jo qui et deixés a port, company.

veniu els dos i estaré el doble de content! Això sí... li he de buscar un forat a en Tola... i tranquil Martí, que a la tarda seré tot teu. Els dies de quedada, els peixos són el de menys... però els trobarem!

una última coseta.... a la llista de membres acabo de veure la Xènia espiant.... i si s'apunta a la quedada, ja l'has parida Ciber! surto amb les dues i et foto a l'aigua! jjajajaj

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 05 Ago 2010, 11:07

Collons una quedada gay, i no pot ser de lesbianes, ostia ens podem fer passar per tia i tocar escata,ja,ja.

Bé companys de totes formes del 7 al 29 tanco la barraca, i me'n vaig de vacancesssss ? ostia ja era hora estic cremadissim de tant curra, per cert me'n vaig a la costa atlantica- charente maritime, algu coneix algun lloc per pescar,je,je me'n duré la canya d'sppining i mentre la family esta a la platja zass, fotu quatre llençaments a veure si surt algun llobarrot d'aquest que hi ha per allà, ja veuran aquests francesos, com les gastem els del forum de pesca, el que no se si existeix llicencia només per dies

Bones Vacances a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 05 Ago 2010, 11:19

Raül escrigué:
Lange escrigué:Gracies Anna!!! Era broma eh?, pobret, us penseu que el deixaria sol? Quan ho va llegir es va emprenyar hi tot (bueno, a la seva manera) I jo nomes vaig poder fer-me un fart de riure!!! Es que soc dolenta Twisted Evil a vegades, jajaja!!!

hola ciber, abans no arrivi la sang al riu...jeje... saps què podem fer? Us recullo als dos, a tu i a la Lange i us porto als dos a pescar. Què et sembla? Ah, en Tola... l'arrossegaré amb el caiac! ajajaj

un dia vas ser tu qui em va contactar per anar a fer unes cerveses a Olot mentre la dona treballava en una de les seves reunions. No seria just que ara fos jo qui et deixés a port, company.

veniu els dos i estaré el doble de content! Això sí... li he de buscar un forat a en Tola... i tranquil Martí, que a la tarda seré tot teu. Els dies de quedada, els peixos són el de menys... però els trobarem!

una última coseta.... a la llista de membres acabo de veure la Xènia espiant.... i si s'apunta a la quedada, ja l'has parida Ciber! surto amb les dues i et foto a l'aigua! jjajajaj
Ostres Raul (encara no em funciona la dieresi...) M'han saltat les llagrimes hi tot!!! Segur que quan ho llegeixi en Ciberkun li passara el mateix...Ejem, deixem les mariconades...jajaja!!! Ahir vam estar parlant del tema i jo li vaig dir que no es quedaria a terra, que l'Anna te lloc a la barca, que no estaria sol. Que mes vol! jejeje. Ell no te gaire temps per conectar-se, te massa feina fora de l'oficina. Be, ja ho acavarem de puntualitzar, pero a mi em sembla bona idea, se li haura de demanar permis a n'en Tola, o que es canviin en Tola per en Ciber a la barca de l'Anna, o....OOps, ja m'estic liant, en fi, ja direu!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 05 Ago 2010, 13:00

A mi, ja em direu on em toca. Objectivament, tant me fa pujar a la Duna, com amb qualsevol altre. Al capdevall, serà la "meva" barca la que treurà els peixots més grossos... ha, ha...

Organitzeu-ho com vulgueu, només faltaria que els grumets decidissim per sobre els capitans. Encara gràcies que algú ens embarca. I si al final em toca anar nedant i fent el curri amb un nylon enganxat al dit gros del peu (no sé si el dit petit aguantaria una estrebada d'un bonítol), doncs es neda amb un fil al peu i llestos. Tot i que això potser m'obligarà a anar guardant els espets (ja morts) dins del banyador i no responc del caos i la confusió que es pugui crear a l'arribar de nou a la platja. Se'n parlarà del fòrum!

Cap problema. Quan se sàpiga qui ve i quantes barques hi ha, ja direu on em toca. Com deia al principi d'aquest reguitzell de mails: Hombre blanco culto i con medios, busca patera y pareja de baile. Se abstendrá de eructos durante la travesía.

Ens veiem a mar, campions!

P.S.: si al final em toca anar nedant, pregaria que els de les barques s'abstinguin d'anar-me picant el cap o llençant-me ossos de costella a la brasa, closques de gamba ja xarrupades i ampolles buides de cervesa. Gràcies.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 05 Ago 2010, 13:14

jajajaja,

anem a pams. En Tola em recull com sempre, baixem els dos a empuriabrava i travessem el golf fins l'Escala. Pel camí fem res... quatre bonítols i tres llobarrots. Arribem a l'Escala i fem canvi de cromos: en Tola per la Lange i en Ciber.
pesquem a prop, tots juntets però no barrejats.
intercanvi de fotos, petonets i birres a alta mar
cap a migdia tornada a port i dinar al bar dels pescadors.
jiji, jaja

tothom a casa i els dos tontos, en Tola i jo, tornem a mar. Enfilem rumb nord i anem recollint tot el que ens hem deixat al matí: bonítols, dentos, llobarros i l'ansiat palometó.

arribo a casa tard, cansat i tou.

i un mes més castigat...jo,jo.

per cert, Lange i ciber, no cal que us emboliqueu a portar res de pesca. Ja me n'ocupo jo. Disposareu dels millors equips, esquers i com no, del millor guia.

Canvio jornada inoblidable de pesca per xoxito vibrador. jajaja

bon cap de setmana a tots, em deixo segrestar.

ei! i una altra coseta: a la quedada hi heu de venir tots! gays, lesbis, fantasmes i pescadors. O sigui, tots els del fòrum!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 5 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: