MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

AVUI M'HE ESTRENAT

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

AVUI M'HE ESTRENAT

Missatge  CAP-ROIG el Ds 31 Jul 2010, 18:43

Eiiiiiiii, no us passeu. M'he estrenat en la pesca del bonitol. Per lo altra aviat necessitaré un monitor o entrenador. Sort que diuen que es com anar amb bicicleta, que no s'oblida mai. Uffff. Jajajaja..-Ha estat un bon matí, només a faltat amb qui compartir-ho.
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Re: AVUI M'HE ESTRENAT

Missatge  Anna-74 el Ds 31 Jul 2010, 19:14

Ho veus, la gafe sóc jo... jajaja, avui estava unes quantes milles enllà i els bonitols s'han atrevit a entrar... jajajaja.

Demà els aniré a empaitar, segur que a hores d'ara ja han fet les maletes per tornar a marxar.

Felicitats Jordi, em vas guanyant, però això no ha acabat.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 31 Jul 2010, 20:51

pues nosaltres tot el mati intentant trobarlos i no i a hagut manera, ha estat l'unic que ens a fallat,
felicitat per l'estreno, i ara a agafarne mes
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 31 Jul 2010, 21:04

eiiiiiii gent, demà volia sortir amb la dona i el nen, on heu tocat aquests bonitols? aquesta setmana vaig fer una sortideta però només vaig trovar varats.
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 31 Jul 2010, 21:50

JACCOD,TU SUTS PER PALAMOS NO?dons no te moguis de per alla que si buscas els trobaras.salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 31 Jul 2010, 22:05

aquest dia vaig baixar cap a platja d'aro i res, tot petit. i cap a les formigues no he trobat moviment tampoc.
a veure si tem de sort
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 01 Ago 2010, 00:07

Si demà sortiu l'Estartit i les Medes, es veu que hi ha una travessia nedant. Aneu-hi molt d'hora, o estigueu disposats a pescar-ne un de ben gros amb dues cames i gorro de natació!!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 01 Ago 2010, 09:19

caproig escrigué:Eiiiiiiii, no us passeu. M'he estrenat en la pesca del bonitol. Per lo altra aviat necessitaré un monitor o entrenador. Sort que diuen que es com anar amb bicicleta, que no s'oblida mai. Uffff. Jajajaja..-Ha estat un bon matí, només a faltat amb qui compartir-ho.

enhorabona Jordi!

sé perfectament què se sent quan hom treu una bona captura, o la primera d'una espècie, i sentir-se sol. Estàs que explotes d'emoció, saltes i crides, balles i cantes, però troves a faltar el més important del dia: una abraçada.

LA vegada més bèstia que he sentit això va ser amb el meu primer llobarro XXL. Vaig sortir a mar a pescar un llop de mar, així li vaig dir a la dona, fantasmejant..., i va i en trec un de gairebé 4kg!!! Si haguès insistit més n'hagués fet un altre de seguida, però vaig tenir la necessitat de compartir aquell moment amb algú, i em vaig dedicar a trucar.

Als deu minuts vaig clavar una bèstia grossa al mateix lloc, que em va petar el baix. Si en comptes de perdre el temps haguès maxacat la zona, haguès fet mal... perquè les bèsties estaven menjant.

Però vaig preferir compartir aquell moment de felicitat. I no em sap greu haber-ho fet.

Jordi, a partir d'ara els bonítols aniran picant...jeje... i pensa que ens tens a tots nosaltres, per compartir aquests moments tant brillants.

visca el fòrum, mai més em tornaré a sentir sol al mar.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dg 01 Ago 2010, 10:46

Teixiiiii et vam veure passar de llarg!
Nosaltres vam veure saltar bonítols, però no hi havia manera de arribar on eren...anaven com bales!
Això sí, el matí va començar amb un espet y va acabar amb una agulla. Encara no n'havia tret mai cap d'aquestes espécies! jejeje

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 01 Ago 2010, 11:15

ja us vam veure, pero no ens vam acostar perque i habia força gent per alla i anavem amb les canyes de curri tirades molt llargues
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 02 Ago 2010, 01:54

caproig escrigué:Eiiiiiiii, no us passeu. M'he estrenat en la pesca del bonitol. Per lo altra aviat necessitaré un monitor o entrenador. Sort que diuen que es com anar amb bicicleta, que no s'oblida mai. Uffff. Jajajaja..-Ha estat un bon matí, només a faltat amb qui compartir-ho.

jejeje que no hi havia ningú per compartir-ho? sí erem 2.354.227 barques en trosset de mar!

Felicitats caproig per la teva estrena!

Anna, tremola, que en caproig està fet un màster dels sorells, vam estar molta estona de costat i nosaltres teniem feina a fer amb tres canyes el que feia ell amb una de sola. No se si la velocitat o l'esquer o què coi ho feia que en treia molts més que nosaltres, però els nostres eren més grossos, haurem de fer un estudi psicològic d'aquestes bèsties...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 02 Ago 2010, 10:00

kruskis escrigué:[
Anna, tremola, que en caproig està fet un màster dels sorells, vam estar molta estona de costat i nosaltres teniem feina a fer amb tres canyes el que feia ell amb una de sola. No se si la velocitat o l'esquer o què coi ho feia que en treia molts més que nosaltres, però els nostres eren més grossos, haurem de fer un estudi psicològic d'aquestes bèsties...

sí senyor... cada peix necessita la seva tècnica i velocitat. Res més. Treballa, treballa i treballa i sortiran. I els bisos a spinning són molt fàcils, també... a tu ja t'ho he explicat com es fa... però ets més masell que jo! jajaja

els sorells grans o els faig a la caiguda, o amb uns moviments molt particulars. Els bonítols, verats, bisos,... tots a la recollida patentada. Alguns es claves al baixar, però només a l'ull de la pajarera.

l'altre dia vam fer sorells de més de kg i bisos de més de kg i mig. Tot a spinning, fins i tot el sr Mâsters en va clavar!jajaj ino creia amb el jigging... li he canviat el xip, al jefe, i més quan va veure la bèstia a les meves mans!

per cert, el dissabte el meu amic i company va clavar i treure un palometó de 9kg. NOmés pesca amb poper, i només piquen treballant molt i molt.

jo també en vull un, i no el penso fer amb peix viu ni al curricà. Sóc més masell que tu, kruskis.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

UN ACLARIMENT....

Missatge  CAP-ROIG el Dl 02 Ago 2010, 18:09

kruskis escrigué:

jejeje que no hi havia ningú per compartir-ho? sí erem 2.354.227 barques en trosset de mar!

Felicitats caproig per la teva estrena!

Quan he escrit que "NOMÉS A FALTAT AMB QUI COMPARTIR-HO", no em referia als 2.354.227 galifardeus del forum sinó al meu mariner, que com molt be ha escrit, estaba a unes quantes milles, i es de les poques ocasións que tinc "llicencia" per que em faci una abraçada...jajajajaj

Ara, no he vist ningú mai tant empenyat com ella, com el dia en que va pescar un bonitol de més de 5 quilos i quan va arrivar a la passarel.la no hi havi ningú per enssenyar-li. Casum seuuuuuuuu...

Fer tremolar a L'Anna costa molt, es un sac de geni, li agrada lo que fa i te més "bola" en el braç que algúns homes carn a la panxa...jajajaja
Si un dia te l'emportes a pescar i, com sol passar quan portes un convidat que no tens el dia, s'et pot caure la cara de vergonya.

Jo la he vist barellant-se més de una hora amb una tonyina a spinnig i abans de deixar la canya preferirà caura al aigua...jajajaja

Això dona resposta una mica a tothom. També al Raül.
Amb ell vam coincidir ja fa més d'un any en una botiga de pesca d'Olot (no ens coneixiem), on vaig anar a comprar peixets (Maria) i jo acabava de pescar un llobarro de 4 quilos i ho explicava amb tanta euforia i exitació que quan ens vam coneixer a l'Escala s'en recordaba. No se si fa spinning des de llavors o ja en feia...jajajajaj
Una abraçada
Anna, encara que no hi eres me la deus
Va per tothom
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 02 Ago 2010, 21:27

Jajaja!!!
Al kruskis també li agraden les abraçades... jajaja, i el tenies ben a prop... jajaja... em moro de riure....

Està bé... et dec una abraçada... però abans haig de treure un bonítol jo... jajaja
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 10:24

[quote="Fer tremolar a L'Anna costa molt, es un sac de geni, li agrada lo que fa i te més "bola" en el braç que algúns homes carn a la panxa...jajajaja
Si un dia te l'emportes a pescar i, com sol passar quan portes un convidat que no tens el dia, s'et pot caure la cara de vergonya.

Jo la he vist barellant-se més de una hora amb una tonyina a spinnig i abans de deixar la canya preferirà caura al aigua...jajajaja

Això dona resposta una mica a tothom. També al Raül.
Amb ell vam coincidir ja fa més d'un any en una botiga de pesca d'Olot (no ens coneixiem), on vaig anar a comprar peixets (Maria) i jo acabava de pescar un llobarro de 4 quilos i ho explicava amb tanta euforia i exitació que quan ens vam coneixer a l'Escala s'en recordaba. No se si fa spinning des de llavors o ja en feia...jajajajaj
Una abraçada
Anna, encara que no hi eres me la deus
Va per tothom [/quote]

ja sabia que anava per la marinera. Veig que la coneixes bé, jo tot just he començat, però em porta pel mal camí,jiji, no goso pescar res gros perquè és capaç de partir-me la cara amb la seva canya de jigging! ajajajaj ës broma, és broma.
una mica bèstia sí que és, l'Anna, però ja m'agrada, ja. No sé si us ho he explicat, però a part de la bola del braç, l'Anna té més collons que molts de nosaltres, pescant.

i sí que me'n recordo d'aquell dia a Olot. Ens arriba un paio i ens comença a explicar, ben excitat, que pesca llobarros a fons amb jigs, i altres bèsties! En aquell temps tot just començava a tastar lo dels ferros, però sense resultats.

qui em diria que, any i mig després, o potser dos anys, el primer dia d'anar a casa vostra treuria dos llobarros grans i se me n'escaparia un de gegant!

parlar de la pesca amb passió en sap molta gent, escriure no tanta, i pescar encara menys. Tu Jordi fas bé les tres coses.

segueix així, company!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: