MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Queixa particular

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Queixa particular

Missatge  calador el Dg 25 Jul 2010, 22:20

Bones companys!

Abans de tot, us volia dir que us deixaré una setmaneta perquè me'n vaig a Granada a veure la familia.
Un cop dit això, he creat aquest tema en l'espai de denuncies i queixes per explicar-vos el que em va passar l'últim dia que vaig anar a pescar.
Doncs dijous passat, vaig anar amb el meu pare a pescar a la platja, vam carregar les canyes llargues al cotxe, la nevereta i cap a la platja de sant pere.
Tot anava molt bé, pocs peixos, però no importa. La qüestió i la meva queixa arriba a 3/4 de 12 de la nit.
Us poso en situació. Estavem el meu pare i jo asseguts a les cadires esperant una picada, quan de cop sento un soroll de fons, que cada cop es feia més fort. Quan m'adono que el soroll era el d'una embarcació, veig que per la dreta i a uns 20 metres de la costa passa una zodiac SENSE CAP TIPUS D'ILUMINACIÓ!!!!!
El primer que faig és agafar la llanterna i enlluernar-lo i cridar-lo per tal de que s'allunyés, però el tiu va passar de tot. Total, que m'enganxa la primera canya, vaig cap allà, l'agafo i la mantinc a la mà fins que el fil es trenca. EL FIL A LA MERDA! Vaig a la següent canya i EL FIL A LA MERDA. M'acosto a la tercera canya i EL FIL A........
Quina va ser la sorpresa, quan vaig anar cap a la quarta i última canya... NO HI ERA! El molt cabró se me l'havia emportat enganxada a la seva barca.

No us penseu que es va aturar en cap moment no, el tiu va pirar el més ràpid que va poder.
Un cop vaig veure que marxava i no tenia cap intenció d'acostar-se a la vora, vaig agafar la llanterna i vaig iluminar la vora de la platja a veure si veia la meva canya. Però res.
No sé com, i quan ja anava a apagar el lot, vaig veure que s'iluminava alguna cosa mar endins. Era la meva canya de 5 metres flotant a 20 metres endins!!! Vaig tenir la sort que a les canyes els hi poso una cinta a la puntera que brilla amb la llum, i gràcies a això la vaig trobar. Doncs au, despulla't i vés a nedar un rato a buscar la canya. I per suposa't vam haver de plegar de pescar i anar a casa a netejar la canya i carret amb aigua.

En fi, ho havia d'explicar perquè no sabeu la ràbia que em va fer tot això. Que es pugui anar tan feliç pel món sense llum, per on es vulgui...

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Queixa particular

Missatge  sergispining el Dg 25 Jul 2010, 22:48

el poxim dia ....................PORTA UNA ESCOPETA ,i le punxes la zodiac , no ara en serio tenies que trucar a la guardia civil .SALUT I FORÇA PEIXOS

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 25 Jul 2010, 22:54

Uhf!!!!quina ravia!!!fins y tot me sa posat malament el sopa tranguill gue a la viña del señor tenim de tot,u deixo aixi pergue me escalfaria y en faix po.De tota manera aguets fils de darrera generacio flucarbo,trenats etc ajudan MOLT MULTISIM als gue arreglan enbarcions a surti una mica de la crisi aixo es el penso,quan pasan els muy pi!!!!!!!!!!!!!!!! aprop del kayac agafan la linea y mira gue las horas de taller de nautica son caretas, pero be paga el papa.................................

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 26 Jul 2010, 00:14

calador escrigué:Bones companys!
Tot anava molt bé, pocs peixos, però no importa.

En fi, ho havia d'explicar perquè no sabeu la ràbia que em va fer tot això. Que es pugui anar tan feliç pel món sense llum, per on es vulgui...

dos apunts, Calador: M'encanta el teu estil, i sí, ha de fer molta ràbia!

aquests individu ja ens ha mostrat quina mena de persona és. I no per anar sense llum, que podia tenir el llum averiat (a mi m'ha passat), però sí per passar tan a prop de la costa, i més sabent que hi ha gent pescant.

estic amb tu Calador, "ho havies d'explicar" de la mateixa manera que us ho explico tot jo, perquè son coses que ens afecten. No estem aquí només per compartir fotos de peixos i alegries, també hem de compartir les frustracions i les emprenyades.

I ho has fet molt i molt bé. Fins i tot, m'has fet emprenyar a mi!

ànims! i sort que era l'estiu... sinó, a veure qui és el guapo que es fot a l'aigua al mes de gener! jajaj

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 26 Jul 2010, 09:49

I tant que has fet bé d'explicar-ho!
Sempre va bé estar preparats pels energúmens que ens podem trobar a mar. No sé perqué, però sembla que el mar eximeig a tot maleducat del poc civisme que deu tenir a terra ferma.
Nomès desitjo que se li parés la barca a mig de mar a amb el teu manyoc de fil a l'élice!
Ánims!

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 26 Jul 2010, 19:21

Calador, has provat la pesca del peix volador? és molt divertit. Has de dur una escopeta a l'espatlla i esperar que surtin volant els peixos per damunt de la superfície. Si ran de platja no en veus cap, sempre li pots trobar altres aplicacions. Per aquí al fòrum hi ha molts forofos del senglar i la becada, que ara i fins la tardor, tenen l'escopeta penjada a l'armari, criant rovell. Obre un post sobre la caça del peix volador i organitzeu alguna trobada de germanor, home!

Carrega-la amb cartutxos de sal roja i apunta bé al cul de qui circuli ran de costa. Tardarà més a poder-se asseure, que si s'hagués ajupit a recollir un duro en ple carnaval de Sitges!

P.S: Si mai vas al Carnaval d'aquesta bonica població litoral de la Comarca del Garraf i et caigués un euro a terra, fes-me cas i treu-lo del poble xutant-lo.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 27 Jul 2010, 01:09

Tola escrigué:
Carrega-la amb cartutxos de sal roja i apunta bé al cul de qui circuli ran de costa. Tardarà més a poder-se asseure, que si s'hagués ajupit a recollir un duro en ple carnaval de Sitges!

P.S: Si mai vas al Carnaval d'aquesta bonica població litoral de la Comarca del Garraf i et caigués un euro a terra, fes-me cas i treu-lo del poble xutant-lo.

jajajajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajajaja

ets el meu puto ídol, Tola! per això t'estimo tant!

ara que, quan tornis a la meva barca... porta bitllets de 100e! jajjajajaaaajajajaja!

perdó, perdó, però era tan fàcil...

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 27 Jul 2010, 10:49

Una altra tecnica no era la de la ballesta? Hi ha penjat un video on t'ensenya una noia a fer-ho....

Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 02 Ago 2010, 17:48

Hola amics!

Perdó per trigar en contestar però es que acabo d'arribar de viatge i he estat una setmana sense internet.
Moltes gràcies per respondre, i m'apunto això de l'escopeta, de la caça del peix volador, de la ballesta... Jajaja! Que bons que sou!

Merci!

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 02 Ago 2010, 19:26

De res home, ja saps que aqui estem per ajudar als companys. Very Happy tongue

Lange