SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por Dani Hoy a las 12:06
» Jigs amb plomes
por kurry Ayer a las 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Ayer a las 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
YOUTUBE
TROBADA DE PESCA AMB KAYAK
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
TROBADA DE PESCA AMB KAYAK
Hei companys! M'han demanat un favor, i amb el permís del jefe, us el transmeto literal:
PRIMERA TROBADA DE PESCA AMB KAYAK
Dissabte 31/7/2010
Concentració a les 5:30h a la platja la Robina "canal santa margarita".
Sortida a les 6h fins les 12h.
PREMIS:
1er classificat per pes: una espatlla.
1er classificat peça grossa: una espatlla.
Inscripcions al mateix dia al matí, preu de l'inscripció segons gastos.
Per més informació, nº de contacte:
626.662.004 Viti
PRIMERA TROBADA DE PESCA AMB KAYAK
Dissabte 31/7/2010
Concentració a les 5:30h a la platja la Robina "canal santa margarita".
Sortida a les 6h fins les 12h.
PREMIS:
1er classificat per pes: una espatlla.
1er classificat peça grossa: una espatlla.
Inscripcions al mateix dia al matí, preu de l'inscripció segons gastos.
Per més informació, nº de contacte:
626.662.004 Viti
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Re: TROBADA DE PESCA AMB KAYAK
Esperem gue surti un bon dia!!!!!!!!!!!!

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009
TROBADA DE PESCA EN KAYAK
Quina llastima que sigui el dia 31 m'hauria agradat molt anar-hi, però justament es el dia que torno de vacances de Galicia, espero que sigueu molts i que disfruteu de la pesca. Ah! i sobre tot que us fagi un dia esplendit. Sort i força pesca!

Bob Esponja- www.forumdepesca.com
- Edat: 53
Reputació: 0
Data de registre: 03/07/2010
Tranguil Bob unaltre dia sera!

Sera una trubada expectacular,aguell dia deixeu las zodiakas a casa ,o marcheu mar en dins pergue no tindreu res a fer ja ja !!!!!!!!!!!!!!!!!

Prepareu cañes el compte enrrera es palpa al ambient!!!!!!!!!

Re:TROBADA DE PESCA AMB KAYAK
Nosaltres esterem molt a prop pescant....¿que podem vindre a provar l'espatlla?

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
Jaja!!!si crec gue si aixo el guañador desidira ens veiem!!!!el meu cayac es croc y porto un barret de camuflatge rollo indiana quina fantasmada!!!!!!!jaja!!!fins disapte!!!!

Estic esmolant els ams i la punta del caiac . Ens veiem , caiac prowler 13 groc , gorra grisa amb tapa clatell , armilla blava , el nom LEVIATHAN a popa i cap peix al cove , no hi ha perdua.
A tots els caiquerus que vagi molt bé demà, sort , bona mar i molt bona pesca.
Jo soc del parer que el caic es un dels millors aparells per treure peix al curri, silenciòs, velocitat adecuada, jo el dia que tenia el motor a revisió vaig sortir amb la zodiac reman com vaig poder i collons la de picades que vaig tenir
Salut i Bona Mar
Jo soc del parer que el caic es un dels millors aparells per treure peix al curri, silenciòs, velocitat adecuada, jo el dia que tenia el motor a revisió vaig sortir amb la zodiac reman com vaig poder i collons la de picades que vaig tenir
Salut i Bona Mar

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
Mikel K, jo de tu, aniria a primera hora al taulell de premis i demanaria la paletilla argumentant que guanyaràs el concurs de ben segur i per panadera. Agafes la paletilla i la cardes a fondal amb un fil del 80. La bèstia que piqui, et fa guanyar el concurs amb guardó cum laude, però el problema és com tornes des de Síria amb el caiac. Això sí: els llorers t'esperen!
Jo emeto una disculpa per no assistir-hi. Els concursos no m'han motivat mai. Ni quan era petit. Sóc així de freaky. Ni pintar-me la cara al Saló de la infància ni a les festes infantils. Quina puta mania tenia la gent gran de voler-me pintar la cara! aurgh!
Total, que estaré per allà i miraré de treure el cap a veure si coincidim tots quan sortiu de l'aigua. Que tingueu molta sort i que guanyi el millor. O que no guanyi ningú, però que us ho passeu a tope!!
Jo emeto una disculpa per no assistir-hi. Els concursos no m'han motivat mai. Ni quan era petit. Sóc així de freaky. Ni pintar-me la cara al Saló de la infància ni a les festes infantils. Quina puta mania tenia la gent gran de voler-me pintar la cara! aurgh!
Total, que estaré per allà i miraré de treure el cap a veure si coincidim tots quan sortiu de l'aigua. Que tingueu molta sort i que guanyi el millor. O que no guanyi ningú, però que us ho passeu a tope!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Ja ja!!!!Tola ets la repera dons a estat MOLT divertit els guañadors:el conpany Viti un dels organitzadors amb mayor pes total amb capturas, de 8 kilos y pico y el conpany Miguel A el meu nano amb un bonito de 1kilo y pico,amb mes calma y quan recobrem forces penjarem fotos,altres companys crec gue tahttp://img202.imageshack.us/img202/7016/31072010001.jpgmbe penjaran.

Al final no he pogut passar a visitar-vos i a fer-la petar amb la gent, que és el que m'hagués agradat. Ja que faig els 300quilòmetres d'anar i tornar a Barcelona, sempre se m'acaba allargant la jornada dalt del caiac. I a més, un perd el compte de les hores palada rere palada i et toquen les quinientes sense ni adonar-te'n.
Us passo el meu report en quatre pinzellades per si algú surt demà, sàpiga una mica per on van els tiros. A les 5 - quarts de 6 estava muntant els trastos i empolainant el caiac, i anava sentint uns atacs discrets ran de trencant d'ona. He pensat que deuria ser algun llobarret petit que empaitava les minitalles i allò que vas pensant si li llences un artificial o no, però mira, al final no ho he fet, que si no, em disperso i volia tenir muntat el caiac a abans de les 6. Quan ha arribat el tercer caiac, només posar-lo a l'aigua i afluixar l'artificial, li pica un llobarro (el llobarro que feia estona rondava fent la murga) i a l'anar-lo a pujar s'ha desenganxat. Però ja desenganxat, amb un salt des de l'aigua, quasi que el llobarro li puja sol al caiac.
Tots tres hem tingut les picades entre sis i set del matí. Després, res de res. Els peixos han desaparegut tots per art de màgia. Hem tingut forces sards d'aquells ben rechonchos a l'escuma, un parell d'empaitades de llobarro i poca cosa més. Per part meva, una picada desenganxada i un espet de 82cm que ha fet unes bones carreres. I s'ha acabat el bròquil. La resta del matí, res de res. Ni amb esquer natural, ni amb artificial. Barques per un tubo. Vinga passejar amunt i avall, i ni aquí, ni allà, ni més endins. Res més.
La foto de la jornada, l'espet aquest, que he hagut de pescar dos cops. Un, a la matinada quan ha picat voluntàriament. La segona, al netejar-lo, que m'ha relliscat i se n'ha anat al fons. El veia allà i he hagut d'anar maniobrant i amb un jig l'he pogut repescar, pobret. Quin tracte més ignominiós. I ara, a la cassola! Quina mala fi.
Us passo el meu report en quatre pinzellades per si algú surt demà, sàpiga una mica per on van els tiros. A les 5 - quarts de 6 estava muntant els trastos i empolainant el caiac, i anava sentint uns atacs discrets ran de trencant d'ona. He pensat que deuria ser algun llobarret petit que empaitava les minitalles i allò que vas pensant si li llences un artificial o no, però mira, al final no ho he fet, que si no, em disperso i volia tenir muntat el caiac a abans de les 6. Quan ha arribat el tercer caiac, només posar-lo a l'aigua i afluixar l'artificial, li pica un llobarro (el llobarro que feia estona rondava fent la murga) i a l'anar-lo a pujar s'ha desenganxat. Però ja desenganxat, amb un salt des de l'aigua, quasi que el llobarro li puja sol al caiac.
Tots tres hem tingut les picades entre sis i set del matí. Després, res de res. Els peixos han desaparegut tots per art de màgia. Hem tingut forces sards d'aquells ben rechonchos a l'escuma, un parell d'empaitades de llobarro i poca cosa més. Per part meva, una picada desenganxada i un espet de 82cm que ha fet unes bones carreres. I s'ha acabat el bròquil. La resta del matí, res de res. Ni amb esquer natural, ni amb artificial. Barques per un tubo. Vinga passejar amunt i avall, i ni aquí, ni allà, ni més endins. Res més.
La foto de la jornada, l'espet aquest, que he hagut de pescar dos cops. Un, a la matinada quan ha picat voluntàriament. La segona, al netejar-lo, que m'ha relliscat i se n'ha anat al fons. El veia allà i he hagut d'anar maniobrant i amb un jig l'he pogut repescar, pobret. Quin tracte més ignominiós. I ara, a la cassola! Quina mala fi.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
amic tola, aixo es la llei de murfy,no se a de duptar,tens que anar al ataque (ara jo cuan me poso nervios no dono peu amb bola )salut i força peixos.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Fotos de la trobada

Uploaded with ImageShack.us[/U

Uploaded with ImageShack.us[img:6ef8]http://img806.imageshack.us/img806/1597/3107[URL=http://img295.imageshack.us/i/31072010005.jpg/]

[IMG=http://img529.imageshack.us/img529/8282/31072010004x.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us2010004.jpg[/IMG][/URL]